Jump to content


Keeway Matrix 100 2T



412 replies to this topic

#21 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 02 July 2013 - 23:51

Red je da se kaze sta je radjeno na masini Posted Image

Kad je stigao kod mene (negdje polovinom avgusta) masina je bila sasvim ok... Kako sam poznavao prethodnog vlasnika znam da je pocetkom prosle sezone mijenjao variomat, rolnice i remen.. Tad nije isao lose... Kao sto sam rekao u prvom postu maksimalna brzina je bila 85-86, cak sam na nizbrdici uspio i 93 po satu... Imao je akumulator, koji je nakon punjenja drzao napon skoro 10 minuta :) Na dugme nece ni da se javi cak i sa novim akumulatorom, mislim da su kablovi negdje u prekidu ali tim problemom cu se ovih dana pozabaviti... Imao je jos jedan problem sa auspuhom... Unutar njega je otpala nekakva pregrada pa se ponekad u okrene i zacepi izduv i skuter ne moze ici vise od 50-55.. To sam rijesio prije par dana, ali o tome kasnije u temi...

Vozio sam ga tako negdje do pocetka oktobra (do tad sam presao oko 700-800 km), i tad mi se poceo cudno ponasati, maksimalna brzina je pocela pomalo opadati, da bi na kraju pala na 60 - 65... Evo i snimak kako je tad ubrzavao http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/bf1.gif



Prvo sam skinuo deklo da vidim kakvo je stanje... Izmjerio sam da je remen 15 mm, dok na njemu pise 16,6... Predpostavio sam da je to uzrok smanjenja maksimalne brzine...

Posted Image

Na variomatu i na remenici se vide udubljenja koje je napravio remen

Posted Image Posted Image

Poklopac rolnica, rolnice i slajderi su ok...

Posted Image Posted Image

Isto tako stoji jako nisko u zadnjim polutkama, ali sta je za ocekivati od kopije minarelia i remena koji je za 2 mm uzi od serijskog

Posted Image

Evo snimak koliko je tad remen maksimalno izlazio na serijskom variomatu



#22 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 02 July 2013 - 23:58

Nakon toga skinuo glavu da vidim kakvo je stanje u cilindru...
Cini se uredu, bez riseva i ogrebotina, isto tako boja svjecice mi izgleda dobro

Posted Image Posted Image

Na glavi je bilo malo i na klipu je bilo malo vise garezi, ocistio sam koliko se dalo i vratio sve nazad:

Posted Image

Posted Image Posted Image

Jos sam primijetio da na airboxu fali par sarafa pa je tu vukao malo vise vazduha :)

Poslije toga skuter je malo ozivio, ali samo u leru tj. sa podignutim tockom... U voznji je stanje bilo isto.. :)



Mada je nekad isao i do 11500 :P

Kako sam vidio da od serijskog variomata nema nista, rijesio sam da kupim drugi, a kad vec mijenjam odlucio sam da uzmem nesto bolje od serijale... Nasao sam u oglasima Naraku High Speed variomat, koristen svega nekih 300 km, narucio ga i stigao je za nekih 3-4 dana

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Evo snimak kako izlazi sa ovim variomatom


Mislim da je razlika ocigledna, ali mislim da bi trebao ici jos vislje kad zamijenim remen, jer je ovaj uzi za 2 mm...

#23 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 July 2013 - 00:34

Lepo si ti ovo sve ispratio slikama, to mi se sviđa u ovom projektu!! :)
Što se tiče remena, davno je bio za menjanje...tuning variomat se svakako isplati u odnosu na fabrički koji nema kanale pod lukom kojim bolje kliznu rolnice...
Po meni bi trebalo da zameniš i centralnu oprugu jer je verovatno vremenom izgubila na tvrdoći, a ne bi bilo loše da malo pretreseš i karburator da vidiš koja je dizna, kako stoji igla itd itd...

#24 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 July 2013 - 00:36

Nego jel zna neko zbog cega se javlja ovaj zvuk kao neko zveckanje, posebno se primijeti na 0:07 sek... Sa starim nisam imao taj zvuk... S tim da su rolnice prebacene sa serijskog jer su iste a uz novi nisam dobio.. Dimenzije 15x12...

Dosta je jos radjeno.. Bice s vremenom predstavljeno.. Uz dosta slika ;)

Edited by sinisa93, 03 July 2013 - 00:37.


#25 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 July 2013 - 22:14

Sa ovim variomatom maksimalna se opet vratila na 85-86 po satu..

Evo snimak kako je ubrzavao do nekih 70... Nisam snimio maksimalnu jer mi se na pola snimka auto ubacio ispred... Jednom rukom vozim, drugom snimam, pa nisam htio rizikovati da ga obilazim :)



Ali opet ubrzanje mi nije bilo nesto impresivno... Za 100 ccm i 6,2 kw cini mi se da bi trebalo dosta bolje ici... Ostalo mi je jos da promijenim remen, rijesim problem sa auspuhom i malo pregledam karburator...

Sutradan sam otvorio karb da ga pregledam kakvo je stanje... Inace karb je serijski 19 mm, ne znam koga su tu kinezi iskopirali...
Klipic ne odvrtanje punog gasa nije isao do kraja, pa sam dotezanjem sajle to sredio...

Posted Image Posted Image


Glavna dizna je 70, a ova druga (jbg ne znam kako se zove :P ) 37,5... Igla je podesena na drugi zazor odozgo, svjecica BOSCH W7 AC...

Posted Image Posted Image

Na ulazu u airbox ima lulicu kojoj je ulaz 14 mm... Kad ju izvadim mnogo dobro se cuje ;) , ali se onda gusi i gasi na 6500 obrtaja, jer mi je vjerovatno dizna premala..


#26 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 July 2013 - 22:14

Nakon toga sam utvrdio sam u cemu je problem sa auspuhom:



Unutra je otpala pregrada pa mi cesto zacepi izduv i skuter ne moze preko 50 kao sto sam vec rekao negdje gore u temi..

Nije mi bilo druge nego da rasijecem auspuh i da vidim sta se nalazi unutra... Skinuo sam i rasjekao po ovoj crvenoj liniji:

Posted Image

A unutra haos, otpale su obije pregrade koje su bile unutra, i ono suzenje na kraju grane, na ulazu u cilindar..

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Sve sam to povadio van i ponovo zavario auspuh..

Nakon ovog "ciscenja" skuter se preporodio, povlaci mnogo bolje, maksimalna se nije nesto previse promijenila, ali se osjeti da motor lakse "dise" :) Za razliku od serijskog cuje se samo malo glasnije ali je razlika skoro neprimijetna...

Ako moze neko da odvoji minut pa da mi kaze, bio bi jako zahvalan, kakvo je ono zveckanje koje se moze cuti gore na snimku sa novim variomatom.. Posebno je primjetno oko 0:07 sek. Da li je moguce da zveckaju rolnice.. Ali dok su bile u starom variomatu nisu se cule ;)

Edited by sinisa93, 03 July 2013 - 22:16.


#27 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 03 July 2013 - 22:34

Quote

ko moze neko da odvoji minut pa da mi kaze, bio bi jako zahvalan, kakvo je ono zveckanje koje se moze cuti gore na snimku sa novim variomatom.. Posebno je primjetno oko 0:07 sek. Da li je moguce da zveckaju rolnice.. Ali dok su bile u starom variomatu nisu se cule ;)
Nista strasno ,rolnice...
Mogo bi da probas vecu diznu u karbu uz dodavanje vazduha na airboxu,pa meni je na kinezu bila 68 a ti si ipak na 80+ccm...

#28 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 July 2013 - 22:45

Ako mu karb 19mm a lulica na airboxu 14 mozda je to neka vrsta blokade? Mozda bi trebao da je izvadi i presteluje sve, mislim da ce onda otvor biti 24mm i imace taman vise snage.

#29 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 July 2013 - 22:46

Hvala :)

Poceo sam pomalo da poliram deklu i kurblu, ali nikako da uhvatim vremena da to dovrsim

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


Nakon toga stiglo je sledece:


Set dizni Motoforce 75-98 (jer sam htio da ga nastelujem da radi bez lulice u airboxu)

Posted Image Posted Image

Motoforce Racing remenica

Posted Image Posted Image

Novi akumulator i Stage6 Double Layer filter

Posted Image Posted Image

Postavio sam remenicu, filter i diznu (akumulator nisam, ali o tom problemu cu kasnije :P )... Izvadio lulicu iz airboxa, koja je bila unutarnjeg precinka 14 mm... Sad je tu ulaz od 21 mm...Pokusao sam onda da ga upalim sa starom diznom 70 i ok radi na leru ali se na 6500 obrtaja gasi... Nakon toga ubacio diznu 75 koja je opet bila premala, da bi na kraju dosao do velicine 88 jer mi se cinila kao najbolja i skuter je sa njom radio normalno... Provjerio boju na full gasu i izgleda super... Mogu reci da nakon ovog ide odlicno, ne znam da li je zbog dizne, remenice ili auspuha ali je skroz drugi skuter... Bice uskoro jedan snimak ubrzanja i provjera maksimalne sa GPS-om ;)

Evo slika novog i starog ventivara:


Posted Image


#30 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 03 July 2013 - 22:51

Karb je 16-ica ko na svi kinezima al to i nije toliko vazno,bitno da si ga uboo vecom diznom i dobio poboljsanje ;) cekamo snimak..

#31 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 July 2013 - 23:01

View Postcvele, on 03 July 2013 - 22:51, said:

Karb je 16-ica ko na svi kinezima al to i nije toliko vazno,bitno da si ga uboo vecom diznom i dobio poboljsanje ;) cekamo snimak..

Nope :)

Karb je 19 mm, jedino ako subler je laze :P

#32 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 03 July 2013 - 23:13

View Postsinisa93, on 03 July 2013 - 23:01, said:

Nope :)
Karb je 19 mm, jedino ako subler je laze :P

Sinko meris pogresnu rupu ;)

#33 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 July 2013 - 23:19

Veoma lako je moguce ;)

#34 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 03 July 2013 - 23:26

View Postsinisa93, on 03 July 2013 - 23:19, said:

Veoma lako je moguce ;)
Ih davno smo to raspravili :)
http://forum.pyrothe...indpost__p__474

#35 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 July 2013 - 23:31

Prema ovom ispada da sam ipak dobro mjerio... Onaj izlaz prema cilindru je 19 mm... A ovaj sa ulaza, u obliku elipse nisam ni pokusavao mjeriti jer mi subler ne moze prici od difuzora ;)

Edited by sinisa93, 03 July 2013 - 23:31.


#36 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 July 2013 - 23:33

pa meri se unutrasnji precnik one strane koja je okrenuta prema prirubnici, ne znam kolko ti motor trosi al moguce je da je karb 19mm ako je 100cc... ;)

#37 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 03 July 2013 - 23:35

View Postsinisa93, on 03 July 2013 - 23:31, said:

Prema ovom ispada da sam ipak dobro mjerio... Onaj izlaz prema cilindru je 19 mm... A ovaj sa ulaza, u obliku elipse nisam ni pokusavao mjeriti jer mi subler ne moze prici od difuzora
Ma jesi dobro merio samo se ta rupa ne vazi ;) Ma nebitno dobar je to karb sve dok ne udjes u debeli tuning...pa i tad zavsava poso uz dosta manju potrosnju...

#38 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 July 2013 - 23:43

Ok, sve je to super, i on sad radi dobro posao, trosi onako, 5-6 l agresivnije voznje... Moze se spustiti na 4, ali ispod tog ne ide...

Nego ajde sad reci koju rupu da izmjerim pa da znam koji karb imam... ;)

Kao sto sam rekao, prema prirubnici je unutarnji precnik 19 mm...

Edited by sinisa93, 03 July 2013 - 23:46.


#39 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 July 2013 - 23:50

mozda pise negde na njemu koliko mm je? Ja se secam da je kod mene negde pisalo 16.. ;)

#40 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 July 2013 - 23:53

pa ako je unutrašnji fi prema prirubnici 19mm onda je karburator 19mm, nema šta...





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users