Jump to content


My benelli 491



15 replies to this topic

#1 mare666

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts

Posted 18 January 2011 - 18:01

Pozdrav svima...pre jedno 2 godine sam kupio Benelli 491 sport sa predjenih 9000km...sve serijala.Vozio sam ga tako sve dok nisam dosao na ovaj forum i zarazio se tuning-om

Posted Image


Pa sam odlucio da ga malo unapredim...To sam i uradio.

Setup je sledeći:


Athena Sport PRO LC 70cc
RMS racing crank
YSN PHBG 19mm racing carb
RMS sport AIR filter
Malossi Multivar
Malossi Special belt
RMS Sport clutch
RMS clutch bell
Tecnigas TREK exhaust
Majstor Mario http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png

Evo i first start




i max speed





Ostalo mi je jos farbanje i ja prezadovoljan

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 18:02

Neću pisati opelo kao prošli put kod Zokija, ovo ipak nije tuning već samo slaganje setup-a... opet ima nešto slika pa smo sa Markom razgovarali da ih podelimo sa svima....


Mašina je katastrofa održavana... sreća pa se kotrlja... motor je sletio dole sa karoserije...

Posted Image
Posted Image


Delovi su skoro na broju... nedostaje još radilica.. mada stiže i ona..

Posted Image


Barum = Continental, i gume je menjao zadnja je bila kriminal, a i prednja je ispucala i ako nije potrošena... menjaju se obe...

Posted Image


Jedna karika je polomljena, Marko kaže da je išao 80 po satu.. čudo je ovaj minarelli kad sa polomljenom karikom ide 80

Posted Image


Garancija šrafovi su na mestu, ovog je još žabar sklapao... jedan pozitivan znak.. radio je sekač i čekić za ove šrafove..

Posted Image


Remen izlazi ko sa blokadom 1cm pred kraj, sve ne verujem da se toliko potrošio, dobro je i išao 80...

Posted Image


i zvono je odlično još potpisano, vrv je bilo nepoznatih objekata....

Posted Image


i ventivar je za penziju, Marko je kupio novu zvezdastu platnu, međutim ovo je vanplanski trošak...

Posted Image

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 18:03

učinio mi se i torque potrošen.. mada deluje ok

Posted Image


...i blokada je na mestu...

Posted Image


kvačilo je zrelo za menjanje, možda još progura jednu sezonu... opet... ne sviđa mi se ni ono zvono..

Posted Image
Posted Image


bočna nogara je rešena na veoma interesantan način, definitivno je osovina centralne pukla, isti slučaj i kod mene, jer se sedelo na motoru koji je na centralnoj postavljen bio... nije na meni da rešavam bočnu, mada ja nikad ne bih radio oslonac na bloku.... opet ovaj beneli je baš ne standardan, trebalo bi proveriti od kog pobratimskog modela odgovara bočna pa kupiti neku iz serije buzetti ili slično da ima oslonac na ram...

Posted Image


remen je potrošen do 14,7 sa 16,5 fab mere ovo je lepa razlika

Posted Image


prostor kod uljne pumpe kao kod nod novajlije, i mast je čitava

Posted Image


još jedan pogled na fabričko kvačilo...

Posted Image


blokovi su otvoreni, očišćeni i spremni za novu montažu

Posted Image


Koyo 6204C4 i KOK semerinzi su u pitanju..

Posted Image

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 18:03

radilica je na mestu i paljenje...

Posted Image


uz cilindar su stigle karbonit lamelice, kako na slici vidimo 0,34 debljine, u uputstvu cilindra piše da najbolje radi sa lamelicama debljine 0,25 do 0,30... nema filozofije postavljam ove koje su stigle

Posted Image


RMS racing sa punim polutkama, prvi put radim sa radilicom na kojoj ima plastike....

Posted Image


ide prva provera squish-a, u manual-u piše da je 0,9 optimalni, interesantno S6 pro piše da je 0,7....

Posted Image


obe strane bloka su skockane

Posted Image
Posted Image


MHR igličasti je stigao naknadno, ne sviđa mi se ovaj RMS koji je sa radilicom stigao, levo RMS desno MHR

Posted Image


ko skine termostat bez fleksa svaka mu dala....

Posted Image


sreća pa imam novi kupljen papreno u Yamaha Rodiću...

Posted Image


šraf za zatvaranje rupe termometra ...svaka mu dala... nafta, odvijač, vadušni na 4 i ništa ne vredi... Svakako želim pratiti temperaturu na glavi, stage6 termosenzor ide unutra, ovaj beneli meri negde gore kod hladnjaka, to je malo nerealno... recimo da je termostat neispravan, voda može da proključa dole, a da gore termometar kod hladnjaka ništa ne pokaže...

Posted Image

#5 mare666

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts

Posted 18 January 2011 - 18:03

izduvni kanal je širok skoro do maksimuma, a nema preveliki ugao otvaranja, mislilo se i na elastičnost

Posted Image


ovo su uporedne Athena sport vs. Stage6 Sport pro, radi se o identičnim cilindrima

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image


mislio sam neće biax raditi, međutim kanal za cirkulaciju vode je premalen, i ovaj od koga je cheese kupio stage6 sprot pro sa slika je isto otvarao kanal za cirkulaciju vode, pa sam morao...

Posted Image


multivar, kevlar i rms sport kvačilo su na mestu

Posted Image


za sada je bela centralna koja je došla sa multivarom i 7g rolnice koje su isto došle sa mvr, pa ide svakako razrada... RMS racing zvono je isto na mestu,... na ovoj slici se vidi koliko je hladnjak unutra u odnosu na zvono.. ovde sam imao fabričku grešku na zvonu....

Posted Image
Posted Image


prešao sam 3x 34km, to mi je neka standardna ruta za razradu, i u kraju treće ture mi izgore kevlar remen.. jednostavno se iskomadao, slajderi sa multivara se istopili... na kraju sam našao u čemu je problem bio , hladnjak na RMS racing zvonu na slikama nije bio fabrički navučen do kraja i torque je imao graničnik... pošto nisam terao punim gasom već postepeno dodava, u stvari nisam primetio da remen ne izlazi do kraja... usled jednolične vožnje i postepenog dodavanja gasa variomat je pritiskao remen koji nije mogao više da se popne.. otprilike oko 1,5cm do vrha variomata.... snage ima na pretek...

gurka do kuće je usledila kao po običaju... i izbacio sam RMS zvono... koje je običnim kucanjem preko nekog drveta čekićem došlo u pravu meru, aluminijumski hladnjak sam navukao kuckanjem... međutim nastavljam sa klasičnim minareli zvonom jer me prvo nervira ovaj stadijum gde hladnjak možda od temperature može da se svuče, drugo zvono koje je kuckano možda više nije u balansu....

na slici je novi Malossi special remen, i mina zvono.. sve funkcioniše remen izlazi do ove mere .....

Posted Image

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 18:04

ovoliko stoji u polutkama, kada je namešten šajbicama da je u početnom položaju

Posted Image


video sa prvog paljenja je u prvom postu , ovde je prvi test maksimalne brzine, interesantan je ovaj beneli sat, kad pokazuje 80 koliko Marko kaže da je išao , GPS pokazuje 60 +/-1, kad sat pokazuje 120 to je GPS 88-90





meni se sviđa koliko snage ima, ovaj minareli LC prenos pojede za doručak sa sve mojom težinom... međuubrzanje mi je najbolje na 9000 obrtaja, koji počinju da rastu na oko 110 po satu.....odziv na gas je predobar...

noge sam ankerisao, jednom rukom ciljam tel da snimam, drugom odvrćem gas...




na kraju ovo je krajnji rezlutat i ovako sam ga predao Marku... slovo i kod natpisa Beneli je već 10350 obrtaja




i zabeležena GPS maksimalna brzina 95,4Kmh bez trunke tuning-a

Posted Image


ovde su još neke slike od ovog benelija....

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image


Po meni motor je odlično voziv, za grad nema potrebe za većom snagom i krajnjom brzinom, do 110-115 po satu može da se vozi sa 5mm otklona ručice gasa, u pitanju je YSN kopija dellorto racing karburatora, sa 50 klipićem i W9 iglom, u njemu je jači atomizer i 95 glavna dizna.. Žičana RMS gljiva je filter, ista kao Koso ili neke druge....

i Marko da proba za kraj... srećno i čuvaj ga...



#7 mare666

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts

Posted 18 January 2011 - 18:04

Epa posto je Mario sve detaljno objasnio,zahvaljujem mu na tome.Motor ide predobro,start,paljenje,krajnja...sto se tice potrosnje,trosi nesto manje od 5l na 100km.Uskoro ce biti i slika kad se ofarba

#8 mare666

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts

Posted 18 January 2011 - 18:06

Dosao i taj dan da je moj motor kompletiran http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png stigao sa farbanja i sklopljen.... evo i slike

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 18:07

bravo, boja je odlična, nalepnice su prva liga, daj molim te još neku fotografiju, ne mogu da se nagledam...

sad još kad zapalim za ki da vidim uživo, biće revija...

#10 mare666

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts

Posted 18 January 2011 - 18:08

evo još slika

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 18:14

svaka čast, ovo su slike, moram doći da vidim...

#12 mare666

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts

Posted 18 January 2011 - 18:14

Mario...problem resen sa ciscenjem karburatora.Izgleda je povukao talog kad sam ostao bez goriva.Sad opet ide ki lud

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 18:15

.. a super, pa to je odličan benzin koji tankujemo....evo me sutra kod tebe.... moram da vidim farbu iz blizine...

#14 mare666

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts

Posted 18 January 2011 - 18:15

Steta sto se na slikama ne vidi kako treba.Bela boja na suncu se preliva u blago ljubicastu

#15 LiMa

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 posts
  • Mesto011
  • VozimGilera Runner 49

Posted 18 January 2011 - 18:27

Prelep je skuter, super mu stoje nalepnice ;)
Drugari budite malo tolerantniji sa slikama, prevelike su, meni je trebalo 10min da se ucita tema :D

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 18:31

evo sad je malo kulturnije





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users