Mamicu joj izdajničku!!!!!!!
Jutros, gledam sunčan dan, možda se SRka odobrovoljila pa bi da sarađuje, čudnu narav ima...
Uletim u garažu, pa da probam, ako hoće, ide na posao samnom, pardon podamnom, ako neće.. taxi.
Ključ u bravu, pumpa zuji, start dugme i kres iz cuga, radi.. e al sad dali će opet greška.. polako dodajem gas, 4-5-6-7-8K..radi, nema greške!
Pa da ti sve milo i drago žabarsko

... Valda se neki šteker osušio pa proradila, ili se qrva uplašila draga, nije navikla da gubi pa se opirala putu, hehehe
Ajd kad sam već u garaži, setim se da bi mogao dodati u pun tank 95tice malo 2T ulja IPONE SCOOT RUN2 i naravno METABOND aditiv za gorivo tj čišćenje sistema ubrizgavanja i smanjenja naslaga gareži na glavi i čelu klipa. Naspem, kresnem da radi na leru, u mom slučaju AC pumpa praktično meša gorivo jer povratni vod vraća višak goriva iz sistema ubrizgavanja tako da se brzo razmute svi dodaci. Radila nekih 10 minuta na dvorištu, sunce malo stidljivo ali grejucka, i to po prednjici tj hladnjaku, ajd dosta, idemo na posao. Pogledam tablu, uh digla temperaturu za jednu kockicu više od normale. Ovo se obično ne dešava ni leti a kamoli u Oktobru, no dobro, valda je slab protok vazduha kroz hladnjak, nek joj bude...
Izlazim na ulicu, pun gas... kreće mala kao nekad, ooop i 9,5k rpm za dve sekunde, a startuje sa 3k.
Lepo se odaziva na gas čak i na milimetar otklona, mirno staloženo ali ubedljivo, bez oklevanja, tako i treba da bude, precizno ko Japanac.
Do posla sam je vitlao gde god je moglo, ide nesreća jedna prokleta...
Ne diram sad ništa, gumice stižu sutra, nadam se... napakovaću drugo kućište sa svim proverama, pa nek stoji do momenta montaže PRC turpije cilindra.
Dotle nek se voza sad ovakva, dabogda bilo lepih dana.
Mamicu joj izdajničku, još jednom.