

#4661
Posted 15 January 2016 - 23:52
a kaj se reglera tice,kupi novi i bok,kod nas je orginalan oko 460 kn a rms oko 400
#4662
Posted 16 January 2016 - 01:03
Svaka cast na postojanju volje za pravljenje reglera

#4663
Posted 16 January 2016 - 11:02
#4664
Posted 16 January 2016 - 12:21
svaki regler koi sam mjenjal nije crkel sam od sebe nego od sjebanog akumulatora koi nije ispravan,jer skuteri stoje po pola godine i akumukatori se ne briguju kak treba i teraju dok god pali s njim,a on bude palil i dok je skoro mrtav aku..a sa takvim akumulatorom namotaji i regler su pod punim opterecenjem konstantno..
onaj nrg pj kaj sam ljetos slagal ima regler star 12 godina,tvornicki pa nije krepal..
tak da sve je stvar odrzavanja i brige..ak ti se riskira kupuj polovne japance,il slazi ga sam ak ti se zajebava s tim,al ja se nebi jebo ni s jednim ni s drugim nego kupil novi orginalni i vodil brige oko stanja akumulatora.
#4665
Posted 17 January 2016 - 02:10
#4666
Posted 17 January 2016 - 08:00
#4667
Posted 17 January 2016 - 09:36
Planiram uzeti jedan novi, i to bi bio onaj sa spiralama posto je otporan na niski napon bez posljedica, i trajao mi je 6 godina bez da sam primjetio znacajniji pad kapaciteta.
#4668
Posted 17 January 2016 - 10:25
#4669
Posted 18 January 2016 - 01:00
Interesantna je stvar da sam ubacio 2 nova akumulatora prosle sezone bez neke potrebe, i anlasovao je ko lud mozda dan, dva, kasnije vec kapacitet opada. Ne opterecujem se previse s tim pa nisam isao u detalje.
Edited by dajteh, 18 January 2016 - 01:02.
#4670
Posted 18 January 2016 - 08:37
Mario, on 17 January 2016 - 08:00, said:
To što je sad nakon intervencije lepo upalio i radio ne znači da će biti ok kad se dobro ugreje u vožnji, tad treba malo goriva PJetu i ne podnosi prebogatu smesu, jedino toleriše dok je hladan i ako je hladno napolju.
#4671
Posted 18 January 2016 - 09:04
#4672
Posted 18 January 2016 - 13:57
dajteh, on 18 January 2016 - 01:00, said:
Interesantna je stvar da sam ubacio 2 nova akumulatora prosle sezone bez neke potrebe, i anlasovao je ko lud mozda dan, dva, kasnije vec kapacitet opada. Ne opterecujem se previse s tim pa nisam isao u detalje.
o tome pričam,taj akumulator je polumrtav i skuter ga nemre nafilat nikad do kraja pa su regler i namotaji pod punim opterećenjem konstantno..
zdrav kad se napuni je preko 13v pa padne na 12.8 i nakon par dana stajanja na 12.6..
ljetos isto jedan nexus bil mi na zamjeni reglera,akumulator mu na 11.6 i upali on još nekak ali eto,crko regler jbg
#4673
Posted 18 January 2016 - 14:44

#4674
Posted 18 January 2016 - 18:39

Jer ne radi se o tome da ja stavim novi aku, nego on prebrzo oslabi.
Ista situacija se desavala mom prijatelju dugi niz godina kad nisam znao sta je PJ, ali sam se zajedno s.njim cudio kako.kupuje nove akumulatore svake sezone i pol do dvije.
U tom periodu ja sam imao spiracell i dan danas ga imam, a njemu je sve serijala bilo i aku od 9Ah je brzo crkavao i slabio.
Ista stvar se desava na moja 3 PJ, naponi pod gasom su nekih 13.7V.
Edited by dajteh, 18 January 2016 - 18:45.
#4675
Posted 19 January 2016 - 00:02
@ corector,mislim da nije stvar bila u skuteru nego u ovo kaj sam gore napisal,plus ako se skuter koristi jednom u 2 tjedna..par skutera takvih imam na odrzavanju pa se cudom cude kak svaku sezonu im crkne akumulator.
btw,ako su na pj odredjene komonente pod naponom dok je i u stanju mirovanja bez kontakta,onda i to smanjuke vijek akumulatora..
npr na 4t skuterima code lampica prestane automatski blicat ako se unutar 48 sati ne okrene kontakt na motoru da cak ni one ne vuce struju bespotrebno..
@ gogy,nisu regler radili neki sabani kak im se sprdnulo,taj regler kakav imas ti ide i na 4t karb skutere od 125-250cc ciji namotaji teraju jacu struju nego jedan pj..
regler ko i ostali dijelovi struje crkavaju,more bit za 5 godina a more i za 15,isto tak kak nekom zarulja na stopu radi 2 sezone a nekom ista takva 6..i zato ne treba generalizirati da to globalno nevalja..
i kakvi japanci molim te? najprodavaniji njihovi skuteri voze talijanske masine i ovi neki noviji taiwanske.
yamahin aerox npr nema veze s yamahom,kupljen gotov skuter od francuza (mbk nitro) sa talijanskom masinom sa yamaha naljepnicama
Edited by steeef, 19 January 2016 - 00:03.
#4676
Posted 19 January 2016 - 00:05
#4677
Posted 19 January 2016 - 10:17
a njemu sa naponom 11.8 nije ni cudno..da stavi novi ispravan akumulator,punilo bi mu preko 14 odnosno popravilu sluzbe
#4678
Posted 19 January 2016 - 11:55
steeef, on 19 January 2016 - 10:17, said:
a njemu sa naponom 11.8 nije ni cudno..da stavi novi ispravan akumulator,punilo bi mu preko 14 odnosno popravilu sluzbe
#4679
Posted 26 January 2016 - 13:43
#4680
Posted 27 January 2016 - 19:04
Sinula mi ideja posto je gorivo jeftino...

Posto PJ ubrizgava gorivo samo onda kada klip zatvori ispusni kanal i kada ide prema GMT, odnosno u fazi kompresije, to sprijecava rasipanje goriva i maksimalno iskoristava smjesu. I zato nema pravog efekta rezonantnog auspuha.
Magnet na sebi ima 23 zuba, i 24 praznine, s tim da je 1 praznina malo sira. Sad nisam tocno provjeravao koji zub okida injektor, ali sta mislis da se skine par zubi do odredjenih ° tako da injektor krene ranije uprskavati smjesu koja ce da izadje malo i kroz ispuh, i eto rezonancije i pobjede na dragu

5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users