Edited by zilke17, 30 March 2015 - 22:58.
#621
Posted 30 March 2015 - 22:52
#622
Posted 30 March 2015 - 23:33
#623
Posted 30 March 2015 - 23:52
Mario, on 30 March 2015 - 22:40, said:
kako se zalomi, bilo je da su stigle i loše i blokirane i spore... svašta smo videli, jedno je sigurno da nova radi besprekorno, a ako uspeš da je dovedeš da radi barem približno dobro onda si na konju...
Evo sad se provozao malo... Prekontrolisao da li pusta negde i sve je suvo. Hladnije je napolju ali za 10 min rada na leru i voznje nije presao 49*. Pumpa me je izasla 10e, znam da su nove skupe zato sam i rasklapao da proverim za svaki slucaj. Jedino mi je krivo sto nisam pretrazio da li ovde kod mene ima da se nadje onolicni lezaj pa da zamenim i njega, mada bi to bila gimnastika dobra i morao bi da pazim da ne ostetim nesto. Semering cisto sumnjam da ima da se nadje ipak je za osovinicu 4mm...
zilke17, on 30 March 2015 - 22:52, said:
Upravo sam ga zabo na 13.6k obrtaja... Bilo je do paljenja. Posto na uputstvu za MVT ne pise na kojoj poziciji treba stator da se fiksira ja sam ga pritegao po sredini i nije hteo preko 12k. E sad sam ga rotirao skroz desno i proradi. Izgleda da je bio u mnogo velikom predpaljenju pa nije jednostavno mogao da radi iznad 12k. Jbg ne mogu stoboskopom da proverim iznad 8k jedino tocak da skinem pa da ga vrtim u prazno... A mapa izgleda ide nesto slicno ovoj mada mi nije logicno da proradi ako ga retardiram.
Evo i snimka... Malo fokus zeza ali vidi se crtica na rotoru.
#624
Posted 31 March 2015 - 00:13
Super da si reparirao vodenu, baš te je jeftino izašla...ja sam tek na trećoj ubo bingo! nova Motoforce 70eur, pa polovna Bosch 20eur, pa nova Pierburg 50eur
#625
Posted 31 March 2015 - 01:06
Sutra cu lepo da skeniram prednju stranu statora i da u Corel-u odradim onaj uglomer tocak u obliku njega. Onda cu na samolepljivoj foliji da odstampam to, izrezem i nalepim na stator. Jos cu Led diodu od stroboskopa da ugradim negde oko rotora da se lepo vidi u svakom trenutku kad je paljenje. Od pleksiglasa izrezem oblik dekle vodene pumpe i to ce mi sluziti kao poklopac a o estetici da ne pricam.
Pita, on 31 March 2015 - 00:13, said:
Sta je bio problem kod tih vodenih? Da znam na sta da obratim paznju. Ova je isto Bosch i verovatno je zezala pa su je skinuli. Problem kod ove je bio gumeni prsten koji ide ispod kucista pumpe, izmedju motorceta i pumpe. Ispucala je i pocela da se okrece sa sve osovinicom pa s' vremena na vreme zakaci i uspori pumpu. Sluzila je najverovatnije za zastitu od prasine ili cega vec.
#626
Posted 31 March 2015 - 01:54
Ali sve u svemu dok sam resio vodenu ode 140eur
#627
Posted 31 March 2015 - 02:04
#628
Posted 31 March 2015 - 10:43
#629
Posted 31 March 2015 - 22:11
#630
Posted 31 March 2015 - 22:31
#631
Posted 31 March 2015 - 23:03
Ova moja Hella je zalivena i nema prilaska motoru tako lako... Ali je gornji dio i propeler skroz drugacije izveden, nije direktno spojen na rotor preko osovine, vec se vrti preko nekih magneta Ako budem rasklapao u skorije vrijeme uslikacu...
#632
Posted 06 April 2015 - 01:24
Ne razumem sad kako to ide... Da li snaga svih potrosaca na motoru ne sme da predje 50w da bi akumulator mogao uopste da se puni? I kako sad ja mogu da znam struju punjenja akumulatora? Da li racunam 12.nesto volti puta struja punjenja neka bude 1A. Znaci li to da moram da imam 12W viska od ovih Max 50. Cak i da je tako to je verovatno na vecim obrtajima motora.
Uzeo sam nov akumulator pa ga ne bih zeznuo hocu da prostudiram malo tu tematiku, kad sam vec menjao paljenje.
#633
Posted 06 April 2015 - 01:34
#634
Posted 06 April 2015 - 08:56
punjenje akumulatora je isto regulisano reglerom i ono kod klasičnih magneta i namotaja varira od 0,5-1,3A u zavisnosti od radnih obrtaja i naravno veličine (kapaciteta-unutrašnjeg otpora) akumulatora... dakle ova struja punjenja je normalna za 4-6Ah akumulatore, i MVT je dao koliko još možeš da potrošiš za napajanje svetla
ako si ti vezao sve potrošače direktno na akumulator a njega samo dopunjuješ, onda nema veze koliko potrošnje imaš, jer ti je akumulator amortizer u potrošnji... koliko god ga ti opteretio on ima svoj radni napon (naravno ne preko 50A) i preko toga ga MVT samo dopunjuje strujom koja je regulisana reglerom...
jedino što može da ti se desi da ti se noću posle duže vožnje isprazni akumulator jer više trošiš nego što dopunjuješ, ali mislim da to nije vredno pomena... npr ti sa 50W imaš 4A potrošnju, regler i MVT pune 1,3A znači u minusu si 2,7A.. to će biti na 5Ah aklumulatoru za 2h vožnje i pravac kuća....
#635
Posted 07 April 2015 - 01:39
Interesuje me isto cemu sluzi onaj veliki otpornik u skuteru? Da ogranici struju necega ili sta? Ja sam se odavno oprostio od anlasera i prenosnog sistema jer se poceo raspada od obrtaja.
Hahhaaahaha... Kais mi izlazi tek do pola varijatora a ja mislio da me nesto zeza. 13.800 rpm max mi je vrteo sa crvenom malossi oprugom i 1.7gr tolnicama. Sad sa 2.2gr radi na 12800 u medjuubrzanju i super. Glupo ovo vreme ne da mi da ga provozam kao covek. Ceka me test sa bivsom SR-kom. S6 Sport pro mk2, yasuni c16, dell 17.5mm, S6 hpc radilica VS S6 racing mk2, yasuni c21, dell 21mm, S6 hpc radilica, inner rotor i produzen prenos... Piaggio vs Minarelli. Garant SR ide ispred u startu...
#636
Posted 07 April 2015 - 10:28
sa druge strane ovo sa migavcima nemoj da te opterećuje, pogotovo ako ide sa akumulatora, inače se slabo koristi + još blinka... ja o tome ne bi razmišljao... automat je najjeftinije kupiti, ali je gušt napraviti ga za ledice... posluži se šemom nekog multivibratora sa 555 kolom i tranzistorom..
optornik u kolu reglera je postavka za regulaciju viška proizvedene struje u kolu reglera, regler je sklop pasivnih elemenata
#637
Posted 07 April 2015 - 11:08
#638
Posted 09 April 2015 - 23:43
Kad je vec rastureno, multimerom sam premerio neke napone. Napon izmedju mase i zute zice u regleru je oko 5VAC na leru. Ista situacija je i sa belom zicom. Na crvenoj je 12.2VDC a pri tome upaljena poziciona svetla i pumpa za vodu(direktno na aku). Dakle napon punjenja akumulatora na leru je 12.2V. Propisnih 14.nestoV se javlja tek u voznji na velikim obrtajima. Ono sto mene zanima je zasto novi aku ne zadrzava veci napon, vec pri gasenju skutera i svih potrosaca on padne na 12.3 a merio sam pri montazi je bio 12.5V. Izgleda da se aku ipak pazni vise nego dopunjuje. Koliko sam ja informisan ako napon akua padne ispod 12.3V treba ga dopuniti...
#639
Posted 10 April 2015 - 12:26
DC napon punjenja bi trebao da bude nešto preko 14V na preko 3000 rpm-a, međutim bolje bi bilo da meriš struju punjenja... ona bi trebala da se kreće između 0,5-1,2A u zavisnosti od obrtaja
#640
Posted 10 April 2015 - 23:12
A napon izmedju bele i zute nikako da izmerim ili ga uopste i nema... Provericu sutra ponovo. Ovako kako sad stoji stvar punjenje je samo u voznji dok se na leru aku prazni. Jos kad bih upalio svetla to bi bila zezancija.
Pada mi na pamet najgore... da je mozda jedan namotaj probio. Kako bi inace mogao da i na beloj i na zutoj ocitavam isti napon a izmedju njih nista.
47 user(s) are reading this topic
0 members, 47 guests, 0 anonymous users