Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#1021 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 April 2016 - 06:30

Nisam stigao jos da se navozam, ali ovako se cini da je najbolji negde na 11k obrtaja. Lepo povlaci, medjutim ove fabricke minarelli remenice ga dave mnogo. Obrtaji skoce pa padnu, verovatno usled produzenog prenosa. Videcu dalje sta se desava...

Za sad me brine to sto pri paljenju skutera skoro uvek zakrci. Kao da krene unazad ali mu bendix ne da pa otud taj zvuk. Moram bas brzo da zakurblam da se to ne bi desilo.

#1022 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 April 2016 - 07:59

naravno, nelinearne remenice su baš problem kada je prenos produžen, takoreći što je duži prenos to je veća promena ugla...

meni je na kymco devetki ispadao iz rezonance preko 90Kmh, dok sa druge strane start nije bilo normalno koliko sam visoko morao da podesim..,

pa je uvek išao taj kompromis, da ne bude u startu previsoko, a da onamo gore ne ispadne iz rezonance itd....

na kraju je linearna remenica odradila posao, u kombinaciji sa pravim variomatom,... kod tebe je pola posla rešeno, variomat imaš - još linearne

#1023 KucevicStevan

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • MestoKragujevac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 16 April 2016 - 08:44

Što se tiče podizača, ne bih ti preporučio.. Jer je sa njim jos veća mogućnost da ćeš kačiti o ležeće. On samo iskosi mašinu, a pošto imaš yasuni-a većina imaju dosta veliku krivinu dole i dosta je nisko.. Kod mene na roxu je tako bilo, pošto imam podizač, probao od druga c21 letos i bukvalno nisam mogao da predjem ležeći a da ne sidjem sa motora i preguram ga

Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka



#1024 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 16 April 2016 - 12:16

Imas linearne morini za 1500-2000din ni to nije lose resenje, samo ti treba malo duzi kais i stelovanje ovako ce ili da ti prevrtava u startu ili da ti ispada iz rezone tesko je ubosti nesto izmedju..

#1025 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 June 2016 - 13:54

Vracene su linearne remenice i sad je sve kako treba. Voza se svaki dan. Temperatura 78* po vrucini i posle sat vremena voznje. Imao sam izlet do Cuprije i moto skupa sa koncertom Riblje Corbe. Bilo je skutercica ali nista kao Eagle. Najupecatljiviju utisak na mene je ostavio Sprint exactly "high-end" primerak... :D

Posted Image2016-06-19_01-28-43

#1026 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 June 2016 - 14:49

Ajao :)
Ima takvih sve vise... vidjam i fabricke kineske sa topom od s6 :)

Sent from my GT-I9192



#1027 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2016 - 15:38

Bas me zanima jel ima snage na niskim okretajima sa ovakvim hokusom pokusom.I prvi put vidim neku rezonu sa usisom na granu iz vana, ova rezonka zadovoljava euro 6 norme :D

#1028 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 June 2016 - 15:46

Ala je skarabudzio svaka mu cast...rezona i po :bumuvugla:

#1029 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 June 2016 - 20:36

Steta sto zakla ovako dobru replicu.

#1030 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 July 2016 - 20:36

Prepravka instalacije za svetla sa naizmenicne na jednosmernu struju za LED sijalice.

Sema instalacija priblizno ista onoj u praksi kod Sprint Eagle-a.
Posted ImageEagle sema instalacija

Ispravljac(grecov spoj sa paralelno vezanim el. kondenzatorom na +-) ima 4 prikljucka. Dva prikljucka su ulaz za naizmenicnu struju(jedan je 12V sa namotaja a drugi masa), i dva izlaza za jednosmernu tj. ''+'' i ''-''.
Posted Image20160711_120656

Posted ImagebMKSyFm

Posted ImageACWavesTABLE

Ovde sam koristio grec ispravljace od 6A i sto vece kondenzatore radi boljeg ublazavanja oscilacija u naponu pri malim obrtajima. Sve sam to spakovao i povezao krajeve na konektore.
Dalje sam trebao da nadjem gde je na motoru vod koji ide sa prekidaca za svetla na prekidac za dugo/kratko svetlo. Nasao sam ga odmah ispod istrument table(naravno a gde bi drugde bio). Crveno-belu zicu, na koju ide struja sa namotaja kada je ukljucen prekidac za svetla treba istekati iz konektora i povezati na jedan od ulaza u grec. Drugi kraj greca ide na masu. Ostala su dva izlaza iz ispravljaca. Plus pol ide na onaj drugi kraj crveno-bele zice koji ide ka prekidacu za kratko/dugo svetlo.

Sledece minus sa grecovog ispravljaca treba odvesti posebnom zicom u konektor za svetla iz koga sad vadimo onu zelenu zicu tj masu i ona ostaje visak, a umesto nje bodemo taj minus sa ispravljaca.

Posted Image20160728_204227

Sijalice sam napravio od starih izgorelih a koristio sam i alu hladnjake iz starog napajanja za komp. Le diode su 10W 12V toplo bele premazane termalnom pastom i pricvrsvene malim sraficima. Jedna sa jedne strane koja sija na gore i to je kratko svetlo a druga sa donje koja se pali kad upalim dugacko. Tu sam izvrsio i prepravku u samom prekidacu za kratko/dugo gde sam povezao da kad upalim dugo svetlo ostaje i kratko ukljuceno jer bi u fabrickom slucaju samo jedna strana sijalice radila a ovako je super.

Posted Image20160728_143723

Posted Image2016-07-28_11-58-13

Posted Image20160728_204158

Posted Image20160728_204147

Sijalice sam odradio obracajuci paznju na poziciju vlakana u fabrickoj H4, pa sam le diode pozicionirao na tacnom rastojanju od baze sijalice jer u suprotnom ogledalo u samom faru ne bi igralo nikakvu ulogu.

kratko
Posted Image20160728_201401

dugo
Posted Image20160728_201350

kratko
Posted Image20160728_201429

dugo
Posted Image20160728_201441

Nisam bas propratio kvalitetnim fotografijama ali ko razume shvatice.

Evo i izmene na semi kako bi trebalo da izgledaju.

Posted ImageEagle sema instalacijaled

Ja sam ubacio veci otpornik od 50oma redno sa le diodama da bi malo spustio struju ipak se vrti do 12k... Ocekujem i neke step up konvertore pa cu probati jos svasta. Moguce je ubaciti i neki jaci regulator napona 7812 npr pa stabilizovati napon...

Za sad radi odlicno, bolje od halogenih. Jos ako uzmem u obzir da je inner rotor paljenje...

#1031 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 July 2016 - 21:09

Svaka cast, odlicna zamisao i vrlo prosto i pedantno odradjeno! Hvala na shemama, svakako ce biti od koristi koji god skut da se radi!

Sent from my GT-I9192



#1032 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 July 2016 - 21:15

Bas si duboko, a zapravo plitko otisao sa ovim zahvatom, tako da imas pohvale sa moje strane za trud i konacan rezultat.
Malo tko se zabavlja oko svjetala, a i svega ostalog osim masine hehe

#1033 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 July 2016 - 22:29

Samo obrati pažnju na grejanje tih LEDovki od 10W, greju se opasno, pa ako radi jedna taj hladnjak možda bude dovoljan, ako rade obe nema šanse da ih ohladi istovremeno, mala je to površina za dve LEDovke. Takve fabričke LEDovke imaju ugrađen mali ventilator koji hladi aluminijumski hladnjak.

#1034 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 July 2016 - 22:59

Da, bojim se da ce se previse grejati. Moje od 6w imaju od prilike 3x veci hladnjak pa se posle pola sata-sat opasno zagreju i bojim se da ne istope far pa sam smanjio malo napon da ne rade punom snagom.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1035 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 July 2016 - 23:09

Ovako gotove sijalice sam proverio prvo na adapteru-ispravljacu od 0.8A koliko njima u sustini i treba. Grejale su se ali ne toliko da ne mogu prstima da ih drzim. Sad druga je prica na motoru. Kad sam merio struju do sijalica nije prelazilo 0.5A na 6000 obrtaja gde mi hvata kvacilo. Videcu sta se desava dalje. Ne mogu sve ni da predvidim. Ove ledice su kod kineza 7e 20komada tako da imam i rezervi ako pregore.

Slabo je ovo MVT inner rotor ipak za halogene sijalice. 2x35w je 70w a sad je 2x10w samo kratko. Dugo mu dodje 4x10w...

#1036 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 July 2016 - 00:35

Svaka cast na ideji i realizaciji!
Slicno sam zamisljao kod sebe u temi da uradim na Focusu ali jos nisam nasao adekvatne sijalice da ugradim, pa sam odlozio taj mini projekat za sledecu godinu.

Sad si mi vec dao neku ideju sa tim ledicama :)

#1037 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 September 2016 - 13:15

Svetla mi još uvek rade tako da može da se kaže da su prošla test... jedino mi je crkao 1w otpornik koji sam vezao redno sa svetlima da ograničim struju. Tu sam ubacio onaj veliki keramički i sad nema problema. Još ću da se bavim ovim. Bilo je i igranja sa stabilizatorima napona pa sad ne ide preko 12v...

Posted Image20160825_173611

U medjuvremenu sam nabavio polini pečurku pa se malo i štelovalo. Cela ta ideja da skinem airbox je brzo pala u vodu jer nisam mogao da slusam onoliku buku. Primeti se da ima malo više snage sa gljivom ali se zato dere za medalju. Ne znam kako vi ljudi trpite ono, mene bas iritira. Vraćen airbox.

Vraćao sam na neko vreme i fabričko paljenje. Čisto da se uverim u razliku izmedju innera i njega. Osetno je da reakcija na gas znatno oslabi i treba vremena masini da se razvrti. Zaključak u vezi inner rotora je da je tačno slabiji u proizvodnji el. energije za pola. Permanentni magnet fabričkog paljenja ima duplo više pari polova od innera.

Trek sa Bokinog Aeroxa i C16 su išli na farbanje. Tom prilikom prebacim Treka na skuter čisto da se podsetim kako beše... Hehehe... Proglašavam Treka za najbolji auspuh ikada. Možda je kasnije slabiji ali u startu je "bruka". Možda bi trebalo podići start malo višlje za c16 ipak kasnije od treka ulazi u rezonancu... Posle farbanja primetim da je c16 napukao kod plocice sa tekstom. Nije toliko strasno da utiče na performanse ali brate mili da sam znao pa da pokrpim to pre farbanja.

Posted Image20160831_191009

Posted Image20160831_190956

Posted Image20160831_201621

Posted Image20160831_201429



#1038 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 September 2016 - 14:50

Cdi i bobina za kineza koje sam kupio naknadno jer ako se sećate moji fabrički su otišli sa jet force-om(treća sreča) :D

Posted Image20160815_150248

Stiglo je i ovo iz kine... Voltmetar i punjač. Ugradjeno je na motor extra je čučnulo.

Posted Image20160805_121108

Posted Image20160805_120700

Posted Image20160909_143241

Posted Image20160909_143323

Posted Image20160909_143220

Posted Image20160909_143228

E sad nisam pričao o tome da mi iz auspuha stalno slini ono crno... Džaba farbanje kad je uneredjen za 2 vožnje. Da li ja pravim jaču mešavinu ili šta se dešava nemam pojma. Koristim Motul Scooter Power sintetiku i sipam 100ml na 5l goriva što je 2%. Ler dizna je 48 i jeste veća nego što treba ali sam na 45ici nekako odlomio kraj pa ne mogu da je uvrnem srafcigerom. Nije ni bitno, uglavnom nervira me to masno crno, lepi se u pm a tesko se pere. Je li to nesagorelo ulje ili sta?

Posted Image20160909_143405

Posted Image20160908_180833

#1039 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 September 2016 - 19:25

Ja sam se vec zabrinuo jel jos cackas, nema te dugo :)

Ovo sa smesom je od viska smese, a pilotka je bas podebela. Ne secam se vise ni koji je karb ni kako je tekla stela al bi se trebalo kompletno pretresti postavka, glavna, igla, pilotka, jer ti pljuje zivu smesu na auspuh.

Koja je ovo farba?

#1040 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 September 2016 - 21:07

Visak smese, prebogato cim izbacuje kroz auspuh zivu smesu.





22 user(s) are reading this topic

0 members, 22 guests, 0 anonymous users