

Tomos T14- by tosonije
Started by tosonije, Jun 05 2013 10:55 PM
73 replies to this topic
#61
Posted 15 August 2013 - 23:11
Ok. Napravicu novu mesavinu na 2.5% nije problem nikakav... danas nisam nista radio oko motora jer je poceo da me nervira... sutra ujutru rasturam poklopac oko paljenja da vidim semering pa posle i oko kvacila.... sve mi deluje na fals vazduh kome jos uvek ne znam uzrok... taman cu da vidim i paljenje kako stoji...
Ja iskreno mislim da 1% ulja ne moze nista da skodi ali napravicu novu mesavinu za probu, to mi je makar najlakse...
Jel analizirao neko onu port mapu? Bas me zanima kakva je... mislio sam da su kanali problem ali ocigledno postoji jos problema zbog kojih motor nikako ne radi...
Ja iskreno mislim da 1% ulja ne moze nista da skodi ali napravicu novu mesavinu za probu, to mi je makar najlakse...
Jel analizirao neko onu port mapu? Bas me zanima kakva je... mislio sam da su kanali problem ali ocigledno postoji jos problema zbog kojih motor nikako ne radi...
#62
Posted 16 August 2013 - 00:25

#63
#64
Posted 16 August 2013 - 00:32
Nisu baš iste mape... Tosonije je izašao mnogo agresivnije ako se uzme u obzir da je 50cc radna zapremina, dok je kod Ace 56cc-a. Druga stvar je što je osim tog 1mm koliko je T14 cilindar rađen više, izduvni kanal izašao u veću površinu i tako rezultuje celih 10KS-a na pritisku od 165 PSI, međutim primetićemo da prelivni više ne mogu da isprate taj pritisak i da je njima najveći pritisak 136 PSI-ja u ovoj konfiguraciji.. tako da cilindar dobija značajne racing primese, i postaje nelinearan...
Tačno je da je ovaj cilindar prgaviji i jači , međutim kod ovakvih koncepta kanala gde već nemamo sinhronizovane pritiske, neophodan je maleni magnet odnosno lakši zamaja, i pomereno paljenje ili čak varijabilno... motor mora biti u obrtajima auspuha uvek , jer kad ispadne počinje da se vuče kao baba, a i nalivanje goriva postaje presudno za gušenje...
Moj zaključak je da cilindar nije loš, samo je malo više racing, i treba ga držati u takvom režimu rada...
Tačno je da je ovaj cilindar prgaviji i jači , međutim kod ovakvih koncepta kanala gde već nemamo sinhronizovane pritiske, neophodan je maleni magnet odnosno lakši zamaja, i pomereno paljenje ili čak varijabilno... motor mora biti u obrtajima auspuha uvek , jer kad ispadne počinje da se vuče kao baba, a i nalivanje goriva postaje presudno za gušenje...
Moj zaključak je da cilindar nije loš, samo je malo više racing, i treba ga držati u takvom režimu rada...
#65
Posted 16 August 2013 - 13:00
Mario pogodio si od reci do reci, kanali na APN cilindru od tosonija su skoro identicni mojima na APNu, ja sam upario sa kantorom od t15, i dosta dogackim prenosom 14/34 18' tocak, motor je mrtav kada je van rezonancije, tj moze se voziti ali se oseti velika rupa u ubrzanju, ali zato se vrti jako veselo, i krajnja je skroz zadovoljavajuca za APN cilindar.
#66
Posted 07 September 2013 - 20:15
Da osvezim temu... Evo fotografija sklopljenog motora... Doduse sa malo prasine na njemu, ali nadam se da se ne ljutite... 
Motor nije jos uvek 100% zavrsen ima par sitnica da se dorade...








Motor nije jos uvek 100% zavrsen ima par sitnica da se dorade...








#67
Posted 09 September 2013 - 09:53
Super izgleda.
#68
Posted 09 September 2013 - 13:09
meni se taj cafe racer fazon izuzetno dopada, sad imam opet inspiraciju da završavam E-90
#69
Posted 09 September 2013 - 18:04
Pa, ajde, zavrsavaj! Cekamo vec , koliko ? godinu i vise ...I ja kad vidim ovakve projekte , poludim...malo je falilo skoro da skoknem do Sombora i pazarim jednu petnaju za 15 000, 00 za restauraciju, al` slabo stojim sa mestom , a i zena bi me ubila, jbg...
Tosoniju svaka cast za cetrenaju, kiombinacija boja je nenadmasna, prelepa je ...
Tosoniju svaka cast za cetrenaju, kiombinacija boja je nenadmasna, prelepa je ...
#70
Posted 14 September 2013 - 17:18
ALIEN koja petnaja iz sombora, daj neki link od oglasa?
#71
Posted 15 September 2013 - 20:24
Hvala puno, drugari, prijatelji, forumasi... Ne znam ni sam sta da kazem, motor se i meni bas svidja, ali sad od kad sam nabavio hondu, tek necu imati volje da guram po ulici t14, i da ga stelujem... To je ako mogu tako da nazovem, jedan od mojih promasaja, sve je to lepo dobro ali taj motor je meni nepotreban, i da ga sredim, ne znam sta bih radio sa njim, previse sa ulozio da bi ga vozio po planini i akao, a za do prodavnice i po gradu mi nije potreban motor, odnosno sada od kada sam na Vojnoj akademiji, u belu palanku (gde mi je motor) idem mnogo manje, odnosno idem cesto ali na kratko, i tamo za po gradu mi nije potreban motor, bicikl je sasvim dovoljan, motorom se vozim na duze malo staze, kad idem da obidjem imanje, u planinu, i tako to..
Tako da sam napravio malo glupost... ali valjda cu uspeti da ga prodam, za koliko toliko adekvatnu cenu...
sto se tice stelovanja, mozda zamolim maria ovih dana da posalje set dizni u Nis, kod |Cveleta pa da probamo da nastelujemo PHBG 19, ili ne znam ni sam, da li da stavim neki fabricki cilindar i bing 13 karb, i vratim sve u favbriku... kako god da okrenem trebam da ulozim opet neke pare... A budzet mi se otanjio, od kako sam kupio hondu, ne mogu da izadjem na kraj, ne znam sta cu pre...
@Alien SM- nisam bio u beloj palanci oko 3 nedelje, na vojnoj akademiji smo uvezbavali strojev korak za promociju najmladjih oficira koja je bila juce... tako da nisam u mogucnosti da radim oko motora nista... Niakada u zivotu nisam radio neki motor vise do 2-3 nedelje... Moj teca sredi motor za 3-4 dana maximalno... danas ga recimo rasturi, osmirgla izgituje, i predje spric kitom, sutra ujutru ga ofarba, onda sutra popodne raasturi masinu, prekosutra nabavi delove. sklopi masinu, i onda sklopi motor... sve oko 3-4 dana, a ja kao da pravim svemirski brod.... Ali jbg na svaku sitnicu sam obracao paznju, nisam nista prepustio slucaju....
Tako da sam napravio malo glupost... ali valjda cu uspeti da ga prodam, za koliko toliko adekvatnu cenu...
sto se tice stelovanja, mozda zamolim maria ovih dana da posalje set dizni u Nis, kod |Cveleta pa da probamo da nastelujemo PHBG 19, ili ne znam ni sam, da li da stavim neki fabricki cilindar i bing 13 karb, i vratim sve u favbriku... kako god da okrenem trebam da ulozim opet neke pare... A budzet mi se otanjio, od kako sam kupio hondu, ne mogu da izadjem na kraj, ne znam sta cu pre...
@Alien SM- nisam bio u beloj palanci oko 3 nedelje, na vojnoj akademiji smo uvezbavali strojev korak za promociju najmladjih oficira koja je bila juce... tako da nisam u mogucnosti da radim oko motora nista... Niakada u zivotu nisam radio neki motor vise do 2-3 nedelje... Moj teca sredi motor za 3-4 dana maximalno... danas ga recimo rasturi, osmirgla izgituje, i predje spric kitom, sutra ujutru ga ofarba, onda sutra popodne raasturi masinu, prekosutra nabavi delove. sklopi masinu, i onda sklopi motor... sve oko 3-4 dana, a ja kao da pravim svemirski brod.... Ali jbg na svaku sitnicu sam obracao paznju, nisam nista prepustio slucaju....
#72
Posted 15 September 2013 - 21:12
Motor je fantastičan, izgleda super ! Svaka čast !
#73
Posted 15 September 2013 - 22:03
vrati na serijalu, i tako nudi u prodaju, ove tuning delove postavi u oglase posebno.. šteta je toliko si dugo sakupljao delove i uložio truda, i eto sad uletila honda.. uvak posle bude žao kada je već motor otišao.. al jbg.. finansije su uvek najmerodavnije za bilo kakav plan...
#74
Posted 15 September 2013 - 22:14
pa i ja sam to razmisljao Mario, misljenja nam se poklapaju, na hondi je isti karb DELLORTO PHBG 19, pa ne znam da li da cuvam karb za rezervu, ako ovaj sto imam crkne, nekim slucajem, mada mislim da nema sta da crkne...
Ne znam ni koju cenu da formiram, kada sve saberem koliko sam ulozio, ne da ne mogu da zaradim, niti da pokrijem svoj trud i rad, vec ne mogu ni delove da otplatim... ni sam nisam pametan, sta ciniti...
Ne znam ni koju cenu da formiram, kada sve saberem koliko sam ulozio, ne da ne mogu da zaradim, niti da pokrijem svoj trud i rad, vec ne mogu ni delove da otplatim... ni sam nisam pametan, sta ciniti...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users