Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4881 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 August 2016 - 12:25

O jbt, aaaaa zato je tebi onako tanko u ubrzanje, vidim ja imas sve uvjete po pitanju okretaja, ali nemas goriva!!! To je mene u pocetku mucilo sa 50ccm, dere se a slabo ide, bas se osjeti tanka smjesa hehe

A jesi probao u voznji iskljuciti pa ukljuciti kontakt??? Popravio bi vrijeme na dragu za 2 sekunde :D

#4882 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 August 2016 - 13:38

View Postdajteh, on 18 August 2016 - 12:25, said:

O jbt, aaaaa zato je tebi onako tanko u ubrzanje, vidim ja imas sve uvjete po pitanju okretaja, ali nemas goriva!!! To je mene u pocetku mucilo sa 50ccm, dere se a slabo ide, bas se osjeti tanka smjesa hehe

A jesi probao u voznji iskljuciti pa ukljuciti kontakt??? Popravio bi vrijeme na dragu za 2 sekunde :D
Jesam, ali u mom slučaju nisam dobio ništa osim debele zadrške dok nije ponovo proradio, vukao se ugašen par sekundi pa valda kad je isčitao kod ključ i proverio komponente ubrizgavanja, tek tada je ponovo proradio, tako da od toga ništa..
Razmišljam o još jednoj Malossi elektronici na red sa postojećom, tako bi dobio još jedno produženje impulsa ka dizni, a pritisak može da ostane standard.
..samo da imam, ili da mogu posebno da nabavim negde, makar za probu.

#4883 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 August 2016 - 19:15

Radije ti sebi samo digni sveukupni pritisak na 10, 10.5 bara i da vidis kako ide :)

Ili probaj onu kombinaciju sa malossi elektronika + 0.5bara pritiska otprilike.

Iako je meni drazi samo pritisak..

#4884 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 August 2016 - 23:58

Podigao bih ja pritisak rado, ali kako? Štelujući regulator je u smeću, a onaj kineski plavi, externi je sve samo ne regulator, više kao neuspeli pokušaj, jer pritisak sa njim varira prilično pa nikad nisam načisto koliko sam podesio. Dugo sam razmišljao kako da ga prepravim da bude precizan, ali nisam našao pametno rešenje, pa je ostao rastavljen i čeka pravu ideju.

#4885 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 August 2016 - 00:44

po dajtehovim i tvojim pricama u vezi malossi elektronike i jebada koje vam zadaje,ja bi ju eliminiral i isel na opciju mehanickog rjesenja tipa polini casica..
je da ima igrarije sa skidanjem casice dok se ne ubode postavka koja odgovara potrebnom pritisku,al uz mjerac pritiska dalo bi se i to odradit..

#4886 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 August 2016 - 07:32

Ako bude jos kojo skup donesti cu malossi elektroniku i polini casicu, za oboje treba minuta posla. :)


Neda mi se imati posla s malossi elektronikom samo zato sto mi ponekad zbog nje osgane ukljucen kontakt iako izvadim kljuc iz brave.
A karakteristika malossi elektronike je malo slabiji start, uz vise momenta kroz srednji spektar i malo manje okretaje kroz ubrzanje.
A polini casice, odnosno pritiska, bolji start, eksplozivniji motor, i voli vise okretaje.

Kad sam ih ukombinirao malossi elektronika + 3.5bar pritiska, isao je extra dobro, ali kad bi presao u vecu nadmorsku visinu na punom gasu bi imao prebogatu smjesu... I ponekad na ravnom bi prokinuo kroz auspuh.
A posto nisam vise trkac nego triper, dobre su mi i malo slabije perfomanse iako je i ovo jako dobro :D

#4887 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2016 - 09:13

Meni je najbolje radila kombinacija Malossi elektronike i pritiska 8,2 bara sa TPS20mm. Što se tiče Malossi elektronike, jednom mi je samo uštopala da nisam mogao upaliti ali sam je lako resetovao vađenjem osigurača. Sa druge strane, postoji velika opasnost od visokog pritiska u sistemu bez Malossija, trpe gumice i membrana regulatora kao i zelena dizna, a naročito je opterećena AC pumpa, tako da sam ja više za elektroniku nego za mehaniku, ili bar kombinaciju.

#4888 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 August 2016 - 09:46

Samo neka trpi, ide to sve do 12 bara...

#4889 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2016 - 10:09

Odakle 12 bara ako AC pumpa pravi maximalno 10, i to ako je u savršenom stanju?

#4890 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 August 2016 - 10:15

View Postgoggyso, on 19 August 2016 - 10:09, said:

Odakle 12 bara ako AC pumpa pravi maximalno 10, i to ako je u savršenom stanju?
A jbt, pa mozes ti mehanicki napraviti i 20 bara pritisak ako recimo pumpa daje 5, ali slazem se da na duge staze nije preporuciljvo preterivati. Putanje je koliko komponente mogu da podnesu, a nije cilj napraviti nesto sto ce se voziti samo 200 metara...

#4891 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2016 - 10:39

Aco druže, ne može ni na koji način stvoriti više pritiska nego što napravi AC pumpa, od nje sve zavisi. Ostali faktori utiču samo na regulaciju pritiska. Znači ako AC pumpa može da isporuči max. 10 bara, regulator pritiska od toga može da reguliše od 0-10, nikako preko. Pritisak vazduha iz Air kompresora samo deluje na membranu regulatora i tako utiče na zbir pritiska opruge membrane i vazduha, pa tako sabiramo 2,5 (opruga)+5 (vazduh)=7,5 bara od max. 10 mogućih.

#4892 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 August 2016 - 10:49

Fizika, ako na odredjenom precniku cevi imas konstatni pritisak X, smanjenjem precnika ili ptrotoka, pritisak raste.

Dakle, ako bi kalibrisao povratni benzinski vod na odredjeni manji precnik, dobio bi povecani radni pritisak u sistemu, od pumpe do dizne. Regulator se moze prosto napraviti, klasicna slavina ili daljinska komanda, slicno kao elektro ventil za vodu na ves masini, ali povratni vod goriva mora biti pancirno crevo i veze holenderi.

#4893 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 August 2016 - 10:52

Pumpa daje 12 bara jer se tada aktivira ventil koji je izbazdaren da propusti na 12 bara, i onda gorivo sa izlaza ponovno ulazi u pumpu.

E sad, imas i situacija kada ventil zapece pa pumpa nabija po 14 bara, ali 12 je maksimum nove...


Extremnom pritisku je najvise izlozena plasticna klipnjaca i ona hoce puknuti.


Ja sam prosao vec mnogo sa 10.5bara i ne diram nista.



A imas jos jednu mogucnost, dao sam ti link na ebayu za regulator pritiska od 4 bara, njega samo stavi i resio si stvar. Kosta 12 USD.

Inace polini ventil je 15€ bez dostave...

#4894 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2016 - 21:17

Ne planiram izbaciti Malossi elektroniku pa mi s njom treba najviše 8,2 bara, ali pošto Air kompresor svojim sposobnostima mrsi konce konačnog pritiska, jedina varijanta za mene prihvatljiva je štelujući regulator, ali na šraf, ne na platne ili slično. Jedino tako mogu precizno dozirati pritisak tj količinu benzina u smesi, i to mi je jako bitno, mora se pronaći tanka linija između performansi i trokiranja i zalivanja svećice.
Pročitao sam u service manualu da je maximalni radni pritisak AC pumpe 10 bara, a toliko sam i izmerio uštopavanjem povratnog voda, znači dve pumpe (dok su radile) nisu prebacile 10ku, ovu donorsku još nisam merio.

#4895 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 20 August 2016 - 20:20

Da li ti je zamenom fabrickog kompa sa malosijevim krenulo ispisivati "service" na tabli? I jel ti komp sa senzorom pritiska ili bez?

Послато са HTC One_M8 уз помоћ Тапатока



#4896 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 August 2016 - 20:48

I dalje je fabrički komp, ECU, ali se na njega dodaje na red Malossi TC elektronika, i u toj kombinaciji nema nikakvih grešaka, sve radi kao da je suvi stock. U principu, sve praktično i jeste isto samo Malossi elektronika produžava tajming ubrizgavanja benzina, što znači da utiče samo na zelenu diznu i ništa drugo, air dizna se i dalje okida direktno iz ECU-a.

Posted Image

#4897 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 October 2016 - 23:08

Eh, vozam se ja i vozam, tankujem i samo po gasu, na posao i nazad, na bungas pa kući... i malo po malo, S6 jbno kvačilo počelo da me zeza, iz dana u dan sve niže startuje, sad je već dogurao na 3,5k kad već krećem s mesta, Leo ko mrtvo magare spava na tim obrtajima, pa skoro da se moram nogama odgurnuti da krene. Djubar od oprugica se otego ko žvaka, znači došlo doba da se Polini 3G proba.
Al da je samo to... primećujem da pri brzinama 80+ čak i kroz kacigu se pojavljuje neki zvuk tipa zvrr..zvrrr na rate, kao da je neki ležaj na samrti, a ne mogu da dokučim odakle dolazi, osete se i vibracije u istom ritmu, ili ležaj točka, prednjeg ili zadnjeg, ili neki ležaj u reduktoru, znači biće zavirivanja i kod zupčanika, možda je to posledica onog curenja ulja iz reduktora još na skupu u NS, minimum 120km sam prešao sa malo ulja, jer sam primetio još na dolasku na skup da nešto nije u redu nazad, i našao zadnju felnu dobro podmazanu.
Dalje, vozeći u NS Mariovu žutu osu iza njega na mojoj SRki, primetio sam da mi tablica nekako nakrivo stoji u odnosu na točak, ne puno ali primetno. Kasnije kad pogledam dok je na nogarama, stoji ravno... ajd dobro, možda je vetar tako duvao pa je kezečio. Međutim, u par navrata sam dao sebi malo oduška pa ozbiljnije zalegao u krivinama, i primetim da me zadnjica nešto ne sluša. Eh, dva para silen blokova, neki je odradio svoje, šta drugo, biće i to na spisku za menjanje.
I na kraju, kao šlag na torti, zadnji amort ima negde lufta, čujem ga kako zvekeće po sitnim neravninama, a i Leo se propisno ošugavio, laka nema do prve trećine i na stingeru, znači na kraju sezone ide na peskarenje pa bezbojnim lakom, a top na zamenu staklene vune, jer je već postao dosta bučan.
Kao što vidimo, spisak je poduži, imaće se šta raditi preko zime, a ako tome dodam još i montažu onog PRC turpija cilindra, veselju neće biti kraja..

#4898 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 October 2016 - 23:15

View Postgoggyso, on 01 October 2016 - 23:08, said:

primećujem da pri brzinama 80+ čak i kroz kacigu se pojavljuje neki zvuk tipa zvrr..zvrrr na rate, kao da je neki ležaj na samrti, a ne mogu da dokučim odakle dolazi, osete se i vibracije u istom ritmu, ili ležaj točka, prednjeg ili zadnjeg, ili neki ležaj u reduktoru, znači biće zavirivanja i kod zupčanika,
E upravo slican, pa mozda i isti problem imam. Identifikovati odakle dolazi nepoznati zvuk, posebno na kinezu, je skoro pa nemoguca misija. Pa sad ili voziti dok ide ili krenuti redom u pregled...
Ajde sa srecom u radovima! Polako krecu hladniji dani pa se moze planirati za sledecu sezonu, a i uroniti u radove (oni koji imaju garazu sa grejanjem) :)

#4899 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 October 2016 - 23:21

Ja sam Zori već najavio radove u novoustakljenoj (PVC) terasi, neda mi se grejati radionicu u garaži, ovo je mnogo bolje izolovano i manje kvadrature, a i osvetljenje sam napravio za medalju, radi LED tehnologija pun gas.

#4900 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 October 2016 - 02:39

Uh dobri ste sa popisom, mene ceka jedna od najdosadnijih zima po tom pitanju. Barem cu se psihicki dobro opustiti kad se desi neki belaj u sred letne sezone :D



Bas juce probao (iako sam vec sve isprobao), da opet dodajem goriva sa malossi elektronikom + dizanje pritiska, pa otvaranje airboxa...Isao sam da se prisetim maksimalnih performansi... Dolazim do zakljucka da tuning cilindra na zalost nije moguc, jer vise uprskane smese "ugasi" svecicu prije negoli se extra bogata smesa upali. Interesantno je da fenomen nece odmah da nastupi ako je svecka ok, a kad krene prekidati nakon kratkog vremena, nema stajanja sa seckanjem.
Mozda se desi cudo, imas malossi glavu, voleo bih da to tako ne bude, ali bojim se da direktno uprskavanje ima ogranicavajuci faktor posto svecica ne tolerirse jace ili malo jace uprskavanje od ovog koje trazi 70ccm u stok izvedbi.

I jedna usporedba malossi elektronike vs polini mehanike za dizanje pritiska.

Polini odnosno mehanicko dizanje pritiska je brze od elektronike. Isto kao u kolima, gas na sajlu vs elektronski, odnosno karbos vs tps. Reakcija na gas, startnost je bolja. A dok impuls dodje do malossi elektronike bas se oseti to vreme.
Ako se bojis za pumpu, nema tu problema, ne usudjujem se ni cekirati koliko sam km presao sa 10 bara.


Imao sam dvojbu, da li imati stok ecu + dignut pritisak na 10bara sa air kompresorom.
Ili malossi elektronika + 8.5bara sa air komoresorom.

Sam pritisak je i dalje startniji.
A malossi + 8.5 pritisak kombinacija daje najvise od 2/4 pa do 3/4 gasa.
Posljednji otklon gasa ne reagira osjetno, a kada ubacim jos goriva tu pocinju nestabilnosti, dok se do 3/4 moze mocno voziti, oseti se jasno nalet i vise momenta.


Ako ti sta moze pomoci eto to su informacije koje sam licno izgazio mnogo puta, i ono najbitnije proverene su nakon dugotrajnog testiranja, odnosno kilometraze.


Ako bi tuning cilindra uspeo, otvara ti se malossi mhr replika alu...





10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users