

#1001
Posted 05 February 2016 - 14:50
#1002
Posted 05 February 2016 - 16:10
Sad sam odgledao nesto stvarno nije u redu. Zasto mi sekunde pice brze nego obicno?
Edited by MaRk0, 05 February 2016 - 16:15.
#1003
Posted 05 February 2016 - 16:33
#1004
Posted 05 February 2016 - 16:36

Edited by sinisa93, 05 February 2016 - 16:39.
#1005
Posted 05 February 2016 - 16:48
#1006
Posted 16 February 2016 - 21:36
Prva 3 dodavanja gasa sa sve ukljucenim sauhom su bila sa onom knedlom ili kako vec zovemo ovu pojavu? Zato se cini da je snimak ubrzan

Takodje pri kiksanju prva dva pokusaja su sa onim krrrrrrrrk ali se tesko provali sa snimka.
#1007
Posted 16 February 2016 - 21:39
#1008
Posted 16 February 2016 - 22:23
#1009
Posted 16 February 2016 - 22:32
Pita, on 16 February 2016 - 22:23, said:
Ok. Nego plasio sam se da nisam mnogo tanak negde na igli. Boja svecke je super na tim otvorima gasa ali ipak je najdeblja igla iz seta tj w12 i jos skroz potopljena. Ako je podignem za jedan trokira na 1/4 gasa kao lud. Nista strasno ali ja vecinom vozim po gradu pa mi je bitno da sredim i to.
#1010
Posted 16 February 2016 - 22:42



Idem dalje na prenos. Zapostavio sam skroz tu stavku.
Kais nece da izadje lepo ma sta god da radim. Trenutno je na motoru neki tamo kraci 782 umesto 788 jer tako smo u mogucnosti, ali bez obzira na to kais nece gore sto se vidi po markerima na varijatoru. Ovde sam dosao do zakljucka da je 788 idealna duzina kaisa u ovom mom slucaju. Ako bi stavio duzi zeznuo bi start sigurno.
Moram da nateram remenice da se otvore malo vise. Kako nemam pojma... Nesto sam sklepao proba ide sutra. Ubacio sam platnicu od 0.9mm izmedju kvacila i remenica tako da ona pomicna polutka moze da ode vise ka kvacilu. To sam uradio kad sam video i detaljno uporedio fabricku nelinearnu remenicu sa ovom mojom. Nelinearni kanal na fabrickoj je kraci a na ovoj athena duzi bilo koji od 2 ugla i ide bas do kanalica za diht gumicu. Da ne sirim... Vidi se sve sa slika.






Znaci pomicna remenica udara pri otvaranju u kvacilo a na kanalu ima jos koji mm da se otvori. Sad ili mogu da skratim remenicu ili da ubacim platnu a skratim veliki sraf kvacila.


Ovde ispod sam usrafio kvacilo naopako da bi se videlo o cemu pricam...


#1011
Posted 16 February 2016 - 23:21

Sad je sve kako treba, korpa se slobodno okrece ne zapinje nigde... Morao sam sraf da suzim malcice ali ok je...
#1012
Posted 16 February 2016 - 23:35
E sad, muci me ta izlaznost na variomatu. Koji je to variomat? Koje je sirine remen i koja je mera u razmaku izmedju variomata i ventilvara u najvisljoj tacki?
#1013
Posted 17 February 2016 - 09:29
#1014
Posted 17 February 2016 - 09:43
osnovna stvar je da se remenice otvore do kraja...
kada bi nalovio bando kao fabrički što je bio 788 to bi bila premija, i po dužini i po kvalitetu... pakuju i onaj mitsuboshi 792
#1015
Posted 17 February 2016 - 12:02
#1016
Posted 01 March 2016 - 04:14









#1017
Posted 03 April 2016 - 15:41

Ovde u ovom selu od Kruševca nema nigde...
Riknuo mi je kuglicasti u remenicama pa sam morao da vadim i iglicasti da bi dosao do njega pa sam zeznuo oba i seger. Jbg nisam imao odgovarajuci radapciger...
Trenutno vozim sa fabrickim mina remenicama mislim da su sa Pitine sr-ke.

#1018
Posted 03 April 2016 - 18:35
Proveri dal imaju u optimi
#1019
Posted 12 April 2016 - 03:34
Ocistio sam sve lepo i isproveravao. Kocnice su odlicne, zadnje plocice sam skoro menjao a prednje su jos uvek fabricke ali ima "mesa" dosta. Zamenio ulje u reduktoru. Sad se onaj +25% primar manje cuje, valjda se i razradio u medjuvremenu. Nekad se cuo kao Yugo kad ide u rikverc.


Moram da nabavim i podizac amortizera jer je ovako nizak dosta pa sam par puta ogrebao auspuh o lezeci policajac. Farove treba da prepravim u LED... Tu me interesuje da li mogu nekako da montiram jos jedan regler, pa struju za svetla tj taj namotaj upotrebim za dodatno punjenje akumulatora, a svetla izvedem sa njega.
Edited by MaRk0, 12 April 2016 - 03:48.
#1020
Posted 12 April 2016 - 08:10
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users