Jump to content


Cilindar kit Minarelli AM6 50cc na 70cc 2T


53 replies to this topic

#1 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 08 September 2013 - 17:16

Kao sto sam naslov kaze razmisljam o ugradnji cilindar kit-a. Imam jedno veoma bitno pitanje. Zanima me da li mogu ugraditi samo cilindar kit bez ikakvih daljih promena i dalje kupovine ostalih delova, meni netreba dobitak na brzini vec na snazi. Vozio bih sa ovim kitom max 60-70km/h (njegova max brzina sa 49cc je 85km/h) zanima me da li bi upropastio motor ako bi stavio to?

#2 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 08 September 2013 - 18:36

Jel ti skut 2t ili 4t?

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 September 2013 - 19:25

@stefan nije skut već AM6, i 2T je, te agregate nose Yamaha TZR, Aprilije RS, Derby Senda itd..

ako menjaš termogrupu obavezno moraš prepodesiti i kraburator, druga kubikaža i drugi stepen kompresije će drugačije da se ponašaju na istom fabričkom karburatoru sa fabričkim filterom.. tako da to smatraj neophodnim, ako se zadesi presiromašna smeša može da zalepi... ostalo manje više nije bitno ako ti performanse nisu važne...

sad napomenuću da sam imao prilike da se susretnem sa kineskim kitom 70cc-a za AM6, pa šta reći to je katastrofa kako su ga unakazili sa konceptom kanala, bolje ide fabrički od njega.... tako da ako ćeš kupovati, gledaj da kupiš nešto što će biti u najmanju ruku bolje od fabričkog..

#4 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 08 September 2013 - 20:14

Planiram ovaj kit da uzmem: http://www.motobikes..._TPKT00114.aspx Da li moze karburator da se podesi normalno za ovo ili da kupim novi neki koji je bolji ali da nije preko 5-6k dinara. I da li necu upropastiti motor, posto ostali delovi su za 49cc pa da ih ne unistim? Svi kazu da visina i izgled sama konstrukcija je za vece kubikaze 125-200cc. Al kinezi ga upakovali sa 49cc da mogu klinci da voze... Bitno mi je samo ako promenim cilindar kit da mi se ne skrati vek motora I da ne menjam delove na svakih mesec dana. Snaga mi treba za uspon I po gradu za ubrzanje ali nista preko 60-70km/h i 5k obrtaja, na tabli mu pise do 8k a u crveno do 12k obrtaja da moze, pretpostavljam da nece neko opterecenje mnogo da bude ako stavim ovaj kit i vozim ga kao sto rekoh?

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 September 2013 - 21:42

top performance je ok brand, i uglavnom su im komponente dobrog kvaliteta... taj cilindar deluje ok...

što se karburatora tiče, ne znam koji imaš na mašini, u principu trebalo bi da se opremiš sa jednim setom dizni za njega..

o kom motoru je reč uopšte ?

#6 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 08 September 2013 - 22:05

Da li je potrebno zameniti radilicu posto kao sto rekoh necu voziti vise od fabrickog ogranicenja 85km/h. Motor je Longbo LB50Y-5A Posted Image

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 September 2013 - 22:09

u principu nije, ali to ti niko ne može zasigurno reći... startuj sa novim igličastim ležajem u gornjoj pesnici, i polako, ja mislim da će izdržati, ako budeš načuo posle nekog vremena da je kit razlupao, onda još neće biti kasno da je izmenjaš...

#8 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 08 September 2013 - 22:13

Imam jos jedno pitanje ako bi zamenio radilicu sa ovom: http://www.motobikes..._TPIM07017.aspx Koliko bi onda mogao da idem brzo a da ne otkaze neki 3 deo, i naravno da se ne smanji radni vek masine?

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 September 2013 - 22:27

ne moraš menjati radilicu u startu, možda će kineska radilica biti ok, i dugo te služiti, ako se bude načuo zvuk hujanja, imaš dovoljno vremena da to izmenjaš...

radili smo tuninge kineza minareli kopija kojima su ostale originalne radilice, pa su izdržale bez problema i 13,14 KS-a...

opet teško pitanje postavljaš, koliko... ako se budeš pridržavao servisnih intervala, dekarbonizacije glave i izduvnog kanala, zamene ulja, grejanja pre vožnje i kvalitetnog ulja, taj kit može da pređe i 15k kilometara bez zamene karika...

#10 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 08 September 2013 - 22:43

To i nije tako lose onda.

Imam jos jedno pitanje, znam da ne moze sa preciznoscu da se odgovori ali bar od prilike da znam posto kazes da ste radili tuninge AM6 kolika bi bila maksimalna brzina bez nekog jaceg naprezanja motora tj. ako ugradim ovaj kit koliko bi mogo da ga pustim na prav put a da sam siguran da ce biti sve u redu sa motorom i da ga necu unistiti? (5 brzina + kolko obrtaja = brzina) Da li se isplati uloziti u ovaj kit?

Edited by Mile123, 08 September 2013 - 22:44.


#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 September 2013 - 00:02

ne nisam radio AM6, već samo portovanje cilindara za njega, inače radili smo minareli skutere i kopije, tako da ti ne mogu sa preciznošću odgovoriti na postavljeno pitanje...

#12 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 09 September 2013 - 00:16

Od prilike nesto, ne znam da li vredi uloziti u to?

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 September 2013 - 00:23

maksimalna brzina zavisi od obrtaja i stepena prenosa, kao i snage motora... itd

dakle snage ima više, ali ne i više obrtaja i prenosa u menjaču, lančanicima, tako da će najverovatnije maksimalna ostati ista, ili neku nijansu veća...

to može opušteno sa de vozi sa 3/4 gasa dugo, neće mu se ništa desiti, a i sam si rekao da je tebi bitna snaga u brdo i ulicama sa usponom...

#14 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 09 September 2013 - 00:27

Da za brdo i brzi start... Kazi mi po tvom misljenju vredi li dati 20.000din za ovaj kit?

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 September 2013 - 00:37

to je cena... i u nemačkoj

http://www.racing-pl...c2#.UizymtJBJVE

#16 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 09 September 2013 - 00:40

Ok, nego vredi li to uopste staviti i dati te pare za to?

#17 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 09 September 2013 - 02:15

Da li zenama vredi da imaju 20 pari cipela ? I da onda kupe jos jedne ? Moras pitati njih jer meni licno ne vredi i nema logike...

Dakle na to pitanje mozes sam sebi dati odgovor u prevodu,ako nesto zelis ko sam ja ili bilo ko drugi da te od toga odgovorimo.Cilindar je kvalitetan,dobitak na snazi je neosporan,razlika je sigurna,dalje odluchi sam.

#18 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 09 September 2013 - 16:32

Ajde da saberemo sve sta treba pa da vidim krajnju ceni I da krenem da radim... Kako da saznam koji mi je karburator, da slikam pa da postavim ili? I taj set dizni koji treba od kolko mm.

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 September 2013 - 18:02

slikaj iz više uglova, pogotovo da se vide gde su brojke

#20 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 09 September 2013 - 18:30

1. http://imageshack.us...2/9386/dq3h.jpg

2. http://imageshack.us...92/937/5u7l.jpg

3. http://imageshack.us...02/488/3qy3.jpg





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users