Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4981 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 November 2017 - 14:14

Nisu je stavili jer bez akumulatora svakako nema šta da kurblaš tj. ako pumpa i ecu ne startuje

#4982 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 November 2017 - 22:45

Donekle ste u pravu, ali..
Pita, ako se sećaš, u autu mi je prošle zime prdnuo Energizer, namrtvo, posle 4 godine eksploatacije. Pametni punjač mu je izvukao mulj iz 00 i evo ga celu godinu radi ko singerica. Valda će i Vartu tako obraditi.
Mario, tačno je to što kažeš, ali mislim ipak delimično. Ako ima dovoljno struje da potera AC pumpu i ECU, a nema za anlaser, možda bi kurbla pomogla. Baš ću potražiti mehanizam, pa nabacim, bilo vajde ili ne, treba eto sad i to utvrditi, dali PJ može da se startuje na kurblu ili ne. Proba bi mogla da se izvede i sa punim aku-om i sa skoro praznim. Ja verujem da bi uspelo, možda ne na prvu kurblu ali sa par uzastopnih pokušaja trebalo bi.

#4983 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 November 2017 - 00:03

Moze da se kresne PJ na kurblu, naravno treba accu za pumpu i elektroniku, vidjao sam ih dosta sa deklom od karba i rade posao. Mislim da je i Dajteh negde pisao da je probao deklu sa kurblom.
E sad, pitanje je u kakvoj formi treba da budu dizne i kompresorska grupa jer znamo za PJ koje su palile na čvrgu alansovanja, a bilo ih je i koje verglaju i po 10ak sekundi dok se ne jave. Radni pritisak je najbitnija stavka pa ako znas da ti kompresor i dizne nisu u top formi onda se spremi na kurblanje.
U svakom slucaju nece skoditi da imas backup.

#4984 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 November 2017 - 10:43

Pritisak u sistemu mi je stabilan, na svako davanje kontakta manometar uvek pokaže oko7 bara, što je idealno za startovanje, mada bi kresnula i sa manje, minimum je 5-5,5 bara. Nekad kresne na čvoger, najčešće kad je mašina na radnoj temperaturi, nekad vergla sekund-dva i sastavi, obično kad je hladna, mada nekad zna i da vergla sekund-dva i kad je vruća, hladna nikad ne kresne na čvrgu..zavisi... ne znam zbog čega, to još nisam provalio.

#4985 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 November 2017 - 15:47

Konačno sam sebi uzeo Polini čašicu za regulaciju pritiska. Evo par slika šta je sve u kompletu.
Gledajući ovaj poklopac tj tzv čašicu, već mi je sinula ideja da je prepravim tako da mogu štelovati na fino šrafom, slično kao onaj moj prethodni patent, samo što u ovom slučaju ne moram kasapiti metalno kućište regulatora, ovde sad imam klipić koji ulazi u regulator i dodatno pritiska membranu, a šteluje se platnama preko dodatne opruge iz kompleta. Znači da tu orpugu mogu da sabijam šerafom umesto platnama, kom opet lako priđem spolja.

Attached Files



#4986 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 November 2017 - 20:56

Nemoj ovu da budžiš molim te, samo podesi da ide i uživaj

#4987 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 November 2017 - 22:59

View PostMario, on 15 November 2017 - 20:56, said:

Nemoj ovu da budžiš molim te, samo podesi da ide i uživaj

Hahahaha ovo je vrh kada idu naše molbe prema tebi....reči su suvišne...
Nadam se da ćeš s ovom češicom rešiti probleme da SRka pohita i ne pravi probleme, eto toliko...

#4988 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 15 November 2017 - 23:28

View PostMario, on 15 November 2017 - 20:56, said:

Nemoj ovu da budžiš molim te, samo podesi da ide i uživaj

Stvarno znas dobro nasmijati :D

Drzim fige da konacno vozis bez problema.Eno dajteh na ms-u hvali purejeta na sva zvona,vrijeme je da i ti koju pohvalu bacis.

Ps.Kako bi to na seraf napravio? :D

#4989 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 November 2017 - 23:49

View PostMario, on 15 November 2017 - 20:56, said:

Nemoj ovu da budžiš molim te, samo podesi da ide i uživaj
Zaista sam se slatko nasmejao hahah :)

Gogi, ne budzi nego vozaj!

#4990 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 November 2017 - 12:10

Šta vam je ljudi, gde vam je tunerski duh? Šta, dolazi zima pa nemate inspiraciju ili ste prešli u penzionerski mod, "narani svinje i ništa ne diraj"? :)
Ova Polini čašica je ok ali je štelovanje grubo, treba x puta rastaviti i sastaviti, menjati debljinu platne dok se ne postigne željeni pritisak, a to je na SRki sizifov posao. Valda je lakše jednom namontirati pa sa šrafom štelovati. Onaj moj patent je radio besprekorno dok nije membrana regulatora propišala, a to bi se desilo i bez šerafa za štelovanje. Imam već gotov proizvod, samo ga prebacim sa obične čašice na ovu Polinijevu i posao završen. Šta sam sve do sad radio na PJetu, ovo mu dođe kao poslić uz doručak, rutinska operacija.
Rade, nema potrebe da hvalim bilo šta, nisam od tih da hvalim zato što je moje. PJet ima svoje prednosti i mane, na meni je da te mane svedem na minimum i da postignem željene performanse. Ima u temi sve detaljno opisano sa slikama. Na dnu čašice gde se inače preko štel platni oslanja opruga, u ovom slučaju Polinijeva gura klipić koji opet dodatno našpanuje membranu regulatora paralelno sa oprugom u samom regulatoru, pa se tako podiže radni pritisak koji je u stock-u 2,5 bara. Ja sam morao da presečem metalno kućište regulatora kako bih oslobodio njegovu oprugu da mogu da je sabijam prema potrebi, preko šrafa koji je u kućištu napravljenom od kućišta potenciometra sa urezanim navojem za šraf koji unutra potiskuje oprugu koliko spolja zavrćem. Tako sam dobio extra precizno podešavanje pritiska, tada mi se najbolje pokazao 8,2 bara, i to nebih nikad uspeo ustanoviti da to nisam napravio, jer drugog načina štele pritiska nema, osim evo sa ovom Polini čašicom koju onda nisam imao, pa sam osmislio moj način.

#4991 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 16 November 2017 - 14:03

A sta ne uradis jedan sopstveni dizajn pa da isprintamo na 3D printer sa vec ugradjen straf za stelovanje

#4992 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 November 2017 - 15:53

Šalimo se malo, jbg imaš tri termogrupe spremne, dva ecu-a, malossi elektroniku, dva tps-a, dva auspuha, tri kućišta regulatora, tri dizne...

a nemaš jednu novu vitonsku gumicu..

Entuzijasti smo mi svi, koji ti čitamo temu i divimo se projektu, samo nas želja mine da već progleda svetlo dana ova tvoja skropocija i prne kako valja..

Doterali smo ti polini čašicu iz Italije, a ti gledaj kako ćeš... nemoj da se razočaramo i da ti naredne dve sezone troksa, te da u temi preovlada pisanije "šta bi bilo kad bi bilo"...

#4993 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 16 November 2017 - 18:55

Samo jedan savjet. Na regularotu proširi rupu na 5,5mm jer meni je štekao onaj plastični klipič. Kad je bio nov i suh bez benzina je radio savršeno a benzn malo utiče na plastiku pa se malo proširi. Kad sam prvi put po ugradnji rastavio bio potpuno blokiran. Iste probleme su imali i drugi po drugim forumima.

na sliki se vidi kako ga benzin posle proširi.

Nema ništa od patenta. Več je urađeno. Hehe.

http://www.apriliafo...bowlini-success

Attached Files



#4994 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 16 November 2017 - 19:16

I još nešto. Ako imaš Malossi elektroniku onda trebaš mekšu oprugu. Ako je nemaš , onda nema problema slobodno staviš sve platne i radi. Malo je slabiji na nižim okretajima ali se bolje vrti. Ja imam kombinaciju Malossi elektonike in Polini čašice sa mekšom oprugom i najbolji kompromis. I tu ima igranke. Sa malo jačim pritiskom je na nizkim okretajima jak ko traktor, a težko razvija okretaje i gubi na krajnoj. Sa malo slabijim pritiskom malo gubi na nizkim okretajima ali puno bolje vrti i dobija se na krajnoj brzini.

#4995 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2017 - 15:59

Imam Malossi elektroniku od prvog dana, stigla sa Malossi sport kitom. Najbolje mi radi sa elektronikom i 8,2 bara. Tada čupa i na startu i lepo se vrti na 9,5-10k rpm.
Ovaj klipić nameravam odneti strugaru da mi napravi identičan od aluminijuma pa ću taj staviti, onda benzin nema šta da zezne.

#4996 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 January 2018 - 13:30

Kažu stare žene, naše bake, da na Božić treba nešto početi. Valja se za dobrobit toga što se započne na današnji dan.
Elem, setio sam se odmah SRke, moje mezimice, pa ajd da trknem po benzin, suva je već dva meseca. Natankovao, ključ u bravicu... AC pumpa se kratko oglasila, stidljivo ZZzzz... displej se skoro ugasio... eh znao sam, Varta je ispustila dušu nakon 3 pune godine a da je nisam pipnuo.
Odmah sam znao šta mi je činiti, Vartu napolje, proveriti i doliti elektrolit, pa na pametnog, da je vrati u život.

Attached File  20180107_125640.jpg   4.08MB   27 downloadsAttached File  20180107_125604.jpg   3.7MB   30 downloadsAttached File  20180107_125619.jpg   2.74MB   28 downloadsAttached File  20180107_125433.jpg   3.84MB   28 downloads

Naravno, imam šta da vidim, ćelije suve ko barutana.

Attached File  20180107_125445.jpg   2.4MB   29 downloadsAttached File  20180107_125413.jpg   1.39MB   30 downloads

U svaku ćeliju sam dosuo po 3 šprica od 5ccm destilovane vode da bi ćelije bile na nivou između minimuma i maksimuma.
Nakačen pametni punjač, koji se ispočetka "bacio u razmišljanje" da bi nakon minut pokazao na displeju 12,3V i započeo proces punjenja. Posle nekoliko minuta displej pokazuje 13,2V i varira između dve i tri crtice. Na osnovu toga konstatujem da će proces punjenja biti ok i da je aku samo ostao bez dela elektrolita.


Attached File  20180107_125400.jpg   3.16MB   31 downloadsAttached File  20180107_125337.jpg   2.33MB   28 downloadsAttached File  20180107_125817.jpg   3.32MB   29 downloads

Posle nekih 15 min displej pokazuje 13,4V i puni dalje, još uvek stoje 3 crtice.
Ostavljam ga da se puni...
... punjenje završeno oko 19h. Neznam tačno, iako sam proveravao svakih 15-20 minuta. Displej je pokazao 14,3V i indikator punjenja je prestao da trepće. Posle oko sat vremena, stoji na displeju 12,8V, verovatno je u režimu održavanja. Sutra montaža i proba.

#4997 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 26 January 2018 - 15:41

Gogi , i sta bi ? Jel` preziveo ?

#4998 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 January 2018 - 21:08

View PostALIEN SM, on 26 January 2018 - 15:41, said:

Gogi , i sta bi ? Jel` preziveo ?
Ma nego šta, radi ko DOXA. Ovaj pametnjaković CarsPro je stvarno genijalac. Zaredale me obaveze, razni svečari, rođendan(i) a i zahladilo je pa ga nisam namontirao u SRku ali je preživeo test velikog opterećenja. Čim malo otopli, ide u SRku. Dotle ga mozgavi drži pod kontrolom na stolu.

#4999 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2018 - 11:24

Lep topao dan danas, pošto je Pežola doživela debakl, rešio sam da se malo posvetim SRki, te mašine imaju dušu, ako ih zapostaviš, naročito zbog drugog skuta u graži umeju da budu ljubomorni. :D
Ajd da je izguram iz zimskog brloga i konačno ubacim oporavljenu Vartu, pametni punjač je sinoć brzo vratio u top formu, napunjena... kad nešto mi teško ide, guram je a ona se otima, kao da koči. Istiskam kočnice da neka nije zalepila, sve ok, kako onda da se tako teško kotrlja, ovih dana gurao Pežolu, ide ko bicikl lagano (pa i nije daleko od bicikla, hehe) kad imam šta da vidim, prednja guma totalno prazna. :blink:
E do k.... znao sam, eto dokaza ljubomore... ono "a jaaaa"!!! Sad ćeš malo na mene da potrošiš vreme.
Pokušaću da naduvam gumu, možda je samo ventil popustio, zadnji put jesenas kad je vožena guma je bila ok, ne vidim razlog tj sumnjam da sam negde pokupio neki ekser, nadam se da nisam.
Videćemo uskoro...

#5000 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2018 - 19:47

Gumu naduvao na 3 bara, drži za sada. Aku ubačen, kresnula iz cuga.. napravio jedan krug po gradu, ide... nije trkački nastrojena kao ni jesenas zbog pritiska benzina ali je prgava od starta, za grad savršena...
Konačno vreme da se SRkom ide na posao, hvala bogu, dosta više zime.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users