Jump to content


Kymco Super 9 sport [AC]

kymco super 9

138 replies to this topic

#81 DRAGANCE

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • Mestobeograd
  • Vozimbaotian 50 RS limited edition

Posted 13 July 2014 - 00:56

slajderi ne bi ubili lezajeve za tih 50km ,,,, ko zna ,,,,

#82 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 July 2014 - 01:01

pa potraži dimenzije na netu prema tom kataloškom broju

#83 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 23 May 2015 - 22:51

Koliko bih dobio na krajnjoj sa zamenom primara?
http://www.racing-pl...6&cPath=26_9079
Posto je stock, jel bi mi se start toliko pogorsao i jel bi imao dovoljno snage da izgura krajnju?
I jel vredi menjati stock vario za npr. Malossi Multivar?


Mario vidim da si ti vozio sa stock variom i produzenim prenosom Stage 6, ali bio je u pitanju kit od 70cm, i jos naturpijan.

Edited by BaneX, 23 May 2015 - 22:52.


#84 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 May 2015 - 12:01

Sale sto je kupio devetku od mene i sad vozi stock vario i taj produzeni prenos, malo se oseti promwna ugla na fabrickom toque-u ali sreca pa trek fino ispegla... Treba voziti kvalitetnu centralnu oprugu..

Dobije se 10-14kmh za iste prenosne postavke na variju, start se malo umiri ali nije strasno. Vise dolazi do izrazaja podesavanje prenosa, treba biti precizan

#85 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 24 May 2015 - 19:08

View PostMario, on 20 February 2011 - 22:11, said:

sprega obrtaja motora i okretanja točka je prvenstveno zavisna od varijatora i položaja remena u njemu, on je taj koji menja prenos, kako motor isporučuje više i više snage, prenosni odnos se menja na duže... ovaj primarni prenos je finalna redukcija, u ovom slučaju produžena, pa ako u motoru ima snage da istera remen do kraja i sa dužim zupčanicima onda ceo posao vredi para.. u serijskoj varijanti je prenos podešen ekvivalentno snazi motora, pa ceo ovaj posao neće uroditi plodom, jer variomat neće izbaciti remen do krajnje tačke.. a start se svakako gubi, tako da nema potrebe ovo ugrađivati.....

bas sam u tvojoj temi naisao na ovo, ali dobro, ono je bila pretpostavka, a kad si namontirao, kasnije si vozio sa produzenim prenosom i na serijali....tako da moze ici.

Sta smatras pod tim "kvalitetna centralna"?
Da bude od nekog boljeg prozivodjaca, a i njena redovna zamena?
Mozda bih i linearnu polutku ubacio pa se ne bih osetio prelaz.


Ovo je primar sto sam naveo, a to si i ti menjao na tvojoj bivsoj 9ci, a sto si spominjao sekundar, to se uopste ne menja, posto ni nema zamene?
Pitam da bih znao za sigurno, jer se lepo dobije na brzini sa promenom primara, jos kad bi promenio stock vario, mada mislim da ce on vrsiti posao.

#86 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 24 May 2015 - 22:17

Citam bas komentare za ove zubcanike, i jel moguce da su dosta bucniji od fabrickog?, zapravo fabricki se ni ne cuju, a par njih se zalilo na buku bas na ovaj od Top Performance 18%, a Malossi je malo kraci prenos 15%....mada verovatno se oba podjednako cuju,

#87 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 May 2015 - 22:22

Po mom misljenju svaki primar sa ravnim zupcima se cuje, jedino ako nadjes produzeni sekundar, mislim da je on manje bucan..

#88 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 May 2015 - 22:28

vidi mislio sam da serijski motor sa serijskim spuhom nema snage da izgura taj prenos.. opet postavlja se tu dosta faktora težina vozača i stanje termogrupe...

konkretno Sale vozi na Trek-u serijsku termogrupu bušenu na 42, to je oko 58cc-a, i fino izvuče to produženje...

uvek sam pričao o primarnom, ako se negde provukao sekundarni onda je greška...

što se centralne opruge tiče, kvalitetnija, mislio sam na one koje su od čelika koji je stabilniji na temperaturne promene, znamo da serijska baš ne radi ovaj posao valjano...

prizvuka ima, ali se posle određenog vremena zupčanici uglačaju i zvižduk polako umanji, pitanje je samo koliko km je potrebno preći, svaki taj zupčanik ima kao pragove na sebi i oni su tu da bi se zupčanici najbolje prilagodili jedni drugima, do tada imamo taj prizvuk zviždanja...

#89 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 24 May 2015 - 22:39

Primarni si i menjao, ali spomenuo si u jednom trenutku sekundar, "ali ovom prilikom se ne menja sekundar", pa zbog toga sam mislio da ga nisi menjao kasnije ako si nabavio, ako se mogu zajedno upariti produzeni.
Nigde se ne mogu naci sekundarni, barem na ove sajtove sto sam geldao, jedino ostaje primar, pa valjda nije takva buka da se cini kao da ce poleteti :D

Centralna je zamenjena sa Malossi 5%, kao sto si mi i rekao, ona je priblizna fabrickoj, mada ako uzmem prenos, opet ima stelovanja.

Ok, hvala na pomoci, samo jos ako budem uzimao, od koga mi savetujete da kupim, dal Top Racing(pardon) ili Malossi, koji je bolji po pitanju kvaliteta? Stim da je Top duzi za 3%, mada to nije neka drasticna razlika, ako je Malossi kvalitetniji, onda oprdavdano.

Edited by BaneX, 24 May 2015 - 22:41.


#90 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 May 2015 - 22:42

Ja sam prešao već blizu hiljadarke, al i dalje zviždi ko MIG u brišućem letu. Prosto sam odlučio da jurim produženi sekundar a ovog da vadim.

#91 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 24 May 2015 - 23:11

auu, sad sam se razocarao...

#92 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 May 2015 - 09:41

ja sam vozio s6 primar na devetki pa se posle 3000 utišao...

na SR-ki sam primetio da se Malossi primar vrlo brzo utišao, a kako čujem i kod Pite isto nema prizvuka već, ne znam koliko je prešao...

kod Gogi-ja se čuje taj top i na snimcima.. baš kao MIG... sad mislim da za Kymco nema sekundar, pogotovo što se razlikuje LC i AC tip,,

opet se vraćamo na isto, jednom platiš kvalitetnije i posle se to višestruko vrati...

#93 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 25 May 2015 - 11:19

Evo na ovom snimku mozes da cujes taj zvuk turbine koji proizvodi primar. Ja sam ga iz tog razloga skinuo.



#94 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 25 May 2015 - 21:08

Greskom sam mislio da je primar od Top Performanca, ali kad sam ponovo pogledao vidim da je od Top Racing.
Tako da sam vise za Malossi.

@BG Fantom, cuje se do zvizdanje dosta dobro, hvala i na video snimku, razmislicu jos jednom.

Imam pitanje u vezi varia, jel odgovara od Piaggo-a na kymco varijator?

#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 May 2015 - 23:08

Ne odgovara, kymco i gy6 su isti

#96 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 26 May 2015 - 00:26

Pretpostavio sam, ali ajde da pitam...
Naleteh na Stage 6 sport pro, pa ako je moguce upakovati, ali ipak ne :D

#97 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 26 May 2015 - 01:04

Nema na cemu. Ako ces skuter voziti svaki dan ja ti ga ne bih preporucio jer jako nervira i ljudi se okrecu za tobom.

#98 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 May 2015 - 09:37

taj Damirov primar je završio kod mene, i ono što sam ja primetio je da su zubi malo namučeni sa strane jer je pakovan sa prenosnikom koji je za mina AC sekundar, pa se tu vazdan nešto udaralo i mučilo...

sve u svemu stage6 zviždi za medalju, čovek kome sam ga namontirao ga je nedavno skinuo posle godinu dana vožnje jer zviždi nenormalno.. al nije sa svakim to slučaj, kažem kod mene na devetki je to malo utihnulo posle X pređenih km, a na Malossi-ju se bukvalno ne sećam koliko ga je bilo, nešto minimalno i više se ne čuje...

#99 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 26 May 2015 - 15:04

Gogiju na Apriliji se čuje ko da poleće, videli smo na onom snimku, a kod mene se skoro i ne čuje. A oba vozimo Malossi. Pa ajde sad budi pametan.

#100 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 26 May 2015 - 18:22

Jos ja mislio da se odlucim za malossi, posto je kvalitet, kad ono i tu ima kako kome zapadne....sve me vise odbija kupovina.
Skuter mi je za svaki dan, normalnu voznju, tako da ne treba ni da se opterecujem po pitanju brzine jer ne idem na trke :)

Aj sad da pitam onda, koliko i sta dobijam sa Multivarom? Jel dosta bolji od stock varia koji je na kymco?
Da mi je videti sta ciniti, dal kvalitetan vario, dal primar.....ne znam, nisam pametan.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users