Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4281 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 24 August 2015 - 20:00

i meni se cini malo bogatija za pj..

evo i instrumenta za ciscenje i razradu pumpi,jednostavno ko pekmez haha


Posted Image

#4282 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 August 2015 - 20:38

Dobra ideja, samo ja bi tu još na izlaz namontirao manometar i neki regulator pritiska na izlazu, da mogu podešavati pa tako i kontrolisati kako radi pumpa.

#4283 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 24 August 2015 - 21:23

regulator pritiska je nepotreban,a manometar imam samo jedan z mjerit kompresije pa ga nisam tu stavljal,al sam ostavil mjesta za njega da ga uglavim kad ga nabavim..

#4284 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 August 2015 - 22:07

Kako kontrolišeš koliko pumpa može da nagura bara? Ako ide slobodnim protokom, ne mora da znači da je u stanju da obezbedi validan pritisak, a treba da isporuči 10 bara maksimalno. Ja bih, tek kad vidim da ostvaruje taj pritisak, i pri tom kad se isključi da isti stoji i ne pada, bio siguran da je potpuno ispravna.

#4285 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 August 2015 - 10:17

Steef koliko dugu rade pumpe nakon reparacije, jesi imao i kratkotrajnih iskustava?

Moj stol nije nista napredovao od posljednji puta, izgleda da ce iduci mjesec ponovno u pogon kad ne bude vise velikih masina :)
Posted Image
Posted Image

Edited by dajteh, 25 August 2015 - 10:23.


#4286 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 August 2015 - 10:45

dok odvrti spojim ju na manometar da vidim kolko druka,kak sam i onu prije par dana.
bitno je da druka konstantno pritisak bez prekidanja dok radi,a na mirovanju dal joj padne nije bitno,zato su i slozili da se na davanje kontakta odma pali pumpa i nabije pritisak pa tek onda se pali skuter.
dok je slozena da vrti,spicangama stisnes crijevo koje izlazi iz pumpe i odma cujes dal ima onaj zdravi zvuk kad nabija pritisak kak treba il frflja.
jos malo pa ide dole i na manometar da vidimo kolko dere..

#4287 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 August 2015 - 10:47

:) gle dajteh 8 pumpi na stolu, bokte to je x300e svaka

#4288 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 August 2015 - 10:53

Steef to je sve u redu sta kazes, zato sam ja dodao ovaj ventil obicni vodovodni elegancija :D kada ga zavrnem pumpa pocinje da druka 10 bara dokle je testiram, a moze ona i vise cini mi se do 12 kada sigurnosni ventil pali i spusta pritisak kao da tuce u blokadu.
Ja se vozim sad na karbu, a purejet ce dobiti svoju sansu jos jednu jesen, osim ako ne izbije neki vazniji poso.

Mario, tu vidis 8, imao sam jos 4 u skuterima i 2 sa strane :D Sve pod sic cu staviti i krenuti na skup u Mitrovici, mislim da bi mi zafalilo jos par komada hehe :D

Edited by dajteh, 25 August 2015 - 10:55.


#4289 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 August 2015 - 11:27

da,deru i preko 10 bara..
ovo je ona od jucer,pritisak nije nabijala samo je malo curilo iz nje


Posted Image

Edited by steeef, 25 August 2015 - 11:27.


#4290 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 August 2015 - 11:50

Jesi je probao do kraja pustiti da nabije pritisak? Ja nemam mjernu skalu iznad 10bar, samo je bjelo podrucje pa po tome sam procjenio da je nekih 12bar. Ili malo curi, ili ne curi, te su jos dobre, one koje drze par bara ispod radnog pritiska su mi najtezi slucaj bile, na srecu samo 1. Klip je dobio riseve i zamjenom drugog sve se normaliziralo.

#4291 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 August 2015 - 12:44

jesam,oko 11 bara je ta nabila..
te kaj rade malo ispod potrebnog pritiska obicno su imale sjeban motoric,da je cvikal..ili su polu zastopane pa njh se osposobi lakse nego one koja je skroz mrtva..
na motoricima je sve dobro dok se ne raspadne kolektor po kojem cetkice voze.

#4292 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 August 2015 - 13:08

Jeste vidjeli kad ovakvu air diznu? To su prvi modeli Posted Image

#4293 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 August 2015 - 14:04

Da, na Morini agregatima.

#4294 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 August 2015 - 21:23

Eee jbemti... danas sam skupio živaca i volje da vratim ZX-R, napatio me baš, nisam imao treću ruku da pridrži dok nabadam lulu na cilindar... al namontirao sam ipak. Leo je u stock postavci, nema kalibar platne između topa i odžaka, isteram na ulicu, troksa više nego sa SCom, odvrnem gas, obrtaljka na 9,5 i neće preko. Pa da mu :sexe19jx1: sve žabarsko, kako sad Leo vrti manje od SCa? Izgleda da mora platna nazad, neće bez nje, preteran protok pa PJ :seronja: . Ništa, moram naći onu platnu da ne pravim novu. Sutra mora i prenos pod štelu. Uh, kako mi se čini, slaba će vajda biti od svega, al nada poslednja umire.

Stavio sam platnu, ista priča, možda mrvu bolje al nedovoljno. Ni ova dvokraka NGK nije donela boljitak, džaba bačene pare, al može ostati za rezervu. Vraćam Brisk Premium četvorokraku, za probu.
Al prvo Denserku.

#4295 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 August 2015 - 02:07

Denserka se usr*la, sa njom tek trokira i puca, možda sam omašio zazor.
Ovako izgleda dvokraka NGK nakon par dana vozanja.

Attached Files



#4296 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 August 2015 - 10:26

Jel to jedna elektroda tamnija druga svjetlija? Jedna blize injektoru druga izduvu :) Dobro izgleda, samo nek potraje.
Steta denserke.

#4297 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 August 2015 - 11:05

ta tek svjecica ne voli zaljevanje,to je za 4t,indirektno ubrizgavanje i skroz tanku smjesu

#4298 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 August 2015 - 11:07

Ma Denserka je ok, skoro nova, nego sam ja možda omašio zazor elektroda, čini mi se da je više nego što treba, nisam imao vremena da se zaj.. štelovanjem pa sam vratio dvokraku. Možda bolje da sam stavio Brisk 4 kraka, ta je radila sasvim solidno. Probaću danas i nju, al ne nazirem boljitak, nešto me opasno zeza a ne mogu da provalim šta. Ne reaguje ni na promenu pritiska, troksa i sa manjim i sa većim, uvek troksa i to na 5,5k pod određenim otklonom gasa, možda me oba TPa zezaju, a nemam treći da probam, neznam šta više, sve sam ostalo izmenjao, tj nisam Air diznu jer plava ne valja a crvenu drugu prijavljuje kao neispravnu zbog manjeg otpora.

Boja bočnih elektroda je skoro identična, slika lažira zbog ugla svetlosti, boja je neka bronzana, keramika je još uvek čisto bela.
Dobro radi ta dvokraka, za šta god bila namenjena, ja nemam zamerku.

#4299 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 August 2015 - 13:16

jesi testiral kak baca plavi injektor?

#4300 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 August 2015 - 14:06

View Poststeeef, on 26 August 2015 - 13:16, said:

jesi testiral kak baca plavi injektor?
Misliš Air dizna? Jesam ovu jedinu crvenu koja radi, imam još dve u rezervi, plava koja pušta i kad nije pod naponom i ona oprljena crvena od 1,1Ohm koju ECU prijavi kao grešku, mada na 12v radi, lepo škljoca, valda je ispod tolerancije otpora špulne pa ECU vidi kao neispravnu.
Pa ova što je sad u mašini baca maglu, e sad kako baca nova, neznam, imaš u mojoj temi par stranica ranije snimak kako baca zelena i zajedno na glavi, pa proceni ako možeš dobro da vidiš na snimku. Možda stvarno ona zeza, jedino nju nisam menjao.





29 user(s) are reading this topic

0 members, 29 guests, 0 anonymous users