#361
Posted 12 October 2014 - 10:43
#362
Posted 12 October 2014 - 21:47
#363
Posted 12 October 2014 - 22:33
#364
Posted 17 October 2014 - 22:48
Montiranje vrucih lezajeva na zaledjene osovine... Lezajevi grejani u ulju na 90*. Sve proteklo glatko...
Vraceno u zamrazivac na 4-5 sati... Usledilo ubacivanje u blokove. Prvo u veliki blok, prethodno namazan diht masom, onda mali blok preko svega toga, brzo ubacivanje srafova i stezanje. Cuknuo drskom od cekica malo levo pa desno onako cisto da legne i provera lufta, cuje se, ima ga odlicno...
Semerinzi: Nisam slikao onaj kod magneta, ima svoje mesto samo se namesti... Montirao plasticni zupcanik uljne pumpe iz nekih mojih razloga. Ne planiram da ubacujem uljnu, samo necu da remetim balans.
I ovaj kog sam slucajno gurnuo do kraja. Jedva je krenuo da ulazi i od jednom buc propade... Ko ga sisa valjda ce izaci sam od sebe. Ako ne lako cu da ga zamenim, samo treba da nabavim drugi.
Usisna lula je dobila 3 sloja diht mase(silikona). Prvo tanak sloj silikona pa dihtung, drugi sloj silikona pa usisni ventil, treci sloj silikona pa lula.
Montirani brezoni koji su na kraju ispali malcice kraci nego sto treba, ali samo pola milimetra nije strasno. Pripremio dihtunge, montirao klip, kariku, iglicasti, bolcnu, osigurace... Podmazao sve lepo. Nabacio cilindar i glavu. Cilindar isto dobio dosta slojeva silikona oko dihtunga itd.
Squish izasao je na 0,70 treba na 0,60 ali moze da se tolerise. U uputstvu pise 0,60 +-0,10.
Proverio sam da li vuce fals negde. Napravio potrebnu aparaturu, klip spustio u DMT, napumpao blok na 1 bar i ostavio. Jbg nisam imao onaj precizan manometar sa aparata ze merenje krvnog pritiska samo onaj sa pistolja za pumpanje guma... 10 minuta kasnije jos je drzao pritisak. Montirao sam primar.
Pokupio od majstora onu osovinicu sa malim zupcanikom sekundara. Dobro je odradio, nije hteo nista da mi naplati ali sam mu ostavio makar za pivo da me ne bije maler posle...
Levo je fabricki, a desno malossi zupcanik. Skinuto nekih 2mm sa osovinice vidi se sa slika ispod. Osovinica je u plusu nekih 2,5 stotih u odnosu na rupu malossi zupcanika, tolika je bila i razlika u odnosu na fabricki.
Treba ovo sutra da nabijem kako znam i umem. Osovinicu cu u zamrazivac a zupcanik ide pod brener pa na hidraulicnu dizelicu.
#365
Posted 17 October 2014 - 23:17
#366
Posted 17 October 2014 - 23:28
#367
Posted 17 October 2014 - 23:36
A semering obavezno menjaj, ako je propao do kraja onda je sigurno zapusio onaj uljni kanal za podmazivanje lezajeva i ako ostane tako lezajevi ce zaribati usled nedovoljnog podmazivanja, kavez ce se pregrejati i raspasti.. Probaj napumpati blokove ali ne mnogo preko 1 bar pa ako ga pritisak ne izbije na svoje mesto moras da ga menjas..
#368
Posted 18 October 2014 - 00:15
#369
Posted 18 October 2014 - 00:16
#370
Posted 18 October 2014 - 00:23
#371
Posted 18 October 2014 - 00:26
#372
Posted 18 October 2014 - 00:28
Pita, on 18 October 2014 - 00:15, said:
Pa trudim se da sve slikam, ali nekako uvek preskočim pojedine delove. Da vidiš samo kako sam radio proveru da li vuče falš... Bukvalno sam preko pištolja pumpao sa pumpe za biciklu i nogama sam držao pritisnuto srevo na pištolj. Ma komedija.
#373
Posted 18 October 2014 - 00:34
#374
Posted 18 October 2014 - 00:41
#375
Posted 18 October 2014 - 03:19
Послато са HTC One mini 2
#376
Posted 18 October 2014 - 09:01
#377
Posted 18 October 2014 - 09:43
#378
Posted 19 October 2014 - 03:54
Ipak je izgleda bitno to podmazivanje sa strane jer dodatno hladi lezajeve. Mada mi je nelogicno da postoje sa strane cilindra jer smesa ide iz kompresionog prostora ka cilindru... Jbg sad, kad bi nasao neki nacin da izvucem taj semering da legne na osigurac bez da ga vadim i stavljam drugi. Valjda su projektanti nekako predvideli taj slucaj. :(
Stvar je u tome sto se do skoro pola tog kanala nalazi lezaj a od pola je otvoren. A ja sam sad i tu drugu polovinu zatvorio semeringom. Steta sto nisam slikao kako stoji, mada ne bi ni mogao bas da ubodem kamerom jer je mracno...
Mrzim kad mi tako neka glupost napravi zastoj. Do sad bi sklopio sve i razrada bi tekla uveliko. Sve u svemu da nastavim ja dalje dok ne smislim sta cu.
Nabio sam onu osovinicu u veliki zupcanik primara. Ona je bila u zamrazivacu tokom noci, a zupcanik sam zagrejao na boci za plin i to onako dobro dok nije pocrneo od toplote. Plasio sam se da ne zastanem na sredini u toku procesa i onda ni napred ni nazad. Boka je bio pored za svaki slucaj, lakse je kad se radi u dvoje. Medjutim, osovinica je usla u zupcanik tek malim pritiskom prstiju. Bas sam se iznenadio sta temperatura radi sa ovim materijalima, dok sam pokusavao rukama da nabijem nije bilo sanse. Ipak je razlika 2,5-3 stotih. Koliko ce ta veza biti jaka videcemo u toku exploatacije masine...
Trebam nabaviti semering vodene pumpe, smisliti kako da pricvrstim treci sraf iste... Montirao sam 6g rolnice i stavio fabricko kvacilo i korpu dok traje razrada. Karburator je nastelovan po Doom-ovoj SR-ki tako da bi tu samo podigao iglu za jedan zub i stavio broj vecu diznu. Mada ovde ide Trek a ne C16 tako da...
E sad pitanje za airbox. Karb je 21mm, da li da otvaram airbox isto na 21mm ili vise?
#379
Posted 19 October 2014 - 12:19
Quote
#380
Posted 19 October 2014 - 12:58
25 user(s) are reading this topic
0 members, 25 guests, 0 anonymous users