#1
Posted 18 January 2011 - 21:27
To mi je bilo ispočetka zanimljivo, ali vrlo kratko. Nakon dosta vremena provedenog na forumu počeo sam skupljati iskustva drugih i odlučio se za TP TPR.
Krenula je nabavka dijelova.
Sada je gore namontirano :
Tp tpr (modular glava)
radilica malossi rhq
yasuni c 16
multivar malosi mhr
malosi ventilvar
kevlar remen
malosi tork polutka
malosi delta kvačilo
malosi zvono kvačila
malosi struja K 15
usis i prirubnica (kratka) stage 6
karb delorto phbg 21 bd (malosi pakiranje)
gljiva malosi e-13
malosi primar 25%
hladnjak i ventilator od sp-a
koso multimetar
izbačena uljna pumpa i anlaser
izbačena vodena
el. pumpa vode (od nekog auta)
prerađena crijeva za vodu
termoprekidač za pumpu vode
Na to treba nadodati i pregršt rolica, dizni, centralne opruge, opruge kvačila mhr, utezi kvačila mhr, nove gume, nove pločice za kočnice, rezervna karika za klip, rezervne brtve za kit.
Skoro sve je kupljeno novo+ 4 seta ležaja radilice sa corteco sEmerinzima. Naravno, crklo je i par svjećica.
Skut je uvijek vožen sa TTS-om
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
#2
Posted 18 January 2011 - 22:18
kasnije mi reci samo dokle si došao sa podešavanje međuubrzanja rolnicama,.. na kojem obrtaju ti se pokazao najbolje ?
#3
Posted 19 January 2011 - 08:27
#4
Posted 19 January 2011 - 08:59
Mario, on 18 January 2011 - 22:18, said:
kasnije mi reci samo dokle si došao sa podešavanje međuubrzanja rolnicama,.. na kojem obrtaju ti se pokazao najbolje ?
Radio sam sve točno kako si me savjetovao i da bi ga spustio na 11800 trebale su mi rolice od 6,1 gr, ali tu je jako izgubio na ubrzanju. Pošto imam sve rolice po težinama(Malossi) smanjivao sam i došao do 4,3 i 4,0. Tu se vrti po multimetru, sada koliko je i on baš točan ne znam, od 12400-12500. I to je dobitna kombinacija. Čak je svejedno dal je 4,0 ili 4,3. Razlika je u nijansama.
Ti kad si probao bile su 3,8 i to je stvarno bilo prelagano pa je prevrtavao.
Kvačilo je race namješteno. Mhr plave opruge, netegnute do kraja, mhr utezi u najtežem položaju i ljubičasta malossi opruga.
Popuštao sam i kvačilo, ali onda mi se ne sviđa. Krajnja bude ista,kreće sa manje okretaja, ali onda ne ispaljuje. To je sad već stvar vlastitog odabira.
#6
Posted 19 January 2011 - 10:11
#7
Posted 19 January 2011 - 17:21
Mario, on 19 January 2011 - 10:11, said:
Krajnja uvijek ista, a volim da je napet i živčan cijeli.
Ne znam u čemu je kvaka, ali stvarno sve ispod 12400-12500 je truba.
Znaš, mislim da možda taj multimetar laže par sto okretaja i onda bi to i bilo kako treba, a po zvuku stvarno ne mogu ništa ocijeniti ni približno.
Nabacit ću koji video kad malo zatopli, pa ajd pogledat ćeš i reći šta savjetuješ i kako ti se čini.
#8
Posted 19 January 2011 - 19:21
Ubrzanja su fenomenalna,da čovjek ne povjeruje da taj motorič može tako da ide!!!!
Ovo govorim iz iskustva jer sam ga vozio,čak bi dodao da bi se mnogi motori do 600ccm mogli sakrit što se tiče performansi!!!!
Bolesno dobro!!!!! http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif
#9
Posted 20 January 2011 - 08:53
Tko god ima malo lošiju zadnju gumu pa mu motor klizi u startu ili ako se malo opuste odo ja.
Najzanimljivije je kad po gradu obilazim aute koji voze od 80-90, pa me ljudi zaustave i pitaju kakva je to motorka, šta je to pa tako ide.
#10
Posted 20 January 2011 - 18:32
Lepo Mario kaze...stelovanje je pola posla ako ne jos i vise.
#11
Posted 21 January 2011 - 08:25
zoksi, on 20 January 2011 - 18:32, said:
Lepo Mario kaze...stelovanje je pola posla ako ne jos i vise.
Hvala+istina.
Toliko sam se lane našarafio na njemu da mi ga je već bilo dosta. I onda kada sam mislio da je gotovo, došao Mario sa porodicom u goste, probao voziti i kaže da bi on to probao drugačije. Joooj, potonule mi sve lađe.
Ajmo ponovo, sve rolice, opruge iz ladice i udri po Valpovu. Sreća da imam kompresor i zračni pištolj. Trebao sam se još posvetiti detaljno i karburatoru, ali to ću sad na proljeće. Nisam stvarno imao snage i volje više.
Donese mi žena kavu i kaže: Daj više odvezi to u neki servis da ti to već jednom pošteno naprave, pa da se voziš ko čovjek, a ne ovako. Samo se dere i pati, a stoji na mjestu.
#12
Posted 21 January 2011 - 09:20
#13
Posted 21 January 2011 - 10:47
ne pa istina, ti nisi probao u prvo vreme ništa podešavati, osim karburatora, rekli su ti koje oprugice i koje rolnice i centralnu da staviš, cenim ja da je to nečiji setup koji funkcioniše, ali mnogo detalja još ima koji su specifični za tebe.. zato sve parametre treba dovesti prema ličnim zahtevima i načinu vožnje.. iskreno meni je malo proklizavao letos, ali je svakako izašao u krajnju, osećao sam kao da je cilinda neopterećen, vrti a mogao bi bolje ići.. za to su odgovorne rolnice i kvačilo naravno, sad u kojoj sprezi.. stvar probe i testiranja...
a daj reci nam iskustvo sa ležajevima radilice.. ?
#14
Posted 22 January 2011 - 09:02
Joooj, a ležaji radilice su me dotukli. Mijenjao sam lane samo 4 puta.
Prvi puta su crkli nakon samo 5 km vožnje, drugi puta kad sam se vraćao iz Os, a treći iz Vu.
Nevjerovatno, ali istinito.
Svaki puta stavljanje sistemom toplo-hladno bez čekića i bilo kakvog lupanja. Corteco semerinzi uvijek novi. SKF uvijek kupljeni kod nas, najskuplji, made in France. Radilica se vrtila uvijek bez otpora tj. lagano. Radilica Malossi RHQ nova. Blokovi i dosjedi u super stanju. 2 puta polyamid kavez, 2 puta metal cage.
Čak se i na MS forumu vodila duga i žešća rasprava o takvim slučajevima i ustanovilo sa da dosta dečkiju ima iste probleme. Nije se radilo samo o jačim skuterima. Crkavalo je i dečkima na serijalama. Bio sam prisutan kad se sastavljao jedan serijski i crkli ležaji nakon par km.
Ja skut uvijek vozim sa TTS uljem, a mješavina 3%. Pravim sam mješavinu jer je pumpa izbačena.
#15
Posted 22 January 2011 - 09:31
onda je stavio plavu top i ide već 30000km.
#16
Posted 23 January 2011 - 09:20
ivanm, on 22 January 2011 - 09:31, said:
onda je stavio plavu top i ide već 30000km.
I to je moguće.
Uspostavio sam kontakt sa dečkima u njemačkoj koji voze one trke skutera od 24 sata.
Oni kažu da ama baš svaku radilicu prije ugradnje šalju u jednu firmu na komparator i kontroliraju odstupanja. Najveća tvornička odstupanja ima Malosi i onda im oni tamo radilicu dovedu u najmanje moguće odstupanje, izdaju certifikat odn. potvrdu o tvorničkom stanju i novom stanju i tek ju tada ugrađuju u blokove.
#17
Posted 19 November 2011 - 08:31
http://www.mojskuter....html#msg760777
http://tinypic.com/p...p?v=34gpld2&s=7
#18
Posted 19 November 2011 - 15:46
Cini mi se da ti kvacilo malo proklizava u startu, nece na zadnji, a mislim da bi trebalo da skoci...
#19
Posted 20 November 2011 - 09:37
Stavio sam mekše federe da se lakše vozim po gradu. I ovako se ne smije dati gas u zavoju. Točak odmah provrti i zanosi. Gore su i nove Michelin gume koje dobro drže, pa opet prokliže.
Na kvačilu su crveni federi (najslabiji) iz MHR pakiranja.
#20
Posted 26 February 2013 - 22:21
Evo da se javim nakon dužeg vremena. Skuter je u funkciji i ide kao i prvog dana.
Prošle sezone je to izgledalo ovako. 2 Yamahe 250 protiv 70ccm
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users