

#1441
Posted 12 May 2021 - 11:58
Namotaj propisno, upresuj pa kad meris pritisak pumpicom meri zajedno sa auspuhom, blokadu stavi na spoj stingera i topa.
#1442
Posted 12 May 2021 - 12:57
Uglavnom pod temperaturom se stvrdne i napravi nepropusnu barijeru,ali je posle problem skinuti
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
#1443
Posted 12 May 2021 - 13:33
#1444
Posted 12 May 2021 - 15:26
#1445
Posted 12 May 2021 - 23:20
Pilotka otisla gore 44, srafic dva kruga odvijen, klipic veci ugao skosenja, deblja igla spustena za jedan zub, 97 glavna. Sa ostrijom iglom prducka ali samo dok ne uleti u rezonancu. sa tupljom brze ode gore...
Moracu da predjem na tvrdje oprugice kvacila, ove mekse nemaju sta vise da traze ovde. A mogu i da se oprostim od tihe voznje

#1446
Posted 13 May 2021 - 12:50
#1447
Posted 13 May 2021 - 19:59
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
#1448
Posted 13 May 2021 - 20:32

#1449
Posted 13 May 2021 - 21:37
Ajde sad ko da se seti kakva je postavka...

#1450
Posted 13 May 2021 - 22:21
0>R<6500 = 14* pre GMT
6500>R<10500 = 20* pre GMT
10500>R<13000 = 14* pre GMT
13000>R<14000 = 12* pre GMT
14000>R<15000 = 10* pre GMT
R>15000 = 8* pre GMT
Karburator:
pilotka 44, srafic 1,5 kruga, siromasniji klipic, tupa igla skroz spustena, glavna 106. Vidi se problem... Svecka sa mesanom voznjom crna, polu-mokra, nestabilan ler. Hahahah! Ovo prducka izmedju 6 i 10k kad postane siromasan... Tu treba da ga dobijem verovatno vecom pilotkom a posle manjom glavnom. Verovatno jer njemu ler, po oduzimanju gasa, stoji neko vreme na 3000.
I blago meni sa razradom od 5km
#1451
Posted 14 May 2021 - 07:13
Ja bih uglove paljenja uradio agresivnije, nalik mhr krivama...
#1452
Posted 14 May 2021 - 17:35


Evo kako ide dihtung na flansu malo kaci ivicama... Ova druga je cep od TPU(Guma/plastika) pravljen na 3d stampacu koji se naduje kada se dotegne staf i uhvati po zidovima. Sa druge strane je leziste za maticu koja se samo ubaci i zalepi.

Ovde je pustao kad sam prvi put montirao... Evo i nekoliko random fotki dok sam radio.






#1453
Posted 14 May 2021 - 18:24

Edited by MaRk0, 14 May 2021 - 18:27.
#1455
Posted 14 May 2021 - 18:36
Ja se ne secam gde, postovao sam sliku iz manuala za sve krive koje dolaze u mhr cdi-u, bilo je mislim pet mapa za od 50ccm do 95ccm kao i dve mape za 4t.
#1456
Posted 14 May 2021 - 18:42
Razredni, on 14 May 2021 - 18:36, said:
Ja se ne secam gde, postovao sam sliku iz manuala za sve krive koje dolaze u mhr cdi-u, bilo je mislim pet mapa za od 50ccm do 95ccm kao i dve mape za 4t.
Nasao sam.

#1457
Posted 14 May 2021 - 18:43

#1458
Posted 14 May 2021 - 18:47
Razredni, on 14 May 2021 - 18:43, said:

Skunuo sam u pdf-u. Hvala!

#1459
Posted 14 May 2021 - 21:19
#1460
Posted 14 May 2021 - 22:43

Ostavio bih do 2500 obrtaja fabricki ugao zbog lakseg startovanja motora... Kasnije, da 31* do nekih 8k... Potom pad do dela gde ulazi u rezonancu, blazi pad kroz rezonancu i kraj opet na fabrickom uglu... Mislim da nije bitno da ide ispod toga jer se ponasa kao blokada. Makar u mom slucaju. Sa racingom mk2 to nije slucaj i ne znam zasto. Znam samo da cim mu na startu rezonance udarim manji ugao ili jednak fabrickom (12-pre GMT) motor ne moze preko. Sad da li je to do lose podesenog karburatora je pitanje. Najbolje je krenuti od ravne linije i podesiti karb tu najbolje moguce a potom korigovati paljenje da prepegla neravne.
Lako je uz dyno test(valjke) i lambda senzore ali posto ja to ovde nemam, prinudjen sam da improvizujem...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users