Jump to content


Pitanja - karburator


  • This topic is locked This topic is locked
240 replies to this topic

#41 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 24 January 2015 - 19:08

nadan se da nisam fulo temu , uglavnom ako netko ima takv karb ili ima informaciju o njemu, zamolio bi ga da mi oda koji bush atomizer i atomizer za njega trebam jer ja nisam dobio sa svojim a vec 3 dana trazim po netu i nista ne nalzim, radi so o dellortu vhb 24 bs identican ko ovaj na slici samo sta je moj 24 http://www.ebay.com/...ca7ebe0&vxp=mtr

#42 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 24 January 2015 - 20:06

Evo ovdje svi moguci dijelovi za njega...

http://www.dellorto....artsectionID=68

#43 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 January 2015 - 20:20

View Postsinisa93, on 24 January 2015 - 20:06, said:

Evo ovdje svi moguci dijelovi za njega...

http://www.dellorto....artsectionID=68

da, baš sam i ja to hteo da mu predložim, ali nažalost model VHB 24 BS nigde nisam uspeo da pronađem, da bi znali koju tačno postavku ima. Šta više, sem na ovom Britanskom odeljku dell/weber nigde više se pominju delovi za VHB, a model 24mm kao da ne postoji.. Čak i na zvaničnim sajtovima kada se ukuca u pretragu model ne ppostoji :(

http://www.dellortodirect.com/

http://www.dellorto.it/

#44 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 24 January 2015 - 20:48

o tom pricam ja sam to sve pretrazio i nigdje nista, zato sam i objavio mozda netko ima taj stariji karb pa da proveri koje je oznake :/

#45 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 February 2015 - 11:51

Uh, koja prednost E- sauga ! Zaverglas, zakurblas i ne mislis...U ove `ladne dane vozim samo Tomasakija, odem do prodavnice na dva - tri , pet minuta , izadjem i vec nece da pali bez sauga ...onda se saginji , guraj prst kroz onu rupu na poklopcu , trazi polugicu sauga ...brzo se ohladi kad je spoljna temperatura niska ...

#46 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 February 2015 - 12:59

Sve te tvoje muke Miso se mogu rijesiti sa jednom sajlom od 100 - 150cm koju nakacis negdje na dohvat ruke i uzivas ;)
Dobar je el. saug dok ne pobrljavi...nemas pojma koliko sam srecan sto sam kupio dell da se konacno rijesim njega i predjem na rucni...

#47 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 02 February 2015 - 13:02

Eliminises odmah jednu stavku u stelovanju karba koja itekako hoce da pravi problem.

#48 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 02 February 2015 - 14:44

View PostLauda, on 02 February 2015 - 12:59, said:

Sve te tvoje muke Miso se mogu rijesiti sa jednom sajlom od 100 - 150cm koju nakacis negdje na dohvat ruke i uzivas ;)
Dobar je el. saug dok ne pobrljavi...nemas pojma koliko sam srecan sto sam kupio dell da se konacno rijesim njega i predjem na rucni...
Potpis.

#49 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 02 February 2015 - 23:16

stvarno i mene mrzi svaki put da se saginjem i napipavam saug, moram to rešiti na sajlu....
električni saug, hvala lepo dok ne budem vozio fabrički motor!

#50 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 02 February 2015 - 23:34

Ja kod mene moram otvoriti poklopac na dnu sedista da bih aktivirao sauh. Trebao bih i ja neku sajlu nabaviti.

#51 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 February 2015 - 23:49

Ajde pa ne vozite se ispod 15° toliko cesto da je manualac valjda naporan? Dobro, saginjanje je najveca tlaka pa je pametno montirati preko sajle na dohvat ruke. Najzgodniji je ispod lijeve rucke za palac. Meni nije nikada trebao na temp. iznad cca 15°.
A elektronski je dobar jer nema brige dok dobro radi, ali ubi me ono dugotrajno troksanje, a pogotovo kad se zagrije motor, pa stanes na kratko negdje, a on se opet aktivira.
Sa manualcen znam kad sam otvorio, a kad zatvorio cok diznu, po meni je bolje jer imas vise kontrole. ;)

#52 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 03 February 2015 - 00:41

Kada je karb dobro podesen (nije masna smesa) onda cim se ohladi sat-sat i po treba mu sauh. Kod mene je taj slucaj. I na 30* treba mu sauh ako je stajao sat-dva.

#53 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 February 2015 - 01:09

tačno tako.. međutim automatski saug ume da se uključi već nakon 10 min.. i onda ako je motor dobreo zagrejan već trokira kod sledećeg paljenja...

#54 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 20 March 2015 - 13:03

Evo jedno pitanje kada se radi razrada termo grupe,stavili smo nov klip,karike i obradili cilindar da li da povecamo glavnu diznu na primer za 6 broja i da iglu ne diramo ne podizemo je dodamo samo na sraf za smesu vise goriva ili da ne diramo glavnu a podignimo iglu za 2 ili 3 zareza ili povecamo i glavnu za sest broja i podignemo iglu ?Predpostavka je da je fabrika stavila na toj termo grupi pre obrade na primer glavnu diznu 55 i iglu na prvi zarez odozgo

#55 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 March 2015 - 14:11

Evo da ne kopiram postove iz nase sinocne konverzacije, prilikom razrade gusanog cilindra, preporuka je da se ne daje vise od pola gasa do 300km..
Iz onog grafika koji si postavio video si da glavna dizna radi od 3/4 do punog gasa. Igla je ta kojom podesavas smesu od 1/4 do 3/4 gasa. Pilotka je zaduzeba za prvu 1/4 , a sve zajedno mozes da peglas donekle srafom smese..

Ni jedna fabrika nece staviti iglu na prvi zarez, to znaci da je igla neadekvatna..

Poenta je da u razradi bude malo masnija smesa u onim otklonima na kojim se vozi motor, znaci do pola gasa. Ako se poveca glavna dizna a igla potopi, necemo dobiti bogatiju smesu do pola gasa...

Posto u konkretnom slucaju Mitkova imamo sve parametre slicne kao na serijskom skutu ( precnik-zapremina-stepen kompresije) bilo bi dobro da se standardna igla (koja fabricki stoji na sredini) podigne za 1 zub..

Sraf smese se moze prognozirati samo na papiru dok se skut ne upali, velike su oscilacije ako se menja glavna dizna na slepo...

#56 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 20 March 2015 - 14:57

Stavljanjem vece dizne i ostavljanjem igle kako je fabrika postavila ne dobijamo jacu smesu do polovine gasa tao kaze aca. A zasto se sraf za smesu onda mora odvrnuti ili ti dodati vazduha kada se stavi veca glavna dizna jel nam motor trokira ako sraf ne diramo tj ostane kao sa serijskom diznom. A glavna dizna ne utice na taj spektar kao sto kazes do polovine ili 1/4?

#57 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 20 March 2015 - 15:58

Nebitno je da li je igla na prvom,drugom ili petom zarezu lepo pise predpostavka,bitno da je fabrika tako stavila. Zanima me ono gore sto sam pitao u postu iznad i da li ce stavljanjem vece dizne za 6,7 ili 8 broja,znaci veca a da igla ostane kako je fabrika namestila,da li ce smesa da bude bogatija ili ne,do polovine gasa? Ako nije, onda ovo gore da se pojasni,zasto se na srafu dodaje vazduh jel trokira,odakle mu to gorivo visak a mi zamenili samo glavnu diznu,sve ostalo isto

#58 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 March 2015 - 17:30

Miki bitno je na kom zarezu je igla jer se tako zalepi cilindar..
Fabrika nikada nece staviti seger na iglu da bude skroz pototopljena, to je neko drugi radio..

Naravno da glavna dizna i njena velicina utice na smesu u svim spektrima, i mozemo je korigovati drugim komponentama.

U slucaju da se SVE zadrzi fabricki a samo poveca glavna dizna imacemo bogatiju smesu, i ako je sve ostalo isto kao pre, necemo imati potrebu da dalje mastimo smesu..

Polemiku smo zapoceli zbog razrade, pa da pojasnimo i to. Savetovao si drugog clana da potopi iglu zato sto je povecao diznu za nazivnih 7 brojeva. Prvo te dizne ne mogu da se porede, i npr tih kineskih 60 oznaka koju nosi mikuni i oznacava protok dizne u minuti, a to je "mozda" po spijun iglicama 50-52 po dellortu. Dalje, kada tako nastelovan karburator startuje prvi put termogrupu koja se razradjuje, trokirace, morace da se dodaje vazduh na sraficu smese i podize ler gas itd. A tada ce oslabiti smesu u nizem spektru na igli koja je vec potopljena. I eto velikog problema!

Jel se razumemo, zasto sam pisao da je igla ta koja odredjuje otklon rucice, jer u razradi ne idemo do punog gasa, pa samim tim nije strasno da li je glavna 5 br gore ili dole, bitno je na igli da bude bogat a to moze da kompezuje i segerom i pilotkom i srafom smese..

Nije poenta isterivati mak na konac, sve je vec neko probao i napisao, po meni je veci problem ako neko zalepi cilindar u razradi.

Samo opusteno













#59 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 20 March 2015 - 18:14

e to sam cekao da cujem,znaci da kad ej veca dizna igla se ne dira i imace dovoljno goriva za razradu. Zasto sam ja kazao Mitkovu da ne dira igluevo zasto jer sam mislio da je postavljena fabricki na taj prvi zarez,on decko pisao kako je sve fabricki niko nije dirao nista. Ja ne znam da li ona stoji na drugom,petom trecem fabricki na tom skuteru .Nisam ga ja savetovao da potopi nego da tako ostavi jer sam mislio da je tako postavljena fabricki. Nadam se da je sad razjasnjena situacija i tebi,pa je doslo do zabune,ja ne znam mnogo ali znam da citam grafikon a i jos po nesto ;)

#60 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 20 March 2015 - 22:10

View PostAcaPostar, on 20 March 2015 - 14:11, said:

Evo da ne kopiram postove iz nase sinocne konverzacije, prilikom razrade gusanog cilindra, preporuka je da se ne daje vise od pola gasa do 300km..
Iz onog grafika koji si postavio video si da glavna dizna radi od 3/4 do punog gasa. Igla je ta kojom podesavas smesu od 1/4 do 3/4 gasa. Pilotka je zaduzeba za prvu 1/4 , a sve zajedno mozes da peglas donekle srafom smese..

Ni jedna fabrika nece staviti iglu na prvi zarez, to znaci da je igla neadekvatna..

Poenta je da u razradi bude malo masnija smesa u onim otklonima na kojim se vozi motor, znaci do pola gasa. Ako se poveca glavna dizna a igla potopi, necemo dobiti bogatiju smesu do pola gasa...

Posto u konkretnom slucaju Mitkova imamo sve parametre slicne kao na serijskom skutu ( precnik-zapremina-stepen kompresije) bilo bi dobro da se standardna igla (koja fabricki stoji na sredini) podigne za 1 zub..

Sraf smese se moze prognozirati samo na papiru dok se skut ne upali, velike su oscilacije ako se menja glavna dizna na slepo...


Ni jedna fabrika nece staviti iglu na prvi zarez, to znaci da je igla neadekvatna..,
E moram malo da te razuverim.Kod Zaxx-a je igla bila potopljena skroz i to sam ubedjen da je fabricka postavka jer su takvu postavku predvideli za voznju sa blokadama do 45 km/h





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users