Jump to content


Piaggio NRG Power



170 replies to this topic

#101 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 17 June 2014 - 02:31

Nemam slika.

Sto se vise vozim vise mi se dopada sa multivarom i ovom postavkom.Fali mi samo ta krajnja da je dobijem kako zelim jos.I stavicu 0.1g lakse rolnice kad budem uzimao jer na punom gasu imam ono ne razvrtavanje,boooo,al nije strasnom.Omisljam se da li da stavim 811 remen sad da vidim kako bi se ponasao.Gogi jesi podlagao remen sajbicama?

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#102 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 June 2014 - 08:09

Jesam 1mm, i taman je. Kazem ti da je meni 811x18,5 dao osetno najbolji rezultat i vise nemam dilemu sta kupiti ubuduce kad dodje vreme zameni. Ali samo taj sa slike, Piadjov, za druge proizvodjace ne garantujem da su tacne dimenzije.

Edited by goggyso, 17 June 2014 - 08:10.


#103 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 17 June 2014 - 11:14

Hmm,nisu oni ni skupi toliko,10-15e su original kod nas ..Gdje dolazi ta šajbica ? Kada zavrćem maticu zupčanik kurble mi stoji na pola zubaca radilice a onda ga matica još priteže tako da nema šanse da je stavim u red.
Na bolcnu između fiksne i tijela variomata ?

#104 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 June 2014 - 14:06

Ja sam stavio na kraj bolcne do ventivara, ima taman toliko mesta. Sreća je što i ona krunica od kurble ima zube pa se sve to nekako drži, i ide. Možda može i sa druge strane, ja nisam probao. Logično je da bi moglo sa druge stane čaure, ispadne svejedno, rezultat je svakako udaljiti za tu debljinu platne poklopac varijatora od ventivara, kao da je produžena čaura.

Edited by goggyso, 17 June 2014 - 14:08.


#105 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 17 June 2014 - 16:07

Nema šanse to kod mene da stane,ne znam kako.

Kada stavim sve i na kraju jednom rukom držim podlošku kurble da se ne pomjera a drugom zavrćem maticu da uhvati,podloška hvata sa pola "dubine" svojih zubaca i tek kada do kraja stegnem maticu onda uhvati pun kapacitet zubaca.Tako da ako bi stavio i malo podlošku za remen tek onda ne bi mogao da stegnem.

Jedino ako bi možda stavio serisku bolcnu,mislim da je kraća nego multivarova.

#106 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 June 2014 - 16:18

Pa onda ni ne treba platna, već je skroz otvoren. Treba da remen leži na bolcni. Proveri šta sve ima naslagano iza varijatora do male remenice za pogon uljne i vodene pumpe. Uporedi obe bolcne, možda si pomešao Malossijevu i originalnu, pa koja je duža tu stavi.

#107 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 17 June 2014 - 17:13

Ma nisam sigurno zamjenio.Jel imas kod sebe negdje originalnu da izmjeris duzinu pa da uporedimo jer imam i ja jednu u garazi za koju sam 95% siguran da je original.

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

Edited by Mihajlo, 17 June 2014 - 17:15.


#108 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 02 July 2014 - 21:04

Ljut sam kao ker,poručim 6.7g svih 6 rolnica,Piaggio ..Fino pitam na ovom piku imaš li - imam.Šalje brzom poštom,to je još 6e ajd dobro pošalji jebeš ga,moram staviti jednake rolnice ..Ovako motor vuče dobro,nije baš 100% idealno al ajd,nek tjera ovu sezonu dok ne odradim neki poslić pa kontam malo ozbiljnije nabaciti i idealno štelovanje.Šalje danas čovjek rolnice,one 6.2 g ..ludim al dobro ..pitam šta je ovo,kaže druže nema to neke velike razlika na motoru,ne osjeti se to .Mrš stoko ! Još kontam ozbiljni su,servis neki kao,imaju dobru ponudu za Piaggio grupu.U stanju sam da mu naguram svih 6 rolnica u nozdrve samo da je bliže.j**em ti narod i ljude više,tačno kupiti mrtvu serijalu i voziti!

#109 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 July 2014 - 23:51

6,2 i 6,7 je vec dobra razlika, ali mozes bar iskombinovati 3+3 teze, npr 6,2 i 7,2 pa dobijes 6,7gr. Moze i tako, dokazano, i nije problem, samo pravilno rasporedi, jeda laksa jedna teza, nikako dve iste jedna do druge, i radice. A to sto je poslao pogresne, i ja bi odlepio.

#110 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 03 July 2014 - 10:21

Pa tako sam i do sad vozio samo kombinacija 6.3 i 7.2,sredina 6.75..Al znam da to nije za radilicu sjajno pa sam poručio svih 6 istih al eto sranja ..Stavio sam ih jutros,ista stvar kao i kad sam vozio na 6.3 pisao sam gore..

#111 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 03 July 2014 - 13:47

Što se motora tiče za mene je podešen prenos..To sada izgleda ovako,start 6.500 obrt,motor kreće i za tren oka je na 9.000,gdje drži do nekih 20-25 koje se brzinom prebace,zatim obrtaje podigne na nekih 9.700/800 drži ih sve do nekih 60-65,zatim digne malo jače od 10.000 gdje drži do nekih 83-4 i tu počinje erotika prebacivanjem na 11.000 i puni do maksimalne brzine motora koja iznosi 96 kmh po digitalnom satu NRG Powera što moj GPRS kaže da je 88 kmh.Ja sam za sad zadovoljan,mislim da je ovo i više nego dobro za jednu serijalu.Remen ne izlazi do kraja variomata,vide se tragovi,ostalo je kojih 3-4 mm da ga izbaci maksimalno.

Setup prenosa :
Malossi Multivar 2000
Malossi 6.5g
Stage 6 Medium centralna opruga
Malossi crvene opruge kvačila
Remen Aprilia seriski Mitshuboshi ( 744 čini mi se dužina)
Serisko kvačilo sa seriskim zvonom


Nekoliko slika od vikenda sa placa ,imao sam viška slobodnog vremena pa sam malo oprao motor opalio koju sličicu :

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Na ovoj slici se vidi undertail koji sam počeo praviti ali zbog nedostatka vremena nije ni blizu moje zamisli.Ima još rezanja i gitovanja

Posted Image

do tipkanja :
Posted Image

Edited by Mario, 04 July 2014 - 10:04.
Избрисан спам


#112 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 July 2014 - 14:47

Remen ti ne izlazi na vrh varijatora jer je kratak. Ajd opet, kupi više taj 811x18,5 i montiraj, i završi sa tim. Zašto ne veruješ nekom ko je to iskusio na svoja dva skutera, NRG i SR50, i na oba i sad stoje ti remeni, a stojaće i ubuduće. Svejedno je dali je fabrički varijator ili Multivar, taj remen savršeno leži sa oba. Nemoraš zbog njega stavljati nikakve platne do ventivara, samo stavi, sastavi i vozi, a platne se stavljaju samo radi sitnih korekcija. Meni je trebala na SRki dok na NRG-u nije.
Što se tiče rolnica, neće radilici ništa faliti ako su 3+3, bitno je samo da su gramaže pravilno rasporedjene kako se nebi varijator razbalansirao.

#113 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 03 July 2014 - 18:55

Goggyso uskoro cu raditi jednog Diesisa full serijala pa cu skinuti i nabaciti na NRG to mi je 10 min posla.Trebao bi biti bolji start sigurno jer mi ovaj stoji lose nazad,dosta je upao a i krajnja veca sigurno jer bi variomat izbacio do vrha remen.Pojeo mi se onaj ventilator na radilici majku mu,cuo sam da nesto struze duze vrijeme..

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#114 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 28 July 2014 - 15:48

Motor je definitivno na prodaju,trebaju mi pare za auto.Ali planiram da uzmem nekog dvotockasa ponovo,nesto malo ozbiljnije.Bice malo slika za kraj.

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#115 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 July 2014 - 21:44

Sta bi sa probom remena?

#116 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 25 August 2014 - 02:53

Danas ga upalim normalno,prvo paljenje na prvu kurblu upali i nakon 2 sec se ugasi uz zvuk iz auspuha kao da pod pritiskom izbaci n.nesto.Ja na kurblu,nece,kurbla normalno ide,vergla ali izbacuje tako iz auspuha.Na 4-5 kurblu upali ponovo i normalno je radio,vozio sam ga poslije svakako,i dvojicu i nista.Radi normalno.Ne znam sta mu je bilo,nit se puno zamaram jer radi normalno.U trenutku sam pomislio da je il karika pukla ili semering izbio,al dobro je.
U subotu su u Zaluzanima neke trke koliko vidim medjutim ne mogu kod nikog da dobijem malo vise informacija kako,sta.Cini mi se da organizacija nije bas na zavidnom nivou.Gledao sam neki klip od prosle godine i nema nekih ozbiljnijih konkurenata ni u 50 ni u 70 ccm.Mislim da sad imam veoma kvalitetno poslozenu 50ccm masinu.I brzu.
Stavio sam i par naljepnica cisto da ne bude samo "sipaj i vozi".
Vrijeme je grozno pa mi je i motor prljav :(

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#117 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 30 August 2014 - 10:50

Sinoc ista stvar sa paljenjem.Nece da upali i kao da izbija iz auspuha vazduh pri velikom pritisku.Ima li iko ideju sta bi moglo biti,pocinje me zabrinjavati.Kad upali normalno de ponasa,vuce jednako ko i ranije.Kontao sam da je mozda voda u gorivu ili tako nesto medjutim sipao sam nekoliku puta izmedju ova dva slucaja.Bas sam juce prije toga skidao svjecicu da pogledam kako izgleda i u redu je sve.Svjecica je braon boje kao i celo klipa...Hmm

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#118 niksa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 309 posts
  • MestoSombor
  • VozimPulser 125 i jos par komada

Posted 30 August 2014 - 12:04

Vrlo moguce da presisa pa zapali vecu kolicinu goriva odjednom i zato tako kao da pukne na auspuh. Pogledaj da li ti vakuum ventil zatvara dotok goriva. Moguce je kad ga ostavis da prelije odredjenu kolicinu goriva u karter, nece da upali posto ima previse goriva i zalije svecicu, a kad upali onda zapali vecu kolicinu odjenom. To se nemoze odraziti na dalji rad motora (u voznji radi normalno).

Edited by niksa, 30 August 2014 - 12:05.


#119 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 30 August 2014 - 13:25

Nije do toga jer juce nije htio da upali,izvrnem svjecicu da vidim da li baca normalno i izkurblam ga da izbaci svo gorivo iz cilindra,vratim sve nazad i nije htio ponovo.Tek na 6-7 kurblu upali.Da je visak goriva onda bi upalio odma poslije "izduvavanja".

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#120 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 31 August 2014 - 13:58

Jel ima iko jos ideju sta moze da bude? Ista stvar evo i danas.

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users