#941
Posted 17 October 2015 - 05:01
20150827_122807
Na primer ovo:
20151015_115256
20151015_115314
Sreca pa sam slucajno skinuo dekli da proverim stanje unutra.
Stavljen kraci kais njega imam trenutno. 782x16.8 Ubacio sam jos jednu podlosku na bolcnu varia. Sad kais stoji ravno sa remenicama. Osim sto mi je krajna opala drasticno drugih promena nema.
Screenshot_2015-10-17-04-04-03
Screenshot_2015-10-17-04-04-07
Svecica na punom gasu gl dizna 88.
20151016_135105
#942
Posted 17 October 2015 - 12:46
Jesi nasao uzrok ispadanja konca? To se hoce desit, pogotovo na losijem remenu.
SS Svijecka Super
Edited by dajteh, 17 October 2015 - 12:47.
#943
Posted 17 October 2015 - 13:12
A krajnja opala na 92.3km/h. Evo je od prosle godine sa naraku varijatorom i serijskim kaisom.
MaRk0, on 05 November 2014 - 20:00, said:
Danas merena max brzina i rezultat je 105. Moći će to još bolje možda ali uz novi kaiš jer je ovaj potrošen na 16mm. Jbg nisam se setio da obeležim varijator i proverim da li izlazi do kraja. Obrtaljka je bila fiksirana negde na 10000-10500 rpm, ne znam tačno jer ova pokazuje u koracima po 500.
#944
Posted 17 October 2015 - 13:34
#945
Posted 17 October 2015 - 16:27
#946
Posted 17 October 2015 - 18:15
Inace svaka cast za rezultat, a dobar i i ovaj
Edited by dajteh, 17 October 2015 - 18:16.
#947
Posted 17 October 2015 - 18:37
Setup dellorta PHBG 21mm BE je: pilotka 45, sraf za smesu dva kruga odvijen, igla w12 skroz spustena, glavna dizna 88.
Jedino ovom kombinacijom igle i pilotke dobijem ostar odziv na gas, i stabilan ler. Moguce da je jaci malo na pilotki ali dobro kompenzuje tuplju iglu. Sa W7 iglom mi ili trokira previse na 1/4 gasa ili ako spustim pilotku pojavi se ona zadrska pri odvrtanju gasa. Ovo je fabricki airbox samo razbusen... Bog zna kako bi bilo sa gljivom ali se previse dernja pa ne dolazi u obzir streljace me komsije.
#948
Posted 18 October 2015 - 10:49
Meni tvoja svecica izgleda bledunjavo. Jesi li posle merenja skvisa preracunao tacno koliki je stepen kompresije, i koliko jos imas prostora za pomeranje?
Igrajuci se sa sportproom, airsalom itd uvideo sam da nedovoljni stepen kompresije laze prilikom stelovanja karba, pa tako u niskim rezimima imam nalivanje i trokiranje a na puno gasu svecka bledunjava.. dosao sam do stadijuma da najtuplju iglu w10 potapam do kraja, da bi pravilno radio do pola i progutao vecu glavnu diznu da bi pokazao tamniju svecku. Pomerao sam i paljenje u ranije, dodavao vazduh tanjim filterima, stavljao topliju svecicu itd, medjutim uvek je delovalo da ima previse goriva u niskim otklonima a da na punom gasu fali, i ako motor dobro ide i ima snage, svecka je bleda. E kada sam konacno skupio 0o da podignem stepen kompresije, sve je doslo na svoje mesto.
Kod yooace na sportprou sam sa glavom od motoforcea (ima manju zapreminu za 0,5cc) i izmestanjem dihtunga podigao stepen sa 12 na 13:1 i phbg 19 je konacno poceo da reaguje kako treba.
Na airsalu sam podigao stepen sa 12,5 na 13,7 i konacno dobio 21icu da radi sa athenom hyper racing. Neverovatan je osecaj kada se pogodi sve, sa mm gasa na 2 metra ulazi u rezonanciju. Isti karb, isti spuh, samo sada igle i glavna dizna reaguju kako treba, i sa recimo 80 dizne ode na 95, pun snage, bez trokiranja, a svecica normalne cokolada boje.
#949
Posted 18 October 2015 - 13:40
Samo eto, cesto ne voli 5000km i vise, ako ne i malo manje Ipak je to remen za stazu
#950
Posted 18 October 2015 - 22:13
AcaPostar, on 18 October 2015 - 10:49, said:
Igrajuci se sa sportproom, airsalom itd uvideo sam da nedovoljni stepen kompresije laze prilikom stelovanja karba, pa tako u niskim rezimima imam nalivanje i trokiranje a na puno gasu svecka bledunjava.. dosao sam do stadijuma da najtuplju iglu w10 potapam do kraja, da bi pravilno radio do pola i progutao vecu glavnu diznu da bi pokazao tamniju svecku. Pomerao sam i paljenje u ranije, dodavao vazduh tanjim filterima, stavljao topliju svecicu itd, medjutim uvek je delovalo da ima previse goriva u niskim otklonima a da na punom gasu fali, i ako motor dobro ide i ima snage, svecka je bleda. E kada sam konacno skupio 0o da podignem stepen kompresije, sve je doslo na svoje mesto.
Kod yooace na sportprou sam sa glavom od motoforcea (ima manju zapreminu za 0,5cc) i izmestanjem dihtunga podigao stepen sa 12 na 13:1 i phbg 19 je konacno poceo da reaguje kako treba.
Na airsalu sam podigao stepen sa 12,5 na 13,7 i konacno dobio 21icu da radi sa athenom hyper racing. Neverovatan je osecaj kada se pogodi sve, sa mm gasa na 2 metra ulazi u rezonanciju. Isti karb, isti spuh, samo sada igle i glavna dizna reaguju kako treba, i sa recimo 80 dizne ode na 95, pun snage, bez trokiranja, a svecica normalne cokolada boje.
U pravu si.
Nisam računao stepen kompresije jer sam se nešto zbunio u kalkulatoru oko C parametara a i mrzelo me da merim zapreminu glave. Ali evo pošto je već Mario odradio sve na tacni...
Merio sam squish tinol žicom on je 0.75mm. Po ovom S6 manualu treba da je 0.6 ali sam ja zeznuo pri montiranju i stavio deblji metalni dihtung ispod cilindra. Računao sam sabiće se onaj od klingerita a i nataložice se malo po glavi i klipu pa će doći na svoje.
-> http://forum.pyrothe...dpost__p__83781
Prečnik klipa 47.6
Hod klipa 39.2
Visina čela klipa 1.7mm
Glava zapremine 6.1 nisam lično merio, služim se Mariovim podacima za piaggio verziju valjda je ista.
Šta računam kao C parametar u ovom slučaju?
Glava je upuštena 2.5mm u cilindar. Preporučeni squish je 0.6mm
http://www.pedparts..../S6-7414002.pdf
Edited by MaRk0, 18 October 2015 - 22:14.
#951
Posted 19 October 2015 - 01:17
Ja verujem da je klip, kao i glava isti za aplikaciju pia-mina ili vrlo slicni, cim u manualu daju identicne postavke za skvis i stepen k. Nemoj da te buni C, kada meris od ivice cilindra do ivice klipa, oduzimas vrednost upusta glave (minus 2 koma nesto), isto kako je Mario izmerio u analizi pia modela, pa dobijas stvarni C i videces vec po analizi sta se dobija a sta gubi pomeranjem.
Gledajuci Malossijeve HE lc cilindre za minu, vozi se stepen 15,5-15,7:1 a AC cilindri su 15,2-15,5:1 pa iz toga vadim zakljucak da je gotovo nemoguce ustelovati razroke cilnidre, ili sa velikim uglom izduva bez znacajnijeg podizanja stepena kompresije. Mislim da mozes da ides i do 14,2-14,3 : 1 sa kvalitetnim gorivom, bez ikakvih problema.
#952
Posted 19 October 2015 - 09:40
#953
Posted 19 October 2015 - 09:46
#954
Posted 19 October 2015 - 16:07
#955
Posted 19 October 2015 - 17:16
#956
Posted 19 October 2015 - 17:34
bojan681, on 19 October 2015 - 17:16, said:
Akcenat je vise na nekoj smernici prilikom kombinovanja stepena kompresije na nekom nestandardnom setupu, i treba poštovati tu smernicu.
A ono sto je fabrika propisala, znaci da je tako testirano, pa sad, mozemo ici i na vise i juriti snagu na kratke staze ili ako je moguce spustiti stepen k zarad dugovecnosti klipa, radilice, lezajeva itd.. ostri cilindri su previse razroki i veliki je pad snage sa spustanjem stepena k, totalno se izgubi elasticnost i imamo situaciju da midrejs cilindar ne mize da se usteluje sa pravim spuhom, vec da rezultate daje sa base spuhom, toliko se izgubi snaga..
#957
Posted 19 October 2015 - 17:53
2015-10-19_04-39-24
#958
Posted 20 October 2015 - 00:07
20151019_210601
20151019_210609
20151019_210546
Kineski aluminijum je zakon... Semering sa strane varija je suv a ovaj do magneta masan i mokar.
20151019_210527
20151019_210507
Izmerio sam squish 0.8mm posle 4000 predjenih km. Verovatno su se lezajevi istrosili za 0.05 jer je u startu sq bio 0.75. Oba dihtunga ispod cilindra su ukupno 0.7mm klingerit + bakarni. Gumice na glavi moraju nove ove su gotove cini mi se.
20151019_205642
20151019_205721
20151019_205811
Trudio sam se da fokusiram gde treba. Cilindar je dobar, u istom stanju kao po sklapanju posle crkavanja iglicastog u velikoj pesnici prosle radilice. Ima tu i tamo sitnih ogrebotinica...
20151019_211316
20151019_211346
20151019_211357
20151019_211502
20151019_211516
20151019_211446
20151019_211437
I glava... Vidi se otisak od merenja squisha tinol zicom.
2015-10-19_10-06-19
Znaci zakljucak, lezajevi ukupno potroseni za 0.05mm posle 4k km. Sutra nastavljam sa merenjem zazora karike itd. Krivo mi je sto nisam merio zazor dok je bila nova da imam uvid u trosenje. Kad sastavim ponovo sve ide provera da li vuce fals na semeringu kod magneta sumnjiv mi je.
#959
Posted 20 October 2015 - 10:35
#960
Posted 20 October 2015 - 14:57
47 user(s) are reading this topic
0 members, 47 guests, 0 anonymous users