#861
Posted 22 August 2015 - 11:11
Po mom misljenju treba ga doterati na meru za 107 korpu i prodas ka kao i 112 korpu a zatim nabavis ono artek 107kvacilo sa cnc korpom, dolazi komplet za malo jace od 100 eur, to bi bila prava investicija..
#862
Posted 25 August 2015 - 00:03
Tako da sad imam situaciju da uz skroz zategnute narandzaste oprugice, sa sva tri tegica po pakni, kvacilo uhvati na 8k obrtaja pri naglom zavrtanju gasa i onda motoru treba neka duzina vecnosti da uleti u rezonancu. Danas se vozao po gradu i stvarno je nezgodno kad hocu da se ukljucim na raskrsnici, zavrnem gas, kvacilo uhvati a ja molim boga da onaj ispred koga trebam da se ukljucim ne ide 200 na sat. Ostaje mi jos da probam da izbacim po jedan tegic sa pakni pa da vidim kako ce da se ponasa.
Inace nesto mi je motor postao sumnjiv. Pogubio sam neke, ranije stalno prisutne,vibracije na nekim obrtajima. Motor se smirio bas onako prede kako treba. Plasi me malo.
#863
Posted 25 August 2015 - 00:13
#864
Posted 25 August 2015 - 00:18
Remen mi je bio los,provjeri remen
#865
Posted 25 August 2015 - 00:19
#866
Posted 25 August 2015 - 00:23
Mnogo je teze podesiti da se sve tri isto razlete kada je veliki razmak nego kada je mali
#867
Posted 25 August 2015 - 01:45
U pravu si Mario. Sad vracam film i bas svaki put kada sam dotezao i popustao oprugice imao sam razlicite vibracije. Garantovano su mi se oprugice isteglile a zvono cu da proverim bas kad budem bio u prilici. Za pocetak, povadicu po jedan tegic pa cu videti na cemu sam. Masina dobro preleti tih 7-8k obrtaja ali mi fali jos 1000 vise jer znam da pri startu bar jos 1500 obrtaja fali da upadne u rezonancu. Otud i taj los start.
#868
Posted 25 August 2015 - 10:44
kažem ti ja bih za taj setup spakovao crvene, i posle probao sa tegovima... oni su ti u principu za fino podešavanje, reda 200 rpm-a slično kao na delti oni utezi ispod
#869
Posted 25 August 2015 - 11:23
Ja sam one moje narandzaste vozio 2,5 sezone i zato mi na skupu u ns drzale dok se ne zagreje skuter i onda krenu da se tegle.
Kako sam zamenio novim s6 crvenim, najjacim iz seta, vise nema variranja obrtaja i kvacilo me sluzi savrseno.
Ja sam ubacio sve tegove u kvacilo jer svaki taj tegic znaci dodatan grip a nasi skuteri su dovoljno nabudzeni pa te tegice ni ne osete..
Edited by bojan681, 25 August 2015 - 11:24.
#870
Posted 25 August 2015 - 11:52
to je osnovni problem, a sekundarni je što natežemo sa šrafom tanke opruge da visoko hvataju, u principu treba koristiti adekvatne oprugice za određene obrtaje, a šraf za natezanje i utege upotrebljavati za "fine tuning"
#871
Posted 25 August 2015 - 20:08
#872
Posted 25 August 2015 - 21:00
#873
Posted 27 August 2015 - 02:45
Da li mi verujete da od tada sa prelaskom na inner rotor i c21 nisam uspeo da dostignem ni priblizno takav rezultat. Tad je na motoru bilo fabricko paljenje i Trek koji je radio na 10500rpm.
I koja je fora sa ovim c21 nenormalno mi je sirok prema izduvu u odnosu na treka. Mislim jesu to dva razlicita sveta ali mi ovaj deluje kao da je za 90cc a ne za 70.
#874
Posted 27 August 2015 - 09:50
#875
Posted 27 August 2015 - 11:44
#876
Posted 27 August 2015 - 12:21
#877
Posted 27 August 2015 - 13:28
Nzm tacno sta se desava u tom kablu od obrtaljke, znam da kroz njega prolaze 3 zice i kasnije izlazi ona zelena, sad koja je sa kojom unutra povezana to ne znam..
#878
Posted 27 August 2015 - 14:48
Edited by dajteh, 27 August 2015 - 14:50.
#879
Posted 27 August 2015 - 22:59
AcaPostar, on 27 August 2015 - 12:21, said:
Ma prisao mi neki stariji lik pre dva meseca da pita sta sam radio na motoru i tako to. Ja mu objasnjavao da mi je tesko da ustelujem, a on meni kaze da je ovaj auspuh za vece kubikaze a to je kao zakljucio po sirini tog konusa. Kaze i on se kao mladji bavio motorima, sredjivao jugice za trke... Ma nema veze... Uglavnom pohvalio me i rekao da mu je drago sto vidi da se jos uvek neko bavi time...
Sredio sam obrtomer. Nista nisam spajao, samo sam produzio zelenu zicu i namotao oko kabla svecice.
Selene smo uzeli iz Racing Planet-a. Nosac je dobar i ovaj samo sam ja svasta radio pa sam pocupao selene i morao ih menjati.
Ma kakvi... Nema ovo veze sa SR-kom samo podseca na nju. Mislim jesu se sigurno ugledali na nju kad su dizajnirali ali nista posebno. Sve je drugacije. Nista sa ovog kineza ne odgovara apriliji. Motor je neka mutacija minarelli masine i daleko od piaggia. Cak su i felne za nijansu drugacije. U sustini ovo je isti motor kao i Baotian 1E40QMA 28C. Mozda Njega ima u HR.
Dalje, kvacilo sam odneo da mi nalepe druge ferode. Majstor je zauzet pa ce uraditi sutra ili prekosutra. Rekao sam dimenzije 110.5mm za 112mm korpu.
Stigle su mi danas i nove plocice kocnica. Montirao itd. To ipak mora da bude u top stanju.
Vozio sam danas neki duzi put na 1/4 do 1/2 gasa gde se boja svecke pokazala kao crna. Igla je promenjena na deblju w12 jer onu w9 vise nisam mogao da spustam. Ova sad je na drugom zarezu odozgo a motor ovaj put pri dodavanju malog gasa zivne. Trokiranje na 1/4 gasa se smanjilo, gotovo nestalo. Temperatura po gradu ne prelazi 80* napon na akumu posle voznje 12,3V.
Rolnice 3.4gr sa zutom malossi centralnom. Max obrtaji 12600. Izlaznost kaisa 5mm do vrha multivara. Postignuta brzina 104 po satu.
Zadnji amort vise nema funkciju. Skakucem 100m posle upadanja u rupu. Narucen novi... Kada stigne bavicu se malo ovim fabrickim da vidim moze li da se sredi.
Preskocio sam deo od pre mesec dana gde sam imao prelivanje na karbu. Tu je problem bio plovak. Jednostavno sam zamenio novim iz seta za reparaciju koji sam srecom nabavio na vreme pri nekoj od porudzbina sa RP-a. Ne znam da li sam pominjao providno lonce karburatora. I ono je montirano pa sad vidim kad nema goriva ili nivo postane previsok.
Ubacujem neke od slika kasnije. Upropastio me google kada je menjao google photos pa vise nema funkciju linka za forume. Tj. ima ali kad kopiram idem na copy image addres pa paste u prozor za add photo na forumu kao sto sam uvek i radio ali ovaj put mi izbacuje -you are not allowed to use that image extenzion on this community...
27 user(s) are reading this topic
0 members, 27 guests, 0 anonymous users