Radi se o automatskoj blokadi broja obrtaja. Radi na sledeći način: Pri uključenju kontakta, blokada je automatski aktivirana, naravno na broj obrtaja koji se podesi potenciometrom. Tada svetli zelena LED. Deaktiviranje se vrši pritiskom na skriveni TASTER, ne prekidač, iz razloga što kad se jednom pritisne, blokada je deaktivirana. Tada svetli CRVENA LED, sve vreme vožnje, sve dok se motor ne ugasi. . Pri ponovnom paljenju blokada je opet automatski aktivirana. Razumljivo je i zašto. Rele se napaja sa kontakt brave, dobija napon samo kada je pod kontaktom, a tiristor je taj koji je pri okidanju na gejt sa tastera konstantno u provodnom stanju i nakon puštanja tastera, i drži rele privučeno sve vreme dok se ne skine kontakt, tj. ugasi motor. Naravno sama blokada se može birati po sopstvenoj želji, nemora ova jednostavna, može bilo koja, a ovaj sklop je tu da je samo aktivira-deaktivira.
Edited by goggyso, 27 August 2013 - 00:40.