#701
Posted 30 April 2015 - 00:21
#702
Posted 30 April 2015 - 00:21
#703
Posted 30 April 2015 - 00:27
međutim tačno se sećam da sam i ja jednom zapatio to kvačilo 110mm, ne s6 nego neko RMS i da mi nije bilo dobro ni u jednoj aplikaciji 112 i 107
#704
Posted 30 April 2015 - 00:37
#705
Posted 30 April 2015 - 00:39
#706
Posted 30 April 2015 - 00:51
#707
Posted 30 April 2015 - 00:54
Mislim da znam zasto je s6 ostavio tolki luft izmedju kvacila i zvona. To je da bi imao start na 5k obrtaja kad polako dodajem gas a kad naglo dam gas treba vise vremena da se otvori kvacilo pa uhvati na 10k i dize tocak, jako zanimljiva stvar..
Ti tu imas luft 2-3mm sa svake strane, mislim da je to previse..
Edited by bojan681, 30 April 2015 - 00:55.
#708
Posted 30 April 2015 - 01:37
bojan681, on 30 April 2015 - 00:54, said:
Ti tu imas luft 2-3mm sa svake strane, mislim da je to previse..
To sam i ja mislio kad sam dobio i kvacilo i korpu ali eto... Ponekad je tesko da uzmes subler i premeris sve kako treba. A ja se dva dana peglam oko ubrzanja sve mislim karb, karb... Makar sam sad u njega siguran.
Paljenje je ok ali sam se ipak pokajao sto nisam uzeo MVT milenium. Ako je sigurno to da radi do 15000 obrtaja. Napajanje i punjenje bi bilo sigurno bolje a mogao sam i onaj varijabilni cdi da iskoristim. Tu sam se isto zeznuo, ipak mislim da je klasicno paljenje bolje od inner rotora. Samo da je dobro balansirano i naravno lakse od fabrickog.
Ma, dodje mi da strpam sve u ranac i dovezem se do vas na skup pa makar mi crkao ceo motor.
#709
Posted 30 April 2015 - 01:47
#710
Posted 30 April 2015 - 08:13
U principu nije problem to balansiranje i broj obrtaja, već pretunirani cilindri i auspusi koji se visoko javljaju, preveliki pritisak koji imamo u donjem spektru kada mašina nije u rezonanci i neskladnost napajanja gorivom. Klasični magneti uglavnom ne mogu da ispeglaju, taj stadijum mašina mora da pregrmi u što kraćem roku. Ja sam se baš namučio kod madness-a, S6 TM24 je bio u funciji, igla skroz spuštena, i nivo goriva na minimumu, pilotke naravno nisam ni tada imao.
Što se tiče kvačila ne sme da klizi, jednostavno za dobar start mora biti dobar udarac, a to nije baš moguće bez punog gripa. Krsta ima 112 deltu pa ću vam izmeriti prečnik lamela mada se vozi već 4 sezone. Mera koja je deklarisana odnosi se na unutršnji dijametar zvona, 112 kinesko zvono i 112 S6 treba da su identična, odnosno 112mm po unutrašnjem obodu.
Pravi grip je kada ima zazora do max 1mm kod svake pakne, recimo za zvono 107 je kvačilo 105,5 to će biti 0,75 po pakni odnosno u poluprečniku. Kasnije je sve jedno koji je komplet, S6, Malossi, Polini, dobar zazor obećava dobar grip i jedino tako imamo pravi udarac.
#711
Posted 30 April 2015 - 10:47
Isti broj artikla mi stoji na kutiji i dimenzije... ali ovo kvacilo je prakticno 107mm. Uzeo sam ga novog pre 2-3 godine.
Deo lamelica koji ne hvata je 2.5mm a ovaj drugi na kraju 2.1, utrosile se 0.4mm za ovo vreme tj nekih 8000km. Ukupno u precniku neka bude 1mm ali gde su jos ona 2mm koja fale do 110mm... Drago mi je samo sto nisam bio u pravu ipak hvataju vecim delom 75-80%, do skoro su samo 50% hvatale pa sam mislio da je jos uvek tako. Pa moguce da su ostavili od 108 do 112 da ima prazan hod. Nema veze doci ce to na svoje...
Evo i osovine primara gde naleze zvono. Tu je 7mm i 16 zubaca...
#712
Posted 30 April 2015 - 14:39
#713
Posted 30 April 2015 - 15:38
Mario, on 30 April 2015 - 00:03, said:
za 112 koje je kompatibilno sa stock kineskim ide 112, sad to znači da će unutrašnji dijametar zvona biti 112, a kvačila oko 110,5 u sklopljenom stadijumu...
za zvono 110 koje je morini ide kvačilo koje je u sklopljenom stadijumu 108,5... dakle po 0,7 zazora sa svake strane
u ostalim slučajevima imaš da proklizava i da nema dobar grip
#714
Posted 30 April 2015 - 18:19
#716
Posted 01 May 2015 - 00:03
Vec neko vreme mi se culo kao neko kuckanje kad upalim motor dok se ne zagreje. Krene da kucka i obrtaji na leru opadnu i ugasi se. Ali ne uvek samo po nekad. Pa sam se uplasio i izvadio masinu da proverim ponovo sve. Ne znam sta moze da bude razlog tog kuckanja. Ne mogu lepo da cujem odakle dolazi. Kad sam vec stigao do ovde ne znam da li da probam da zamenim semeringe, vec imam rezervne. Razlog je onaj do varijatora sto sam ga prilikom montaze ugurao skooro do kraja i ne naleze na seger osigurac, vec je dobrim delom zatvorio kanal za podmazivanje lezaja.
#717
Posted 03 May 2015 - 22:15
Voznja danas sa 92 diznom, full gas najbolji do sada. Trokiranje na 1/4 i 1/2 gasa izrazeno tek kada se motor dobro zagreje. Pilotka 42 i igla w9 skroz spustena. Idem proba w7 skroz spustena...
#718
Posted 04 May 2015 - 23:14
Skinuo masinu otvorio cilindar... Otisao iglicasti u velikoj pesnici, na celu klipa ocrtana glava cilindra.
Toliko o stezanju na osecaj. Ubio sam squish od 0.6mm.
#719
Posted 04 May 2015 - 23:20
#720
Posted 04 May 2015 - 23:26
35 user(s) are reading this topic
0 members, 35 guests, 0 anonymous users