

#4321
Posted 27 August 2015 - 23:49
Jel to taj?
#4322
Posted 27 August 2015 - 23:55
#4323
Posted 27 August 2015 - 23:58
#4324
Posted 28 August 2015 - 00:20
#4325
Posted 28 August 2015 - 00:26
Mario, on 27 August 2015 - 23:58, said:
#4326
Posted 28 August 2015 - 07:56

#4327
Posted 28 August 2015 - 10:02
Mario, on 28 August 2015 - 07:56, said:


Nije mi zanimljiv karburatorac, to znam da se može naturpijati.
Ovaj problem sa prekidanjem ću morati istraživati osciloskopom da vidim gde šta i kad izostane, nema drugog načina. Ako su svi el. parametri ok onda je definitivno problem mehaničke prirode.
#4328
Posted 28 August 2015 - 12:28
Mozda te jebava pumpa goriva, mozda i te gumice, neces znati dok ne zamenis..
#4329
Posted 28 August 2015 - 12:33
Sto se tice benziske dizne, tvoja nije tako stara, a od desetina njih iz 2002 i 2003 godine svega nekoliko ih je propisalo i to na velikom O ringu. Moje iskustvo. Neke su vise, neke malo propisale, a ove koje su u manjoj mjeri nalivale sa njima je motor cak radio, ali je paljenje bilo tesko moguce i samo sa gasom. Ista stvar kao kad aktiviras manualca na karbu koji naliva al ga naliva, a recimo imas zagrejan motor. Sta ce se desiti? Neces ga upaliti nikako bez gasa, zar ne?
Ne treba zaboraviti da dobiva jos vise goriva kad je motor hladan, pa je smjesa opako bogata za PJ, znaci nalivanje iz ampera.
Tako da to propustanje gumica iskreno sumnjam da te muci, a uostalom mozes i sam odraditi dijagnozu da ne budes vise u zabludi. Ako pusta vanjska gumica kod strujne uticnice dizne, onda bi vidio da mokri okolo benzin, pustalo bi i jednostavno bi se vidjelo. A mozes i baciti sapunice za svaki slucaj, ali kad je pritisak benzina ispod, vidjeli bi se i sa 10 metara udaljenosti da nesto ne valja.
OK, rijesena je dilema vanjske gumice, ajmo probati unutarnju kod izlaza dizne gdje sprica, onako zdravo logicki, a i pomocu ti iz iskustva jer je mnogo lakse nego na nevidjeno.
Dakle ovako, imas benzin pod pritiskom na toj gumici, kada injektor otvori taj benzin se propusta kroz diznu u medjuprostor. Dakle kad upalis motor taj sistem dobiva taj pritisak, i onda bi bilo zgodno odvojiti kuciste od air dizne i pogledati sta se desava.
Prvo bi trebao uociti pad pritiska ako pusta okolo dizne, iako pritisak pumpa moze gubiti i zbog svojeg nepovratnog koji ne drzi najbolje, drugo vidjelo bi se kako mokri benzin okolo, gumica koja se vidi oko injektora bi bila mokra od benzina, onako debelo mokra. I trece kad anlasujes on mora bacati iglu mlaza benzina.
Valja obratiti pozornost na iglu benzina, posto mi je jedan slucaj zadao glavobolju dok nisam shvatio da igla benzina moze biti tanja i deblja, ova deblja je nalivala i motor nije dobro radio.
#4330
Posted 28 August 2015 - 12:53
Sinoć vratio NGK CPR8E umesto dvokrake NGK i jutros katastrofalno prekida i kad je vruća, jedva sam se dovukao na posao. Trenutno najpouzdanija je dvokraka NGK CR8EK, najmanje prekida.
Ali šta je još čudno... nakon vožnje sa žestokim prekidanjem, pa gašenjem, i posle par minuta opet startujem i krenem, skoro da uopšte ne prekida, lepo glatko radi, ali posle kratkog sprinta punim gasom, pa puštanjem gasa do skoro zaustavljanja, pa opet dodavanja gasa, istog momenta počne žestoko prekidanje. Ne mogu da to sve sastavim u mozgu, totalmo konfuzno.
#4331
Posted 28 August 2015 - 13:10
U toj postavci mora da radi dobro ja se nadam, nisam nikada imao iskustva pa ne znam.
Jer ako znam da 50ccm radi bez greske, onda ga dobivam 100% i to u relativno kratkom vremenu. Problem mora biti u necemu.
#4332
Posted 28 August 2015 - 13:33
dajteh, on 28 August 2015 - 13:10, said:
U toj postavci mora da radi dobro ja se nadam, nisam nikada imao iskustva pa ne znam.
Jer ako znam da 50ccm radi bez greske, onda ga dobivam 100% i to u relativno kratkom vremenu. Problem mora biti u necemu.
#4333
Posted 29 August 2015 - 13:38
Par fotki o ovom što sam napisao.









#4334
Posted 29 August 2015 - 15:27
U međuvremenu, đavo nije dao mira, isteram SRku na zaobilaznicu da vidim gde mi je prenos, i mic po mic... 103kmh po satu.

Fala bogu to štima, sa sve kuglicama u torku, to nemoram da diram, ali kvačilo S6 je banana, na hladno kreće sa 5,5, taman tu gde trokira, a kad se zagreje na 4k. Jbem ti S6 i njihove oprugice, pa to kvačilo nije prešlo pošteno 600-700km. Šta sad, imam još samo crvene dobijene uz LeoVince ZX-R, al šta ću sa njima, ima da kreće na 8k a to mi ne treba, treba mi 6k al konstantno. A tek koja je muka zameniti oprugice, to je stvarno nemoguća misija, koje đubre od kvačila, da sam znao...
I dalje nisam siguran dali ću uspeti spremiti SRku za Mitrovicu, džaba mi krajnja kad nemam starta, a to je najbitnije za drag.
Ako lepak bude držao, možda stignem da nabacim ovo kućište ubrizgavanja, a i to je tek sizifov posao, treba poskidati sve plastike, tek onda nekako ima prostora da se priđe mašini. Uh, smorno je sve to, a baš mi je glupo pojaviti se autom, pa dok pište cvaje po Mitrovici, ja da se švrćkam na 4 točka, poražavajuće.
#4335
Posted 29 August 2015 - 16:04
Jel znas da na vrh regulatora pored jedne Oring gumice ide i ona plasticna zelena.
Iako sam ja imao isto bez nje pa je stimalo, ali sam poslje ipak tako slozio.
#4336
Posted 29 August 2015 - 17:02
#4337
Posted 29 August 2015 - 17:51
#4338
Posted 29 August 2015 - 18:49
dajteh, on 29 August 2015 - 17:51, said:
#4339
Posted 01 September 2015 - 12:31
Pošto svakodnevno idem SRkom na posao, jutros kresnem da se malo zagreje u garaži, ler stoji na 1500rpm i radi ko Trabant, što je daleko od pravilnog rada PJta. Gledam pritisak, malo ispod 8 bara, koji je sad... dodam malo gasa i obrtaji se stabilizuju na 2k. Krenem na posao, onako mlaka mašina počne da puca ko na frontu, al sad na svim otklonima, nema veze jel malo ili na panju. Eeee to je sad već ozbiljno, toga do sad nije bilo, nije troksala preko 6k i na punom gasu, znači bolest eskalira. Samleo sam sve informacije u glavi tražeći mogući uzrok ovom novom momentu, i jedini je zaključak TPS, to što pomalo naliva odgovara hladnoj mašini, a sad je i hladna počela da roka rafale. Ništa, večeras posle Korlatoša TP ide dole, probaću stari 18mm stock, mora pokazati neku razliku ako je do toga, ako ne, imam negde gremlina u instalaciji koji je baš ogladnio.
#4340
Posted 01 September 2015 - 15:53
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users