#881
Posted 28 August 2015 - 16:04
#882
Posted 28 August 2015 - 16:14
#883
Posted 28 August 2015 - 17:00
#884
Posted 29 August 2015 - 15:40
dajteh, on 28 August 2015 - 17:00, said:
Jbg trosi mi ova pumpa mnogo. Da je neka makar do 1A bilo bi idealno ali ova vuce oko 1,5A. Moram time jos da se pozabavim. Ovako kad napon padne ispod 12.3V skidam i odmah na punjenje.
Stiglo kvacilo od majstora. Malo je isfusario sa lepkom ali zato sad ima "mesa" na pretek, precnik je 110,5mm i bas onako knap ulazi u korpu. Uz skroz nategnuto kvacilo sa narandzastim oprugicama krece da hvata na 6k obrtaja kad polako dodajem gas. Videcu kako ce da bude kad sve to nalegne malo a i moram da se navozam da ispratim dal se greje ili proklizava.
20150829_121300
20150829_121312
20150829_121329
#885
Posted 29 August 2015 - 19:06
#886
Posted 29 August 2015 - 21:07
#888
Posted 31 August 2015 - 10:44
#889
Posted 02 September 2015 - 02:14
Jbg sad. U praksi mi ispada da je s6 racing mk2 najbolji na 11500k obrtaja. Kad ga sa c21 razvrtim na 11.5k tu mu je merka. Sa Trekom isto tako ali je u ubrzanju bas bolji jer pocinje da vuce sa 7k obrtaja, dok sa c21 nista ispod 9.5k. Vencacu ja ovaj cilindar sa jednim C16 i to mu je to.
#890
Posted 02 September 2015 - 07:19
nema šta c21 da traži u tvom slučaju, možda si u pravu,.. evo bojan je sa MK1 dobio drag, ali mislim da je pretegao kvačilo, i on jednostavno muči muku, dok sa druge strane vozio sam kod sebe taj c21, i na pitinom cilindru... i tada je već druga priča
#891
Posted 02 September 2015 - 11:18
Ne znam zasto jasunija ne mozes da ustelujes, ali trek mu lezi kao dupe na nosu tom cilindru
#892
Posted 03 September 2015 - 20:55
20150903_160747
20150903_160824
20150903_160810
20150903_161129
20150903_161108
Evo za Bojana specijalno... Pravi dijetalni proizvod u odnosu na ovo kinesko smece.
20150903_163148
20150903_163230
Po ovoj kuhinjskoj vagi je 700gr laksi. Vozio sam danas i razlika u odnosu na fabricki je kao nebo i zemlja. Super ublazava rupe i izbocine, smanjio je vibracije... Ima mogucnost podesavanja tenzije opruge a dobija se i kljuc namenjen za to.
20150903_185931
#893
Posted 03 September 2015 - 21:47
#894
Posted 03 September 2015 - 22:12
#895
Posted 03 September 2015 - 22:22
#896
Posted 03 September 2015 - 23:39
#897
Posted 03 September 2015 - 23:52
#898
Posted 04 September 2015 - 00:34
Meni samo nikad nece biti jasno to podesavanje tvrdoce opruge prema tezini vozaca..
#899
Posted 04 September 2015 - 00:39
#900
Posted 04 September 2015 - 01:13
Mario, on 03 September 2015 - 23:52, said:
Uvrne se umesto svecice. Mali sraf se opusti da sipkica koja prolazi kroz mikrometar moze slobodno da se krece. Klip gura tu sipkicu i tako se trazi GMT tj kad je ona najvise izbacena. Tad se sraf stegne i sipkica se fiksira za deo sa brojkama koji se uvrce ka unutra preko nekog sitnog navoja. Jedan pun krug je jednak jednom milimetru. U sustini nista posebno...
2015-09-04_12-10-58
42 user(s) are reading this topic
0 members, 42 guests, 0 anonymous users