Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#361 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 12 October 2014 - 10:43

Najbolje bi bilo pjeskarit i plastificirat, najotpornije je na koroziju i oštećenja.

#362 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 October 2014 - 21:47

Videću šta ću sa ramom. Nego montirao sam danas radilicu. I sve protekne savršeno, al za malo. Slučajno sam nabio semering na strani varijatora skroz do kraja. Sad se iz onog kanala za podmazivanje vidi da je semering do pola zatvorio i skroz je nabijen do ležaja. Kako to da rešim? Da probam usisivačom da ga izvučem? Hahaha... :D Ili da napumpam blokove pa možda izadje sam?

#363 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 October 2014 - 22:33

Istu stvar sam ja uradio cim sam ubacio novu radilicu!! :D Nemoj samo nista da guras izmedju osovine radilice i semeringa da ne napravis riseve pa ti posle nece zaptivati kako treba. Pa ako imas neki ultra jak usisivac probaj njime :D Mislim da se pravilno vade tako sto uzmes npr bijaks i malom burgijicom pazljivo probusis semering na sredini na oba kraja, zatim zavrnes obicne srafove za drvo u njih i izvuces ih.. Znam da ima neki alat bas za vadjenje semeringa, oko 1000din kosta. Inace prvi put kad sam namestao semeringe 3 komada sa strane varijatora sam bacio, na pocetku tesko ulaze i onda odjednom previse propadnu, treba paziti sa njima....

#364 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 October 2014 - 22:48

Slike, slike, slike... :D

Montiranje vrucih lezajeva na zaledjene osovine... Lezajevi grejani u ulju na 90*. Sve proteklo glatko...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Vraceno u zamrazivac na 4-5 sati... Usledilo ubacivanje u blokove. Prvo u veliki blok, prethodno namazan diht masom, onda mali blok preko svega toga, brzo ubacivanje srafova i stezanje. Cuknuo drskom od cekica malo levo pa desno onako cisto da legne i provera lufta, cuje se, ima ga odlicno...

Posted Image

Posted Image

Semerinzi: Nisam slikao onaj kod magneta, ima svoje mesto samo se namesti... Montirao plasticni zupcanik uljne pumpe iz nekih mojih razloga. Ne planiram da ubacujem uljnu, samo necu da remetim balans.

Posted Image

I ovaj kog sam slucajno gurnuo do kraja. Jedva je krenuo da ulazi i od jednom buc propade... Ko ga sisa valjda ce izaci sam od sebe. Ako ne lako cu da ga zamenim, samo treba da nabavim drugi.

Posted Image

Usisna lula je dobila 3 sloja diht mase(silikona). Prvo tanak sloj silikona pa dihtung, drugi sloj silikona pa usisni ventil, treci sloj silikona pa lula.

Posted Image

Montirani brezoni koji su na kraju ispali malcice kraci nego sto treba, ali samo pola milimetra nije strasno. Pripremio dihtunge, montirao klip, kariku, iglicasti, bolcnu, osigurace... Podmazao sve lepo. Nabacio cilindar i glavu. Cilindar isto dobio dosta slojeva silikona oko dihtunga itd.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Squish izasao je na 0,70 treba na 0,60 ali moze da se tolerise. U uputstvu pise 0,60 +-0,10.

Posted Image

Proverio sam da li vuce fals negde. Napravio potrebnu aparaturu, klip spustio u DMT, napumpao blok na 1 bar i ostavio. Jbg nisam imao onaj precizan manometar sa aparata ze merenje krvnog pritiska samo onaj sa pistolja za pumpanje guma... 10 minuta kasnije jos je drzao pritisak. Montirao sam primar.

Posted Image

Pokupio od majstora onu osovinicu sa malim zupcanikom sekundara. Dobro je odradio, nije hteo nista da mi naplati ali sam mu ostavio makar za pivo da me ne bije maler posle...

Levo je fabricki, a desno malossi zupcanik. Skinuto nekih 2mm sa osovinice vidi se sa slika ispod. Osovinica je u plusu nekih 2,5 stotih u odnosu na rupu malossi zupcanika, tolika je bila i razlika u odnosu na fabricki.

Posted Image

Posted Image

Treba ovo sutra da nabijem kako znam i umem. Osovinicu cu u zamrazivac a zupcanik ide pod brener pa na hidraulicnu dizelicu.

#365 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 October 2014 - 23:17

Lepo Marko :D Tako se to prezentuje a ne ko pojedini .... :)

#366 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 17 October 2014 - 23:28

Bravo majstore samo napred,i proveri sad posle napumpavanje dali se semering vratio gde mu je mesto :D

#367 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 October 2014 - 23:36

A ja bas pre neki dan konstatovao da je bolje okrenuti lezajeve obrnuto neg sto si ti, to sam procitao i na sajtu scooter attacka..

A semering obavezno menjaj, ako je propao do kraja onda je sigurno zapusio onaj uljni kanal za podmazivanje lezajeva i ako ostane tako lezajevi ce zaribati usled nedovoljnog podmazivanja, kavez ce se pregrejati i raspasti.. Probaj napumpati blokove ali ne mnogo preko 1 bar pa ako ga pritisak ne izbije na svoje mesto moras da ga menjas..

#368 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 October 2014 - 00:15

Super posao, lepo prezentovano...skvis od 0.7 je ok

#369 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 October 2014 - 00:16

Ja sam skontao da otvoreni deo ležajeva treba okrenuti ka sredini radilice. Tako sam i uradio. Ma izaći će semering napolje valjda. Inače ne bi bi stavljali onaj seger osigurač.

#370 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 18 October 2014 - 00:23

Pa da, tako i treba... Kako vidim na slici, ti si dobro okrenuo...

#371 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 October 2014 - 00:26

Nece izaci, neki minarelli uopste nemaju taj seger, ja sam ove sezone vozio bez njega i nije se pomerio..

#372 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 October 2014 - 00:28

View PostPita, on 18 October 2014 - 00:15, said:

Super posao, lepo prezentovano...skvis od 0.7 je ok

Pa trudim se da sve slikam, ali nekako uvek preskočim pojedine delove. Da vidiš samo kako sam radio proveru da li vuče falš... Bukvalno sam preko pištolja pumpao sa pumpe za biciklu i nogama sam držao pritisnuto srevo na pištolj. Ma komedija.

#373 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 October 2014 - 00:34

Zalepio bih nekako ovaj šraf za mali blok ali ne znam da li bi to bilo jako. U pitanju je onaj treći šraf vodene pumpe koji ne postoji na AC bloku.

Posted Image

#374 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 October 2014 - 00:41

Cime god da ga zalepis otpasce od vibracija...ne vredi....jedino da urezes negde navoj ako ima mesta

#375 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 18 October 2014 - 03:19

Toliko si sve ocistio da mozes komotno u sobi da sklapas, svaka cast, milina je videti sve lepo u koracima slikano. A za semering se ne brini, bitno je da digtuje i ne vuce fals, a to da li si zapusio rupicu za podmazivanje lezajeva ili ne, nemoj da te brine jer se lezajevi svakako podmazuju smesom koja udje u kompresioni prostor, a jos su i otvoreni ka radilici. Na nekim projektima sam gledao da zatvaraju te rupice za podmazivanje, pa ako njima radi tako, zasto ne bi i tebi.

Послато са HTC One mini 2

#376 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 October 2014 - 09:01

Ali ti koji zatvaraju rupice za podmazivanje imaju dodatne sastrane cilindra pa su zatvoriji jednu jer je nepotrebna.. Treba biti oprezan, znam da je neko sa foruma morao opet rasklapati blokove jer mu otisao preduboko semering i raspali se lezajevi..

#377 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 October 2014 - 09:43

Ja sam zatvorio te rupe za podmazivanje u bloku, i nema problema

#378 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2014 - 03:54

Hmmm... Bojan je u pravu. Na ovom kineskom bloku postoje samo ti kanali za podmazivanje sa strane usisa. Nema ih ka cilindru.
Ipak je izgleda bitno to podmazivanje sa strane jer dodatno hladi lezajeve. Mada mi je nelogicno da postoje sa strane cilindra jer smesa ide iz kompresionog prostora ka cilindru... Jbg sad, kad bi nasao neki nacin da izvucem taj semering da legne na osigurac bez da ga vadim i stavljam drugi. Valjda su projektanti nekako predvideli taj slucaj. :(

Posted Image

Stvar je u tome sto se do skoro pola tog kanala nalazi lezaj a od pola je otvoren. A ja sam sad i tu drugu polovinu zatvorio semeringom. Steta sto nisam slikao kako stoji, mada ne bi ni mogao bas da ubodem kamerom jer je mracno...

Posted Image

Mrzim kad mi tako neka glupost napravi zastoj. Do sad bi sklopio sve i razrada bi tekla uveliko. Sve u svemu da nastavim ja dalje dok ne smislim sta cu.

Nabio sam onu osovinicu u veliki zupcanik primara. Ona je bila u zamrazivacu tokom noci, a zupcanik sam zagrejao na boci za plin i to onako dobro dok nije pocrneo od toplote. Plasio sam se da ne zastanem na sredini u toku procesa i onda ni napred ni nazad. Boka je bio pored za svaki slucaj, lakse je kad se radi u dvoje. Medjutim, osovinica je usla u zupcanik tek malim pritiskom prstiju. Bas sam se iznenadio sta temperatura radi sa ovim materijalima, dok sam pokusavao rukama da nabijem nije bilo sanse. Ipak je razlika 2,5-3 stotih. Koliko ce ta veza biti jaka videcemo u toku exploatacije masine...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Trebam nabaviti semering vodene pumpe, smisliti kako da pricvrstim treci sraf iste... Montirao sam 6g rolnice i stavio fabricko kvacilo i korpu dok traje razrada. Karburator je nastelovan po Doom-ovoj SR-ki tako da bi tu samo podigao iglu za jedan zub i stavio broj vecu diznu. Mada ovde ide Trek a ne C16 tako da...

E sad pitanje za airbox. Karb je 21mm, da li da otvaram airbox isto na 21mm ili vise?

#379 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 19 October 2014 - 12:19

Quote

E sad pitanje za airbox. Karb je 21mm, da li da otvaram airbox isto na 21mm ili vise?
22-24mm slobodno...

#380 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2014 - 12:58

Steta sto vozis treka, mogao si potraziti preko oglasa kod nas ili preko ebay-a neki koji prilici tom cilindru..





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users