Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#861 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 August 2015 - 11:11

Videces i sam dal ce ti se isplatiti da sredjujes to s6 kvacilo.

Po mom misljenju treba ga doterati na meru za 107 korpu i prodas ka kao i 112 korpu a zatim nabavis ono artek 107kvacilo sa cnc korpom, dolazi komplet za malo jace od 100 eur, to bi bila prava investicija..

#862 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 August 2015 - 00:03

Obradio sam kvacilo tako da je sada 105.5mm i stavio 107mm korpu. Bolje radi u svakom slucaju nego pre. :) Tacno se oseti da hvata kako treba. Pa i logicno je, oprugice imaju neku svoju elasticnost koju zadrzavaju pri istezanju do neke granice, u normalnom slucaju neka ta granica bude 3mm(razlika korpa kvacilo) kad je kvacilo vec utroseno. Preko te granice opruge se ne vracaju u svoj prvobitni polozaj vec se istegnu ili oslabe.

Tako da sad imam situaciju da uz skroz zategnute narandzaste oprugice, sa sva tri tegica po pakni, kvacilo uhvati na 8k obrtaja pri naglom zavrtanju gasa i onda motoru treba neka duzina vecnosti da uleti u rezonancu. Danas se vozao po gradu i stvarno je nezgodno kad hocu da se ukljucim na raskrsnici, zavrnem gas, kvacilo uhvati a ja molim boga da onaj ispred koga trebam da se ukljucim ne ide 200 na sat. Ostaje mi jos da probam da izbacim po jedan tegic sa pakni pa da vidim kako ce da se ponasa.

Inace nesto mi je motor postao sumnjiv. Pogubio sam neke, ranije stalno prisutne,vibracije na nekim obrtajima. Motor se smirio bas onako prede kako treba. Plasi me malo. :D

#863 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 August 2015 - 00:13

U kakvom je stanju remen? Jel na vrhu zadnje remenice? Taj spor start mi lici kao da krece iz druge.

#864 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 25 August 2015 - 00:18

Imao isti problem na sr-u...

Remen mi je bio los,provjeri remen :)

#865 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 August 2015 - 00:19

Povadi te tegice sve pa kreni da dodajes po potrebi... postoje i crvene oprugice za to kvacilo, medjutim ne bi bilo lose da sad zamenis makar i te narandzaste sa novim ne rastegnutima

#866 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 August 2015 - 00:23

Vibracije je moguce da su dolazile od krivog zvona, i od neravnomernog naleganja lamela..

Mnogo je teze podesiti da se sve tri isto razlete kada je veliki razmak nego kada je mali

#867 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 August 2015 - 01:45

Remen je dobar. Stoji lepo pozadi cak i viri pola milimetra. Palio sam ga i bez dekle bas iz tog razloga da vidim penje li se remen pre nego sto uhvati kvacilo. Evo sad se prenos ne greje toliko kao pre, znaci da je kvacilo bas klizilo.

U pravu si Mario. Sad vracam film i bas svaki put kada sam dotezao i popustao oprugice imao sam razlicite vibracije. Garantovano su mi se oprugice isteglile a zvono cu da proverim bas kad budem bio u prilici. Za pocetak, povadicu po jedan tegic pa cu videti na cemu sam. Masina dobro preleti tih 7-8k obrtaja ali mi fali jos 1000 vise jer znam da pri startu bar jos 1500 obrtaja fali da upadne u rezonancu. Otud i taj los start.

#868 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 August 2015 - 10:44

sasvim je logično... isteglile su ti se te narandžaste opruge

kažem ti ja bih za taj setup spakovao crvene, i posle probao sa tegovima... oni su ti u principu za fino podešavanje, reda 200 rpm-a slično kao na delti oni utezi ispod

#869 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 August 2015 - 11:23

Da, te s6 oprugice treba menjati 1 sezonski..

Ja sam one moje narandzaste vozio 2,5 sezone i zato mi na skupu u ns drzale dok se ne zagreje skuter i onda krenu da se tegle.

Kako sam zamenio novim s6 crvenim, najjacim iz seta, vise nema variranja obrtaja i kvacilo me sluzi savrseno.

Ja sam ubacio sve tegove u kvacilo jer svaki taj tegic znaci dodatan grip a nasi skuteri su dovoljno nabudzeni pa te tegice ni ne osete..

Edited by bojan681, 25 August 2015 - 11:24.


#870 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 August 2015 - 11:52

oprugice se istegle u jednoj sezoni kada se lamele razleću po 1,5mm u poluprečniku.,...

to je osnovni problem, a sekundarni je što natežemo sa šrafom tanke opruge da visoko hvataju, u principu treba koristiti adekvatne oprugice za određene obrtaje, a šraf za natezanje i utege upotrebljavati za "fine tuning"

#871 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 August 2015 - 20:08

Tako je. Videcu da nabavim te oprugice. Nego danas sam nesto cackao oko onog s6 multimera i pokidao zicu koja se umotava na kabli svecice. Sad vidim da iz kabla koji ide na multimer idu dve zice koje se posle spajaju u jednu koja se samo namota. Je li tako funkcionise? Nemam obrtaljku, hocu da popizdim a strah me je da spajam tek tako da ne zeznem nesto. Bojane znas li nesto oko toga?

#872 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 August 2015 - 21:00

Da spaja se a meri i ako se ne spaja to su antene

#873 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 August 2015 - 02:45

http://forum.pyrothe...dpost__p__73076

Da li mi verujete da od tada sa prelaskom na inner rotor i c21 nisam uspeo da dostignem ni priblizno takav rezultat. Tad je na motoru bilo fabricko paljenje i Trek koji je radio na 10500rpm.

I koja je fora sa ovim c21 nenormalno mi je sirok prema izduvu u odnosu na treka. Mislim jesu to dva razlicita sveta ali mi ovaj deluje kao da je za 90cc a ne za 70.

#874 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 August 2015 - 09:50

kako misliš širok prema izduvu ?

#875 CicaNS

    Član

  • Banned
  • PipPipPip
  • 580 posts
  • MestoVeternik
  • VozimAprilia Sr 70R

Posted 27 August 2015 - 11:44

Verovatno misli na precnig grane gde se srafi auspuh na cilindar

#876 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 August 2015 - 12:21

Marko misli na sirinu konusa od grane do srednjeg (ravnog difuzira). Mora tako, to mu daje snagu :)

#877 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 August 2015 - 13:28

Jeste ogroman c21, ja kad poredim onu izlaznu lulicu iz topa kod c21 i npr treka ogromna razlika..

Nzm tacno sta se desava u tom kablu od obrtaljke, znam da kroz njega prolaze 3 zice i kasnije izlazi ona zelena, sad koja je sa kojom unutra povezana to ne znam..

#878 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 August 2015 - 14:48

Gdje si uzimao selene za nosac masine? Bolje da si uzeo polovan dobar minarelli nosac. Nisam znao da taj sprint eagle tako dobro izgleda, i cudi me kako ga nema u HR, valjda je previse kopiran kao SR pa bi ih tuzili ovi iz piaggia :D Po meni najbolji kinez zbog skinutog dizajna i zadnjeg diska.

Edited by dajteh, 27 August 2015 - 14:50.


#879 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 August 2015 - 22:59

View PostAcaPostar, on 27 August 2015 - 12:21, said:

Marko misli na sirinu konusa od grane do srednjeg (ravnog difuzira). Mora tako, to mu daje snagu :)

Ma prisao mi neki stariji lik pre dva meseca da pita sta sam radio na motoru i tako to. Ja mu objasnjavao da mi je tesko da ustelujem, a on meni kaze da je ovaj auspuh za vece kubikaze a to je kao zakljucio po sirini tog konusa. Kaze i on se kao mladji bavio motorima, sredjivao jugice za trke... Ma nema veze... Uglavnom pohvalio me i rekao da mu je drago sto vidi da se jos uvek neko bavi time...

Sredio sam obrtomer. Nista nisam spajao, samo sam produzio zelenu zicu i namotao oko kabla svecice.

Selene smo uzeli iz Racing Planet-a. Nosac je dobar i ovaj samo sam ja svasta radio pa sam pocupao selene i morao ih menjati.

Ma kakvi... Nema ovo veze sa SR-kom samo podseca na nju. Mislim jesu se sigurno ugledali na nju kad su dizajnirali ali nista posebno. Sve je drugacije. Nista sa ovog kineza ne odgovara apriliji. Motor je neka mutacija minarelli masine i daleko od piaggia. Cak su i felne za nijansu drugacije. U sustini ovo je isti motor kao i Baotian 1E40QMA 28C. Mozda Njega ima u HR.

Dalje, kvacilo sam odneo da mi nalepe druge ferode. Majstor je zauzet pa ce uraditi sutra ili prekosutra. Rekao sam dimenzije 110.5mm za 112mm korpu.

Stigle su mi danas i nove plocice kocnica. Montirao itd. To ipak mora da bude u top stanju.

Vozio sam danas neki duzi put na 1/4 do 1/2 gasa gde se boja svecke pokazala kao crna. Igla je promenjena na deblju w12 jer onu w9 vise nisam mogao da spustam. Ova sad je na drugom zarezu odozgo a motor ovaj put pri dodavanju malog gasa zivne. Trokiranje na 1/4 gasa se smanjilo, gotovo nestalo. Temperatura po gradu ne prelazi 80* napon na akumu posle voznje 12,3V.

Rolnice 3.4gr sa zutom malossi centralnom. Max obrtaji 12600. Izlaznost kaisa 5mm do vrha multivara. Postignuta brzina 104 po satu.

Zadnji amort vise nema funkciju. Skakucem 100m posle upadanja u rupu. Narucen novi... Kada stigne bavicu se malo ovim fabrickim da vidim moze li da se sredi.

Preskocio sam deo od pre mesec dana gde sam imao prelivanje na karbu. Tu je problem bio plovak. Jednostavno sam zamenio novim iz seta za reparaciju koji sam srecom nabavio na vreme pri nekoj od porudzbina sa RP-a. Ne znam da li sam pominjao providno lonce karburatora. I ono je montirano pa sad vidim kad nema goriva ili nivo postane previsok.

Ubacujem neke od slika kasnije. Upropastio me google kada je menjao google photos pa vise nema funkciju linka za forume. Tj. ima ali kad kopiram idem na copy image addres pa paste u prozor za add photo na forumu kao sto sam uvek i radio ali ovaj put mi izbacuje -you are not allowed to use that image extenzion on this community...

#880 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 August 2015 - 15:59

Posted Image20150608_182958
Posted Image20150608_235258

Posted Image20150827_110714

Posted Image20150827_104558

Posted Image20150827_104610

Posted Image20150827_122807

Posted Image20150827_122813

Posted Image20150828_143022

Posted Image20150709_005006

Posted Image20150709_004037

Posted Image20150709_005215

Posted Image20150709_010217

Posted Image20150709_032519

Posted Image20150828_143647





27 user(s) are reading this topic

0 members, 27 guests, 0 anonymous users