Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3961 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 July 2015 - 11:22

Ufff meni je kosa skocila kad sam imao posla sa stage 6 kvacilom, sve puno neki smensi fensi serafica i morao sam prvo kulirati okolo da bih bio spreman uredno vratiti sve nazad.

#3962 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 July 2015 - 14:00

Auuu Gogy baš te krenulo...nemoj samo da se nerviraš i batali posao kad tako krene...Meni čim počne da ispada alat iz ruke batalim posao, ne vredi jer ću se samo povrediti...

Za Yss nemoj da se nerviraš...rešićemo nekako...istina, sad smo gledali Mario i ja na sajtu i piše da je univerzalni deo i napominju da se proveri sve pre naručivanja, a napisane su sve dimenzije od širine kačenja i prihvata do prečnika amorta...

A za torq control mora biti da su ispale samo zato što nije bilo ležišta s obe strane...nema šta drugo...

#3963 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 July 2015 - 16:47

Kako god, dobra je fora al pogrešan deo, nije za Pia pa tako brze prepravke ne izađu na dobro koliko god se činilo uspešnim. Uvek se nađe neka sila F koja pobrka računicu i kad na prvi pogled ne izgleda tako. Vraćam se na stari sistem, dok nešto ne smislim, ali ipak je mnogo bolje radio prenos dok su kuglice bile na broju.
Žao mi je amorta, baš bi mi lepo legao umesto onog fabričkog "betona", pogotovo što je crn i podesiv, ovaj žuti mi daš bode oči i predugačak je.

#3964 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 July 2015 - 16:56

View PostMario, on 09 July 2015 - 23:59, said:

nemoj besan molim te da se približavaš injektoru.... jbš amort, rešiće se i to.... svakako 280 ide na sve kineze, a znamo da njima propadaju amorti na 3 god .ko po automatizmu
Konačno sam u prilici da premerim zapreminu glave Malossi sport PJ, pa ćemo imati i taj podatak. Amort gledam ko krava mrtvo tele, tako bi ga nabacio al jbg... dok se nečeg ne setim, kako da ga stavim, kojom prepravkom ili da distancer okrenem suprotno prema nazad, bio bi malo više ukošen amort al bi time dobio to da se ne podigne zadnjica. Preboleo bi ga da imam alternativu, nišanim ga već mesecima, al eto, Marfi došao sa godišnjeg pa prvo kod mene zavirio.

#3965 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 10 July 2015 - 20:19

Odreži taj prihvat i odreži prihvat sa svojeg starog (ako ide u smeće) i zavari ga gore.

#3966 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 July 2015 - 20:26

A ako odrezes usku sa starog, ja cu ga otkupiti tako sakatog ;)

#3967 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 July 2015 - 21:11

Lako moguce da se donji prihvat odserafi i stavi na orginalni, ali bi moglo biti muke oko vracanja opruge.

Ja sam kemijao sebi na runneru, htio sam dobiti na duzini amortizera, i odsjekao sam krakove U usice, a sa jednog starog amortizera sam skinuo kompletan U komad, i navario ga.

#3968 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 July 2015 - 21:22

Nema šanse ništa odvrtati na YSS-u, ta U ušica je zavarena fabrički. Sve gledam kako su ga uopšte sastavili, nigde šerafa, mora da u procesu proizvodnje mašina sabije ceo amortizer sa oprugom i onda nabaci pa zavari taj U prihvat.

Hehee, tek sad na slici vidim gore maticu, al kako joj prići? Jedino da se sabije opruga. No meni to svakako ništa ne znači, na SRkinom ima dole u ušici šeraf, baš ću pokušati da ga odvrnem, možda popravim taj luft na opruzi, jer klepeće kad se vozim po neravnom, čak mnogo glasnije kad guram tako rasterećenog, na svaku neravninu se čuje.

Attached Files



#3969 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 July 2015 - 21:29

Cekaj, sad gledam, jel amort na sr3 ima ovakav prihvat sa gornje strane ( kao minareli) ?

Na piaggiu je uglavnom uspravna veza kacenja, nije ovakav unibol (silent blok)..

#3970 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 July 2015 - 21:31

Posted Image

Evo koliko mogu da vidim sa gornje slike ni gornji prihvat ti ne pase, to je yss za minareli..

#3971 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 July 2015 - 21:46

Ne Aco, na SRki nije kao na Pia, i gore je pesnica sa silen blokom. Vidi se na ovoj slici.Posted Image

#3972 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 July 2015 - 23:49

Izvini, preko tel mi je slika mala, ucinilo mi se. Nista, brusilica i zamenis usice, nista ne gubis :)

#3973 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 July 2015 - 23:53

Nebih da ga sečem, pre bih kupio neki distancer pa njega prepravio tako da dole paše na blok a gore na YSS, žao mi da ga kasapim novog, a moj žuti originalni bolje da ostane takav kakv je, ko zna, možda jednog dana rešim da prodam SRku pa bar imam original da vratim.

#3974 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 11 July 2015 - 11:41

kolko sam videl,do sad svatko ko je kupil taj yss sa crnom oorugom vracal ga je sa reklamacijom da propada i nevalja..isto mi je potvrdil i decko koi prodaje dijelove i da vise takve ne nabavlja.
neznam di si to narucival,al bar na svakom shopu pise na koje skutere pase amortizer,nije to neka univerzalna stvar..a yss ni nema kraci ili duzi za odredjeni skuter nego su istih dimenzija ko i serijski..tvoj je vjerojatno za sr,al ne za sr sa pia blokom..zajebo si se

Edited by steeef, 11 July 2015 - 11:42.


#3975 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 July 2015 - 14:37

Na Racing Planetu, lepo piše aprilia SR50 factory Piaggio engine, al su sebi ostavili prostora sa napomenom da se provere dimenzije pre poručivanja, a za mere treba googlati. Svejedno, šta je tu je, sad je gotovo, prepraviću ga il prodati.

#3976 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 July 2015 - 14:41

Danas sam konačno rastavio termogrupu. Gareži unutra na tone, znak lošeg sagorevanja ili prebogate smese, prvo zavisi i iod svećice, njene toplotne vrednosti, a ja sam vozio Brisk 12-ticu. Definitivno prehladna svećica, vraćam Denso N24EXRB ili NGK CPR8E, ne treba ovom Malossi sportu hladnija, očigledno.
Evo slika pa procenite sami.
Merio sam konačno zapreminu glave, 4ccm stane samo u onu rupu oko dizne, a sveukupno 7ccm. Negde sam pročitao da je 6,5ccm Malossi glava, ali postoji mogućnost greške, da je u pitanju glava za 50ccm. Kako god, ovo je dva puta mereno i to je za mene konačni rezultat.
Nisam spomenuo da je C parametar, meren nakon rastavljanja iznosio celih 0,15, kako, nemam pojma, valda se aftermnarket dihtung ispod cilindra toliko stisao, a bio je 0,3 meren nov, a u ovom slučaju C parametar je toliko koliki je dihtung ispod cilindra, tako ga je Malossi napravio.

Attached File  2015-07-11 11.47.46.jpg   1.51MB   33 downloads

Ovde se vide dva traga na gornjem delu klipa gde je klip malo jače kontaktirao sa cilindrom pa se više uglačao, ali nije ništa strašno jer pod prstom se ništa ne oseća, nije lepio, ni na cilindru se ne vidi trag, samo se malko tu više širio. Sve ostalo deluje ok, karike su relativno nove, nisu prešle ni 1000km.

Attached Files



#3977 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 July 2015 - 15:03

Naravno, prvo je palo čišćenje glave i čela klipa, pa onda merenje zapremine glave. Evo još fotki kako je to izgledalo.Attached File  2015-07-11 13.18.47.jpg   2.18MB   27 downloadsAttached File  2015-07-11 13.28.23.jpg   1.74MB   29 downloads
Malo sam bio preterao pa je tečnost virila van glave, al sam povukao nazad špricom dok se nije izravnala sa rubom glave. attachment=5008:2015-07-11 13.32.45.jpg]

Attached Files



#3978 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 July 2015 - 17:42

to je to , odlicno ... dugo sam cekao ovu zapreminu i C parametar

#3979 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 July 2015 - 21:32

Zao mi je sto ti ponovo pricam, al' ja bih se vratio na sinteticko ulje za skutere, ove naslage su od huskvarne, a koliko vidim i klip je lepio, to je prvi znak da ulje nije adekvatno.

Ako je C zaista bio tako mali onda nije bilo ni za cekivati da se zavrti visoko. Uglavnom, dobro je da si rastavio azdajicu, pratim temu a iznenadio sam se sta je unutra ;)

#3980 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 July 2015 - 21:36

Eh, famozni C parametar. Neće to kod mene baš jednostavno. Kojom god metodom merio, nemogu dva puta ubosti istu vrednost. Probao sam i onu metodu merenja klipa u DMT rastojanje do čela cilindra, ali đavo je i tu umešao prste, klip silazi ispod donjeg ruba izduvnog kanala, taman toliko da se nemože precizno izmeriti. Probao sam sve što mi je padalo na pamet, i na kraju prislonim jedan donji papirni dihtung od 0,7 na čelo klipa ali na ivici do cilindra u GMT pa prstom pređem preko njega i cilindra, i čini mi se da je poravnano, ne osećam prelaz, pa tako predpostavljam da je sada 0,7mm. Hteo sam da stavim taj dihtung ali postojeći se tako zalepio za cilindar da bi trebalo još dosta vremena da ga odstranim šmirglajući celu zadnju površinu cilindra, pa sam na njega dodavao dihtunge koje sam imao, i na kraju je odluka pala na 0,45, dodat na postojeći. Sve je lepo leglo, zamenio sam i air diznu onom prgavom opaljenom, sa novim teflonskim prstenom i starim gumicama koje su bile na onoj skinutoj dizni. Vraćen je i štelujući regulator pritiska.
Nabacio sam samo kalotu varijatora, bolcnu i ventivar pa deklu prenosa, kako bih mogao na akumulator anlasovati i proveriti sistem vazduha dali sve dihtuje. Iznenadilo me to što pri anlasovanju, bez svećice naravno, air kompresor je dogurao do 2 bara i ni makac dalje, a po prestanku anlasovanja pritisak stoji, ne pada. Valda mu fali obrtaja, do pre rastavljanja je radio normalno.
Imam dosta slika pa ću okačiti one bitnije.
Attached File  2015-07-11 15.31.25.jpg   2.06MB   17 downloadsAttached File  2015-07-11 15.36.30.jpg   2.97MB   20 downloadsAttached File  2015-07-11 15.23.17.jpg   2.55MB   20 downloads

Attached Files







49 user(s) are reading this topic

0 members, 49 guests, 0 anonymous users