#1
Posted 29 November 2013 - 01:09
Riječ je o Piaggio NRG Power,godina proizvodnje 2007.U početku sam htio stritno Yamahu Aerox,niko me nije mogao ubijediti da je to loš skuter i da ima bilo kakve mane i da od njega postoji bolji.Probao sam nekoliko puta i zaljubio se.Sviđao mi se i NRG Power ali je bio nešto više para nego što sam ja tada imao.Na ovog sam sasvim slučajno nabasao po veoma pristojnoj cijeni.Kupio sam ga,bio sam zadovoljan,vozao se dosta ..
Ovo je naš prvi dan,dovezao sam ga kasno naveče i sutradan nisam mogao dočekati da završim sa školom da idem kući svom motoru iako je tad bilo veoma hladno za bilo kakvo vozanje ..Bilo je veoma kišno vrijeme i kada sam probavao skuter dosta sam blata pokupio.Taj dan je bio najprljaviji od kako je kod mene .. Isti dan sam nekim krpicama starim koje sam našao prebrisao koliko sam mogao i bio presretan ..
Na ovim slici se vidi i sretni vlasnik :janpi:
Bio je brz,ali je imao dosta loš start ( karburator). . Pa je tu usljedilo dosta eksperimentisanja sa karubratorima od motorke itd .. Međutim to se dosta loše pokazalo jer je skuter ubrzo završio na stolu.Krenulo od karburatora,a kraj je bio generalka.Odlučio sam da izmijenjam sve i da budem miran određeno vrijeme pa je tako sve i počelo .. i idemo dalje :
sve je tu :rolleyes:
Cilindar izbušen,pa se onda jedan 2T doktor malo igrao turpijom
Karburator poslije toga uštiman na malo jaču smjesu,razrada odrađena i poslije toga pun gas ..uz redovno sipanje goriva ..i mijenjanje svjećica
U međuvremenu stavljeno i ovo :
pokazala se kao odličan izbor u kombinaciji sa ovim setupom :)
I još jedna stvar koju nikad neću prežaliti iako je to samo gljiva od 10-15e ..Izgubio sam ju je svojom krivicom,spala mi je sa one gume što ide na karburator,guma je ostala a ona je otpirila.Primjetio sam da je nema naveče oko pola 12,kada sam pravio par krugova gradom.Ugasio sam svoj motor i uzeo drugi da je potražim ali uzalud,bila je noć a i ko zna gdje je odletila.Ubjeđen sam da ju je neko našao i sada mu stoji negdje na polici iako ne zna ni za šta ta stvar služi ali ajde.Sentimentalno sam bio vezan za nju :D haha ..
jedna sa mojom pomoći na putu u svim dijelovima dana ..
Može moj NRG biti i čist naravno
Evo ovako neke meni drage novijeg datuma
Za mržu komšija prema meni zaslužna je ona,samo ona :
Ove daske koje vidite pod motorom mi služe samo kad perem motor,da ne bude zabune haha ..Kad podignem motor na nogare zadnja guma mi je i dalje na zemlji pa mi je ovako lakše da operem kompletnu zadnju felugu
U međuvremnu sam izmijenjao i dosta kaciga
#2
Posted 29 November 2013 - 11:11
#5
Posted 29 November 2013 - 14:49
#6
Posted 29 November 2013 - 21:08
Ako ti se ta replica dere previše možda bi mogao vunu da izmenjaš u topu pa će jedno vreme opet biti tiši...
#7
Posted 29 November 2013 - 21:14
Pita, on 29 November 2013 - 21:08, said:
Ako ti se ta replica dere previše možda bi mogao vunu da izmenjaš u topu pa će jedno vreme opet biti tiši...
#8
Posted 29 November 2013 - 22:16
HTC wildfire S, Tapatalk 2
#9
Posted 29 November 2013 - 22:16
Ma hoću sad kad se malo stiša što se vozanja tiče,i borerom povećati prečnik rupa na šipci i igrati se sa vunom malo ..Jer ovo je stvarno .. previše ..Ja sam navikao pod kacigom ga slušati ali kad vozim bez nje kao da se vozim na stihl 041 ..
A evo i kako to izgleda :
Edited by Caki, 29 November 2013 - 22:17.
#10
Posted 29 November 2013 - 23:09
#11
Posted 29 November 2013 - 23:17
#13
Posted 30 November 2013 - 01:22
#15
Posted 30 November 2013 - 21:21
#17
Posted 01 December 2013 - 00:04
#19
Posted 01 December 2013 - 21:12
Ima li iko iskustva sa Stage 6 varijatorom,kakav je odnos uloženo / dobiveno ili mala razlika između M.Multivara i njega mnogo znači ? Znam da je Multivar 2000 provjerena stvar na Pia agregatima,a za S6 nisam pronašao baš toliko pohvala i kritika.
#20
Posted 01 December 2013 - 22:49
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users