Grale, on 04 November 2013 - 17:17, said:
#41
Posted 04 November 2013 - 17:38
#42
Posted 04 November 2013 - 17:41
Ma imam jedan TPS u banani, pa ću na njemu izvuć to van sve, probušit ga i vidjet šta i kako.
I imam još jedan za kojeg mislim da je ispravan, tako da na njemu kasnije mogu napravit za pravo.
Možda čak danas rastavim tog, ako ga prijatelj nije bacio u smeće, kad je kod njega u garaži bio
Danas planiram skinut čeljusti, rastavit ih i pripremit za pjeskarenje i plastificiranje.
Pjeskarenje ćemo sami obavit, uz pomoć kompresora od 50l i 24l, naime bio nam je zagarantiran jedan od 200l, ali kako to uvijek biva, pojedeš govno na kraju.
I ručice kočnica mislim isto plastificirat.
Usput i lajtunge zamjenit i kočionu tekućinu.
Nego da vas pitam, sada su mi zlatna klješta(čeljusti), u koju boju bi ih mogao baciti?
Mislim se između mat crne i crvene, ali neke druge kombinacije su dobrodošle.
Edited by Grale, 04 November 2013 - 17:45.
#43
Posted 05 November 2013 - 02:16
Što se tiče TPS-a, bitan je samo senzor da je ispravan, može se prebaciti na bilo koje kućište koje uspeš lepo probušiti i napraviti, tim bolje ako ih imaš više, jedan će biti sigurno perfektno uradjen. Kamo sreće da i ja imam bar jedan komad za igranje, kao što imam dva kućišta za ubrizgavanje pa imam na čemu da isprobavam regulator pritiska.
#44
Posted 05 November 2013 - 03:01
Rastavio sam jedan TPS danas:
Sad trebam naći nekog da mi ga razbuši, ili kupit borer 20.
Za leptir ću pitat punca dal mi može napravit, najverojatnije hoće.
Tako da ću u to kučište prebacit elektroniku iz onog drugog(ako je ispravan), a ako ne, onda iz ovog koji mi je trenutno na skuter.
Rastavljene su kočione čeljusti, i skinute ručice kočnica(njih nisam slikao):
Gumice sve čitave
Naravno, kako to uvijek biva s nesretnim imbus šarafima, pogotovo onima koji su tvornički namazani s loctiteom, barem na jednom mora glava provrtjet
Nakon kemijanja sa torx nastavcima, zavaren je šaraf za taj imbus, pa je i njemu glava pukla, ali na kraju rolcange su odradile posao
Šaraf je na kraju ovako izgledao:
Još treba čeljusti zaštiti za pjeskarenje, ali to ostavljam prijatelju koji će pjeskarit i kasnije nositi plastificirat, pošto ja često putujem, pa me nema baš kući.
Alat je sav spreman za pjeskarenje, čak i komora, nažalost nisam je slikao kad je mrak vani pao već:
#45
Posted 05 November 2013 - 10:25
boju biraj koju ti srce poželi, ko kaže da to pod obavezno mora ići u crveno da bi bilo racing? Ima i žutih i zelenih čeljusti....a crvena je najzastupljenija pa zlatna...
#46
Posted 05 November 2013 - 12:22
#47
Posted 05 November 2013 - 14:56
Tps ću dati isto puncu ako može na nekom stroju to fino izbusit, a ako neće, nabavit cu borer 20 i na stupnoj busilici polako busit.
Nego, jel nema kod vas polovnih tpsova za kupit?
Kod nas se nade za 10-tak eura ispravnih.
#48
Posted 05 November 2013 - 17:07
Grale, on 05 November 2013 - 14:56, said:
Tps ću dati isto puncu ako može na nekom stroju to fino izbusit, a ako neće, nabavit cu borer 20 i na stupnoj busilici polako busit.
Nego, jel nema kod vas polovnih tpsova za kupit?
Kod nas se nade za 10-tak eura ispravnih.
Nego upravo sam naleteo na oglas za Piaggio NRG mc4 purejet, za solidno male pare u očuvanom stanju pa me nešto zagolicalo da ga uzmem. Ako se to desi obustavljam tjuning aprilije dok ne odlučim kojeg ću raditi i šta.
Edited by goggyso, 05 November 2013 - 17:10.
#49
Posted 14 November 2013 - 10:43
#50
Posted 14 November 2013 - 14:02
Ma kakvo isprobavanje, to ce čekat proljeće, tolko putujem da ništa ne stignem, čak ni update na temu.
A skuter trenutno izgleda ovako:
Kljesta su plastficirana, trebam ih sastavit i ozracit sistem.
Lajtunge sam provuko, samo ih treba spojit.
Došla je prinova u familiju(piaggio diesis )
, kupila cura, pa sam se njime igrao dok sam uhvatio vremena.
#51
Posted 14 November 2013 - 14:19
#52
Posted 14 November 2013 - 15:03
Jer dio gdje je leptir je 20 mm, i leptir je isto toliko.
Tebe nešto zajebava ako ne pali normalno.
#54
Posted 14 November 2013 - 16:03
Crne šarafe se mi prijatelj u drugom gradu uzeti, posto kod mene nema, tj. ima samo m10 koja su na jednim kljestima, a m8 nema.
#55
Posted 14 November 2013 - 17:54
#56
Posted 14 November 2013 - 18:11
Ja svejedno moram mjenjat jedan šaraf jer je skidan varenjem
A i nije neki trošak uzet 4 nova šarafa, i još u boji koja će pasat.
#57
Posted 19 November 2013 - 03:29
Zamjenio sam termostat, proces prošao gotovo bez kapi prolivenog antifriza (ipak je nov stavljen prije par mjeseci, pa ga šteta bacat).
I malo čišćenje ugrubo kočionih klješta od zaštite za plastificiranje.
Sklopio sam za probu prednja klješta:
Zadnje nisam slikao, pošto mi šarafi nisu došli, pa ih nisam ni sklapao za slikanje
Ručice kočnica:
I tako pomalo se radi kolko se stigne, danas bili u garaži preko 6 sati, a gotovo ništa posla se napravilo...
Ali neka, duga je zima, svejedno ni ne mislim sjedat na skuter prije proljeća dok se ne vrate konstante temperature od barem 10-tak °C.
Za vikend sam bio preradio perforiranu cijev od prigušivača(razbušio rupe), te zamjenio vunu (sloj čelične i staklene), te napravio nove brtve za između topa i aupuha.
I evo jedna slika razbušenog TPS-a koju sam još neki dan slikao, pa nikako da stignem uploadati:
#58
Posted 19 November 2013 - 10:28
Koliki je bio TPS pre bušenja?
#59
Posted 19 November 2013 - 11:55
#60
Posted 19 November 2013 - 12:15
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users