

Cilindar kit Minarelli AM6 50cc na 70cc 2T
#1
Posted 08 September 2013 - 17:16
#2
Posted 08 September 2013 - 18:36
#3
Posted 08 September 2013 - 19:25
ako menjaš termogrupu obavezno moraš prepodesiti i kraburator, druga kubikaža i drugi stepen kompresije će drugačije da se ponašaju na istom fabričkom karburatoru sa fabričkim filterom.. tako da to smatraj neophodnim, ako se zadesi presiromašna smeša može da zalepi... ostalo manje više nije bitno ako ti performanse nisu važne...
sad napomenuću da sam imao prilike da se susretnem sa kineskim kitom 70cc-a za AM6, pa šta reći to je katastrofa kako su ga unakazili sa konceptom kanala, bolje ide fabrički od njega.... tako da ako ćeš kupovati, gledaj da kupiš nešto što će biti u najmanju ruku bolje od fabričkog..
#4
Posted 08 September 2013 - 20:14
#5
Posted 08 September 2013 - 21:42
što se karburatora tiče, ne znam koji imaš na mašini, u principu trebalo bi da se opremiš sa jednim setom dizni za njega..
o kom motoru je reč uopšte ?
#6
Posted 08 September 2013 - 22:05

#7
Posted 08 September 2013 - 22:09
#8
Posted 08 September 2013 - 22:13
#9
Posted 08 September 2013 - 22:27
radili smo tuninge kineza minareli kopija kojima su ostale originalne radilice, pa su izdržale bez problema i 13,14 KS-a...
opet teško pitanje postavljaš, koliko... ako se budeš pridržavao servisnih intervala, dekarbonizacije glave i izduvnog kanala, zamene ulja, grejanja pre vožnje i kvalitetnog ulja, taj kit može da pređe i 15k kilometara bez zamene karika...
#10
Posted 08 September 2013 - 22:43
Imam jos jedno pitanje, znam da ne moze sa preciznoscu da se odgovori ali bar od prilike da znam posto kazes da ste radili tuninge AM6 kolika bi bila maksimalna brzina bez nekog jaceg naprezanja motora tj. ako ugradim ovaj kit koliko bi mogo da ga pustim na prav put a da sam siguran da ce biti sve u redu sa motorom i da ga necu unistiti? (5 brzina + kolko obrtaja = brzina) Da li se isplati uloziti u ovaj kit?
Edited by Mile123, 08 September 2013 - 22:44.
#11
Posted 09 September 2013 - 00:02
#12
Posted 09 September 2013 - 00:16
#13
Posted 09 September 2013 - 00:23
dakle snage ima više, ali ne i više obrtaja i prenosa u menjaču, lančanicima, tako da će najverovatnije maksimalna ostati ista, ili neku nijansu veća...
to može opušteno sa de vozi sa 3/4 gasa dugo, neće mu se ništa desiti, a i sam si rekao da je tebi bitna snaga u brdo i ulicama sa usponom...
#14
Posted 09 September 2013 - 00:27
#16
Posted 09 September 2013 - 00:40
#17
Posted 09 September 2013 - 02:15
Dakle na to pitanje mozes sam sebi dati odgovor u prevodu,ako nesto zelis ko sam ja ili bilo ko drugi da te od toga odgovorimo.Cilindar je kvalitetan,dobitak na snazi je neosporan,razlika je sigurna,dalje odluchi sam.
#18
Posted 09 September 2013 - 16:32
#19
Posted 09 September 2013 - 18:02
#20
Posted 09 September 2013 - 18:30
2. http://imageshack.us...92/937/5u7l.jpg
3. http://imageshack.us...02/488/3qy3.jpg
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users