

#3441
Posted 28 March 2015 - 12:26
Od cega je pravljeno, od dijamanata? Jedino da otvorim servis za PJet/Ditech, cak i tada je pitanje kad bi to odplatio, kao da ih ima na svakom cosku pa cekaju na update mape. Stvarno nisu normalni.
#3442
Posted 28 March 2015 - 12:34
goggyso, on 28 March 2015 - 12:26, said:
Od cega je pravljeno, od dijamanata? Jedino da otvorim servis za PJet/Ditech, cak i tada je pitanje kad bi to odplatio, kao da ih ima na svakom cosku pa cekaju na update mape. Stvarno nisu normalni.
Ne isplati se,ne moze da se otplati kroz rad.Znam neke koji su kupili,radili sa njom i jos nisu otplatili i rado bi prodali za priblizno istu cifru novog interfejsa
#3443
Posted 28 March 2015 - 12:39
interfejs sa softverom za dijagnostiku motora i skutera kosta 300/400 eura,tak da ovo i nije neka cijena s obzirom da skoro pa ih nema za kupit...da se lozim na te ditech i pj masinke,riskiral bi te pare i kupil..kakve sve ostale pizdarije tak i to

ne isplati se,nit bi se otplatila kroz posel..trebal bi se postavit tak da ti je to ulaganje u skuter i svoj hobi i zaebanciju

uostalom,koja ulaganja u skutere su isplativa i opradavaju svoju cijenu?
Edited by steeef, 28 March 2015 - 12:51.
#3444
Posted 28 March 2015 - 12:43
#3445
Posted 28 March 2015 - 12:45
Sto se tice isplativosti tu nema govora, ja da kupim gameboy imao bi ga samo radi sebe i svog gusta, da mogu pratiti parametre rada koje bi naucio napamet kroz kratko koristenje, i eto posluzio bi mi za precizniju dijagnostiku.
S druge strane mogao bi si ukucati najbolji softver koji je se pokazao, a to je verzija 2.8.0., znaci to nije posljednja najnovija verzija, ali ta je na dyno testu dala najvece performanse na 50ccm i na 70ccm.
Ja imam sigurno 10ak mapa, sve originalne kako su izlazile redom.
Iskreno za ovu 2.8.3. verziju prvi put cujem, jer ja imam 2.8.2 posljednju, nisam azurirao stanje.
Od toliko skutera i skutera, znam za samo 3 purejeta koji se aktivno voze, gogyeva aprilia i moj runner i nrg. I ima par ljudi koji ni ne znaju sta je skuter, i voze ga jednom u sezoni, a nece prodati.
Danas su polovni dijelovi jeftini, pumpe se daju reparirati, za onog ko ga poznaje nebi trebao predstavljati nikakav problem, a navozati ce se bez rastavljanja uz 90kmh po gpsu uz solidno ubrzanje.
#3446
Posted 28 March 2015 - 12:45
#3447
Posted 28 March 2015 - 12:46
steeef, on 28 March 2015 - 12:39, said:
interfejs sa softverom za dijagnostiku motora i skutera kosta 300/400 eura,tak da ovo i nije neka cijena s obzirom da skoro pa ih nema za kupit...da se lozim na te ditech i pj masinke,riskiral bi te pare i kupil..kakve sve ostale pizdarije tak i to

ne isplati se,nit bi se otplatila kroz posel..trebal bi se postavit tak da ti je to ulaganje u skuter i svoj honi i zaebanciju

uostalom,koja ulaganja u skutere su isplativa i opradavaju svoju cijenu?
#3448
Posted 28 March 2015 - 12:52
steeef, on 28 March 2015 - 12:45, said:
#3449
Posted 28 March 2015 - 12:56
#3451
Posted 28 March 2015 - 13:04
Recimo meni sa jednom vrstom serijske mape skuter lose radi, prekida u voznji i odmah bi pomislio da je svijecica, a ja svijecice vozam isto ko i kad sam vozio na fergazer. I ova svijecica na PJ mora duze trajati, jer pri svakom pustanju gasa iskra se gasi, a plus k tome manji broj okretaja je u pitanju, to su direktne smjernice koje ukazuju na manje trosenje centralne i ground elektrode, ja ne znam gdje stoji svijecica na PJu.
#3452
Posted 28 March 2015 - 13:06
#3453
Posted 28 March 2015 - 13:06
#3454
Posted 28 March 2015 - 13:13
plameni, on 28 March 2015 - 13:06, said:
#3455
Posted 28 March 2015 - 13:20
#3457
Posted 28 March 2015 - 13:22
imala mi bivsa cura ditech cim su se poceli prodavat kod nas,2002.g
najvise problema je imala s gorivom u ono vrijeme dok je bilo svakakvo,dok je tocila na ini bilo je vise manje ok,ali na nekoj privat kad bi natocila,mores ga verglat i na boga..
svjecice su jedva 2 tkm odradile..
pj i ditecha ne hladi smjesa unutar termo grupe ko na fergazeru posto je ima minimalno,s tim su sigurno i vece temperature unutar motora kaj sigurno ima utjecaj na trajnost svjecice..
#3459
Posted 28 March 2015 - 13:46
Imam ponudu za 50€ da se stavi 2.8.0 verzija, u Skopju. Na zalost nemam povjerenja, niti kako da budem siguran je li posao odradjen kako treba, tako da moram odbiti tu ponudu.
#3460
Posted 28 March 2015 - 23:12
Prvo pokusaj tankim "minus" stafcigerom, ide al sporo, pa je biax radio dalje sa tankom spic frezericom.

Posle dosta patnje, konacno se rastao senzor od kucista. Pod obavezno biaxom obelezen polozaj diska sa cetkicama i poklopca sa grafitnim stazama, pa onda daljnje rastavljanje.

Evo ga rastavljenog, kao na onoj slici sa neta. Usledilo je detaljno ciscenje grafita kontakt sprejem i mekom papirnom maramicom, a kontakti klizaca su samo naspricani.

Gledao sam izbliza naj-jacim naocarima trazeci neko ostecenje na stazama, ali ne videh, pa sam se ponadao da je sve ok. Usledilo je sklapanje, reper na reper, skljocnuo je u svoje leziste u TP kucistu ali se sada moze okretati po osi, znaci moram ga postaviti apsolutno precizno, inace ce ECU prijaviti gresku. Posle toga sam ponovo izvrsio merenja, i na pocetnoj deonici ima jedno, na oko nevidljivo mesto gde otpor varira, to je taj deo koji me zeza od pocetka. Tu popravke nema, ali sam odlucio da ler srafom podesim pocetni polozaj mikron posle te tacke, svakako ce ga ECU ocitati na kalibraciji kao pocetnu tacku - ler. Podesen, ne brlja, kao ni onaj drugi koji radi u paru ali kontra, no taj nije brljao ni pre. Kanuo sam na dva mesta super lepak da fiksiram poziciju, ali to nije dovoljno cvrsto, jer u slucaju skidanja stekera izleteo bi senzor napolje pa to treba kulturno zalepiti. Ali nisam hteo silikonom vec na brzinu vrucim lepkom, pa ako sve radi korektno, lako cu skinuti taj vruci lepak i zaliti silikonom.
Ovako izgleda konacno, tj trenutno, pre probe.

Nisam precizirao, ovo je 20-ka, 18ka je na masini, sa kojom takodje troksa a i masina je mrzovoljnija na visim obrtajima. Konacno namontiran TP 20, ECU je ocitao pocetnu i krajnju tacku, ne prijavljuje nikakvu gresku, fala bogu... start, radi mirno na leru. Pustim da se zagreje na radnu temperaturu, sednem da probam po dvoristu, odaziva se lepo na gas, start je ok, bilo je 2 - 3 stuca, al posle je ok, Pogledam na cajger pritiska, kazaljka pala ispod 8 bara. Heh, ovaj rezervni Air kompresor je radio dobro samo dok je bio propisno nauljen, izgleda da je i on natrosen. Vracen stari air kompresor sa fitingom od rezervnog, upalio, radi, kazaljka prelazi 8 bara. E sad na ulicu... krecem prvo sa malim gasom, zivahna masina, ne troksa, odvrnem pun gas, vuce konacno kako se i ocekuje, ubrzava odlicno, itekako se oseti da je TP 20.
Eh, sad bih da vratim konacno plastike srednjeg grebena, al crv neda, neces majci ni tih 2-3 stuca meni praviti. Opet cu da pregledam sve stekere, izgleda da je zima uselila ponekog gremlina...
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users