Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#881 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 28 August 2015 - 16:04

Pojasni nam molim te ovih zadnjih 5 slika :)

#882 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 August 2015 - 16:14

A mislis na kuku za pivo... :2cirka1: Posto se tu uglavnom kaci ona korpica za 6 flajki od 0.5l ona stalno puca pa sam je tjunirao da bude jaca. :D Ova zadnja je tjuning 4t nekog idijota... Inace ta masina ne krece iz mesta ni pod punim gasom i stoji kod mene za ukras vec duze vreme.

#883 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 August 2015 - 17:00

Napon od 12.3V ce da ti unisti akumulator kroz kratak period.

#884 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 August 2015 - 15:40

View Postdajteh, on 28 August 2015 - 17:00, said:

Napon od 12.3V ce da ti unisti akumulator kroz kratak period.

Jbg trosi mi ova pumpa mnogo. Da je neka makar do 1A bilo bi idealno ali ova vuce oko 1,5A. Moram time jos da se pozabavim. Ovako kad napon padne ispod 12.3V skidam i odmah na punjenje.

Stiglo kvacilo od majstora. Malo je isfusario sa lepkom ali zato sad ima "mesa" na pretek, precnik je 110,5mm i bas onako knap ulazi u korpu. Uz skroz nategnuto kvacilo sa narandzastim oprugicama krece da hvata na 6k obrtaja kad polako dodajem gas. Videcu kako ce da bude kad sve to nalegne malo a i moram da se navozam da ispratim dal se greje ili proklizava.

Posted Image20150829_121300

Posted Image20150829_121312

Posted Image20150829_121329

#885 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 August 2015 - 19:06

Moja mercedesova pumpa vuce samo 0,3-0,4A a tera 8-9l u minuti, ne znam na koju foru tako mala potrosnja..

#886 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 August 2015 - 21:07

Moja bosch trosi 0,7A , nisam merio mislim da je ona brza, cuje se po obrtajima ekektromotora

#887 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 August 2015 - 21:37

Pa dobar joj je elektromotor sigurno.

Evo jedna pre zalaska sunca. :)

Posted Image

#888 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 31 August 2015 - 10:44

Dopada mi se ova obrada kvacila :)

#889 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 02 September 2015 - 02:14

Vracen Trek po bog zna koji put. :) Jaci je od Yasuni C21. Jednostavno cim zabodem Treka i pojacam rolnice skuter poludi. Istu maksimalnu brzinu imam kao sa yasunijem a ubrzanje je bolje dva puta.

Jbg sad. U praksi mi ispada da je s6 racing mk2 najbolji na 11500k obrtaja. Kad ga sa c21 razvrtim na 11.5k tu mu je merka. Sa Trekom isto tako ali je u ubrzanju bas bolji jer pocinje da vuce sa 7k obrtaja, dok sa c21 nista ispod 9.5k. Vencacu ja ovaj cilindar sa jednim C16 i to mu je to.

#890 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 September 2015 - 07:19

da da C21 je pravi HE auspuh ali onaj čistokrvni,. a MK2 je mekši cilindar od MK1, elstičniji i voziviji....

nema šta c21 da traži u tvom slučaju, možda si u pravu,.. evo bojan je sa MK1 dobio drag, ali mislim da je pretegao kvačilo, i on jednostavno muči muku, dok sa druge strane vozio sam kod sebe taj c21, i na pitinom cilindru... i tada je već druga priča

#891 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 02 September 2015 - 11:18

Ja sam se odusevio kako ide sa trekom, motor kida kako ide, znaci :)

Ne znam zasto jasunija ne mozes da ustelujes, ali trek mu lezi kao dupe na nosu tom cilindru :D

#892 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 September 2015 - 20:55

Stigao amortizer.

Posted Image20150903_160747

Posted Image20150903_160824

Posted Image20150903_160810

Posted Image20150903_161129

Posted Image20150903_161108

Evo za Bojana specijalno... :D Pravi dijetalni proizvod u odnosu na ovo kinesko smece.

Posted Image20150903_163148

Posted Image20150903_163230

Po ovoj kuhinjskoj vagi je 700gr laksi. Vozio sam danas i razlika u odnosu na fabricki je kao nebo i zemlja. Super ublazava rupe i izbocine, smanjio je vibracije... Ima mogucnost podesavanja tenzije opruge a dobija se i kljuc namenjen za to.

Posted Image20150903_185931

#893 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 September 2015 - 21:47

Jesi li mikrometar nalovio u kutiji od amorta ?

#894 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 September 2015 - 22:12

Jesam, jesam.

#895 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 September 2015 - 22:22

Jes provalio kako se sa njime meri :)

#896 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 September 2015 - 23:39

Pa dobro... :) Moze i sublerom ali ajd sad. Bolje da sam neki komparater uzeo.

#897 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 September 2015 - 23:52

Ne ne, pitam te jesi li provalio kako se koristi taj mali mikrometar ?

#898 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 September 2015 - 00:34

Opa, dobra investicija a nije skupa..

Meni samo nikad nece biti jasno to podesavanje tvrdoce opruge prema tezini vozaca..

#899 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 September 2015 - 00:39

Boki nije isto da li opruga trpi 160kg ili 230.. sklop amorta i opruge moraju u svakom trenutku da drze tocak na asfaltu a karoserija da dozivljava sto manje oscilacija. To je dosta komplikovano nastimati za sve uslove ali je uvek dobro imati mogucnost regulacije. Za lakseg vozaca ili za off road voznju setujes na mekse, za tezeg vozaca ili za voznju po idealno ravnom asfaltu podesavas na tvrdje, i amort i oprugu.

#900 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 September 2015 - 01:13

View PostMario, on 03 September 2015 - 23:52, said:

Ne ne, pitam te jesi li provalio kako se koristi taj mali mikrometar ?

Uvrne se umesto svecice. Mali sraf se opusti da sipkica koja prolazi kroz mikrometar moze slobodno da se krece. Klip gura tu sipkicu i tako se trazi GMT tj kad je ona najvise izbacena. Tad se sraf stegne i sipkica se fiksira za deo sa brojkama koji se uvrce ka unutra preko nekog sitnog navoja. Jedan pun krug je jednak jednom milimetru. U sustini nista posebno...

Posted Image2015-09-04_12-10-58





19 user(s) are reading this topic

0 members, 19 guests, 0 anonymous users