

#4901
Posted 02 October 2016 - 21:55
#4902
Posted 02 October 2016 - 23:20
#4903
Posted 07 October 2016 - 12:50

Dok sam se upakivao (kaciga, rukavice..) mašina radi na leru, spremna za vucaranje po hladnom vremenu. Sedam, gas.. kad mašina se odaziva na svaki milimetar kao u sred leta, a do malopre se vukla ko mrtvo magare. Koji q... šta se desilo u međuvremenu? Kontam da sam sipao običan benzin, al kakve to veze ima, šta, niža mu je oktanska vrednost od ECTO-a pa se lakše pali? Valda.. ko ga zna, ali sam se do kuće odvozao na vrh gasa, a makina živahna, je*o je patak.

Sad bar znam jedno, leti Ecto, zimi običan, i eto veselja... dok ne promenim postavke termogrupe nekom sledećom prilikom, npr kad legne PRC turpija na probu.
#4904
Posted 25 October 2016 - 10:51
Nego, slučajno sam obratio pažnju na neke prizvuke iz okoline, pod kacigom se to baš i ne čuje ubedljivo, ali srećom pa sam iz sasvim desetih razloga seo na SRku u dvorištu (tražim savršeni položaj za sedenje, rastojanje do volana i položaj nogu, pa ću opet sa sedištem kod majstora tapetara da ovaj put napravi po preciznim instrukcijama, vreme je da se i ja vozim udobno, samo to joj fali..) i tako vrteći se gore dole po dvorištu, čujem neko cvilenje svaki puta kad krećem s mesta, veoma podesća na cvilenje kočnica ali se brzo utiša čim ugrize kvačilo... heh, pa dal je moguće, sve navodi na to da je naveliko hvaljeni brend Stage6, tj kvačilo počelo da nervira, ponovo.. prošli put mi je živce pojelo pri zameni oprugica, šta je sad?
Šta god da je, svaka njemu čast što grize zvono kao zavareno, ali te sitne provokacije me baš isteraju iz takta, sve je bliži letenju iz mašine, Polini 3G nestrpljivo čeka.
Sa druge strane, sistem prenosa nije video sunca već sezonu ipo, sve se bojim šta ću zateći unutra, ali šta je tu je, mora se i prenos proveriti i servisirati, a i baš me zanima koliko se utrošio remen Malossi special, nosate rolnice i slajderi, kako mi stoji home made tork control slider sa kuglicama nazad pod centralnom oprugom...
Zima je na pragu, kreće zimski veliki servis, a biće i PRC cilindar, nadam se, namontiran pa da konačno vidimo dokle se može ići sa tuningom PJ.
#4905
Posted 25 October 2016 - 11:18
Poruci regulator pritiska sa ebaya za 12usd, bices zadovoljan jer mu je 4.5bar taman.
Hoce korpa malo da proizvodi cudne zvukove kad je hladnije, vlaga i manje ucestala voznja pridonose tomu, naravno to kvacilo samo po sebi stvara vibracije, ali cesto to sve tako mora bit. Evo kod mene je malossi wingbell ima vec skoro godina, jos sam polovno pazario, nemam komentara.
#4906
Posted 25 October 2016 - 14:46
dajteh, on 25 October 2016 - 11:18, said:
Poruci regulator pritiska sa ebaya za 12usd, bices zadovoljan jer mu je 4.5bar taman.
Hoce korpa malo da proizvodi cudne zvukove kad je hladnije, vlaga i manje ucestala voznja pridonose tomu, naravno to kvacilo samo po sebi stvara vibracije, ali cesto to sve tako mora bit. Evo kod mene je malossi wingbell ima vec skoro godina, jos sam polovno pazario, nemam komentara.
#4907
Posted 25 October 2016 - 15:29
prc cilindar je mozda kraj tvojeg tuninga posto jaci nemas na raspolaganju,a to definitovno nije kraj tuninga..
cekamo vevericu da istestira duleta

#4908
Posted 25 October 2016 - 17:17
Ako bi stavio 4.5bar, onda vadis malossi elektroniku. Ja tako vozim vec dosta dugo vremena, i prednosti su sto vise voli ici u okretaje, i svijecice nenormalno dugo traju, troksanja nema.
Prednosti recimo 3.5bar + malossi elektronike, veci moment do 3/4 gasa, ali pun gas se ne mjenja mnogo, ne voli visoke okretaje od bogate smjese.
@ steef, docek za duleta je spreman



#4909
Posted 25 October 2016 - 23:44
steeef, on 25 October 2016 - 15:29, said:
prc cilindar je mozda kraj tvojeg tuninga posto jaci nemas na raspolaganju,a to definitovno nije kraj tuninga..
cekamo vevericu da istestira duleta

Ako se pokaže da ima smisla, da se može uštelovati da radi zadovoljavajuće, onda je lako nabaciti npr Malossi MHR team ili nešto slično. Zato prvo mora proći sve probe ovaj jeftini PRC, bitno je samo da izdrži koliko je potrebno da se dođe do potrebnih saznanja, onda može da bude podmetač za vrata, koga briga, odradio je svoju ulogu.
Mada ja ipak nebih išao toliko daleko da kupujem MHR, dovoljna bi bila i MHR replica ili što da ne i Dule, u suštini neki srednji midrace bi zadovoljio moje apetite, jer mora da se vozi svaki dan, ne da se samo trka na dragu.
#4910
Posted 26 October 2016 - 02:24
@ gogy, jasna stvar,al dzabe nabudzeni cilindar ako se nema jaci spuh i ako kak i sam velis nemas s cim to napojit

treba se puno igrati
#4911
Posted 26 October 2016 - 07:03
Pa ne treba nam ništa od njega osim komparacije sa dosadašnjim
#4912
Posted 26 October 2016 - 08:54
steeef, on 26 October 2016 - 02:24, said:
@ gogy, jasna stvar,al dzabe nabudzeni cilindar ako se nema jaci spuh i ako kak i sam velis nemas s cim to napojit

treba se puno igrati
Da se nadovežem na Mariov post, izduv je na ovom kinezu već fabrički prilično razvaljen pa nije bilo potrebe dirati ga.
Što se tiče napajanja gorivom, ima tu još dosta prostora, Malossi TC elektronika + podizanje pritiska, ako se uspe ne zaliti svećicu, a mislim da bi ona Brisk četvorokraka to preživela jer je konstrukcijski manje podložna direktnom prskanju smese po centralnoj elektrodi, onda smo "na konju".
Ako je mogao HGT, pa još i turbo punjač nabaciti, valda možemo i mi bar nešto od toga.
U ovom momentu nije ni bitno izvući maximum iz ovog cilindra, bitno je usaglasiti ga sa ostalim komponentama, prvenstveno sistemom ubrizgavanja, da radi korektno na svim otklonima gasa, to je cilj. Do sada se pokazalo da je Malossi sport sa blago poturpijanim izduvom doneo osetan boljitak u odnosu na stock portmapu, znao se razvrtiti i preko 10k sa ZXR-om, pa što onda nebi uradili korak dalje u istraživanju, pa kako bude, bitno je saznanje može li se ići na jači setap sa PJetom.
#4913
Posted 26 October 2016 - 09:28
Steta sto nemas starog runnera, puno bi lakse i brze isla ugradnja i testiranje, cuva zivce i volju, kod njega se masina odvaja od rama bez skidanja ijedne plastike, osim onog poklopca ispod sjedista u kadici. A kad jos imas kofer, skidaj plasticnu platu pa glavnu nosivu platu, tu odma gubis volju.
Evo da ti prikazem situaciju kod mene, pa ako imas kakav brzi prijedlog slobodno reci, jer ne radimo svi na isti nacin. Vidis mogli bi razmjeniti iskustba kako najbrze otkaciti masinu

- Istekas lulicu, senzor temp. i dzekove sa obje dizne, istekas tps dzek - 20sec
- Odspojis dovod i povrat goriva sa brzim klik fitinzima bez selni (kod runnera i nrga nema problema s neprekidnim curenjem goriva iz povrata posto im crijevo ide na vrh rezervara) - 5 sec
- Odspoji se crijevo ulja sa bloka - 5 sec
- Skine se deklo da se isteka sajla ulja i izbaci se uljna da ostane sa sasijom kako bi se izbjeglo odzracivanje, masine odvrcu serafe kao u F1 boksu - 1min
- Ispusti se voda iz sistema (skine se poklopac magneta, i 1 seraf pickupa s plasticnom lulom, skine se crijevo na glavi) - 3min
- Skine se centralni nogar i izvuce anlaser (ne bi bilo lose neki dzek na kabal anlasera sloziti, puno bi se ubrzalo), onda kad skinem samo privremeno nabodem centralni nogar da masina ne padne - 5min
- Skine se zadnja celjust i izvuce - 1:30min
- Odvrne se glavni seraf od nosaca motora i amortizer - 1min
Jedan izdigne zadnji kraj u zrak i samo ga zabaci od masine, spusti se na komad drveta 20cm visine, nosac motora samo lezi na drvetu.
U 15min maxxx. je masina istekana od skutera

Kad radim reparaciju selena (onih u glavnom nosacu motora, onih na usicama bloka motora, i na usici bloka), ne skidam motor niti ista odspajam, a izvadim nosac vani

Ja te najbolje razumjem jer po srki je malo teze caprkati i testirati.
#4914
Posted 26 October 2016 - 10:25
Cilindar je zavučen između cevki rama, nema pristupa ni u snu, samo kad se svuče mašina sa rama.
Što se tiče demontaže, ja sam isprobao varijante da mi bude što lakše, i najlakše mi je da odšrafim subframe sa rama, lakše je izvaditi pa vratiti šraf-osovinu iz subframe nego onu između bloka i subframea, bar na SRki, nogare ne skidam kao ni zadnji točak. Kad se raspuste sva creva, ispusti antifriz, otkači sajla uljne i dovod ulja u pumpu, naravno struja se prva odšteka, ostaje još zadnji amort i kočiona klešta, ali ta klešta su na knap sa dimenzijom pa je malo više muke svući sa diska i isčačkati iz točka jer je zadnji disk 190mm.
E kad se sve raskači, onda tek ide panj pod ram, isto treba pomoćnik da podigne malo ram dok se izvuče šraf/osovina iz subframea, pa se spusti na panj a mašina ostaje na nogarama i na točku, i pristojno je visoko da se sedne na šamlicu pored pa počinje šerafanje termogrupe i ostali radovi. E sad, ko je navikao na stolu, mora skidati točak, auspuh, nogare.. a i to je dodatni posao, mada sam ja jednom prilikom podigao komplet mašinu sa točkom i nogarama na radni sto, pa nije nezgodno ni tako.
#4915
Posted 26 October 2016 - 11:40
nikad nisam rastural cijelu eserku,ni novu ni stariji model za skidat masinu,samo plastike oko akumulatora (3komada) i raspustil ralicu na par sarafa da mogu izvuc saraf koi ide kroz nosac i ramu motora..
uljnu pumpu umjesto da cupas creva,otsarafis ju cijelu i pustis da vidi sastrane,kak je dajteh napisal..
kaj se goriva tice,otsarafim kuciste zelenog injektora i ostavim da visi na na crijevima na sasiji,tak da nema jebanja s gorivom itd..
na graletovom ditechu smo skidali masinu za 10 min,ma i manje,netrba se spuh skidat,niti deklo ko na pia da se otkaci sajla i uljna pumpa,celjust se izvuce kroz felgu sa diska..
na runneru radje skinem bocnu plastiku i izvucem masu i + sa releja anlasera nego da cupam nogare i anlaser van kad je masina jos na rami..pogotovo ak se na dizalica za ispod skutera
bez ovoga nikaj

bez toga uvijek treba jos jedan pomocnik,a meni to ne igra ulogu nikak,pa slaganje skutera na klocne i jebavanje..
jos te pedesetke nekak,al npr nexus da neko mora sam drzat dok se ne podbaci klocna ispod,e to malo sutra..
#4916
Posted 26 October 2016 - 12:58
Neznam, probao sam da što manje skidam plastika, ali što ne platim na mostu, posle plaćam na ćupriji duplo. Na SRki se ne može izvaditi plastika pod sedištem (gepek) za kacigu dok se ne poskidaju bočne. Sve u svemu, lakše mi je poskidati te plastike pa mogu mnogo lakše prići mašini nego da lomim prste između rama i plastika.
Dobro, stvar navike i potreba, ja to tako jer hoću da i to bude dole. Uljnu pumpu ne vadim zbog kasnijeg ozračivanja na izlazu, lakše mi je odzračiti dovod ulja kad već svakako samo curi iz creva. Uljnu skidam samo kad menjam mikro-remen, ali tada ne moram skidati creva niti sajlu.
Dalje, ja imam tu dole i davač pritiska benzina za cajger na tabli, pa i on smeta, moram ga osloboditi i pomeriti.
#4917
Posted 26 October 2016 - 22:24
#4918
Posted 27 October 2016 - 00:46
zigas, on 26 October 2016 - 22:24, said:
#4919
Posted 27 October 2016 - 00:48
#4920
Posted 27 October 2016 - 09:50
kaj god se tice bilokakvog otvaranja masine,ide obavezno na stol..zbog lakseg pristupa svemu a i ciscenja i pranja,pa do toga da neka prasina ne upada s rame il bloka u masinu
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users