Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#941 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 October 2015 - 05:01

Svasta se desava kad kais stoji ovako... :)

Posted Image20150827_122807

Na primer ovo:

Posted Image20151015_115256

Posted Image20151015_115314

Sreca pa sam slucajno skinuo dekli da proverim stanje unutra.

Stavljen kraci kais njega imam trenutno. 782x16.8 Ubacio sam jos jednu podlosku na bolcnu varia. Sad kais stoji ravno sa remenicama. Osim sto mi je krajna opala drasticno drugih promena nema.

Posted ImageScreenshot_2015-10-17-04-04-03

Posted ImageScreenshot_2015-10-17-04-04-07

Svecica na punom gasu gl dizna 88.

Posted Image20151016_135105

#942 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 October 2015 - 12:46

Za koliko ti se smanjila krajnja?

Jesi nasao uzrok ispadanja konca? To se hoce desit, pogotovo na losijem remenu.

SS Svijecka Super

Edited by dajteh, 17 October 2015 - 12:47.


#943 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 October 2015 - 13:12

Konac je krenuo da se kida najverovatnije jer je polozaj kaisa bio takav da sam konac ne naleze na remenice pozadi vec je vireo. U pocetku je bilo dobro ali kad se kais potrosio i izasao malo pozadi remenice su ga stiskale samo u tom donjem delu ispod konca sto se vidi na slikama da je pokidan. Jbg moja greska.

A krajnja opala na 92.3km/h. Evo je od prosle godine sa naraku varijatorom i serijskim kaisom.

View PostMaRk0, on 05 November 2014 - 20:00, said:

Ok... Dobro je sve. Pitanje je može li da se ušteluje baš savršeno sa Trekom. Ali sve u svemu ja sam zadovoljan.

Danas merena max brzina i rezultat je 105. Moći će to još bolje možda ali uz novi kaiš jer je ovaj potrošen na 16mm. Jbg nisam se setio da obeležim varijator i proverim da li izlazi do kraja. Obrtaljka je bila fiksirana negde na 10000-10500 rpm, ne znam tačno jer ova pokazuje u koracima po 500.

Posted Image Posted Image


#944 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 October 2015 - 13:34

To je posledica ili prejake centralne ili loseg kajisa, pre bi rekao da je ovo drugo..

#945 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 17 October 2015 - 16:27

Kao da ti zaliva na nizim spektarom gasa

#946 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 October 2015 - 18:15

U jbt skoro 13kmh po gpsu je mnooogo.

Inace svaka cast za rezultat, a dobar i i ovaj :)

Edited by dajteh, 17 October 2015 - 18:16.


#947 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 October 2015 - 18:37

Kratak je sad ovaj kais sigurno. Trebace mozda i duzi od fabrickog. Centralna je zuta malossi tako da sumnjam da je prejaka. Rolnice na multivaru su 5gr.

Setup dellorta PHBG 21mm BE je: pilotka 45, sraf za smesu dva kruga odvijen, igla w12 skroz spustena, glavna dizna 88.
Jedino ovom kombinacijom igle i pilotke dobijem ostar odziv na gas, i stabilan ler. Moguce da je jaci malo na pilotki ali dobro kompenzuje tuplju iglu. Sa W7 iglom mi ili trokira previse na 1/4 gasa ili ako spustim pilotku pojavi se ona zadrska pri odvrtanju gasa. Ovo je fabricki airbox samo razbusen... Bog zna kako bi bilo sa gljivom ali se previse dernja pa ne dolazi u obzir streljace me komsije. :)

#948 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 October 2015 - 10:49

Moram ti priznati da sam ja pocepao serijski remen koji je vec bio potrosen kada sam poceo da se igram sa sajbnicama i polozajem itd.. ali sve je drugacije od kada sam presao na kevlar. Evo posle 500 km nije se potrosio ni 0,1mm, neverovatno.

Posted Image

Meni tvoja svecica izgleda bledunjavo. Jesi li posle merenja skvisa preracunao tacno koliki je stepen kompresije, i koliko jos imas prostora za pomeranje?

Igrajuci se sa sportproom, airsalom itd uvideo sam da nedovoljni stepen kompresije laze prilikom stelovanja karba, pa tako u niskim rezimima imam nalivanje i trokiranje a na puno gasu svecka bledunjava.. dosao sam do stadijuma da najtuplju iglu w10 potapam do kraja, da bi pravilno radio do pola i progutao vecu glavnu diznu da bi pokazao tamniju svecku. Pomerao sam i paljenje u ranije, dodavao vazduh tanjim filterima, stavljao topliju svecicu itd, medjutim uvek je delovalo da ima previse goriva u niskim otklonima a da na punom gasu fali, i ako motor dobro ide i ima snage, svecka je bleda. E kada sam konacno skupio 0o da podignem stepen kompresije, sve je doslo na svoje mesto.

Kod yooace na sportprou sam sa glavom od motoforcea (ima manju zapreminu za 0,5cc) i izmestanjem dihtunga podigao stepen sa 12 na 13:1 i phbg 19 je konacno poceo da reaguje kako treba.

Na airsalu sam podigao stepen sa 12,5 na 13,7 i konacno dobio 21icu da radi sa athenom hyper racing. Neverovatan je osecaj kada se pogodi sve, sa mm gasa na 2 metra ulazi u rezonanciju. Isti karb, isti spuh, samo sada igle i glavna dizna reaguju kako treba, i sa recimo 80 dizne ode na 95, pun snage, bez trokiranja, a svecica normalne cokolada boje.

#949 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 October 2015 - 13:40

Aca ajde bas prati kako se trosi kevlar, koliko se ja sjecam mnoogo sporije i dugo zadrzava jednaku sirinu.
Samo eto, cesto ne voli 5000km i vise, ako ne i malo manje :D Ipak je to remen za stazu

#950 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 October 2015 - 22:13

View PostAcaPostar, on 18 October 2015 - 10:49, said:

Meni tvoja svecica izgleda bledunjavo. Jesi li posle merenja skvisa preracunao tacno koliki je stepen kompresije, i koliko jos imas prostora za pomeranje?

Igrajuci se sa sportproom, airsalom itd uvideo sam da nedovoljni stepen kompresije laze prilikom stelovanja karba, pa tako u niskim rezimima imam nalivanje i trokiranje a na puno gasu svecka bledunjava.. dosao sam do stadijuma da najtuplju iglu w10 potapam do kraja, da bi pravilno radio do pola i progutao vecu glavnu diznu da bi pokazao tamniju svecku. Pomerao sam i paljenje u ranije, dodavao vazduh tanjim filterima, stavljao topliju svecicu itd, medjutim uvek je delovalo da ima previse goriva u niskim otklonima a da na punom gasu fali, i ako motor dobro ide i ima snage, svecka je bleda. E kada sam konacno skupio 0o da podignem stepen kompresije, sve je doslo na svoje mesto.

Kod yooace na sportprou sam sa glavom od motoforcea (ima manju zapreminu za 0,5cc) i izmestanjem dihtunga podigao stepen sa 12 na 13:1 i phbg 19 je konacno poceo da reaguje kako treba.

Na airsalu sam podigao stepen sa 12,5 na 13,7 i konacno dobio 21icu da radi sa athenom hyper racing. Neverovatan je osecaj kada se pogodi sve, sa mm gasa na 2 metra ulazi u rezonanciju. Isti karb, isti spuh, samo sada igle i glavna dizna reaguju kako treba, i sa recimo 80 dizne ode na 95, pun snage, bez trokiranja, a svecica normalne cokolada boje.

U pravu si.

Nisam računao stepen kompresije jer sam se nešto zbunio u kalkulatoru oko C parametara a i mrzelo me da merim zapreminu glave. Ali evo pošto je već Mario odradio sve na tacni...

Merio sam squish tinol žicom on je 0.75mm. Po ovom S6 manualu treba da je 0.6 ali sam ja zeznuo pri montiranju i stavio deblji metalni dihtung ispod cilindra. Računao sam sabiće se onaj od klingerita a i nataložice se malo po glavi i klipu pa će doći na svoje.

-> http://forum.pyrothe...dpost__p__83781

Prečnik klipa 47.6
Hod klipa 39.2
Visina čela klipa 1.7mm
Glava zapremine 6.1 nisam lično merio, služim se Mariovim podacima za piaggio verziju valjda je ista.
Šta računam kao C parametar u ovom slučaju?

Glava je upuštena 2.5mm u cilindar. Preporučeni squish je 0.6mm

http://www.pedparts..../S6-7414002.pdf

Edited by MaRk0, 18 October 2015 - 22:14.


#951 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 October 2015 - 01:17

Uhh, sada je jasnije. U ovom pdf-u se navodi da je stepen 14:1 a tebi je skvis manji za 0,15 sto mu otprilike dodje oko 13,5 a i za toliko si podigao C parametar pa je izgubio elasticnost u nizim obrtajima a izgubio i na snazi u visljim zbog malog stepena kompresije..

Ja verujem da je klip, kao i glava isti za aplikaciju pia-mina ili vrlo slicni, cim u manualu daju identicne postavke za skvis i stepen k. Nemoj da te buni C, kada meris od ivice cilindra do ivice klipa, oduzimas vrednost upusta glave (minus 2 koma nesto), isto kako je Mario izmerio u analizi pia modela, pa dobijas stvarni C i videces vec po analizi sta se dobija a sta gubi pomeranjem.
Gledajuci Malossijeve HE lc cilindre za minu, vozi se stepen 15,5-15,7:1 a AC cilindri su 15,2-15,5:1 pa iz toga vadim zakljucak da je gotovo nemoguce ustelovati razroke cilnidre, ili sa velikim uglom izduva bez znacajnijeg podizanja stepena kompresije. Mislim da mozes da ides i do 14,2-14,3 : 1 sa kvalitetnim gorivom, bez ikakvih problema.

#952 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 October 2015 - 09:40

Au, sa kojim benzinom će se voziti toliki stepen kompresije? Tu treba bar 100 oktana, pravih, znači Octane Boost sipati u rezervoar, ali sračunati koliko prema uputstvu.

#953 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 October 2015 - 09:46

@gogi opusti se, Pita i ja vozimo 16:1 i to sa 98 gorivom

#954 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 October 2015 - 16:07

Gde ono beše onaj grafikon odnosa stepena kompresije i oktana, po njemu treba dosta više oktana, al ok, ako ide i ovako, nema brige.

#955 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2015 - 17:16

Gogi onaj grafikon nije dobar, jer potreba za visokooktanskim gorivom naglo opada tamo preko 12k obrtaja tako da treba vise stvari uzeti u obzir kao i ugao predpaljenja..

#956 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 October 2015 - 17:34

View Postbojan681, on 19 October 2015 - 17:16, said:

Gogi onaj grafikon nije dobar, jer potreba za visokooktanskim gorivom naglo opada tamo preko 12k obrtaja tako da treba vise stvari uzeti u obzir kao i ugao predpaljenja..
Heh, pa nije bas da nije dobar, al nije upotrebljiv za sve aplikacije.

Akcenat je vise na nekoj smernici prilikom kombinovanja stepena kompresije na nekom nestandardnom setupu, i treba poštovati tu smernicu.


A ono sto je fabrika propisala, znaci da je tako testirano, pa sad, mozemo ici i na vise i juriti snagu na kratke staze ili ako je moguce spustiti stepen k zarad dugovecnosti klipa, radilice, lezajeva itd.. ostri cilindri su previse razroki i veliki je pad snage sa spustanjem stepena k, totalno se izgubi elasticnost i imamo situaciju da midrejs cilindar ne mize da se usteluje sa pravim spuhom, vec da rezultate daje sa base spuhom, toliko se izgubi snaga..

#957 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2015 - 17:53

Mašina je izvađena pa sledi provera svega. Trek je otišao na doom-ov aerox a ja ću da se potrudim da nabavim c16 ako ne uspem c21 da upregne na ovaj cilindar.

Posted Image2015-10-19_04-39-24

#958 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 October 2015 - 00:07

Odmah po skidanju dekle primetio naprslinu... Hteo da padnem u nesvest ali dobro je nije vitalni deo.
Posted Image20151019_210601
Posted Image20151019_210609
Posted Image20151019_210546

Kineski aluminijum je zakon... Semering sa strane varija je suv a ovaj do magneta masan i mokar.

Posted Image20151019_210527
Posted Image20151019_210507

Izmerio sam squish 0.8mm posle 4000 predjenih km. Verovatno su se lezajevi istrosili za 0.05 jer je u startu sq bio 0.75. Oba dihtunga ispod cilindra su ukupno 0.7mm klingerit + bakarni. Gumice na glavi moraju nove ove su gotove cini mi se.

Posted Image20151019_205642
Posted Image20151019_205721
Posted Image20151019_205811

Trudio sam se da fokusiram gde treba. Cilindar je dobar, u istom stanju kao po sklapanju posle crkavanja iglicastog u velikoj pesnici prosle radilice. Ima tu i tamo sitnih ogrebotinica...

Posted Image20151019_211316
Posted Image20151019_211346
Posted Image20151019_211357

Posted Image20151019_211502
Posted Image20151019_211516
Posted Image20151019_211446
Posted Image20151019_211437

I glava... Vidi se otisak od merenja squisha tinol zicom.

Posted Image2015-10-19_10-06-19

Znaci zakljucak, lezajevi ukupno potroseni za 0.05mm posle 4k km. Sutra nastavljam sa merenjem zazora karike itd. Krivo mi je sto nisam merio zazor dok je bila nova da imam uvid u trosenje. Kad sastavim ponovo sve ide provera da li vuce fals na semeringu kod magneta sumnjiv mi je.

#959 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 October 2015 - 10:35

Moguce da nisi mogao da uhvatis sa c21 jer ti kompresija bila manja od preporucene, a i gubio ti primarnu kompresiju na semering magneta, itd..

#960 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 October 2015 - 14:57

Moguce. Nego od cega su ove gumice za glavu? Je li ovo standardna neka dimenzija ili moram bas da narucujem iz SA?

Posted Image





47 user(s) are reading this topic

0 members, 47 guests, 0 anonymous users