resio sam da uzmem nekog kineza(zbog cene) i uleteo mi je sprint max 4t skoro pa dzabe. cenu sam shvatio tek kad sam video motor koji nije bio blizu kompletnog, falio mu je ceo sistem kurble(koja ni sada ne radi tj nekompletna je), plastike svecice i akumulatora, akumulator, konrolna tabla polomljena razbucana, komplet plastike uzas zivi (neki klinja ga farbao cetkom), karb rastelovan kao i ventili, brava sedista ne radi, nema cep goriva...sve u svemu koliko para toliko muzike

nemam slike kakav je motor bio jer sam ga odmah rasklopio i plastike odneo na sredjivanje kuci, a masinu kod ortaka u garazu (posto sam u stanu a garaze nemam) i stvarno se divim ljudima koji stignu sve da isprate slikama, jer ja se trudim da islikam sve lepo al se zanesem i sve nekako slikam na sredini radova.
sticajem okolnosti prvo sam uzeo da sredjujem plastike...imalo je tu sta da se smirgla. cak sam nasao i staru nalepnicu ispod farbe koja je bila cetkom nanesena.
ovo su slike plastika sa strana dok su se smirglale i sredjivale poliester setom za camce

leva plastika je ismirglana sitnom vodenom smirglom

a ovo je metoda kojom sam se koristio da oblikujem deo koj nzm kako izgleda, a nije ni bitno i onako ide ispod plastike sedista..bitno je da je to sve ucvrsceno. a da se smola sto bolje uhvati za glatku plastiku napravio sam rupice lemilicom i sa jedne i druge strane.

kad je to ocvrsnulo mnogo lakse sam neneo sloj sa druge strane

podna plastika je bila svoj problem, na dosta mesta je bila pukla, falila su parcad i razmisljao sam o kupovini nove, ali je nisam nasao, pa sam ovu morao da namestim sto je bolje moguce dok ne nadjem neku...
ovo je slika posle prvog krpljenja vecih rupa i vidi se pukotina celom duzinom..inace radim lemilicom za lemljenje koja mi je visak i ne koristim je..samo sam smirglom izravnjao vrh za laksi rad sa plastikom...

ovako je izgledalo kad sam skoro zavrsio

a ovde je falio ceo cosak koj sam spajao od delica plastike za koje sam mislio da su visak(u pozadini se vidi da je rupa kroz koju idu kablovi za akumulator prosirena duplo)


treba jos to da se ismirgla dobro ali pravim pauzu od smirglanja
ovde sam sklopio sve da vidim koje zabice i rupe fale pa da vidimo sta moze da se ucini da to sto bolje izgleda

prednja glavna plastika nije bila strasna osim sto je imalo da se smirgla...par pukotina koje sam lako sanirao i falila je jedna rupa za sraf koju sam izlio...


ovde sam izlio rupu za koju se srafi sraf sad mnogo lepse izgleda nego na slici i iznenadjen sam koliko je jako ispalo..

ima tu jos stvari ali nisam slikao...sto se plastika tice jos imam kitovanje finim kitom ponovo smirglanje i farbanje...
stigao i paketic


ali mnogo bitnija stvar od plastika mi je ipak motor..zanima me njegov rad i potrosnja, pa sam se bacio na citanje svega sto ima veze sa "gy6" masinama.
prvo karb...karburator je otvora 18mm i njegov rad sam lako shvatio uz ovaj klip


zatim sam ga uzeo i ocistio lepo, u njemu je glavna dizna 85 a plot nisam video, nije mu lepo zatvarao plovak dovod goriva pa sam sve to lepo namestio i produvao, promenio nek blajznule srafove da mogu da se zavrcu i odvrcu.
i gle cuda tako ociscen karbi, nastelovani ventili, promenjen filter goriva, opran filter vazduha, sve prikopcano na akumulator od kola i masina je proradila...

=

=
malo sam se vozikao, skuter je spor, a posto mi kilometar sat ne pase(moracu od dva da napravim jedan da valja) nzm koliko sam isao max, no nije ni bitno, to je sad stvar stelovanja a i ne trebaju mi neke brzine..do 50km mi je sasvim dovoljno. ima tu jos dosta da se radi al ne zurim polako..da ga sredim da bude u fulu za sledecu sezonu ja sam zadovoljan...
zavisno od potrosnje trebace mi saveti za stelovanje da motor sto manje trosi tj da izvucem sto bolji odnos potrosnja:snaga, posto je to prioritet...
Edited by boza146, 21 July 2013 - 04:43.