Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3981 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 July 2015 - 21:42

Ne bih rekao Aco da je lepio, osetio bi to u vožnji, više je uglancan na tim mestima, nema nikakvih riseva ni na klipu ni cilindru. To Huskvarna ulje nije krivo, čak piše low smoke i low deposit, polusintetika kao i jagodica, pre je garež rezultat lošeg sagorevanja, što zbog bogate smese što zbog hladne svećice. Nisu naslage kritične, više me je zabrinula crna boja. U principu, malo ulja dospe u kompresioni prostor, pa tako ni ne prouzrokuje talog u tolikoj meri, po meni jedini krivac je loše sagorevanje.

#3982 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 11 July 2015 - 22:50

Posted Image
Ove strafte na klipu sirine oko 5mm su tragovi lepljenja.

#3983 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 July 2015 - 22:52

Tako je

Ne mora da si osetio, lepio je u nekom trenutku kada je bio siromasan a nije se ugasio ..

#3984 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 July 2015 - 23:11

Pa jbmliga, nemam ideju kad je bio tanak na smesi, sve vreme se vozi na originalnom airboxu, i to sa povećanim pritiskom, samo unazad par dana se vozio na standard pritisku. Možda je bio blizu lepljenja, ali nije skroz, glatko je na tim mestima, možda slike varaju pa sa blicom deluje mnogo gore nego u stvarnosti. Prosto, kad sam video i pregledao, nisam se uopšte zabrinuo, inače bih već "zvonio" na uzbunu, hehe
Na cilindru se ni malo ne vidi.

#3985 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 July 2015 - 00:42

Dobre koktele radis za mjerenje zapremnine :D

Vidim da si mjerio air kompresor. Ovo sta kazes me jako iznenadilo, odakle 2 bara samo??? Jer pazi, meno se to isto desilo sa ispravnim kompresorom koji ke bio 100% ispravan, sa 5.5 bara odjednom na 2 bara. I tako jedan drugi isto. Ne znam sta se to desava, ali na svom runneru kada ostekam bobinu i svijecicu zacas nalovi radni pritisak, 5.5 bara.

I sad ti kazes isto 2 bara na masini koja je izvadjena, tako je isto i meni, i sti je najgore nece upaliti sa takvim kompresorom. Zbunjen sam, a mora ti nadrukat bar 5 bara pod anlaserom u 10, 15 sekundi.

#3986 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 July 2015 - 00:46

Neće, držao sam ga pod anlaserom i 20tak sekundi, jedva je dogurao 2 bara. Ali sam gledao kad upalim, brzo nagura 5 bara. Valda to ima veze sa obrtajima kod anlasovanja, jer kad prestane verglati, drži tih 2 bara baš dugo, da negde pušta, brzo bi pao pritisak na nulu. Videću kad ga sastavim i upalim.

#3987 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 July 2015 - 00:56

Svasta, ajde bas cu snimiti video.

I cestitam na 200 stranica :)

#3988 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 July 2015 - 02:00

Uuu, jbt 200... nisam ni obratio pažnju, stvarno sam se rastorokao, kako sam nabrao toliko..? To je znak da se bliži kraj tuningu, sad il nikad, hehe

#3989 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 July 2015 - 12:01

Pogledam jutros manometar na air kompresoru, kad pritisak iscurio, nula. E jbg, znači ipak još negde curi, radiće prskalica sa deterdžentom, mada sumnjam na cediljku koja je made in PRC, dihta ko kamenje na gomili :D

#3990 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 July 2015 - 12:20

View Postgoggyso, on 12 July 2015 - 02:00, said:

Uuu, jbt 200... nisam ni obratio pažnju, stvarno sam se rastorokao, kako sam nabrao toliko..? To je znak da se bliži kraj tuningu, sad il nikad, hehe
Kakav kraj?
Ajde nemoj da se salis! :)
Dal' imao 200 ili 500 strana, kad jednom skockas pj, lako cemo napraviti jednu tutorijal temu o svim bitnim stvarima i desavanjima, radi preglednosti.
Samo cepaj, tu smo svi da pomognemo..

#3991 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 July 2015 - 12:43

View PostAcaPostar, on 12 July 2015 - 12:20, said:

Kakav kraj?
Ajde nemoj da se salis! :)
Dal' imao 200 ili 500 strana, kad jednom skockas pj, lako cemo napraviti jednu tutorijal temu o svim bitnim stvarima i desavanjima, radi preglednosti.
Samo cepaj, tu smo svi da pomognemo..
Haha, ma šalim se Aco, tuning je virus protiv kog leka nema. Juče nisam išao na Korlatoš zbog šerafanja, al danas bome hoću. Nek se nosi PJ, imam i ja dušu. Uf, samo da nije toliko komplikovan, treba mi ceo dan da skinem mašinu sa rama, sam, al u društvu već brže ide. A tek da se vrati... sve plastike osim njuške moraju dole, inače se ne može prići mašini.

#3992 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 12 July 2015 - 14:20

fakat ti puno treba..sa uhodanom metodikom,masina je na stolu za maks sat vremena..
a na ditechu jos prije,haha

#3993 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 July 2015 - 14:24

View Postgoggyso, on 12 July 2015 - 12:01, said:

Pogledam jutros manometar na air kompresoru, kad pritisak iscurio, nula. E jbg, znači ipak još negde curi, radiće prskalica sa deterdžentom, mada sumnjam na cediljku koja je made in PRC, dihta ko kamenje na gomili :D

Ovo je neizbjezno, pritisak ce uvijek gubiti, ja mislim da je najslabija karika kompresorski nepovratni ventil jer on nekada pusta nekada ne. Ali ko da je bitno da drzi pritisak 24h, bitno je da on ne pusta dok masina radi, kad se ugasi nek radi sta god mu je volja :)
Spricao sam sve zivo dok je gubio pritisak, i nista, tek kada sam ugasio masinu cujem kako sisti lagano u kompresoru, a zanimljivo od 20 puta jednom ce da popusti.

#3994 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 July 2015 - 19:42

View Poststeeef, on 12 July 2015 - 14:20, said:

fakat ti puno treba..sa uhodanom metodikom,masina je na stolu za maks sat vremena..
a na ditechu jos prije,haha
E ja bi voleo videti toga ko će sam, bez pomoći još pari ruku, skinuti komplet PJ mašinu za sat vremena. Pa toliko mi treba samo plastike da poskidam, gde su silna creva, ispuštanje antifriza, uljna pumpa se takođe mora raskačiti, povratni vod benzina se mora začepiti brzinom munje jer bi sve gorivo iz rezervoara iscurilo u kratkom roku, creva PJ su malo većeg promera pa šiba gorivo ko iz vatrogasnog creva... pa onda struja, ima fala bogu na PJtu ko u telefonskoj centrali, pa tek kad se sve živo raskači, onda se tek mašina odšerafa, al tu je zanja kočnica, kočionu čeljust ne mogu da skinem dok ne skinem zadnji točak, a njega tek kad skinem auspuh i odvrnem ona 3 jbna imbusa što drže felnu, inače krvnički stegnuta, radi sigurnosti.
Ko uspe to sve za sat vremena alal mu mauna, ja ne mogu, iako sam već par puta skidao i zapamtio redosled, napravio sam i priručne pomoćne stvarčice tipa fiting za benzin sa rezervnog kućišta, začepljen sa strane creva, sa kojim moram brzo da začepim povratni vod. A samo skidanje mašine sa rama nema šanse bez pomoći nekog sa strane ko će da podigne ceo skuter dok čupam osovinu iz nosača mašine.

#3995 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 July 2015 - 20:07

Danas sam sproveo u delo ideju ubacivanja "kapica-matica" od svećica u dosed kliping šerafa. Neće više mene da zezaju sa kidanjem navoja u plastici, od sad će ići metal u metal. Evo par fotki kako sam ubacio i zalepio Moment Fix-om u 3 kućišta, a jedno od njih je ovo radno, kome je plastični navoj koji drži priključak iz air kompresora protrčao taman kad sam sve spakovao nazad na glavu.
Attached File  2015-07-13 18.19.16.jpg   2.31MB   18 downloadsAttached File  2015-07-13 18.20.11.jpg   1.28MB   19 downloadsAttached File  2015-07-13 18.23.00.jpg   1.29MB   19 downloads

Attached Files



#3996 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 July 2015 - 21:15

To je poso :) Za pia masinu ima malo zeze, ovisi i na kojem je skuteru

#3997 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 July 2015 - 23:14

Ma da, na SRki se nemože pošteno ni svećica zameniti bez muke. Prvo mora akumulator napolje pa tek onda ima šanse prići specijalnim ključem. Samo kad su sve podredili dizajnu.

#3998 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 13 July 2015 - 23:27

Kako nejdu klješta bez skidanja kotača?
Ne znam zašto ostavljaš nosač injektora na glavi dok skidaš mašinu (ok u ovom slučaju, gdje si moro drkat nešto po njemu, ali inače), samo odviješ ona dva šarafa s čim je stegnut u glavu i crijevo od kompresora izvadiš s jedne strane, da možeš blok isčupat.
Na ditechu je stvarno mačji kašalj skinut, na pj ima nešto više posla (zbog skidanja dekla i vađenja sajle uljne), ali opet ne vjerujem da je tolka muka.

Što se tiče tih navoja, na mojem kućištu je bila plastika (znači oni šarafi s grubim navojom, ko za drvo) i uspio sam ih sjebat tek kad sam štelao polini čašicu, jer je feder radio pritisak stalno, a ja konjina stezao previše na jednoj strani, umjesto malo po malo, pa mi se odvalio navoj.
Onda sam urezo m6 obični navoj direktno u plastiku, stavio 3 imbusa obična i ćao. Odvrtano već najmanje 10 puta i drži ko zavareno :)

#3999 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 July 2015 - 00:47

Neznam, možda su te starije serije kućišta za Ditech bile od kvalitetnije plastike, ove od PJ su tvrde i krte, ako samo malo ne krene kako treba, ode loza. Sad sam rešio na ovaj način i priča završena, neće me više zezati da i 100 puta odvrnem-zavrnem.
A kočiona klješta neće napolje, nema dovoljno mesta između diska i felne, jedino da silim, a to ne želim.
Što se tiče uljne, nije samo sajla, treba i dovodno crevo ulja očupati sa fitinga, a nije ni malo zgodno, smeta i varijator, no svakako sam sve skinuo od prenosa, pa sam skinuo komplet uljnu pumpu i ostavio da visi na crevima, samo sam skinuo crevo sa bloka, to je mnogo pristupačnije jer je gore pored Air kompresora.

#4000 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 14 July 2015 - 00:57

S vremenom će ti se okrenut ta piksa unutra. To bi bilo najbolje napravit čahuru s vanjskim i unutarnjim navojom, stavit loctite-a i zavrnut u plastiku.
Ili uglodat utore za maticu, ona je prizma, tj. šesterokutna, pa nebi provrtila. Imam viška par tih kućišta, pa ću napravit jedno za nedaj bože.





45 user(s) are reading this topic

0 members, 45 guests, 0 anonymous users