To preko multimera mi se ne svidja iz razloga sto, kada prvi sledeci put zamenim bateriju i zaboravim da podesim maksimalnu temp na 90* eto pregrevanja jer se po defaultu crvena pali na 110*C. Hocu da mi sve bude kao iz fabrike i da ne razmisljam. Druga stvar je pitanje tih lezajeva radilice C4 koji kontam imaju luft preko 90* a ne ispod 70-80*... Koliko ja mislim idealno bi bilo bas ovo sto sam i uradio. Upalim motor, za minut se zagreje do 50* kada se pali pumpa i ostaje upaljena svo vreme dok temp ne padne ispod 50* ili kako vec podesim preko potenciometra. To sto ce relej da se pali i gasi na leru me ne interesuje i onako kada zavrnem pun gas odradi 3 puta paljenje i gasenje pumpe pre nego sto se voda u celom sistemu ne zagreje na nekih 70-80 i onda sve na sebe preuzima hladnjak i creva svojom povrsinom.
Auto radi na 90* za sto bi drugacije bilo u ovom slucaju gde su obrtaji tipa 12000 u minuti. Sve ostalo je stvar ukusa, zelje, potrebe...
Evo senzora itd. Zalepljen je pored svecice u gornjem levom uglu tu mi je bilo najzgodnije...
20150916_181200
20150916_181047
20150916_181128
20150916_181021
Edited by MaRk0, 18 September 2015 - 01:36.