

#4701
Posted 24 February 2016 - 21:00
#4702
Posted 24 February 2016 - 21:14
#4703
Posted 24 February 2016 - 21:39
Ovi romboidi se ne sviđaju ni meni ali ok, srediće to majstor po tvojoj želji...
#4704
Posted 24 February 2016 - 22:07
Pita, on 24 February 2016 - 21:39, said:
Ovi romboidi se ne sviđaju ni meni ali ok, srediće to majstor po tvojoj želji...
upravo to kaj pita veli,skuter je sportski,tak i sjediste koje je tanko zbog tog da ima neki prostor pod sicem a opet da polozaj sjedenja bude na normalnoj visini i ufmdaljenosti od volana..
nije to tipicno talijanski nego tipicno za manje skutere..
meni je sic dobar na eserki kaj se tice sjedenja,al je klizav..
moj na dragsteru ima jos manje spuzve nego taj na sr al mi nije nist neudobniji neg na nexusu npr jer i na njemu mi utrne guzica nakon 200 km voznje ko i na svakom drugom skuteru..
za komfor i udobnost tu su maksi skuteri..
taj romb uzorak mi je za chopere,za skuter ne bas..a i dzabe udoban sic ak se poremeti kut sjedenja
#4705
Posted 25 February 2016 - 09:49

Treball bi to iskopirati, mozda bi odgovarao dio spuzve ako se malo sasjece?
#4706
Posted 25 February 2016 - 10:18
ko na tim eserkama,istu situciju sa sicevima imas na novom i starom runneru
#4707
Posted 25 February 2016 - 10:36
#4708
Posted 25 February 2016 - 10:49
#4709
Posted 25 February 2016 - 12:42
Mario, on 25 February 2016 - 10:49, said:

Tu su najbitnije stavke mesta kacenja sedista za ram, sve ostalo od kuvane plastike se da kriviti, seci, prekrajati.
Gogy, slobodno tanji fabricki koliko ti mislis da treba, sve se to kasnije nadomesti sa vise slojeva ovog obicnog mekseg. Jeste da se vremenom slegne, al se preko noci i vrati i nabubri. Ja vozim svaki dan i po ceo dan, sasvim to bude ok.
#4710
Posted 25 February 2016 - 14:09
Ma ja sam to malo suviše slobodno prepustio tapacireru, trebalo je to sve prvo izmeriti i precizno isplanirati, al ajd sad je tako ispalo, mislio sam da me je razumeo. Dobro, da sam došao kod njega sa skuterom pa da je sam video situaciju, verovatno bi drukčije uradio, ovako ja sam kriv... biće popravni.
Evo slika sa EP-a, nije moglo drukčije na sl. kompu pa sam slikao...
Ovo je donji nosač-gepek.

a ovo je sve odozgo, nosač sa oba sedišta i ladica

#4711
Posted 25 February 2016 - 20:34
A vidis, uglavnom je sediste ujedno i poklopac pa nema puno prostora tanjiti fabricki sundjer, sem na suvozackom delu kao sto steeef uglavnom radi, i izvlaci maximum iz estetskog ugla.
Ja ovo nisam znao, ovako su vece mogucnosti za razvijanje maste

#4712
Posted 25 February 2016 - 22:04
tapetar je sjebo,trebal je skinut spuzvu tak da ostane ravnina kakva je bila tvornicki i spuzvu kojunadodaje ako je malo meksa da ju stavi mrvicu vislju ali opet u istoj ravnini kakav je serijski bil,pa bi bilo ok,bolje mego sad kak je ko sedlo napravil..
iskro,mislim da se poteze previse filozofije oko tog sica,jos bi kuzil da se svaki dan vozi 50 km u jednom smjeru i 50 km nazad,al ovak mi nema smisla..
da obrazlozim..do sad ni jedan sic koi sam probal nakon dodavanja spuzve i takvih korekcija nije me zadovoljil i efekt je bil gori nego orginalni..
radi se o nexusu 250,vlasnik je dal sic radit kod ljudi koi rade iskljucivo motor program siceva i rade vrhunski,ali sic nakon toga je bil puno vislji i na vozacevom i suvozacevom mjestu..
meni nije bil udobniji,sjediste se povisilo a volan mi je bil puno nizi,osjecaj koma..a curu kad sam vozil na tome mislila je da bude pala svakim nagninjanjem u svakom zavoju..
tak da to je sve drek posel i na kraju vise stete nego koristi..
#4713
Posted 09 March 2016 - 10:00
Eh, juče sam jedva dočekao lepog vremena pa isterao SRku iz garaže, pokušaj verglanja, vrti, aku se drži, ali odaziva nema. Posle par pokušaja jedva je sastavila, radi nemirno na leru što joj nikako nije svojstveno, na davanje gasa trokira za medalju, pun gas ne prima, samo boooo, dok se nije malo zagrejala. Sednem pa na probnu vožnju, na malom gasu je neupotrebljiva, jedino na punom još nekako radi ali one sile potezanja nema, vuče se ko mrtva kobila, jedva je dogurala do 80kmh a pri stajanju na semaforu obrtaji strašno variraju, zaleće se pa spusti, pri kretanju prekida pa puca na auspuh... jednom rečju katastrofa, nije mi jasno šta se desilo od prošlog puta kad je radila solidno, pre nedelju dana. Kad sam se dovukao kući, ugasim je, otvorim kapiju, pokušam ponovo da upalim ali nema šanse, kako vergla pritisak opada do 3 bara i ni makac više, što naravno nije dovoljno da upali, gledam manometar air kompresora, stoji jedva na 1 bar. E u q... šta je sad, air kompresor ili je neko crevo opet ispustilo dušu, možda i cediljka negde popustila. Kako god, besan sam je ugurao u garažu, spomenuo joj poznatim vokabularom celu familiju, šutnuo u zadnji točak i završio sa kacigom na plakaru.
Mario, crtao si đavola sa spominjanjem montaže PRC turpije, ova kao da ti čita misli, sad moram i pre plana, ne gine mi šerafanje i isterivanje đavola, gremlina il Marfija, ili su se svi zajedno urotili protiv mene.
#4714
Posted 09 March 2016 - 10:18
#4715
Posted 09 March 2016 - 10:22
#4716
Posted 09 March 2016 - 12:41

#4717
Posted 09 March 2016 - 13:06
Kazu od sutra kisa, evo prilike danas da istjeras gremline

#4718
Posted 09 March 2016 - 15:31

#4719
Posted 10 March 2016 - 07:23
#4720
Posted 10 March 2016 - 07:40
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users