

#3981
Posted 11 July 2015 - 21:42
#3982
Posted 11 July 2015 - 22:50

Ove strafte na klipu sirine oko 5mm su tragovi lepljenja.
#3983
Posted 11 July 2015 - 22:52
Ne mora da si osetio, lepio je u nekom trenutku kada je bio siromasan a nije se ugasio ..
#3984
Posted 11 July 2015 - 23:11
Na cilindru se ni malo ne vidi.
#3985
Posted 12 July 2015 - 00:42

Vidim da si mjerio air kompresor. Ovo sta kazes me jako iznenadilo, odakle 2 bara samo??? Jer pazi, meno se to isto desilo sa ispravnim kompresorom koji ke bio 100% ispravan, sa 5.5 bara odjednom na 2 bara. I tako jedan drugi isto. Ne znam sta se to desava, ali na svom runneru kada ostekam bobinu i svijecicu zacas nalovi radni pritisak, 5.5 bara.
I sad ti kazes isto 2 bara na masini koja je izvadjena, tako je isto i meni, i sti je najgore nece upaliti sa takvim kompresorom. Zbunjen sam, a mora ti nadrukat bar 5 bara pod anlaserom u 10, 15 sekundi.
#3986
Posted 12 July 2015 - 00:46
#3987
Posted 12 July 2015 - 00:56
I cestitam na 200 stranica

#3988
Posted 12 July 2015 - 02:00
#3989
Posted 12 July 2015 - 12:01

#3990
Posted 12 July 2015 - 12:20
goggyso, on 12 July 2015 - 02:00, said:
Ajde nemoj da se salis!

Dal' imao 200 ili 500 strana, kad jednom skockas pj, lako cemo napraviti jednu tutorijal temu o svim bitnim stvarima i desavanjima, radi preglednosti.
Samo cepaj, tu smo svi da pomognemo..
#3991
Posted 12 July 2015 - 12:43
AcaPostar, on 12 July 2015 - 12:20, said:
Ajde nemoj da se salis!

Dal' imao 200 ili 500 strana, kad jednom skockas pj, lako cemo napraviti jednu tutorijal temu o svim bitnim stvarima i desavanjima, radi preglednosti.
Samo cepaj, tu smo svi da pomognemo..
#3992
Posted 12 July 2015 - 14:20
a na ditechu jos prije,haha
#3993
Posted 12 July 2015 - 14:24
goggyso, on 12 July 2015 - 12:01, said:

Ovo je neizbjezno, pritisak ce uvijek gubiti, ja mislim da je najslabija karika kompresorski nepovratni ventil jer on nekada pusta nekada ne. Ali ko da je bitno da drzi pritisak 24h, bitno je da on ne pusta dok masina radi, kad se ugasi nek radi sta god mu je volja

Spricao sam sve zivo dok je gubio pritisak, i nista, tek kada sam ugasio masinu cujem kako sisti lagano u kompresoru, a zanimljivo od 20 puta jednom ce da popusti.
#3994
Posted 13 July 2015 - 19:42
steeef, on 12 July 2015 - 14:20, said:
a na ditechu jos prije,haha
Ko uspe to sve za sat vremena alal mu mauna, ja ne mogu, iako sam već par puta skidao i zapamtio redosled, napravio sam i priručne pomoćne stvarčice tipa fiting za benzin sa rezervnog kućišta, začepljen sa strane creva, sa kojim moram brzo da začepim povratni vod. A samo skidanje mašine sa rama nema šanse bez pomoći nekog sa strane ko će da podigne ceo skuter dok čupam osovinu iz nosača mašine.
#3995
Posted 13 July 2015 - 20:07



Attached Files
#3996
Posted 13 July 2015 - 21:15

#3997
Posted 13 July 2015 - 23:14
#3998
Posted 13 July 2015 - 23:27
Ne znam zašto ostavljaš nosač injektora na glavi dok skidaš mašinu (ok u ovom slučaju, gdje si moro drkat nešto po njemu, ali inače), samo odviješ ona dva šarafa s čim je stegnut u glavu i crijevo od kompresora izvadiš s jedne strane, da možeš blok isčupat.
Na ditechu je stvarno mačji kašalj skinut, na pj ima nešto više posla (zbog skidanja dekla i vađenja sajle uljne), ali opet ne vjerujem da je tolka muka.
Što se tiče tih navoja, na mojem kućištu je bila plastika (znači oni šarafi s grubim navojom, ko za drvo) i uspio sam ih sjebat tek kad sam štelao polini čašicu, jer je feder radio pritisak stalno, a ja konjina stezao previše na jednoj strani, umjesto malo po malo, pa mi se odvalio navoj.
Onda sam urezo m6 obični navoj direktno u plastiku, stavio 3 imbusa obična i ćao. Odvrtano već najmanje 10 puta i drži ko zavareno

#3999
Posted 14 July 2015 - 00:47
A kočiona klješta neće napolje, nema dovoljno mesta između diska i felne, jedino da silim, a to ne želim.
Što se tiče uljne, nije samo sajla, treba i dovodno crevo ulja očupati sa fitinga, a nije ni malo zgodno, smeta i varijator, no svakako sam sve skinuo od prenosa, pa sam skinuo komplet uljnu pumpu i ostavio da visi na crevima, samo sam skinuo crevo sa bloka, to je mnogo pristupačnije jer je gore pored Air kompresora.
#4000
Posted 14 July 2015 - 00:57
Ili uglodat utore za maticu, ona je prizma, tj. šesterokutna, pa nebi provrtila. Imam viška par tih kućišta, pa ću napravit jedno za nedaj bože.
45 user(s) are reading this topic
0 members, 45 guests, 0 anonymous users