Jump to content


Sprint max 50 -> 80cc 4t

Sprint max 50cc 4t

118 replies to this topic

#1 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 21 July 2013 - 04:41

znam da se na ovom forumu vise cene dvotaktne masine, ali koliko sam shvatio one bolje idu ali vise trose...meni je pre svega cilj da napravim nesto sa sto manjom potrosnjom, jer imam alfa romea kog sam nasledio, i od kad ga imam para nemam posto sam student i ne radim nista...
resio sam da uzmem nekog kineza(zbog cene) i uleteo mi je sprint max 4t skoro pa dzabe. cenu sam shvatio tek kad sam video motor koji nije bio blizu kompletnog, falio mu je ceo sistem kurble(koja ni sada ne radi tj nekompletna je), plastike svecice i akumulatora, akumulator, konrolna tabla polomljena razbucana, komplet plastike uzas zivi (neki klinja ga farbao cetkom), karb rastelovan kao i ventili, brava sedista ne radi, nema cep goriva...sve u svemu koliko para toliko muzike :blink:
nemam slike kakav je motor bio jer sam ga odmah rasklopio i plastike odneo na sredjivanje kuci, a masinu kod ortaka u garazu (posto sam u stanu a garaze nemam) i stvarno se divim ljudima koji stignu sve da isprate slikama, jer ja se trudim da islikam sve lepo al se zanesem i sve nekako slikam na sredini radova.

sticajem okolnosti prvo sam uzeo da sredjujem plastike...imalo je tu sta da se smirgla. cak sam nasao i staru nalepnicu ispod farbe koja je bila cetkom nanesena.
ovo su slike plastika sa strana dok su se smirglale i sredjivale poliester setom za camce



Posted Image


leva plastika je ismirglana sitnom vodenom smirglom
Posted Image


a ovo je metoda kojom sam se koristio da oblikujem deo koj nzm kako izgleda, a nije ni bitno i onako ide ispod plastike sedista..bitno je da je to sve ucvrsceno. a da se smola sto bolje uhvati za glatku plastiku napravio sam rupice lemilicom i sa jedne i druge strane.

Posted Image


kad je to ocvrsnulo mnogo lakse sam neneo sloj sa druge strane
Posted Image


podna plastika je bila svoj problem, na dosta mesta je bila pukla, falila su parcad i razmisljao sam o kupovini nove, ali je nisam nasao, pa sam ovu morao da namestim sto je bolje moguce dok ne nadjem neku...

ovo je slika posle prvog krpljenja vecih rupa i vidi se pukotina celom duzinom..inace radim lemilicom za lemljenje koja mi je visak i ne koristim je..samo sam smirglom izravnjao vrh za laksi rad sa plastikom...
Posted Image


ovako je izgledalo kad sam skoro zavrsio

Posted Image


a ovde je falio ceo cosak koj sam spajao od delica plastike za koje sam mislio da su visak(u pozadini se vidi da je rupa kroz koju idu kablovi za akumulator prosirena duplo) ;)

Posted Image

treba jos to da se ismirgla dobro ali pravim pauzu od smirglanja

ovde sam sklopio sve da vidim koje zabice i rupe fale pa da vidimo sta moze da se ucini da to sto bolje izgleda
Posted Image


prednja glavna plastika nije bila strasna osim sto je imalo da se smirgla...par pukotina koje sam lako sanirao i falila je jedna rupa za sraf koju sam izlio...

Posted Image


Posted Image

ovde sam izlio rupu za koju se srafi sraf sad mnogo lepse izgleda nego na slici i iznenadjen sam koliko je jako ispalo..
Posted Image

ima tu jos stvari ali nisam slikao...sto se plastika tice jos imam kitovanje finim kitom ponovo smirglanje i farbanje...

stigao i paketic :)
Posted Image


ali mnogo bitnija stvar od plastika mi je ipak motor..zanima me njegov rad i potrosnja, pa sam se bacio na citanje svega sto ima veze sa "gy6" masinama.
prvo karb...karburator je otvora 18mm i njegov rad sam lako shvatio uz ovaj klip


Posted Image

Posted Image

zatim sam ga uzeo i ocistio lepo, u njemu je glavna dizna 85 a plot nisam video, nije mu lepo zatvarao plovak dovod goriva pa sam sve to lepo namestio i produvao, promenio nek blajznule srafove da mogu da se zavrcu i odvrcu.

i gle cuda tako ociscen karbi, nastelovani ventili, promenjen filter goriva, opran filter vazduha, sve prikopcano na akumulator od kola i masina je proradila...
Posted Image
=

Posted Image
=

malo sam se vozikao, skuter je spor, a posto mi kilometar sat ne pase(moracu od dva da napravim jedan da valja) nzm koliko sam isao max, no nije ni bitno, to je sad stvar stelovanja a i ne trebaju mi neke brzine..do 50km mi je sasvim dovoljno. ima tu jos dosta da se radi al ne zurim polako..da ga sredim da bude u fulu za sledecu sezonu ja sam zadovoljan...

zavisno od potrosnje trebace mi saveti za stelovanje da motor sto manje trosi tj da izvucem sto bolji odnos potrosnja:snaga, posto je to prioritet...

Edited by boza146, 21 July 2013 - 04:43.


#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 July 2013 - 11:03

vidi se da ima dosta posla i da si rešio sve da završiš u svojoj režiji..

za varenje plastika, mogu da te posavetujem, da ima onaj fen što topi onu plastičnu trakicu, i sa njime se dobija mnogo bolja čvrstina vara nego sa običnom lemilicom koja samo površinski zavari za razliku od ovoga koji nanese i istopi plastičnu traku preko pukotine... nije stvar jeftina, ako imaš gde da pozajmiš ili to završiš bilo bi jače i kompaktnije....

inače ta patosna plastika nova ima da se kupi u sprint servisu u NS-u za nekih 1200 - 1500 din nova, mada znam da nije u tome fazon ali eto ipak da znaš..

tema ti je premeštena u projekte 4T, vidiš da nije sve opredeljeno ka 2T mašinama, i da postoji 4T tuninga i restauracija

#3 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 21 July 2013 - 13:59

volim da radim sam, time ce mi skuter vise vredeti..a i leto je a ispiti daleko ;)
sto se podne plastike tice..ovo je cisto dok ne nadjem novu, posto je u najgorem stanju i samo nju planiram da kupim. a plastike za ovaj skuter se tesko nalaze, izgledaju dosta slicno sa vecinom skutera ali opste nije tako. cak i ove dve plastikice sto sam kupio sam morao da grejem fenom da ispravljam da seckam da pasu...
jel ima taj sprint servis neki sajt gde bih ja mogao da pogledam sta sve nude?
a sto se tice tema, znam..sve sam ih detaljno procitao. tvoja mi je bas dosta pomogla, jer si imao istu masinu kao ja sada i sve detaljno slikas i objasnis... :blink:

#4 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 July 2013 - 15:23

Ako si rasturao masinu ja bi ubacio onaj neki kit 80-90cc pa ces biti jos zadovoljniji rezultatima, kad opeglas 2t serijale po putu a jos mozes da se hvalis malom potrosnjom.. Kitevi za 4t su inace jako jeftini, ima ih na ebay-u po 40-50e..

#5 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 21 July 2013 - 15:24

a sto se varenja plastike tice...povrsinski sam lemio samo deo koj se vidi, tj koji je slikan...sa druge strane sam oborio ivice, u taj kanal stavio istu plastiku i muljao lemilicom dok smesa nije postala kompaktna i sve se lepo sjedinilo, bas neuredno izgleda. ja sam iskreno zacudjen koliko je to jako ispalo..mislim verovatno je poremecena strukturna resetka plastike u tom delu koji je grejan i da je znatno smanjena njena elasticnost, no mislim da ne bi trebalo biti vecih problema ako ne zakacim negde tim delom i da nece puci samo od sebe.

#6 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 21 July 2013 - 15:29

neki kit mi je u planu kad crkne ovaj sadasnji sistem koji imam...a nzm koliko ovaj ima kilometara i koliko ce da traje jedino znam da je fabricki i da nije menjan..tako da ce ubacivanje kita mozda biti i pre nego je planitano
otom potom :blink:

#7 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 21 July 2013 - 20:28

View Postboza146, on 21 July 2013 - 15:29, said:

neki kit mi je u planu kad crkne ovaj sadasnji sistem koji imam...a nzm koliko ovaj ima kilometara i koliko ce da traje jedino znam da je fabricki i da nije menjan..tako da ce ubacivanje kita mozda biti i pre nego je planitano
otom potom :blink:
Nacekaces se ;) ovi agregati su jako pouzdani i dugotrajni. Ne bih znao da kazem koliko mogu da predju, ali sigurno duplo vise nego 2t masine. Evo ti 80ccm kit na domacem sajtu:
http://www.kupujempr...ter_id=34142071

Edited by tuningfanatic, 21 July 2013 - 20:29.


#8 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 21 July 2013 - 20:55

hhahah, nema veze ne zurim sa tim a i nemam para sad za to...
imam dosta prece stvari...
sta se meri kod dekle varijatora? posto moram da kupim novu a vidim da postoje od 400, 430, 460, 679, 700+mm...
i zanima me da li neko zna gde mogu da nadjem cep rezervoara sa zakljucavanjem/ da mogu konacno skuter da sastavim i parkiram ispred zgrade a da mi ne vetri gorivo :blink:

#9 nemanjaskv

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 8 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimSprint Max

Posted 30 July 2013 - 19:03

Pozz vidim skuteri su nam isti pa da te pitam da li si nesto dirao oko blokada i ako jesi gde se one nalaze?

#10 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 03 August 2013 - 02:16

koliko znam u ove motore se fabricki stavljaju dve ili tri blokade...jedna je u karburatoru, na kapi membrane ima dugacak sraf koj ne dozvoljava klipicu da se podigne skroz, kad se ukloni hod je slobodan(imas kod marija u njegovoj temi), i mislim da je jedna u auspuhu..e sad ja nisam nista dirao na mom, na karbu je skinuta. a i naveo sam gore da mi nije bitno ubrzanje i krajnja, vec mala potrosnja :)

#11 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 03 August 2013 - 02:34

posto sam pomagao drugu oko renoviranja stana, malo sam zapostavio skuter...danas sam uzeo malo da petljam oko km sata, posto raspored zica nije bio isti, kao ni boje zica uostalom. uzeo lepo iscupao sve zice iz dzeka i pratio jednu po jednu na satu koj vec imam i prevezivao, prespojavao, lemio..daj Boze da radi :)

Posted Image



Posted Image

Edited by boza146, 03 August 2013 - 02:39.


#12 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 03 August 2013 - 21:55

evo razlike u osvetljenju izmedju starog...
Posted Image


i novog km sata...
Posted Image

#13 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 04 August 2013 - 02:41

da pitam jos jednom...
zna li neko gde mogu da kupim cep goriva za sprint max? ili sliku kako uopste izgleda? ili kako mogu da ga napravim? ili od kog motora jos pase? bilo sta :sad:

#14 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 04 August 2013 - 13:28

Trebalo bi da pase od vecine kineza.

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 August 2013 - 15:01

ako je taj sa ključem što ide u metalni rezervoar onda su isti od svih kineza

#16 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 04 August 2013 - 19:33

rezervoar je metalni i poklopac je sa kljucem, zato sto nije pokriven sedistem. e sad jel neko ima sliku kako izgleda? ili gde ima da se kupi? trazio sam svuda...

#17 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 August 2013 - 20:07

http://www.motobikes...rs/Default.aspx

Pa klik dole desno na -"cepovi" ...

#18 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 04 August 2013 - 20:13

hvala druze...pretpostavljam da je to ovaj zadnji od 2254,56 :) ? sto su ovoliko skupi cepovi? dodam jos malo para i kupim kit...
mislio sam da su delovi za kineze jeftini a ne da cep goriva kosta osminu skutera :)

Edited by boza146, 04 August 2013 - 20:14.


#19 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 05 August 2013 - 00:24

ove ostale sajtove sam vec pogledao..mada probacu sutra da ih nazovem pa da pitam :)
hvala cvele!

#20 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 09 August 2013 - 10:02

jutros se malo radilo...

neke plastike pre i posle...
Posted Image



Posted Image



Posted Image


Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users