Jump to content


Blokada obrtaja motora

blokada obrtaja

75 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 17 November 2015 - 23:28

Ahaaa svaka čast, koja je kombinacija

#22 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 23:38

Ajde davaj detalje i shemu, možda će mi trebati...

#23 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 November 2015 - 01:02

Eh, priznajem, ima toga jos, ovako se donekle moze zakljuciti o cemu se radi :D
Ceka me jos testova...

Za ovu stvar se intenzivnije zanimam vec godinu dana, medjutim nigdje nista, nesto je postojalo pa se izgubio svaki trag...
Ako se pokaze kakvim se trazi za bude, iza uspjeha stoji mnogo sati, hm, dana.

#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 18 November 2015 - 10:39

onda ima i komercijalnu vrednost, može u serijsku proizvodnju ?

#25 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 November 2015 - 20:28

Provalio sam ga, ali kasno sam poceo sa svim tim:




Ako nista drugo usparati ce meni 150€ ako me zaustave i stave/odvedu na valjke :D

Jednom su me odveli sa aeroxom 70, medjutim ni 3 puta nakon sto su ga mjerili on nije prebacio vise od 41.5kmh.




Razmisljam da se prebacim i na >125ccm 4T skutere oko operiranja sa elektronikom.

Edited by dajteh, 18 November 2015 - 20:35.


#26 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 November 2015 - 22:34

Odlicno si uradio blokadu! Na koji fazon tacno radi, jel ogranicis napon kao sto Gogy kaze ili?
Ako bi se tvoj sklop mogao primjeniti na skutere sa karburatorom, to bi bilo odlicno :D

#27 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 November 2015 - 23:10

Lepo se vidi na videu, ali meni a i sirim narodnim masama i dalje nije savim jasno sta si i kako napravio?

#28 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 20 November 2015 - 09:35

Pa za karburator već postoji odavno i u širokoj je prodaji :D
Samo ako je akcija policije na skutere, padas i s jednom i drugom.

#29 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 November 2015 - 13:06

Zašto pada? Ako je el. blokada pametno odrađena, dobro sakrivena i deaktivira se na način koji se ne može lako provaliti, mogu da se trude... A pogotovo kad je PJ u pitanju. Na tehničkom će po sata tražiti karburator... a o PJetu/ditechu verovatno znaju 1%, a to je da nema karb već elektronsko ubrizgavanje, pa će verovatno pomisliti "ko bi se usudio dirati, to je previše složeno da bi se čačkalo".

Ajde dajteh, daj neki podatak, sliku, šta je to i kako se povezuje na PJ.

#30 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 20 November 2015 - 13:54

nema to veze sa tim dal je ie ili karb,niti sa tim kaj si na tehnickom misli lik koi ga stavlja na valjak..
ako se desi da ima oscilacija u radu motora na punom gasu na valjku,ovaj te more srusit bez problema,nemora ni pogledat skuter a kamoli da razmislja dal je karb ili ie.

Edited by steeef, 20 November 2015 - 13:55.


#31 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 November 2015 - 14:09

View PostGrale, on 20 November 2015 - 09:35, said:

Pa za karburator već postoji odavno i u širokoj je prodaji :D
Samo ako je akcija policije na skutere, padas i s jednom i drugom.
Znam i ja da postoji i to po "finim" cijenama. Ako se ova dajtehova blokada moze u nekom slucaju primjeniti i na karb, mozda je voljan podijeliti znanje sa nama pa da i mi napravimo sebi. :)
Sreca moja pa mi je skuter registrovan u Bosni, koja kasni oko 50 godina za drugim drzavama i ne moram da se brinem oko tehnickog pregleda niti valjaka jos uvijek.

@steeef
Oscilacije u vidu brzine ili u vidu obrtaja? To sad ispada da je potrebno imati linearno ubrzanje do, recimo, 45kmh da bi prosao tehnicki?

Edited by Lauda, 20 November 2015 - 14:10.


#32 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 20 November 2015 - 14:18

ima dajteh patentirane i za karb blokde..

oscilacije i u obrtajima i radu motora,ubrzanje nebitno kad mjere krajnju

#33 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 November 2015 - 18:33

Ovo je ipak injection, koji radi savrseno pod blokadom, tako da ce mi i iskusniji, kao sto su nadzornici u stanici za teh. lagano moci posaugati :D

Ogranicio sam ga na 40kmh sto je super, zbog toga me sigurno ne moze srusiti. A kada sjedne neki laksi od mene, ili pak neki koji se pokusa napraviti pametnim, pa se ustane i doda gas, skuter ce tada postici maksimalno oko 5kmh vise.

S druge strane, bog dragi nema pojma o purejetu, a kamoli tamo neki policajac ili majstor u stanici za teh. pregled.

Ovo sam slozio u inat jednom majmunu koji me 3x srusio ove godine, kada je toliko odvrnuo gas da je sabio tvrdogumeni granicnik hoda gasa i gas se zaglavio na fullu. Meni to nije uspjelo, ali njemu sa 2 ruke jest.
Inace je to prolazilo godinama prije kad sam drugima stavljao na PJ/ditech.

Sofisticirana verzija blokade za karb skutere postoji, medjutim to ispod 70€ po komadu ja nemam kome prodati, posto je 15€ veoma mnogo za trenutnu verziju, i jos me traze da ja platim 5€ troskova dostave.


Inace, sto se tice brzine, u HR skuter sa 49ccm smije maksimalno ici 45kmh +10% tolerancije =49.5kmh.

Sve preko toga pali crveno i nije mogu proci.
S druge strane, netko se dosjetio tko je upoznat s radom el. blokade na karbu. da postoje ponekad nuspojave, odnosno da brzina pod blokadom oscilira.

Znaci skuter ide do 45kmh pod blokadom, i nakon par sec. odjednom digne do 48kmh, pa spusti na 40kmh, to je takodjer razlog za rusenje na pregledu.


Sljedece sta mogu gledati je homologacija auspuha, buka auspuha, starost guma i profil, mjerenje debljine diska, svjetla...


#34 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 21 November 2015 - 18:25

Mos ti misliš da niko nema pojma, on te može srušit jer se skuter ne počne prevrtavat ko s blokadom na variomatom i jebe mu se kakvu si blokadu sakrio.
Ti se žali ako hoćeš, on će ti uvijek nac nešto da te ruši.
Ne kažem da funkcionira, funkcioniraju i one blokade za karburator, ali se redovno i ruši s njima.
A saznali su i oni kak izgledaju te blokade za karb, pa budu saznali Kak izgledaju i te za i.e.

#35 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 November 2015 - 18:34

Da bi nekog srusio na tehnickom, mora dati obrazlozenje a ne kako mu se digne. Dali skuter prelazi max. dozvoljenu brzinu? Ne! Na koliko obrtaja se vrti, subjektivna stvar, od brenda do brenda, tu niko nemoze filozofirati. Jedino je vazno da masina radi glatko bez prekidanja. Sve ostale sumnje na osnovu "čini mi se" ili "sumnjam" su neosnovane.

#36 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 November 2015 - 20:01

Postoje blokade za karburatorce, poveze se izmedju dovoda za pikap i ogranici obrtaje npr na 6000 obrtaja tj ima potenciometar pa ti rucno ustelujes max obrtaje tako da ne ide preko 45km/h npr..

I to prodaje šojića.srećka.tata, ima i nekih specijalnih verzija a to je da kad dodas kontakt prvo uneses kod koristeci levu i desnu polugu kocnice a zatim je skuter odblokiran. To super dodje Nemcima jer oni npr peglaju i samo kad ih zaustavi ovaj ugasi skuter na kontakt pa kad ga pandur kasnije upali aktivirana je blokada. Inace taj kod preko rucice kocnice sam biras tako da ni jedan pandur ne moze znati tvoju kombinaciju.

#37 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 November 2015 - 22:27

View PostGrale, on 21 November 2015 - 18:25, said:

Mos ti misliš da niko nema pojma, on te može srušit jer se skuter ne počne prevrtavat ko s blokadom na variomatom i jebe mu se kakvu si blokadu sakrio.
Ti se žali ako hoćeš, on će ti uvijek nac nešto da te ruši.

E sad ga lupetas bez razmisljanja.
O kakvim okretajima pricas? Pa to se ne mjeri niti u Njemackoj.
Kako sto gogy rece, dakle mora se to prvo propisati, definirati nekim naputkom, aktom, a zatim uvesti mjerni uredjaj koji ce pratiti okretaje.
Uostalom, ono sto ce u potpunosti pobiti ovu tvoju tvrdnju je cinjenica da svakom skuteru u prometnoj dozvoli pise maksimalan broj okretaja cca 6000rpm, a to su okretaji na kojima i radi blokada.
Dakle, "cistije" i jasnije ne moze biti.
Jbg to je rupa koju rado iskoristavam.
S druge strane imam ljude koji se voze u Slo, Austriji, DE, Svici...

S trece strane, jako sam upoznat s provedbom tog zakona, na lokalnoj i drzavnoj razini, a i sam sam bio odveden na izvanredni tehnicki pregled pod pratnjom motorista, a koji sam glatko prosao sa el. mojom blokadom i mojim aeroxom 70.
Zar mislis da je policajac bio sretan kad je vidio koliko ide skuter? Osim sto je trazio otvaranje sjedala, i zavlacio prste i sa lampom osvjetljavao zamracene kutke ispod plastika... Mjerili su jednom po pola minute, pa gledali sve okolo i trazili, pa opet mjerili i trazili, i treci put konacno skuzili da nema promjene u brzini niti nepravilnosti u radu. Tada su izgubili zivce i volju, jer mi jednostavno ne mogu nista.
Jos cuvam papir od izvanrednog tehnickog pregleda.

Quote

A saznali su i oni kak izgledaju te blokade za karb, pa budu saznali Kak izgledaju i te za i.e.
Ovo se nece nikad desiti, jer je ovaj tip agregata velika manjina i pao je u zaborav.


@bojan ta blokada sa ruckom kocnice "bremshebel code" je proizvedena od Bettelle. Dakle imas nekoliko kombinacija kako iskljuciti blokadu, recimo 2x na kratko stisnes, 1x duze, i 1x kratko kocnicu i ona se ugasi. Cim ti ugasis skuter, blokada ce biti aktivna iduci put.

Edited by dajteh, 21 November 2015 - 22:37.


#38 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 November 2015 - 22:36

nepravilan rad motora,oscilacije u oketajima,oscilacije u krajnjoj brzinu,trokiranje itd..zbog sveg tog te more srusit na tegnickom i toe to..


#39 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 November 2015 - 00:25

Jbg to nisam ni primetio, ja napisao Nemacki sajt gde sam video da ima da se kupi..

@Steeef moguce da se ta blokada moze otkriti, kolko znam kod nas jos niko nije isprobao. Moguce da na 6k obrtaja na punom gasu pocne da se gusi i naliva, vrv kod nas nebi prosao tehnicki al kad Nemce zaustave panduri na ulici i popnu na one male valjke koji ne snimaju ni obrtaje ni nista njima samo bitno da ne prevali 45.

#40 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 22 November 2015 - 03:06

Zna se razlika u radu motora s blokadom na variomatom, koja je tvornička, i svih ostalih koje nisu tvorničke.
Mene su skoro uvijek rušili s elektronskim, jer sam bio lijen stavljat prsten, pa sam otišao doma, stavio prsten i vratio se, ukratko dupli posao si napravio.

Ne znam jel ti misliš da su svi ostali budale stvarno, i da su ti svi zakoni zato jer se tako nekom digne? Ako je tvornica predvidjela blokadu na taj način predvidjela ju je na taj način, ne na neki drugi, a ne pogotovo da neko drka po instalaciji, pa da mu se skuter zapali jer nije dobro izolirano.

Moramo se prvo svi malo podić na viši nivo razmišljanja i počet razumijevat razloge zašto je nešto tako, pa nam možda nekad u daljoj budućnosti i bude bolje.

Ti ako smatraš da je tvoja blokada idealna, ti napravi svoju marku skutera i stavi tu blokadu ko tvornički, pa ako je odobre, onda nemaš brige. Za sve ostale prilike, možeš očekivati pad na tehničkom ako naletis na čovjeka koji dosljedno radi svoj posao.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users