#81
Posted 13 July 2014 - 00:56
#82
Posted 13 July 2014 - 01:01
#83
Posted 23 May 2015 - 22:51
http://www.racing-pl...6&cPath=26_9079
Posto je stock, jel bi mi se start toliko pogorsao i jel bi imao dovoljno snage da izgura krajnju?
I jel vredi menjati stock vario za npr. Malossi Multivar?
Mario vidim da si ti vozio sa stock variom i produzenim prenosom Stage 6, ali bio je u pitanju kit od 70cm, i jos naturpijan.
Edited by BaneX, 23 May 2015 - 22:52.
#84
Posted 24 May 2015 - 12:01
Dobije se 10-14kmh za iste prenosne postavke na variju, start se malo umiri ali nije strasno. Vise dolazi do izrazaja podesavanje prenosa, treba biti precizan
#85
Posted 24 May 2015 - 19:08
Mario, on 20 February 2011 - 22:11, said:
bas sam u tvojoj temi naisao na ovo, ali dobro, ono je bila pretpostavka, a kad si namontirao, kasnije si vozio sa produzenim prenosom i na serijali....tako da moze ici.
Sta smatras pod tim "kvalitetna centralna"?
Da bude od nekog boljeg prozivodjaca, a i njena redovna zamena?
Mozda bih i linearnu polutku ubacio pa se ne bih osetio prelaz.
Ovo je primar sto sam naveo, a to si i ti menjao na tvojoj bivsoj 9ci, a sto si spominjao sekundar, to se uopste ne menja, posto ni nema zamene?
Pitam da bih znao za sigurno, jer se lepo dobije na brzini sa promenom primara, jos kad bi promenio stock vario, mada mislim da ce on vrsiti posao.
#86
Posted 24 May 2015 - 22:17
#87
Posted 24 May 2015 - 22:22
#88
Posted 24 May 2015 - 22:28
konkretno Sale vozi na Trek-u serijsku termogrupu bušenu na 42, to je oko 58cc-a, i fino izvuče to produženje...
uvek sam pričao o primarnom, ako se negde provukao sekundarni onda je greška...
što se centralne opruge tiče, kvalitetnija, mislio sam na one koje su od čelika koji je stabilniji na temperaturne promene, znamo da serijska baš ne radi ovaj posao valjano...
prizvuka ima, ali se posle određenog vremena zupčanici uglačaju i zvižduk polako umanji, pitanje je samo koliko km je potrebno preći, svaki taj zupčanik ima kao pragove na sebi i oni su tu da bi se zupčanici najbolje prilagodili jedni drugima, do tada imamo taj prizvuk zviždanja...
#89
Posted 24 May 2015 - 22:39
Nigde se ne mogu naci sekundarni, barem na ove sajtove sto sam geldao, jedino ostaje primar, pa valjda nije takva buka da se cini kao da ce poleteti
Centralna je zamenjena sa Malossi 5%, kao sto si mi i rekao, ona je priblizna fabrickoj, mada ako uzmem prenos, opet ima stelovanja.
Ok, hvala na pomoci, samo jos ako budem uzimao, od koga mi savetujete da kupim, dal Top Racing(pardon) ili Malossi, koji je bolji po pitanju kvaliteta? Stim da je Top duzi za 3%, mada to nije neka drasticna razlika, ako je Malossi kvalitetniji, onda oprdavdano.
Edited by BaneX, 24 May 2015 - 22:41.
#90
Posted 24 May 2015 - 22:42
#91
Posted 24 May 2015 - 23:11
#92
Posted 25 May 2015 - 09:41
na SR-ki sam primetio da se Malossi primar vrlo brzo utišao, a kako čujem i kod Pite isto nema prizvuka već, ne znam koliko je prešao...
kod Gogi-ja se čuje taj top i na snimcima.. baš kao MIG... sad mislim da za Kymco nema sekundar, pogotovo što se razlikuje LC i AC tip,,
opet se vraćamo na isto, jednom platiš kvalitetnije i posle se to višestruko vrati...
#93
Posted 25 May 2015 - 11:19
#94
Posted 25 May 2015 - 21:08
Tako da sam vise za Malossi.
@BG Fantom, cuje se do zvizdanje dosta dobro, hvala i na video snimku, razmislicu jos jednom.
Imam pitanje u vezi varia, jel odgovara od Piaggo-a na kymco varijator?
#95
Posted 25 May 2015 - 23:08
#96
Posted 26 May 2015 - 00:26
Naleteh na Stage 6 sport pro, pa ako je moguce upakovati, ali ipak ne
#97
Posted 26 May 2015 - 01:04
#98
Posted 26 May 2015 - 09:37
sve u svemu stage6 zviždi za medalju, čovek kome sam ga namontirao ga je nedavno skinuo posle godinu dana vožnje jer zviždi nenormalno.. al nije sa svakim to slučaj, kažem kod mene na devetki je to malo utihnulo posle X pređenih km, a na Malossi-ju se bukvalno ne sećam koliko ga je bilo, nešto minimalno i više se ne čuje...
#99
Posted 26 May 2015 - 15:04
#100
Posted 26 May 2015 - 18:22
Skuter mi je za svaki dan, normalnu voznju, tako da ne treba ni da se opterecujem po pitanju brzine jer ne idem na trke
Aj sad da pitam onda, koliko i sta dobijam sa Multivarom? Jel dosta bolji od stock varia koji je na kymco?
Da mi je videti sta ciniti, dal kvalitetan vario, dal primar.....ne znam, nisam pametan.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users