Jump to content

Sprint max 50 -> 80cc 4t

Sprint max 50cc 4t

118 replies to this topic

#1 boza146

Mlađi član

• Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 21 July 2013 - 04:41

znam da se na ovom forumu vise cene dvotaktne masine, ali koliko sam shvatio one bolje idu ali vise trose...meni je pre svega cilj da napravim nesto sa sto manjom potrosnjom, jer imam alfa romea kog sam nasledio, i od kad ga imam para nemam posto sam student i ne radim nista...
resio sam da uzmem nekog kineza(zbog cene) i uleteo mi je sprint max 4t skoro pa dzabe. cenu sam shvatio tek kad sam video motor koji nije bio blizu kompletnog, falio mu je ceo sistem kurble(koja ni sada ne radi tj nekompletna je), plastike svecice i akumulatora, akumulator, konrolna tabla polomljena razbucana, komplet plastike uzas zivi (neki klinja ga farbao cetkom), karb rastelovan kao i ventili, brava sedista ne radi, nema cep goriva...sve u svemu koliko para toliko muzike :blink:
nemam slike kakav je motor bio jer sam ga odmah rasklopio i plastike odneo na sredjivanje kuci, a masinu kod ortaka u garazu (posto sam u stanu a garaze nemam) i stvarno se divim ljudima koji stignu sve da isprate slikama, jer ja se trudim da islikam sve lepo al se zanesem i sve nekako slikam na sredini radova.

sticajem okolnosti prvo sam uzeo da sredjujem plastike...imalo je tu sta da se smirgla. cak sam nasao i staru nalepnicu ispod farbe koja je bila cetkom nanesena.
ovo su slike plastika sa strana dok su se smirglale i sredjivale poliester setom za camce

Posted Image

leva plastika je ismirglana sitnom vodenom smirglom
Posted Image

a ovo je metoda kojom sam se koristio da oblikujem deo koj nzm kako izgleda, a nije ni bitno i onako ide ispod plastike sedista..bitno je da je to sve ucvrsceno. a da se smola sto bolje uhvati za glatku plastiku napravio sam rupice lemilicom i sa jedne i druge strane.

Posted Image

kad je to ocvrsnulo mnogo lakse sam neneo sloj sa druge strane
Posted Image