Jump to content


Piaggio NRG Power



170 replies to this topic

#81 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 02 June 2014 - 13:12

Jeste..Drugu sa 5.5g vrti oko 9.5 k sa multivarom :) Dobio sam uz njega od 7.2 i imam malossi 4.0g,kada stavim po 3 dobijem efekat 5.6 g..Mislim da bi to bilo to onda :)

#82 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 03 June 2014 - 23:54

Stavio 5.6g i vrti 11k,kao i do sada,kroz ubrzanje ..

Setup prenosa :
Malossi Multivar 2000 sa 5.6 g rolnicama
Remen ( ne znam koji je ali je kraći od 811 (fabričkog))
Piaggio kvačilo,stage 6 medium centralna,malossi crvene oprugice

Sledeći korak : teže rolnice (oko 6.2 g ću pokušati naći) pa testiranje ..
Svi voze repliku na multivaru i rolnicama 6.1 - 6.5 g ,zavisi kako ko,i uz Stage 6 variomat dolazi 6.25 g rolnice a on je predviđen da radi sa S6 Replicom i Medium oprugom..Tako da bi to trebalo biiti bolji pogodak..ovo je bilo malo majmunisanja :welcome1:

#83 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 11 June 2014 - 14:24

Ludilo i danas ..
Došle mi rolnice jutros 6.3 g,sav sretan kao malo dijete ..Rastavim prenos,stavim kad onoo ...haaos..vrti 10.500-600 kroz ubrzanje ..testiram po ulici gore dole,kako god okreneš visoko vrti ..j**em grebem,kontam šta ću i sjetim se imam 7.2 g malossijeve rolnice,idem probati 3x6.3 + 3x7.2 ( 6,7g ) ..stavim,kad ono opsa saa ..10k drži kroz ubrzanje..sretan kao dijete kad dobije novu igračku,kontam našao sam mu žicu ..Al i dalje je to visoko,hoću niže obrtaje ..Vratim se,opet rastavim,stavljam 6x 7.2..sklapam,sunce ono peče,znojim se,j**em grebem al sastavim ..Sjedam na motor gas,obrtaji oko 9600-700,ali zalijeće se,vidim nije to to ,start nije toliko loš ali nije kao prije..Vraćam se kući,opet rastavljam,stavim duži remen navodno piaggio OEM,al vidim kako stoji na bolcni i u polutkama,očajno ..predugačak,struže u leru..Vratim prvi remen i 3x6.3 + 3x7.2 i vozim sad tako ne znam šta mi je činiti ..Nije mi jasno kako na forumima i koga god pitam,na piaggio prenosu,sa ovim auspuhom i ovom centralnom voze sa cca 6.2 rolnicama a meni vrti tu kao lud,nisam pametan ..Ne znam jedino ako centralna ova ne jebe stvar,nisam pametan ..

Evo 2 slike od danas :



Posted Image
Posted Image

Edited by Mihajlo, 11 June 2014 - 14:24.


#84 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2014 - 14:46

Remen koji se meni najbolje pokazao je piadjov original 811x18,5, a što se tiče rolnica, stavi 6,8 ako imaš. Meni sa Multivarom traži 7,8gr i drži na 9000, sve ostalo je bilo lošije.

Attached Files


Edited by goggyso, 11 June 2014 - 14:54.


#85 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 June 2014 - 14:48

Kako mogu da vidim po slici tebi je remen bas fino zalegao u zadnje polutke...nije to dobro za start nikako.

#86 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2014 - 14:59

Kod Pia mašine remen nemože da stoji na vrhu zadnje remenice, jer mora biti srazmerno prečniku varijatora, ja sam se sa tim patio prošle godine, namenjao se remenja i na kraju opet najbolji start i krajnja je sa ovim Pia remenom 20026 436864/7 dimenzije 811x18,5. Stavi to i nemaš brige. PROVERENO!!

#87 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 11 June 2014 - 19:52

Gogi koju centralnu imaš nazad ?
Probavao sa 811,814 i ovim na slici,sa ovim se najbolje pokazao ..start,međuubrzanja
Start je dobar,mrvu lošiji nego bez multivara,ali tad je na gas dizao obrtaje i kucao na 11 tako da je to bilo normalno,zato međuubrzanja nisu bila ista kao sad ..

Edited by Mihajlo, 11 June 2014 - 19:53.


#88 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2014 - 20:36

Bela Malossi centralna, ta koju sam dobio sa Multivarom, mada ni sa fabrickom nije losije na startu, ali je ubrzanje bolje sa belom. Remen je taj sto sam napisao, 811x18,5, probao sam 805 i 814 ali je losije.
Kod mene je 70ccm Malossi sport koji se ne vrti preko 9000 eventualno sa Trekom 9500, ali zato cupa na startu i ubrzanju i drzi konstantno 9000 sa rolnicama 7,8 i fabrickim oprugicama na kvacilu, start je na 5000.

Edited by goggyso, 11 June 2014 - 20:39.


#89 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 11 June 2014 - 20:58

replica ima užasno uzak powerband ,jbg nju moraš da nađeš u 200-300 obrtaja..Rekao bih da sa 7.2 iako je držao niže i po grafiku bliže špicu rezonance išao je slabije nego sad kad drži oko 10.000 kroz ubrzanje.

#90 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 11 June 2014 - 21:59

al jbt imaš naturpijan cilindar ?

kako možeš upoređivati sa drugima rolnice i oprugice, tebi je jači motor i višlje bi trebalo da rezonira... a start bi trebao biti nešto lošiji od serijale...

#91 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 12 June 2014 - 01:32

Da ali da li su moguca tolika odstupanja jedni od drugih? Oko koliko bi cca sada trebao da bude najjaci?

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#92 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 12 June 2014 - 08:19

naravno, turpijanjem cilindra se značajno pomera radni režim mašine...

moraš to probati gde je najjači, tamo gde najbolje vuče..

ja sam ranijih godina kada nisam imao više rolnica, radio tako što sam stavio najteže koje sam imao i ubacio prsten za blokadu, onaj što dođe sa mašinom da ne ide preko 50...

i tako napucam gas i čekam da remen dođe do kraja, gde prsten više ne dozvoljava da se vario sklopi, recimo na malo preko pola, i tu kreću obrtaji da rastu,...

posle toga samo treba da pratiš obrtomer i osetiš gde je mašina najprgavija... dva tri puta pustiš i dodaš pun gas tamo gde misliš da je najbolji i moraš osetiti.. na tim obrtjima najbolje povuče, najjače cimne itd...

kasnije kad skineš prsten, imaš zadatak da uloviš te obrtaje sa težinom rolnica, i naravno da utegneš kvačilo koliko je potrebno..

i nemoj nika d 3 strvari menjati od jednom, tipa, duži remen, teže rolnice i ne daj bože neku oprugu, posle šanse nema da se pokupiš šta je zbog čega usledilo.. uvek jedan po jedan potez i testiranje...

uz to ide mržnja komšija, jer im prozujiš dnevno 15 puta ispred kuće...

#93 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 13 June 2014 - 17:41

Na komšije sam odavno navikao ..
Ne mjenjam nikad više stvari,uvijek jedno po jedno,pa onda kontam šta na šta utiče i kako :D
Ima li iko iskustva sa Motoforce remenom na piaggiu ? Kvalitet itd ? Znam da Athena laže za dužine i slično ..Konkretno ovaj http://www.motobox.r...ct/view/26/2290

Do 65 mi drži na 10k i onda ide na 11.5 i razvrtava se ..ne znam šta mu se dešava

#94 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 June 2014 - 22:26

Meni tu nesto ne stima. Toliko obrtaja... a krajnja koja je? I na koliko obrtaja?

#95 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 13 June 2014 - 23:56

Nisam ga izvlačio do kraja,najviše što sam vozio 87 al to je navukao za nekih 200m i tu sam morao kočiti,kombi ispred mene ..Mislim da remen ovaj j..e stvar,prilično upada u polutke a i ima pređenih iza sebe

Edited by Nesa BG, 14 June 2014 - 11:21.
pripazi na psovke


#96 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 14 June 2014 - 22:03

Novi test sa hladnim prenosom,maksimalna brzina 94 kmh po njegovom satu,vjetar u prsa,na 10k obrtaja,neće da se razvrti do kraja.Isti setup neki dan sa zagrijanim prenosom 11.5k obrtaja na istoj brzini,na 60 skače u visoke obrtaje . Šta se događa ? Počinjem sumnjati na remen,nema šta drugo biti

#97 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 June 2014 - 22:25

Opa, 94 sa 49ccm, lepo bogami, ja sam jedva nagurao 91 sa stock cilindrom, i to sa zaleganjem. Sta si radio sa cilindrom? Ajmo 811x18,5

Edited by goggyso, 14 June 2014 - 22:30.


#98 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 14 June 2014 - 22:34

Nije lose ali moze bolje,moram da ga razvrtim na kraju,ti obrtaji su brzina.Dovoljno dugo ga imam da mogu da procjenim da on moze jos.

Nije 49 ccm.42.5 mm busen cilindar,kanali su odradjeni po zelji majstora,port mapu nemam,izduv nisam dirao ali krivo mi je sad.
Kada sve ustimam da ja budem zadovoljan snimicu klip 0 - max da ne budu suplje price :-)

Edited by Mihajlo, 14 June 2014 - 22:36.


#99 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 June 2014 - 09:19

Šta je turpijano, samo prelivni? Imaš li neku fotku?

#100 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 June 2014 - 10:36

najverovatnije je mislio na turpijanje prelivnih na sastavu sa blokom





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users