Prvo bi ih sortirao po cenovnim klasama:
Prvo idu zamenska kvačila koja su najefftinija pa tako i tehnički najsiromašnija, baš kao i fabričko kvačilo:
1. Motoforce Replacement clutch - 28 eur
1.
![Posted Image](http://img52.imageshack.us/img52/1241/replacementmotoforce28.th.jpg)
Nakon toga imamo srednju klasu štelujućih kvačila pod raznim brendovima:
1. Hebo racing R - 73 eur
2. Hebo racing N - 68 eur
3. Malossi Fly - 58 eur
4. Motoforce Evolution - 56 eur
5. Motoforce M-type - 56 eur
6. Naraku Sport - 40 eur
7. RMS Racing - 50 eur
8. Stage6 Sport pro - 48 eur
1.
![Posted Image](http://img407.imageshack.us/img407/9724/heboracingr73.th.jpg)
![Posted Image](http://img543.imageshack.us/img543/8597/heboracingn68.th.png)
![Posted Image](http://img543.imageshack.us/img543/1153/malossiflyclutch58.th.jpg)
![Posted Image](http://img402.imageshack.us/img402/7262/motoforceevolution56.th.jpg)
5.
![Posted Image](http://img199.imageshack.us/img199/7299/motoforceracingmtype56.th.jpg)
![Posted Image](http://img832.imageshack.us/img832/7979/narakusport40.th.jpg)
![Posted Image](http://img692.imageshack.us/img692/2274/rmsracing50.th.jpg)
![Posted Image](http://img33.imageshack.us/img33/7473/stage6sportpro48.th.jpg)
I na kraju imamo kvačila visoke klase:
1. Polini speed - 79 eur
2. Polini 2G EVO - 100 eur
3. Malossi Delta - 86 eur
4. Stage6 Torque control MKII - 82 eur
1.
![Posted Image](http://img709.imageshack.us/img709/3707/polinispeed79.th.jpg)
![Posted Image](http://img64.imageshack.us/img64/2544/polini2gevo100.th.jpg)
![Posted Image](http://img696.imageshack.us/img696/750/malossideltaclutch86.th.jpg)
![Posted Image](http://img263.imageshack.us/img263/6493/stage6torquecontrolmkii.th.jpg)
Ja ću da prenesem svoja iskustva za 2 kvačila koja sam probao:
Motoforce Evolution
teško je svega nekih 380gr u poređenu sa serijskim koje je teško oko 550gr. Kako je izuzetno lagano, lakše se razvrtava te se to i oseti pri međuubrzanjima i motor brže prima gas!
Start je u početku bio loš dok pakne nisu sele u zvono..posle toga radilo je odlično...Kad je došao na redu malo teži zadatak sa produženim prenosom, start je bio užasan i kvačilo je dosta klizilo pri startu..Iz Marijeve priče isto mu nije dobro radilo na Apriliji za obrtaje u rasponu od 10.000-14.000
Štelovanje ovog kvačila je lako ali neprecizno jer odvrtanjem šrafića pomerate poziciju nategnutosti federa ali to je sve odokativno jer nema nikakvih repera za poziciju...
Mislim da je ovo kvačilo dobro za manje zahtevne setupe!
Stage6 Torque control MKII
Skoro sam ga kupio ali sam imao prilike da ga testiram na svom motoru i vidim kako radi...Sve reči hvale za ovo kvačilo. Sa jednim oprugicama je moguće štelovanje startnih obrtaja u rasponu od sigurno 4000rpm..što je više nego odlično...Ono što me oduševljava je lako štelovanje! Samo je potrebno skinuti zvono i imbusom sa strane dotegnuti ili otpustiti oprugicu, preterano!
Kvačilo je masivno i verujem da dobro radi kako na slabijim setupima tako i na jačim!