Uklopilo se ok za izlaz auspuha... Sira je flansna od izlaza na cilindru. Mislis da sam trebao da poturpijam malo na cilindru da prilagodim?
Danas sam poginuo cackajuci karb, vise ne znam ni koja je postavka. Ovo cudo je mrtvo ispod 11k obrtaja... ma kakvi 12k. Placem za racingom koji je radio propisno na svim obrtajima sa auspuhom ciljanim za te obrtaje. 108 po GPS-u je isao sa trekom! 114km/h sa c16 a c21 nisam ni izmerio GPS-om, ali me bas zanima sta bi sa njim uradili pravi profesionalci u 2t zajebancijama a ne ja amater. Furam telefon iz 2014 gde je sve krenulo da riknjava polako. Pa eto i ta kamera, primetili ste da nisam propratio sve slikama kao po obicaju.
Imam neki problem sa paljenjem. Brzo mi nesto riknjavaju bobine. Moram jos da poradim na softveru CDI-a. Nikako da sebe nateram da vratim narandzasti MVT inner jer pumpa za vodu jede struju i moram da punim bateriju svaki dan. Ovako jeste da imam ogromni zamajac ali punim i telefon u gepeku kad mi zatreba.
Da podsetim da svo vreme vozim preradjeno fabricko paljenje, pravljeni regler i domaci varijabilni programabilni CDI sa hall senzorom umesto pickup-a.
https://svet-skutera...a/page__st__100
Jos jedan od problema je spoj c16-c21 na flansnu, tu prska ono crno nesagorelo ulje na sve strane. Ublazio sam problem teflon trakom ali opet prska.
Edited by MaRk0, 11 May 2021 - 22:02.