←  Projekti 2T injection 50-70cc

svet-skutera

»

aprilia SR50 Factory PureJet

Locked

Dajteh's Photo Dajteh 08 Sep 2015

View Poststeeef, on 08 September 2015 - 15:38, said:

nemiran na leru ko v8 muscle car haha

Odlican opis hehe :D

Bojane nema, samo senzor vode i po njemu ima par mapa
Edited by dajteh, 08 September 2015 - 22:12.
Quote

goggyso's Photo goggyso 08 Sep 2015

Ima senzor sa zadnje strane, al to je valda za nadmorsku visinu, pa gde je ređi vazduh koriguje količinu benzina naspram vazduha.
Quote

duuka97's Photo duuka97 09 Sep 2015

Kolko zica ima taj senzor, ako ima 3 zice onda je MAP a ako ima 2 zice onda je temperaturni.
Quote

Razredni's Photo Razredni 09 Sep 2015

View Postduuka97, on 09 September 2015 - 00:29, said:

Kolko zica ima taj senzor, ako ima 3 zice onda je MAP a ako ima 2 zice onda je temperaturni.
Nije MAP sigurno jer ne stoji u usisnom delu agregata da meri protok vazduha, vec stoji u samom ECU a i pise u manualima da modeli posle 2003 godine (piaggio) imaju senzor atmosferskog pritiska..
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 09 Sep 2015

Ima i externa varijanta, cini mi se 4 zice idu u njega. Ja sam pokusavao naci ulaz u ecu koji bi dolazio iz baro senzora, medjutim nista nisam osjetio.
Quote

goggyso's Photo goggyso 09 Sep 2015

Nema potrebe za tim, sve to štima i radi, kad je ispravno. Problem je kad postoji negde nešto što izaziva nepravilan rad, kao O ringovi ili TPS...
Quote

duuka97's Photo duuka97 09 Sep 2015

Map senzor se stavlja u usisnoj grani posle leptira. Kad je leptir zatvoren imas vakum samim tim manji pritisak a kad ga otvoris smanjuje se vakuum i povecava se pritisak odnosno ocitava pritisak napolju. Sluzi i kao da se vidi kolko je motor opterecen.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 09 Sep 2015

Evo vam senzor atmosferskog tlaka
http://forum.pyrothe...dpost__p__87775

Gogy a vidi sta pise ako je air dizna otpora 1.3ohm, defektna??http://forum.pyrotherm.rs/forum/index.php?/topic/3746-purejet-manuali/page__pid__90592#


Uglavnom post #10 ove zute slicice na njoj ima dosta informacija o svakoj komponenti.
http://forum.pyrothe...dpost__p__87775
Edited by dajteh, 09 September 2015 - 13:14.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 10 Sep 2015

Goggy za koliko si pomjerio uljnu pumpu na 70tki? Ima li slucajno sliku?
Quote

goggyso's Photo goggyso 10 Sep 2015

Imam negde verovatno kad sam slikao otvoren prenos (bez dekle) ako se dobro vidi, ja sam pomerio otprilike za debljinu crte ili dve. Nije presudno da se pojačava ulje, al nije ni na odmet, za svaki slučaj. Ne treba preterivati, višak ulja transferovan u kompresioni prostor zna da izazove povećanje depozita na glavi i klipu, a ponekad i lošije performanse zbog lošijeg sagorevanja.

Što se tiče otpora Air dizne, moja, ova koja radi, ima 1,35 ohm, a ona spržena 1,1 ali je ECU odj...
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 16 Sep 2015

Imam novosti :)

Upravo sam obavjesten da su gumice za zelenu diznu napravljene, sutra ili u petak idem po njih.


Gogy ostavi mi podatke u poruci i ja cu ti poslati obe za zelenu diznu. Ako me ispadne povoljno prosljediti cu ti cijeli set (zelena dizna, plava dizna, regulator pritiska) znaci sve komplet O ring.
Za zeleni injektor smo radili po uzorcima i mjerama, a najvise posla je bilo oko one male debele na vrhu zelenog injektora. Dosta ih je napravljeno u pokusaju da se skine 100%, i sada je to to.
Ostale od plavog injektora i regulatora su kopirane 1/1 od strane polinija, posto sam imao nov set.

Nadam se da cemo i mi biti zadovoljni, majstor vec je stvarno se potrudio da obavi poso :)
Quote

goggyso's Photo goggyso 16 Sep 2015

E super, svaka čast. Ako to bude radilo posao na konju smo, ide PJ do kraja, kakav karb. Još da pronađemo neki jednosmerni (nepovratni) ventil za benzin da ga namontiramo pre AC pumpe... gledao sam nešto po netu, ima toga u auto industriji, samo treba iskopati neki sa odgovarajućim fitinzima po dimenziji, i da ima solidan protok, a moglo bi i jedan posle AC pumpe, onda je pumpa rešena, nema iznenađenja.
Ti meni pošalješ gumice, ja tebi pola metra teflon creva, hehe... moramo da se ispomažemo, i da popravljamo imidž PureJeta. :)
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 16 Sep 2015

Dogovoreno, i mislio sam takvo nesto predloziti, ne treba bas toliko hehe nek imam par komada :) mrzi me ici traziti teflon jer sam pokusao ali nisam uspio kod nekoliko najvecih, treba se vise angazirati i vjerojatno se krije u nekoj manjoj radnji, a opet mi je lakse uzeti nov nego izgubiti mnogo vremena. Oko ovih gumica sam obisao sve ovlastene servise i u konacnici ubo pravog koji vec 23 god. radi sa time. Ima preko 6000 kalupa.

A sta mislis koja uloga bi bila sa tim nepovratnim, nisam zapazio njegovu potrebu ili se mozda varam?
Quote

bojan681's Photo bojan681 16 Sep 2015

Ima na ebay-u tih jednosmernih ventila kolko oces al vecina ne izdrzava pritiske kolki su kod vas vec idu do 2-3-4 bara..
Quote

bojan681's Photo bojan681 16 Sep 2015

Ti za velike pritiske su dosta skupi, cene se krecu oko 35-40eur

http://www.ebay.com/...=item233497bee5
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 16 Sep 2015

Hvala Bojane na brzoj reakciji, ali nekako nisam siguran jel to potrebno. Da se mogu izvaditi oni iz pumpe i zamjeniti externim onda bi valjalo, ovako ne vidim pomoc od vanjskog nepovratnog kada imamo djubre u kucistu koje je napravljeno da radi dokle radi.

Vidim da i HGT nema rjesenje kada nastradaju dosjedi nepovratnih ventila, kaze da se takve pumpe ne mogu reparirati. Odnosno mogu ako se promjeni cijelo kuciste, znaci moze se iskoristiti el. motor, klip sa klipnjacom. To mi je vec poznato :)
Edited by dajteh, 16 September 2015 - 13:28.
Quote

goggyso's Photo goggyso 16 Sep 2015

Pa ako se ugradi nepovratni ventil pre i posle pumpe, onda ovi u pumpi mogu i da ne postoje, a ne smeta ako ima dva ventila na red. Prosto, onaj pre ne dozvoljava povratak benzina ka rezervoaru, a onaj posle povratak u pumpu, isto što rade i ovi unutar pumpe. Kad bi se našli odgovarajući ventili, ove u pumpi bi mogli slobodno razbušiti, izbaciti, jer bi spoljnji preuzeli njihovu ulogu. Kada bi se našli neki metalni, izdržali bi sigurno do 10 bara, nema tu šta da trpi pritisak osim samog kućišta. A i ovi plastični se mogu pojačati, npr ja imam na poslu termobužire raznih dimenzija, neke sam već koristio, zid je debljine i do 1mm i jaki su ko zemlja, ako drže spoj kabla sa 400 žica, a ima i neki lepak nanesen unutra koji kad se termobužir stisne na grejanje, taj lepak dodatno učvrsti bužir na telo, nema šanse da popusti.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 16 Sep 2015

Razvaliti ih oba pa namontirati externe ventile. Ali kad se bolje pogleda prva slika mislim da to nije moguce, jer lijevi ventil ulaza sa crnom kuglicom se nalazi izmedju 2 kanala. Isto tako izlazni izmedju 2 kanala. Kada bi stavio externe ventile pumpa nebi mogla nabiti pritisak? To mi nije bas jasno.

Znaci uloga ventila odakle dolazi gorivo na ulazu je da klip ne vraca natrag u rezervar.
A uloga ovog izlaznog ventila bi bila da drzi pritisak kada je sistem iskljucen. Dok sam testirao pumpu, primjetio sam da nekima izlazni ventil ne radi, ali nabijaju pritisak bez problema. Cim se ugasi pritisak padne, sto ne predstavlja neki problem.

Opet me muci sta se tocno desi kada pumpa onako tiho radi bez pritiska i bez izbacivanja benzina.

Za onaj tipican zvuk zvrcanja mogao bih reci da je to posljedica rada nepovratnih ventila ili kuglica.


Ovo je najproblematicnije

Posted Image

Posted Image
Edited by dajteh, 16 September 2015 - 14:58.
Quote

Razredni's Photo Razredni 16 Sep 2015

Ja pretpostavljam da je motor tih kada vrti u prazno, odnosno ako vazduh udje unutra.

Ovo sa externim ventilima bi bila mnogo dobra prica, tada se moze montirati i bilo koja druga pumpa koja nema veliku potrosnju struje, klipna ili klasicni brusless el motor, a pritsk se moze dovesti na zeljeni nivo jednim klasicnim ventilom posle nepovratnog ventila, tako da fakticki mozete montirati bilo koju pumpu/externe nepovratne/regulator pritiska iz auto industrije, zahedno sa crevima i holenderima.
Quote

goggyso's Photo goggyso 16 Sep 2015

Kad klipić krene u gornju tačku, povlači gorivo, a jedino odakle može je sa ulaza (u slučaju da je sve ispravno) jer se tada otvara ulazni ventil. Količinu koju je klipić usisao, pri kretanju u donju tačku potiskuje iz cilindra u međuprostor između ventila, pa pošto je sad ulazni zatvoren jer nema podpritiska da ga otvori, gorivo može da se kreće samo ka izlazu kroz izlazni ventil, koji se otvara kada na njega sa unutrašnje strane deluje nadpritisak.
Znači...
Moraju oba da rade, jer ako izlazni ne drži, benzin se vraća ka klipiću pa on ne povlači benzin iz rezervoara već iz odlaza gde je veći pritisak. To je u situaciji kad izlazni ne drži ni malo, tada i pumpa tiho radi jer radi u prazno, ne radi tada ni ulazni ventil jer klipić ne može da pravi podpritisak tj da povlači benzin iz rezervara kad je otvoren izlaz. Ali ako izlazni ventil radi delimično, onda klipić još nekako i povuče deo goriva iz dolaza (rezervara) pa ga gura ka izlazu. Ali tada ni pritisak nije odgovarajući već manji, za toliko koliko ne dihtuje izlazni ventil, ili ulazni, svejedno, jer ako pušta ulazni, onda ono što usisa sa ulaza delom i vrati na ulaz, pa je rezultat isti. Ako se dodaju spoljnji ventili, onda ovi radili ne radili, svejedno.
Quote
Locked