Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#621 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 30 March 2015 - 22:52

ova pumpa je sad ko nova :D sad se vracas na domaci teren - struja! Ajde cekam neki rezultat preko 110 gps i da ga zabodes preko 12k obrtaja da vidimo sta moze taj yasuni...

Edited by zilke17, 30 March 2015 - 22:58.


#622 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 March 2015 - 23:33

Fino pumpa siba vodu, svaka cast na "reparaciji" :0takoje:

#623 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 March 2015 - 23:52

View PostMario, on 30 March 2015 - 22:40, said:

e dobro si skockao pumpu... kad bi samo znao da je nova okruglo 100e, onda bi ti bilo još veće zadovoljstvo da si osposobio jednu sa otpada...

kako se zalomi, bilo je da su stigle i loše i blokirane i spore... svašta smo videli, jedno je sigurno da nova radi besprekorno, a ako uspeš da je dovedeš da radi barem približno dobro onda si na konju...

Evo sad se provozao malo... Prekontrolisao da li pusta negde i sve je suvo. Hladnije je napolju ali za 10 min rada na leru i voznje nije presao 49*. Pumpa me je izasla 10e, znam da su nove skupe zato sam i rasklapao da proverim za svaki slucaj. Jedino mi je krivo sto nisam pretrazio da li ovde kod mene ima da se nadje onolicni lezaj pa da zamenim i njega, mada bi to bila gimnastika dobra i morao bi da pazim da ne ostetim nesto. Semering cisto sumnjam da ima da se nadje ipak je za osovinicu 4mm...

View Postzilke17, on 30 March 2015 - 22:52, said:

ova pumpa je sad ko nova :D sad se vracas na domaci teren - struja! Ajde cekam neki rezultat preko 110 gps i da ga zabodes preko 12k obrtaja da vidimo sta moze taj yasuni...

Upravo sam ga zabo na 13.6k obrtaja... :D Bilo je do paljenja. Posto na uputstvu za MVT ne pise na kojoj poziciji treba stator da se fiksira ja sam ga pritegao po sredini i nije hteo preko 12k. E sad sam ga rotirao skroz desno i proradi. Izgleda da je bio u mnogo velikom predpaljenju pa nije jednostavno mogao da radi iznad 12k. Jbg ne mogu stoboskopom da proverim iznad 8k jedino tocak da skinem pa da ga vrtim u prazno... A mapa izgleda ide nesto slicno ovoj mada mi nije logicno da proradi ako ga retardiram.

Posted Image

Evo i snimka... Malo fokus zeza ali vidi se crtica na rotoru.



#624 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 March 2015 - 00:13

ja samo ne mogu da verujem da tako skupi proizvodi dolaze bez detaljnog uputstva...ok, ide mozganje
Super da si reparirao vodenu, baš te je jeftino izašla...ja sam tek na trećoj ubo bingo! nova Motoforce 70eur, pa polovna Bosch 20eur, pa nova Pierburg 50eur

#625 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 31 March 2015 - 01:06

Greska, nisam stator rotirao na desno vec na levo... Ovo na snimku je rotiran skroz na desno i tad je jos gore radio na vecim obrtajima. E sad sam podesio skroz u levo tj imam vece predpaljenje i radi dobro. Znaci dok je bio na desno rotiran, na 12k obrtaja je vec kriva ulazila previse u retard.

Sutra cu lepo da skeniram prednju stranu statora i da u Corel-u odradim onaj uglomer tocak u obliku njega. Onda cu na samolepljivoj foliji da odstampam to, izrezem i nalepim na stator. Jos cu Led diodu od stroboskopa da ugradim negde oko rotora da se lepo vidi u svakom trenutku kad je paljenje. Od pleksiglasa izrezem oblik dekle vodene pumpe i to ce mi sluziti kao poklopac a o estetici da ne pricam. :D

View PostPita, on 31 March 2015 - 00:13, said:

Super da si reparirao vodenu, baš te je jeftino izašla...ja sam tek na trećoj ubo bingo! nova Motoforce 70eur, pa polovna Bosch 20eur, pa nova Pierburg 50eur

Sta je bio problem kod tih vodenih? Da znam na sta da obratim paznju. Ova je isto Bosch i verovatno je zezala pa su je skinuli. Problem kod ove je bio gumeni prsten koji ide ispod kucista pumpe, izmedju motorceta i pumpe. Ispucala je i pocela da se okrece sa sve osovinicom pa s' vremena na vreme zakaci i uspori pumpu. Sluzila je najverovatnije za zastitu od prasine ili cega vec.

#626 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 March 2015 - 01:54

Pa nista konkretno nije bio problem...Bosch je kod mene umrla skroz, a Motoforce sam zamenio Pierburgovom jer je bila nesto jaca....
Ali sve u svemu dok sam resio vodenu ode 140eur

#627 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 31 March 2015 - 02:04

Jbg... Bitna stavka sta da se radi. Meni je svasta padalo na pamet, cak sam razmisljao o pumpama za vodu iz ves masina, pumpama za akvarijume itd. Dobro je da sam naleteo na ovu inace bi bilo zezanja oko mehanicke.

#628 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 31 March 2015 - 10:43

ja sam kupio novu za 100e još 2008-e, kod mene radi za sve pare... sad imam i tu Pierburg novu kao ali ne menjam Bosch jer je besprekorna....

#629 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 31 March 2015 - 22:11

Jel znas sa kog je opela i od cega je tacno

#630 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 31 March 2015 - 22:31

koristi se kao pomoćna pumpa za grejače kabina, moja se ugrađivala u vW pasat onaj stariji model, renault espace, i neke mercedese... znaju ovi na otpadima

#631 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 31 March 2015 - 23:03

Tek sad vidim kako si ju rastavio... Odlican posao, sad si barem siguran...

Ova moja Hella je zalivena i nema prilaska motoru tako lako... Ali je gornji dio i propeler skroz drugacije izveden, nije direktno spojen na rotor preko osovine, vec se vrti preko nekih magneta :) Ako budem rasklapao u skorije vrijeme uslikacu...

#632 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 06 April 2015 - 01:24

Sta da radim sa prednjim svetlima? MVT kaze max 50w smem. Struja pumpe mi je samo 1.3A sto mu dodje valjda nekih 16- 17W u zavisnosti od napona akumulatora. Zadnje svetlo sam uradio od Le dioda sto mu max izadje ajde 5W. Migavci su klasicni 10W po sijalici to je 20W kada je ukljucen ili levi ili desni. Ostaje mi 7W za prednje svetlo osim ako resim migavce. Za sad koristim samo poziciju koja je fabricki od Ledica napravljen. Ako upalim Svetla ode akumulator za cas. Dve sijalice po 35W. Samo njih da ukljucim pa je preko granice. Kakve su one H4 od klasicnih Le dioda? Onda bi morao da prepravljam svetla da rade na akumulator jer je struja za svetla naizmenicna.

Ne razumem sad kako to ide... Da li snaga svih potrosaca na motoru ne sme da predje 50w da bi akumulator mogao uopste da se puni? I kako sad ja mogu da znam struju punjenja akumulatora? Da li racunam 12.nesto volti puta struja punjenja neka bude 1A. Znaci li to da moram da imam 12W viska od ovih Max 50. Cak i da je tako to je verovatno na vecim obrtajima motora.

Uzeo sam nov akumulator pa ga ne bih zeznuo hocu da prostudiram malo tu tematiku, kad sam vec menjao paljenje.

#633 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 06 April 2015 - 01:34

Predji na led. Kupi led trakice ili sijalice i resi migavce i stop, takodje ti treba i automat migavaca za led. A sto se tice farova, mozes kao Mario i Pita ili kao Bojan sto je resio. Nije bas idealna zamena za sijalice ali radi posao.

#634 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 April 2015 - 08:56

max potrošnja je napisana preko punjenja dakle kada bi sa reglera vukao napon za svetla, onda je tu bitno da se uklopiš u 50W ukupne potrošnje...

punjenje akumulatora je isto regulisano reglerom i ono kod klasičnih magneta i namotaja varira od 0,5-1,3A u zavisnosti od radnih obrtaja i naravno veličine (kapaciteta-unutrašnjeg otpora) akumulatora... dakle ova struja punjenja je normalna za 4-6Ah akumulatore, i MVT je dao koliko još možeš da potrošiš za napajanje svetla

ako si ti vezao sve potrošače direktno na akumulator a njega samo dopunjuješ, onda nema veze koliko potrošnje imaš, jer ti je akumulator amortizer u potrošnji... koliko god ga ti opteretio on ima svoj radni napon (naravno ne preko 50A) i preko toga ga MVT samo dopunjuje strujom koja je regulisana reglerom...

jedino što može da ti se desi da ti se noću posle duže vožnje isprazni akumulator jer više trošiš nego što dopunjuješ, ali mislim da to nije vredno pomena... npr ti sa 50W imaš 4A potrošnju, regler i MVT pune 1,3A znači u minusu si 2,7A.. to će biti na 5Ah aklumulatoru za 2h vožnje i pravac kuća....

#635 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 April 2015 - 01:39

Sve je ostalo kako treba. Zadnje svetlo i migavci idu preko akumulatora valjda fabricki. Samo farovi idu sa reglera. Otud i ono da sa jacim gasom, jace svetle farovi... Nego nema veze, uzecu jedan H4 Led od 15/20W kratko/dugo za AC struju, a migavce cu da prepravim u led. Ma radice to sve kao fabrika samo da se otarasim ovih glupih balonki. Kako da pravim automat zmigavaca? Planiram nesto preko tranzistora i mikrokontrolera da izvedem...

Interesuje me isto cemu sluzi onaj veliki otpornik u skuteru? Da ogranici struju necega ili sta? Ja sam se odavno oprostio od anlasera i prenosnog sistema jer se poceo raspada od obrtaja.

Hahhaaahaha... Kais mi izlazi tek do pola varijatora a ja mislio da me nesto zeza. 13.800 rpm max mi je vrteo sa crvenom malossi oprugom i 1.7gr tolnicama. Sad sa 2.2gr radi na 12800 u medjuubrzanju i super. Glupo ovo vreme ne da mi da ga provozam kao covek. Ceka me test sa bivsom SR-kom. S6 Sport pro mk2, yasuni c16, dell 17.5mm, S6 hpc radilica VS S6 racing mk2, yasuni c21, dell 21mm, S6 hpc radilica, inner rotor i produzen prenos... Piaggio vs Minarelli. Garant SR ide ispred u startu... :)

#636 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 April 2015 - 10:28

ok je to kako je vezano, onda samo obrati pažnju da ti svetla ukupno ne potroše više od 50W.. pazi na ove led imitacije, to sve jako slabo svetli, vidi sa Bojan681 šta je on ugrarđivao ta verzija je za nijansu bolja od ove što Pita i ja imamo na SR-kama...

sa druge strane ovo sa migavcima nemoj da te opterećuje, pogotovo ako ide sa akumulatora, inače se slabo koristi + još blinka... ja o tome ne bi razmišljao... automat je najjeftinije kupiti, ali je gušt napraviti ga za ledice... posluži se šemom nekog multivibratora sa 555 kolom i tranzistorom..

optornik u kolu reglera je postavka za regulaciju viška proizvedene struje u kolu reglera, regler je sklop pasivnih elemenata

#637 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 April 2015 - 11:08

Tvoj automat zmigavaca fabricki je vec tranzistorski, radi on sa led zmigavcima. Ja sam na kraju led zmigavce i zadnje stop svetlo prebacio u led tehnologiju al sam sve porucivao preko ebay-a jer je mnogo jeftinije i velik je izbor, kod nas ces tesko naci jer je sve specificno. Farovi ti ne idu preko reglera, na njih direktno ide naizmenican napon.

#638 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 April 2015 - 23:43

Poskidao sam sve plastike danas i pokrpio gde je trebalo, a gde nije tu sam ojacao. Sve spojeve sam ulio dvokomponentnim epoxy lepkom, bolje da sprecim nego da cekam da puca jedno po jedno pa da lepim naknadno. Tako da se plastike suse a ja cu za to vreme da se pozabavim instalacijama i povezem el. vodenu pumpu na kontakt bravu. Moram da nabavim neke konektore i buksnice da sve spojim po propisima i izolujem.

Kad je vec rastureno, multimerom sam premerio neke napone. Napon izmedju mase i zute zice u regleru je oko 5VAC na leru. Ista situacija je i sa belom zicom. Na crvenoj je 12.2VDC a pri tome upaljena poziciona svetla i pumpa za vodu(direktno na aku). Dakle napon punjenja akumulatora na leru je 12.2V. Propisnih 14.nestoV se javlja tek u voznji na velikim obrtajima. Ono sto mene zanima je zasto novi aku ne zadrzava veci napon, vec pri gasenju skutera i svih potrosaca on padne na 12.3 a merio sam pri montazi je bio 12.5V. Izgleda da se aku ipak pazni vise nego dopunjuje. Koliko sam ja informisan ako napon akua padne ispod 12.3V treba ga dopuniti...

#639 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 April 2015 - 12:26

dok je napon između bele i žute 17-20V AC

DC napon punjenja bi trebao da bude nešto preko 14V na preko 3000 rpm-a, međutim bolje bi bilo da meriš struju punjenja... ona bi trebala da se kreće između 0,5-1,2A u zavisnosti od obrtaja

#640 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 April 2015 - 23:12

Merio sam struju punjenja na leru i ona je u minusu 0.84A a pri dodavanju gasa se smanjuje i tek na 5000 prebaci nulu. Tek na 8000 je u plusu nekih 0.5A

A napon izmedju bele i zute nikako da izmerim ili ga uopste i nema... Provericu sutra ponovo. Ovako kako sad stoji stvar punjenje je samo u voznji dok se na leru aku prazni. Jos kad bih upalio svetla to bi bila zezancija.

Pada mi na pamet najgore... da je mozda jedan namotaj probio. Kako bi inace mogao da i na beloj i na zutoj ocitavam isti napon a izmedju njih nista.





47 user(s) are reading this topic

0 members, 47 guests, 0 anonymous users