Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3681 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2015 - 22:50

View PostAcaPostar, on 18 May 2015 - 19:50, said:

Bogme gogy, mozes ti da nabrajas "kao nedostatke" do sutra, al pj ide mnogo dobro!

Ne zaboravi da je i produzenje prenosa u igri, tacno se vidi da je 200m malo da pokaze pun potencijal. Ide to bas dobro sa 3 lit / 100km.
Ja sam definitivno zagrizao za pj :)
Tu si u pravu, što dalje ide sve se više razigrava, kratko mu je tih 200m. Malossi je bio prgaviji sa stock prenosom, al je bio kratak za krajnju brzinu, na tim obrtajima nije mogao da prebaci 95 po satu, ali je zato lako stigao dotle. Sad jbg mora se naći kompromis. Delimično sam ga raštelovao i sa onim Naraku tork controll-om pa bela Malossi centralna nije više mogla da ostane jer je bila predugačka, umesto nje je upala stara neka zelena kratka, izbačena iz NRG-a. Sve to je donelo lako prevrtavanje, podpomognuto prelakim nosatim rolnicama... sve u svemu, prenos nije bio na nivou, al ok, i tako je išao zadovoljavajuće, sad mi predstoji da sredim kvačilo i prenos pa da vidim gde sam, možda je konačno došlo vreme za Lea, hehe

#3682 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 May 2015 - 22:53

E to i mene fascinira jer sam prosao kroz 3 razlicite klime u jednom danu i purejet se drzi isto, a karb radi promjene.
Vidio sam snimke super je meet protekao i vidim da ce biti jos bolje i interesantnije.

#3683 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 May 2015 - 23:52

Za drag bi ti dobro dosao od aprilie ditech ecu, prgaviji je u startu.

#3684 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 May 2015 - 00:07

View Postdajteh, on 18 May 2015 - 23:52, said:

Za drag bi ti dobro dosao od aprilie ditech ecu, prgaviji je u startu.
Eh, samo da mogu da iskopam jedan takav, al ovde kod nas ih baš nema, uopšte PJ / Diteka, ima nekih delova na oglasima, al to je mačka u džaku, a dosta mi je bacanja para, samo ako je sigurno, kupujem.

#3685 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 May 2015 - 01:15

Cim je Gogijev PJ stao na noge u Novom Sadu odmah sam ga zaskocio i bio u momentu prijatno iznenadjen kako lepo ide...
Iskren cu biti ireci da sam sumnjao u PJ tuning ali su se sve moje sumnje rasprsile juce...ide Srka za medaljicu

#3686 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 May 2015 - 01:31

Imao sam konacno prilike da vidim masinu uzivio i da upoznam Gogija. Velike pohvale za utegnutost masine, tacno se vidi da Gogi vodi ozbiljnog racuna da sve bude na svom mjestu.
I jos jedna pohvala na ostvaren rezultat na drag-u :)

#3687 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 May 2015 - 01:45

Hvala Pita na lepim rečima. Dosta truda je uloženo u ovaj PJ ali ako uzmem da sam krenuo bukvalno od nule, blage veze nisam imao kako to izgleda i radi, a kamoli kako da ga tuniram, ovo je za mene uspeh. Treba sad nastaviti a ne zadovoljiti se trenutno postignutim, biću potpuno zadovoljan ako ga doguram barem u MidRace klasu. (pomalo sam ljubomoran kad vidim kako vaše aždaje idu..)
Znam da to može mnogo bolje, ako mogu oni iz HGTa, pa valda mogu i ja, radiću i dalje na tome da poboljšam performanse. Velika je nepoznanica šta bi PJ uradio sa nekim ozbiljnijim cilindrom, al skup je to experiment, treba uložiti puno para uz ogroman rizik da to uopšte ne radi, a možda bude radilo fantastično. Zato ću ipak ići korak po korak, pomalo turpija, pa ako se pokaže rezultat, neće mi biti žao kupiti neki ozbiljan kit, alunikasil. Još je u opciji onaj PRC gusani, a imam i opciju nabavke PRC alunikasila sa jednom karikom, cena je oko 5000d, razmišljam da ga uzmem i isprobam, pa i ako ne valja, bar nisam puno bacio. Naravno samo za experimentisanje su ovi PRC kitovi.

#3688 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 May 2015 - 02:03

View PostLauda, on 19 May 2015 - 01:31, said:

Imao sam konacno prilike da vidim masinu uzivio i da upoznam Gogija. Velike pohvale za utegnutost masine, tacno se vidi da Gogi vodi ozbiljnog racuna da sve bude na svom mjestu.
I jos jedna pohvala na ostvaren rezultat na drag-u :)
Hvala Lauda, ti si baš pratio moju temu tj projekat kako to zovemo, eto sad si video SRku uživo. Imao sam ogromnu želju da dođem na skup da prezentujem taj misteriozni PureJet, nadam se da je sad jasnije kako to izgleda i radi, i kako ide. Nije to po meni neki bogzna kakav rezultat, al je bar pomeren sa fabričkog stanja.

#3689 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 May 2015 - 10:21

A cuj, s obzirom koliko PJ ulaze energije i goriva rezultat je nadprosjecan. Kad bi uzimao 4l isao bi ko midrace :D

Da se mogu uzeti vece dizne, ja bi stavio kit sa 1 karikom i zavrtio ga na 12k

#3690 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 May 2015 - 10:31

View Postdajteh, on 19 May 2015 - 10:21, said:

A cuj, s obzirom koliko PJ ulaze energije i goriva rezultat je nadprosjecan. Kad bi uzimao 4l isao bi ko midrace :D

Da se mogu uzeti vece dizne, ja bi stavio kit sa 1 karikom i zavrtio ga na 12k
Da, u teoriji, al uvek je tu prisutan faktor zalivanja svećice. Da nije toga, bilo bi mnogo lakše.

#3691 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 May 2015 - 10:36

Ukoliko fali goriva video sam da ubacuju duple dizne.. Sad se goggy naostrio, pominjalo se na pocetku skupa vracanje potrosnje na 2l al sad vidim posle drag-a ta opcija otpada, mora jos da se naturpija aprijia. :D

#3692 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 May 2015 - 11:03

View Postbojan681, on 19 May 2015 - 10:36, said:

Ukoliko fali goriva video sam da ubacuju duple dizne.. Sad se goggy naostrio, pominjalo se na pocetku skupa vracanje potrosnje na 2l al sad vidim posle drag-a ta opcija otpada, mora jos da se naturpija aprijia. :D
Heh, u pravu si. Posle ovog skupa apetiti su porasli u nebesa, zarazili su me sa ovim ajkulama, a taman sam mislio da sam pri kraju tuniranja. Nek ide dođavola, ako bude išao ko popiz*eo, neće mi biti žao ako potroši i 5L.

#3693 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 May 2015 - 15:10

Sad sam tek skontao... primetio sam u nedelju kako SRka opušteno pegla kroz Novi Sad punim plućima, ko kod kuće, jurio sam Pitu sve vreme i dobro držao korak..uglavnom. :rolleyes: Pa normalno da pegla po NS kad se odatle doselila u Sombor....prepoznala domaći teren, hehe

#3694 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 May 2015 - 09:46

Eh, gremlini su opet zavirili u moju garažu, pa čisto kad su već svratili, da ne odu neobavljenog posla.
Krećem juče na posao, kresnem, radi, ide... malo troksa al uobičajeno, razmišljam, mora Denserka podhitno napolje, pretopla, vraćam Brisk.
Ok, 16h, palim kući, dam kontakt, pritisak NULA!! Tj manometar kreće od nule, kako pumpa radi, polako raste, dogurao do 7 bara, staje pumpa a pritisak u sekundi ode na nulu. :wtf:
Na ponovno davanje kontakta AC pumpa ponovo nagura 7 bara, dok radi, kad stane, opet pada na nulu. Ajd treći put, kontakt, čim je pumpa stala, kresnem po dugmetu, vergla..mic po mic, upali.. pritisak 7,5 bara, drži zato što pumpa nonstop radi pa nekako održava dovoljan pritisak da se dovezem kući.
Stignem kući i odma onako nadrndan se dohvatim alata, sad ću ti jbti nanu, preskačem i ručak, adrenalin od besa me puca, prvo promenim svećicu, sreća pa nisam sve izlomio, em besan, em svećka u jajima.. zatim pogledam Water cediljku, ona se beli do vrha, ispustim deci emulzije.. al pritisak?? Šta sad s njim? Pogledam na manometar na cediljki, stoji ko beton 5 bara pri ugašenoj mašini. Znači bar taj deo je ok. Onda je sve jasno, nepovratni ventil u AC pumpi pušta pritisak nazad u dovodno crevo goriva. Eeee do qrca, a ona što sam kupio kao za rezervu ne radi, čekam da mi stigne zamena, čovek obećao da će mi poslati drugu čim rastavi jednu SRku nesretnicu, al nikako da pošalje. Zovem ga, kaže, nema još uvek, al potrudiće se da nabavi..
Sad nemam kud, gledam i razmišljam koji uzrok može biti da do juče isparavan ventil danas ne radi... trunje, prljavština, suv benzin?? Ajd sipnem malko ulja u rezervoar, više iz očaja, pustim pumpu par puta da protera u krug... i vidi čuda, pritisak se vratio, stoji 7,5 bara pod kontaktom, i ne pada više onako naglo, samo pomalo, lagano, al sasvim dovoljno da pumpa ima vremena da dopuni... kresnem, radi, evo pritiska na 8 bara. Uh dobro je i to, bitno da je mašina upotrebljiva.

Attached Files



#3695 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 20 May 2015 - 10:26

Gogi, kod tebe se ti gremlini odomacili pusku i rasteruj to :rat2:

bitno da je sr-ka zivnula, zaboravio sam da te pohvalim gledajuci snimke sa skupa ide za sve pare!! Svaka cast :respect:

jel planiras da stavis onog turpijanog kineza?

#3696 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 May 2015 - 10:40

Hvala, trudim se.
Predstoje daljnji experimenti sa drugim cilindrima, moram da vidim dokle mogu da idem i do koje granice PJet može da zadovolji apetite termogrupe. Sad kad bih imao neki polovan ispravan midrejs il hiend pa da okačim sa PJ glavom, to bi bilo fantastično, al nema ih po oglasima za sitnije pare.
Sad me je ova situacija naterala da više razmišljam o prepravci na indirektno ubrizgavanje.

#3697 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 May 2015 - 01:54

Pošto je skup u Novom Sadu "ordađen" namerno sa SC08 da dokažem koliko je dobar na PJetu, sad sam rešio da se pozabavim vraćanjem LeoVince ZX-Ra i ponovnim štelovanjem prenosa.
Posted Image
Skidanje SC-a.

Leo je ponovo izvučen iz zapećka i spreman je za povratak na scenu.

Posted Image

Posle pola sata patnje sa nameštanjem Lea na brezone na izduvu, konačno legao na mesto, postezani svi šerafi...gotovo, spreman za nove izazove.

Posted Image

Ne dirajući ništa u prenosu, obavio sam prvu test vožnju u ovoj kombinaciji Malossija sa blago poturpijanim izduvom i LVom. Tako odmah vidim razliku u ponašanju mašine sa promenom auspuha. Rezultat je očekivan, dosta slabiji na startu i u početnom ubrzanju, ali se veselije zavrti na 9-9,5k al to je blic proba na ulici na nekih 150 metara. Trebaće sad nategnuti kvačilo da počne hvatati na 5,5-6k, a možda će trebati i više, jer je Leo baš tanak na niskim obrtajima, a koliko će biti bolji na visokim od SCa, videću sutra ako vreme dozvoli.
Osim drukčijeg rasporeda obrtnog momenta, Leo se dosta glasnije čuje od SCa, proizvodi sad neki dubok ton kao iz bureta, dok je SC zvučao ko tiha zvečka. Treba se sad navići na povećanje buke, a ja to baš i ne volim, no ako Leo popravi performanse, oprostiću mu decibele. Štela prenosa sutra, danas sam se još morao posvetiti zameni ležajeva i semeringa na prikolici, ovi zatečeni su se tako rastočili da sam imao sreće što sam SRku čitavu vratio kući iz Novog Sada.

#3698 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 May 2015 - 02:01

Hm, ajde da vidimo jos jednom sta se desava s njim, ako zakaze u performansama pod hitno cu se baciti u potragu za tim auspuhom da vidim je li to moguce. Amerika se vozi na tom auspuhu jer je hgt izbacio njega kao favorita.

Ako se ikada nadjes u prilici probati ZX za purejeta nemoj da nemas volje, jer ja jos nisam nasao jaci auspuh. Jos ne mogu da vjerujem kako me je danas obisao mc3 sa tim ZXom, dok sam ja na runneru vozio GPa. A kada sam ja na runneru vozio ZXa obilazio sam mc3.

#3699 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 May 2015 - 02:25

Prvo, ne postoji ZX za PJeta već je zamena za njega upravo ovaj ZXR, tako piše i na RPu i na pakovanju, zato sam ga i kupio. Do sada se nije proslavio, svaki put ga je pobedio SC08, pričam za 70ccm, na 50 ga nisam imao prilike probati ali jesam Treka, koji je isto tako bio mršav na niskim obrtajima na startu u odnosu na SC08, ali je bio živahniji na visokim. Na 70ccm Trek je bio neupotrebljiv, trokirao je do 5k nepodnošljivo bez obzira na pritisak, dok je Leo lepo radio sa standardnim pritiskom 2,5 bara + Malossi elektronikom, ali je povečanjem pritiska i on počeo troksati, u manjoj meri. Ovo se odnosi na stock Malossi.

#3700 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 May 2015 - 02:30

Postoji ZX za purejeta samo ga vise nema u ponudi, nemoj vjerovati bas svim deklaracijama. Postojali su negdje oni nacrti ZX auspuha gdje se sve lijepo vidi po mjerama, a i sjecam se da je pisalo na leovince kutiji ZX za purejeta u kojoj je dolazio taj famozni ZX koji je sveukupno malo duzi od onoga za karb varijantu, i naravno dolazio je sa drugom tezinom rolica. Ako iskopam okaciti cu da vidis jer je taj spuh proslost. :)





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users