Pitanja - karburator
#41
Posted 24 January 2015 - 19:08
#42
Posted 24 January 2015 - 20:06
#43
Posted 24 January 2015 - 20:20
sinisa93, on 24 January 2015 - 20:06, said:
da, baš sam i ja to hteo da mu predložim, ali nažalost model VHB 24 BS nigde nisam uspeo da pronađem, da bi znali koju tačno postavku ima. Šta više, sem na ovom Britanskom odeljku dell/weber nigde više se pominju delovi za VHB, a model 24mm kao da ne postoji.. Čak i na zvaničnim sajtovima kada se ukuca u pretragu model ne ppostoji :(
http://www.dellortodirect.com/
http://www.dellorto.it/
#44
Posted 24 January 2015 - 20:48
#45
Posted 02 February 2015 - 11:51
#46
Posted 02 February 2015 - 12:59
Dobar je el. saug dok ne pobrljavi...nemas pojma koliko sam srecan sto sam kupio dell da se konacno rijesim njega i predjem na rucni...
#47
Posted 02 February 2015 - 13:02
#48
Posted 02 February 2015 - 14:44
Lauda, on 02 February 2015 - 12:59, said:
Dobar je el. saug dok ne pobrljavi...nemas pojma koliko sam srecan sto sam kupio dell da se konacno rijesim njega i predjem na rucni...
#49
Posted 02 February 2015 - 23:16
električni saug, hvala lepo dok ne budem vozio fabrički motor!
#50
Posted 02 February 2015 - 23:34
#51
Posted 02 February 2015 - 23:49
A elektronski je dobar jer nema brige dok dobro radi, ali ubi me ono dugotrajno troksanje, a pogotovo kad se zagrije motor, pa stanes na kratko negdje, a on se opet aktivira.
Sa manualcen znam kad sam otvorio, a kad zatvorio cok diznu, po meni je bolje jer imas vise kontrole.
#52
Posted 03 February 2015 - 00:41
#53
Posted 03 February 2015 - 01:09
#54
Posted 20 March 2015 - 13:03
#55
Posted 20 March 2015 - 14:11
Iz onog grafika koji si postavio video si da glavna dizna radi od 3/4 do punog gasa. Igla je ta kojom podesavas smesu od 1/4 do 3/4 gasa. Pilotka je zaduzeba za prvu 1/4 , a sve zajedno mozes da peglas donekle srafom smese..
Ni jedna fabrika nece staviti iglu na prvi zarez, to znaci da je igla neadekvatna..
Poenta je da u razradi bude malo masnija smesa u onim otklonima na kojim se vozi motor, znaci do pola gasa. Ako se poveca glavna dizna a igla potopi, necemo dobiti bogatiju smesu do pola gasa...
Posto u konkretnom slucaju Mitkova imamo sve parametre slicne kao na serijskom skutu ( precnik-zapremina-stepen kompresije) bilo bi dobro da se standardna igla (koja fabricki stoji na sredini) podigne za 1 zub..
Sraf smese se moze prognozirati samo na papiru dok se skut ne upali, velike su oscilacije ako se menja glavna dizna na slepo...
#56
Posted 20 March 2015 - 14:57
#57
Posted 20 March 2015 - 15:58
#58
Posted 20 March 2015 - 17:30
Fabrika nikada nece staviti seger na iglu da bude skroz pototopljena, to je neko drugi radio..
Naravno da glavna dizna i njena velicina utice na smesu u svim spektrima, i mozemo je korigovati drugim komponentama.
U slucaju da se SVE zadrzi fabricki a samo poveca glavna dizna imacemo bogatiju smesu, i ako je sve ostalo isto kao pre, necemo imati potrebu da dalje mastimo smesu..
Polemiku smo zapoceli zbog razrade, pa da pojasnimo i to. Savetovao si drugog clana da potopi iglu zato sto je povecao diznu za nazivnih 7 brojeva. Prvo te dizne ne mogu da se porede, i npr tih kineskih 60 oznaka koju nosi mikuni i oznacava protok dizne u minuti, a to je "mozda" po spijun iglicama 50-52 po dellortu. Dalje, kada tako nastelovan karburator startuje prvi put termogrupu koja se razradjuje, trokirace, morace da se dodaje vazduh na sraficu smese i podize ler gas itd. A tada ce oslabiti smesu u nizem spektru na igli koja je vec potopljena. I eto velikog problema!
Jel se razumemo, zasto sam pisao da je igla ta koja odredjuje otklon rucice, jer u razradi ne idemo do punog gasa, pa samim tim nije strasno da li je glavna 5 br gore ili dole, bitno je na igli da bude bogat a to moze da kompezuje i segerom i pilotkom i srafom smese..
Nije poenta isterivati mak na konac, sve je vec neko probao i napisao, po meni je veci problem ako neko zalepi cilindar u razradi.
Samo opusteno
#59
Posted 20 March 2015 - 18:14
#60
Posted 20 March 2015 - 22:10
AcaPostar, on 20 March 2015 - 14:11, said:
Iz onog grafika koji si postavio video si da glavna dizna radi od 3/4 do punog gasa. Igla je ta kojom podesavas smesu od 1/4 do 3/4 gasa. Pilotka je zaduzeba za prvu 1/4 , a sve zajedno mozes da peglas donekle srafom smese..
Ni jedna fabrika nece staviti iglu na prvi zarez, to znaci da je igla neadekvatna..
Poenta je da u razradi bude malo masnija smesa u onim otklonima na kojim se vozi motor, znaci do pola gasa. Ako se poveca glavna dizna a igla potopi, necemo dobiti bogatiju smesu do pola gasa...
Posto u konkretnom slucaju Mitkova imamo sve parametre slicne kao na serijskom skutu ( precnik-zapremina-stepen kompresije) bilo bi dobro da se standardna igla (koja fabricki stoji na sredini) podigne za 1 zub..
Sraf smese se moze prognozirati samo na papiru dok se skut ne upali, velike su oscilacije ako se menja glavna dizna na slepo...
Ni jedna fabrika nece staviti iglu na prvi zarez, to znaci da je igla neadekvatna..,
E moram malo da te razuverim.Kod Zaxx-a je igla bila potopljena skroz i to sam ubedjen da je fabricka postavka jer su takvu postavku predvideli za voznju sa blokadama do 45 km/h
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users