

#3581
Posted 16 April 2015 - 10:22
#3582
Posted 17 April 2015 - 02:06

Unutrasnji precnici su identicni. U pocetku me nije zabrinulo to sto je telo krace, dok ga nisam stavio na remenicu, tada sam shvatio da Naraku nece valjati na pia remenici jer je sa donje strane do polutke uradjen konusno, a taj konus promasi donji O ring pa tako nema dihtovanja niti pravilnog oslanjanja na telo tork drajvera. I ne samo to, kraci je taman toliko da ne pokriva ni gornji O ring.


Eee, Nakur.. a ne Naraku, ovaj definitivno nije za Pia remenicu vec samo za Pezoa i Kymco, tako pise na pakovanju, a na sajtu lepo pise i za Piaggio, mozda u teoriji. Sta sad? Ovako je neupotrebljiv, ne oslanja se ni na jedan O ring.
Pade mi na pamet da isprobam kombinaciju starog originalnog tela tork kontrola, tj poklopca, ili kako da ga nazovem, lezista opruge i drugog dela Narakua u kom je zljeb za kuglice. Ni to nece moci jer je originalni dublji od Narakua pa bi trebale vece kuglice, ali naravno to ne moze posto vece kuglice nece pravilno lezati u zljebu, jer je zljeb napravljen knap za 4mm kuglice. Taman sam hteo da odustanem i spakujem Naraku u pakeraj, i setim se da sam uz S6 kvacilo dobio metalni prsten, kao centrator opruge, napravljen dovoljno jak da se ne deformise, tj nije od tankog lima vec kao odlivak, ili je napravljen na strugu. I za divno cudo lepo je seo u stari tork, ali naopako, tako da je ravna strana okrenuta ka opruzi.


Lepo sam ga namazao sa RFT mascu, kao sto se vidi na gornjoj slici i ubacio u leziste tork caure gde inace naleze centralna opruga, po njemu ce trcati kuglice. Usledilo je mazanje zljeba-vodjice za kuglice u Naraku prstenu-nosacu opruge, pa onda lagano redjanje kuglica u leziste.
To sad ovako izgleda.

Eh, onda je usledilo postavljanje jednog na drugo, al naopacke, prsten sa kuglicama dole a remenica od gore, pa polako, smireno... mora to u milimetar precizno, inace ako zapne, ima da se raspu sve kuglice, a gremlini gladni.
Konacno je i to leglo na svoje mesto i sad izgleda ovako.

Operacija uspela, pacijent u komi. Nabaceno S6 kvacilo, kome su prethodno prebacene pozicije oprugica na "tvrdje" jer ovo kvacilo ima dve pozicije za kacenje oprugica, sad bi trebao da grize na malo vecim obrtajima na startu, na prvom polozaju bele oprugice su radile na 4k, sto je prenisko cak i za PJet sa Malossijem i SCom. Ostala je Malossijeva bela centralna. Cim je matica zavrnuta, odmah se pokazalo da je bela centralna toliko sabijena da nema sanse da se remenice otvore do kraja, jer bela ima 6,5 zavoja u odnosu na stock koja je 5,5.
Eeee, jbem ti posao, dzaba smo krecili. Opet palim deo mozga za karabudzenje... i setim se da imam neku zelenu centralnu oprugu, kratka varijanta, ostala od NRGa, iskopam je u radionici i stavim nju umesto bele. Leglo sve opet na svoje mesto, sad ima prostora da se remenice otvore jer zelena centralna je za trecinu kraca od bele, a tvrdoca je tu negde kao bela, mozda malo tvrdja, al ne marim, to mi je jedino resenje.
Evo kako to sad izgleda konacno.

Vraceno sve nazad na blok, dekla takodje, sledi trenutak istine.
Palim masinu, cekam da se malo umlaci i isterujem iz radionice na dvoriste. Kvacilo sada pocinje da hvata na 5,5k sto je odlicno, taman. Gasiram, makina startuje odlicno... izlazim na ulicu.. krecem punim gasom, obrtaljka se vec popela na 9,5k, vidim vec sad da ce prevrtavati, ali sam se prevario, stoji na tim obrtajima a ubrzava kao metak, i pred kraj ulice 90kmh na 9,8k. Jbt pa ovo je ispalo bolje nego sto sam mogao i da sanjam, zelena centralna dobro radi, sve dobro radi, kretanje iz mesta je mekano, bez ikakvih trzavica i vibracija, ubrzanje ide tecno bez ikakvih zastoja, polu-Naraku tork controll radi bez problema, jedino bi sad trebale ipak malo teze rolnice, jer 9,8k je van dometa SCa, ali on ne prestaje da me iznenadjuje, obrtaji stoje, ne padaju, a krajnja je veca za tu deonicu nego pre. Ipak mi je proletela misao kroz glavu, sta bi sada radio Leo, posto su rolnice sad lakse nego sto mi treba, a ne zelim da vadim nosate, mozda bi Leo to pametno iskoristio pa razvrtio masinu i preko 10k... mozda...
Neka, nema veze, sutra ce pasti gradska voznja do posla, pa cu da sagledam sve situacije u gradskom saobracaju, onda cu da resim dali ce sve ostati ovako, ili cu probati i Lea.
Sve u svemu, ovaj Naraku je ok stvar, ali ne pase na Pia bez igranke, da nije bilo onog S6 prstena, posao nebi bio odradjen.
#3583
Posted 17 April 2015 - 11:32
ljubicasta ili zelena s tc jako dobra za drzanje okretaja dok bijela pusti okretaje , za rezu je to jako bitno , probaj

#3584
Posted 17 April 2015 - 11:50
#3587
Posted 17 April 2015 - 14:40
p.a.d.s. je ovo,zadnje kae piaggio izbacil za motore.
#3588
Posted 17 April 2015 - 15:33
Sto se nudi u modu pod Aktivacije, Ecu aktivacije i Podesavanja?
Mozes li vidjeti verziju mape?
Edited by dajteh, 17 April 2015 - 15:35.
#3589
Posted 17 April 2015 - 17:36
Takodje, jel ovaj program ima mogucnost izmene tajminga dizni?
#3590
Posted 17 April 2015 - 17:59
za stelanje tajminga neznam,nisam imal vremena igrat se vise.
#3591
Posted 17 April 2015 - 18:11
Da li mozes izmjeriti visinu naraku poklopca ako budes opet skidao? Ili da izmjeris visinu originalnog poklopca pa da oduzmemo ova 3mm?

#3592
Posted 17 April 2015 - 18:19
steeef, on 17 April 2015 - 17:59, said:
za stelanje tajminga neznam,nisam imal vremena igrat se vise.

#3593
Posted 17 April 2015 - 19:30
Ajde lijepo da si ga spojio i pokazao nam

#3594
Posted 17 April 2015 - 20:13
da,mores se s multimetrom igrat na svakom motoru i trazit greske i kaj nevalja..a s ovim imas sve izlistano u par min..
npr na quasar masina pokaze di koi relej nevalja,ili ak je zica u prekidu itd..
#3595
Posted 17 April 2015 - 21:35
Lauda, on 17 April 2015 - 18:11, said:
Da li mozes izmjeriti visinu naraku poklopca ako budes opet skidao? Ili da izmjeris visinu originalnog poklopca pa da oduzmemo ova 3mm?

Evo fotki, manja mera je Naraku, veća je stock Piaggio.


#3596
Posted 18 April 2015 - 16:27
Edited by dajteh, 18 April 2015 - 16:30.
#3597
Posted 18 April 2015 - 16:35

#3598
Posted 18 April 2015 - 17:04
dajteh, on 18 April 2015 - 16:27, said:
#3599
Posted 23 April 2015 - 01:01

No manje više, hteo sam da pomenem ovo: Već sam kukao kako mi propišao semering na levom štapu vila (kud nije desni), ja već nabavio nove semeringe, spremam se za operaciju, psihički i fizički, a i pored toga se vozikam, svakodnevno, kao da se ništa ne dešava, curi ulje a ja peglam, psi laju a karavani prolaze... dok nisam došao u situaciju da mi je taxista bezobzirno istrčao iz sporedne ulice na nekih 20-30m a ja nagasiran, uživam kako sad ide SRka... naravno vidim ja da ču da mu redizajniram prednjicu, zgužvam poluge kočnica, obe do balčaka, i... zadnji točak zablokirao, a prednji se opušteno okreće kao da nisam ni pipnuo kočnicu. Uuuu, jbote, sad ću da se zavarim... i na svu sreću proradi mi iz malog mozga instikt preživljavanja na 2 točka, deva mi ga usadila, pustim kočnice i zalegnem u levu stranu, i promašim ga za par centi. Kad sam se nekako zaustavio, okrenem se prema taxisti, on zblenuto bleji u mom pravcu, ne veruje čovek odakle sam se ja stvorio, iako desni far odbija oči i u po bela, sunčana dana, nije me primetio. Baš čudno, km sat je bio negde na oko 90kmh, jbg ni ja nisamm normalan, pržim u gradu skoro duplo od ograničenja, još bi ja naj*bo...
Ajd sve se dobro završilo, ode taxista a ja ostao pored puta gledajući u prednju kočnicu. Ni dok je bila ko nova nije se baš pretrgla sa kočenjem, a danas me skroz izdala, a bez prednje nema efikasnog zaustavljanja. Poluga kočnice tvrda kao i uvek a ne koči ništa??
Bravo budalo!!! Tad sam shvatio da mi je ulje iz štapa konstantno curilo, i to gde bi nego direktno dole po kočionoj čeljusti. Pa koliko tog prokletog ulja ima više, ja sam mislio da je zadnja kap iscurila još prošle nedelje kad sam detaljno oprao skuter i obrisao štap i čeljust, i naivno poverovao da više neće curiti, a ulje je propisno natopilo kočione pločice, jest da sad ne cvile, što je diivno, al ni ne koče.
Posle sam se kao totalni penzos vozio po gradu jedva sa 40kmh, sve preko toga je opasno po život. E sad moram u potragu za novim kočionim pločicama, skinuću jednu zadnju da vidim koja to beše, takve mi trebaju napred, jer ove zadnje koče ko trkačke, pipnem li malo jače samo, zadnji točak se zavari.
#3600
Posted 23 April 2015 - 08:56
moraš to menjati pod hitno, a pitanje je da li će ti te pločice biti dobre, koliko su dugo već natopljene sa uljem
ulja imaš od 7-9 cl po štapu, proveri u nekom manual-u, u zavisi od viskozioteta imaćeš tvrđe ili mekše, pa se sipa od 5-20w fork ulje...
uglavnom je 10w neka zlatna sredina
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users