Jump to content


Cilindar kit Minarelli AM6 50cc na 70cc 2T


53 replies to this topic

#41 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 13 September 2013 - 21:30

Zasigurno je bolji ovaj BLACK ADITION ...iz vise razloga ...saug je na sajlu , pa se moze izvesti negde van sedista , pa ne moras otvarati sediste ( osim ako je drugacije pristupacan ) ...ima prikljucak za ulje ( vidi se na drugoj slici sa desne strane0 , ima prikljucak za vakum , i to se vidi, poklopac sibera je metalni za razliku od onog drugog, sto nije zanemarljivo ( plasticni zna da pukne , kao kod mene ) ...onaj 22 mm nema prikljucke za vakum i ulje ( bar se ne vide ) mada je to lako resivo , a i onaj je znatno jeftiniji ...ja bi uzeo BLACK ADITION, odlicno izgleda , pravi racing karb...

#42 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 13 September 2013 - 21:57

Onaj 22mm je neka kao racing izvedba i morao bi gorivo da pustas rucno na slavinicu i pravis mesavinu. Nemoj ni preterivati sa velicinom karba da bi mogao lepo da ga ustelujes i da ne trosi previse, ja nebi isao preko 21mm. :D

#43 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 13 September 2013 - 22:10

Ovaj racing onda uzimam, na mom motoru je fabricki izveden saug na sajlu na volanu tako da nema sta da zavlacim ispod sedista heheh... Nego nije mi jasno ovo sto si reko "ima prikljucak za vakum" sta je to?

#44 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 14 September 2013 - 09:35

Prikljucak za vakum ( sisica na usisnom grlu ) , na njega ide crevo sa slavine za gorivo sa rezervoara ...kad se stvori potpritisak u motoru prilikom alnasovanja ili kurblanja , nastali vakum otvara ventil na slavini za gorivo na rezervoaru i onda gorivo ide prema karburatoru...kad ugasis motor , nema vakuma , ventil se zatvara , gorivo prestaje da ide ...to je sigurnosni elemenat protiv prelivanja karba , ako zakaze iglicasti ventil...ako karb nema tu sisicu , ona se mora zabusiti u usisnom grlu , ili na gumi u koju se prikljucuje prednja prirubnica ...drugo resenje je ( kao kod mene ) slavina od APN-a redukovana na strugu i stalno otvorena ( na rezervi ) i dokle god je otvorena , gorivo tece prema karbu ...protiv prelivanja karba stiti jedino iglicasti ventil ...jedan sigurnosni elemenat manje ...ako koristis ovu varijantu , prikljucak od vakuma se mora blindirati , zatvoriti ...za rad motora nema nikakve veze ...

#45 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 14 September 2013 - 21:05

E da li neko zna za sta sluzi ovo crevo sto sam zaokruzio, ide iz auspuha vidi se na sliku? Posted Image

#46 tosonije

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 77 posts
  • MestoBeograd (Zemun), Bela palanka
  • Vozimtomos apn6s, T14

Posted 14 September 2013 - 21:49

Daj neku sliku tvog motocikla? Deluje da je nov ili skoro nov...

Ako se ne varam to crevo ide iz auspuha i ulazi negde u karb? mozda je vakum neki, odnosno ne moze biti vakum, ali neki pritisak za nesto... Sad mozda gresim, ali iskusniji forumasi ce me ispraviti...

#47 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 14 September 2013 - 21:59

evo: Posted Image



Ne znam zasto bi postavio od nekog drugog motora sliku....

#48 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 14 September 2013 - 22:25

Вероватно је у питању еко-норма.

#49 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 September 2013 - 01:23

ulaz vazduha iz filtera u auspuh za potrebe katalizatora... :D

#50 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 15 September 2013 - 19:23

View PostMario, on 15 September 2013 - 01:23, said:

ulaz vazduha iz filtera u auspuh za potrebe katalizatora... :D
Idalje ne razumem cemu sluzi?

#51 tosonije

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 77 posts
  • MestoBeograd (Zemun), Bela palanka
  • Vozimtomos apn6s, T14

Posted 15 September 2013 - 20:07

View PostMile123, on 14 September 2013 - 21:59, said:

evo: Posted Image



Ne znam zasto bi postavio od nekog drugog motora sliku....

Druze, znam da je ono gore tvoj motocikl, ali mislio sam da das neku sliku gde se vidi ceo, da pogledamo kako izgleda... izgleda da je OK, motoric, iako je kineske, korejske ili ne znam cije prozivodnje (ispravi me ako gresim...)...

Zanima me kakvu viljusku imas, prednju? zadnje vesanje kako je reseno, kod mene na hondi ima na primer neka poluga pozadi pa gasni amortizer...

i tako to...

Koliko ti trosi motor sa tim set upom?

A sto se tice creva, ako sam dobro razumeo maria, to crevo dovodi odredjenu kolicinu vazduha (kiseonika) u katalizator, kako bi se odigrala hemijska reakcija u istom, i precistili izduvni gasovi... :D

Ako je 100% to tako, ja bi to izbacio, i izvadio katalizator... :D Mozda ti on gusi motor malo na nizim obrtajima,,,

Edited by tosonije, 15 September 2013 - 20:08.


#52 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 15 September 2013 - 20:33

Pisali smo o tome vec ...lamelarni ventil za dogorevanje izduvnih gasova ( kao neki katalizator , a nema veze sa tim ) ...proizvodjaci su obavezni po nekim standardima da ga ugradjuju , a pre ili kasnije ce lamele sagoreti i isprljati se od izduvnih gasova i ventil ce stalno propustati u air box sto nije dobro ...mozes ga ostaviti dok dobro radi i kontrolisati ga , a mozes ga i zablindirati sto je bolje...ma, kakva eko norma !ulaz u filter je najcesce sa `ciste ` strane , pa treba i njega zatvoriti ...ako ugradis rezonu , zablindiras ulaz u filter i to je to ...

#53 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 15 September 2013 - 20:34

Nisam siguran da je kinez i da je motor kopija, posto je TMS, al ajde sad da ne ulazimo u raspravu posto je nekom ljudima lakse reci kinez je...

Zadnji amortizer ima gore onu bocicu pa pretpostavljam da je gasni kolko se ja razumem. A prednje vile kaze mi majstor kad sam menjao semeringe da se takvi ugradjuju u sportske kroselice...

U svakom slucaju imas ga dosta na youtube-tu pisi samo TMS M3 50cc

#54 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 22 September 2013 - 11:31

Imam jedno pitanje, kad uzmem cilindar kit(onaj o kome smo picali) da li mogu povezati istu izduvnu cev koja je bila na starom cilindar kit-u? Ili mora veca?





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users