

#3961
Posted 10 July 2015 - 11:22
#3962
Posted 10 July 2015 - 14:00
Za Yss nemoj da se nerviraš...rešićemo nekako...istina, sad smo gledali Mario i ja na sajtu i piše da je univerzalni deo i napominju da se proveri sve pre naručivanja, a napisane su sve dimenzije od širine kačenja i prihvata do prečnika amorta...
A za torq control mora biti da su ispale samo zato što nije bilo ležišta s obe strane...nema šta drugo...
#3963
Posted 10 July 2015 - 16:47
Žao mi je amorta, baš bi mi lepo legao umesto onog fabričkog "betona", pogotovo što je crn i podesiv, ovaj žuti mi daš bode oči i predugačak je.
#3964
Posted 10 July 2015 - 16:56
Mario, on 09 July 2015 - 23:59, said:
#3965
Posted 10 July 2015 - 20:19
#3966
Posted 10 July 2015 - 20:26

#3967
Posted 10 July 2015 - 21:11
Ja sam kemijao sebi na runneru, htio sam dobiti na duzini amortizera, i odsjekao sam krakove U usice, a sa jednog starog amortizera sam skinuo kompletan U komad, i navario ga.
#3968
Posted 10 July 2015 - 21:22
Hehee, tek sad na slici vidim gore maticu, al kako joj prići? Jedino da se sabije opruga. No meni to svakako ništa ne znači, na SRkinom ima dole u ušici šeraf, baš ću pokušati da ga odvrnem, možda popravim taj luft na opruzi, jer klepeće kad se vozim po neravnom, čak mnogo glasnije kad guram tako rasterećenog, na svaku neravninu se čuje.
Attached Files
#3969
Posted 10 July 2015 - 21:29
Na piaggiu je uglavnom uspravna veza kacenja, nije ovakav unibol (silent blok)..
#3970
Posted 10 July 2015 - 21:31

Evo koliko mogu da vidim sa gornje slike ni gornji prihvat ti ne pase, to je yss za minareli..
#3971
Posted 10 July 2015 - 21:46

#3972
Posted 10 July 2015 - 23:49

#3973
Posted 10 July 2015 - 23:53
#3974
Posted 11 July 2015 - 11:41
neznam di si to narucival,al bar na svakom shopu pise na koje skutere pase amortizer,nije to neka univerzalna stvar..a yss ni nema kraci ili duzi za odredjeni skuter nego su istih dimenzija ko i serijski..tvoj je vjerojatno za sr,al ne za sr sa pia blokom..zajebo si se
Edited by steeef, 11 July 2015 - 11:42.
#3975
Posted 11 July 2015 - 14:37
#3976
Posted 11 July 2015 - 14:41
Evo slika pa procenite sami.
Merio sam konačno zapreminu glave, 4ccm stane samo u onu rupu oko dizne, a sveukupno 7ccm. Negde sam pročitao da je 6,5ccm Malossi glava, ali postoji mogućnost greške, da je u pitanju glava za 50ccm. Kako god, ovo je dva puta mereno i to je za mene konačni rezultat.
Nisam spomenuo da je C parametar, meren nakon rastavljanja iznosio celih 0,15, kako, nemam pojma, valda se aftermnarket dihtung ispod cilindra toliko stisao, a bio je 0,3 meren nov, a u ovom slučaju C parametar je toliko koliki je dihtung ispod cilindra, tako ga je Malossi napravio.

Ovde se vide dva traga na gornjem delu klipa gde je klip malo jače kontaktirao sa cilindrom pa se više uglačao, ali nije ništa strašno jer pod prstom se ništa ne oseća, nije lepio, ni na cilindru se ne vidi trag, samo se malko tu više širio. Sve ostalo deluje ok, karike su relativno nove, nisu prešle ni 1000km.
Attached Files
#3977
Posted 11 July 2015 - 15:03


Malo sam bio preterao pa je tečnost virila van glave, al sam povukao nazad špricom dok se nije izravnala sa rubom glave. attachment=5008:2015-07-11 13.32.45.jpg]
Attached Files
#3978
Posted 11 July 2015 - 17:42
#3979
Posted 11 July 2015 - 21:32
Ako je C zaista bio tako mali onda nije bilo ni za cekivati da se zavrti visoko. Uglavnom, dobro je da si rastavio azdajicu, pratim temu a iznenadio sam se sta je unutra

#3980
Posted 11 July 2015 - 21:36
Nabacio sam samo kalotu varijatora, bolcnu i ventivar pa deklu prenosa, kako bih mogao na akumulator anlasovati i proveriti sistem vazduha dali sve dihtuje. Iznenadilo me to što pri anlasovanju, bez svećice naravno, air kompresor je dogurao do 2 bara i ni makac dalje, a po prestanku anlasovanja pritisak stoji, ne pada. Valda mu fali obrtaja, do pre rastavljanja je radio normalno.
Imam dosta slika pa ću okačiti one bitnije.



Attached Files
49 user(s) are reading this topic
0 members, 49 guests, 0 anonymous users