Jump to content


Pitanja - Variomat


70 replies to this topic

#41 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 12:37

U pravilu meni treba sajbica za prvih par stotina km, poslje je vec skidam, ali nikad se ne zna i trebaju mi da nadomjestim razliku izmedju serijske i malossi distance izmejdu poklopca variomata i zupcanika uljne pumpe, to mi je najbitnije posto nemam ni malossi distanci koje su 6mm, a serijske 5mm.

#42 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 October 2015 - 17:12

View PostAcaPostar, on 03 October 2015 - 11:52, said:

Lauda, jda li se razlikuju spoljene dimenzije sajbnica od bolcne?
Iskreno ne znam, moracu da pogledam prvom prilikom.

#43 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 October 2015 - 22:26

Koja glupost najtanje su od 1mm , a u paketu dolaze i od 1,5 i od 2mm cak pakuju i onu veliku od 2,3 mm za minu ako neko izgubi da ima ... boze blagi, zaista neverovatno :)

#44 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 17 June 2016 - 19:40

imam problem sa variomatom na exactly-ju, nisam ga skidao, prvo da se sa vama posavetujem sta i kako, onaj deo sto se seta gde stoje rolnice, ima lufta na toj osovinici po kojoj klizi, i one 3 plastikice su malo pojedene, to sam menjao jednom, trebam ponovo, al me brine to sto se on mrda na osovini, bolcni ili sta je vec. i to ne malo ima dosta lufta, jel treba menjati taj variomat? i dok ubrzava krene onako da zuji kao kliker da ima unutra, kontam da je to od toga. jel moze neko vece sranje da se desi, ima vrv neki debalans :/ sta da radim?

#45 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 June 2016 - 20:06

Da da to znaci da se unutrasnja biksna variomata pojela i sada ti ostaje mogucnost da napravis kod strugara novu cauru koju ces upresovati umesto stare u variomat ili zameniti komplet variomat. Plasticne slajdere obavezno menjaj i obavezno uzmi neke kvalitetnije. Oni su osnovni krivci sto se zidovi variomata pojedu pa onda i variomat ima vise mesta da glodje mesinganu cauru u kojoj stoji bolcna.
Ovako sada sa tim efektom klikera nije za voznju.

Sent from my GT-I9192



#46 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 17 June 2016 - 20:11

hvala :) menjacu to sto pre :) a na sta se odrazava to? jel utice na nesto?

#47 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 June 2016 - 20:15

Heh, utice na voznju skutera i rad motora. Ne mozes bez njega, a sa neispravnim mozes recimo da pocupas remen i da ti blokira tocak na nekoj ozbiljnijoj brzini, a naravno posto je debalansu da verovatno treba i radilicu da ispitas... zato kazem nemoj da vozis ovako.

Bilo bi lepo da svako pitanje dokumentujes slikom, recimo da si poslikao taj problem sa variomatom, da i drugima bude jasnije, mozda imaju slican problem..

Sent from my GT-I9192



#48 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 18 June 2016 - 01:22

Najozbiljnija brzina je 45km :D salim se malo, sredicu to sto pre, hvala na pomoci, a jedino da video postavim jer na slici se ne bi videlo to sto se klima, probacu sutra da snimim i da okacim :)

#49 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 June 2016 - 06:39

nisam mogao pre da okacim video, imao sam posla puno, sad je dosao skut na red, evo video valjda sam dobro sve uradio.

#50 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 June 2016 - 06:55

Pročitaj ovaj test
http://forum.pyrothe...r...#entry70451

#51 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 02 August 2016 - 20:07

pozz ljudi, jel ima neko iskustva sa stage 6 sportpro varijatorom? nasao sam na scooter atacku za 50e sad je na sniženju, dolazi sa dve bolcne od 16mm i 13mm.. ako posle resim da prodam lakse ce otici :) jel vredi uzimati?

#52 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 10 November 2016 - 16:07

http://www.racing-pl...Path=2773_22691
sad ovako,znam da bojan I pita koriste pollini variomete,interesuje me da li je ovo dobra platforma za kasnije neki ozbiljniji cilindar tipa malossi sporta 70,ili nekog iz airsal kuhinje

beep beep



#53 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 10 November 2016 - 16:26

Ja na Dr.evu imam polini hi-speed (19x15,5 valjci) i pokazao se odlican ,sad ne znam jel ima kakva razlika u ovom s 16x13 ovako izvana nisu isti.

#54 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 November 2016 - 18:10

Bilo koji aftermarket je bolji od seriskog variomata i svaki (malossi, polini, athena, itd) ce raditi dobro uz neki kit od 70ccm. Tvoj fastrider nosi stari tip bloka i remen je 724x17.5 pa uz njega i ide taj stari tip variomata sa rolnicama 16x13. Polini je dobar izbor, cena je pristupacna a kvalitet na visokom nivou.

#55 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 10 November 2016 - 18:22

Znam da je jedan decko stavljao variomat s velikim rolicama i 134 polutkom i 811 remen,koliko se sjecam bilo je nekog presađivanja. Isto je stari zip u pitanju

#56 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 10 November 2016 - 18:25

Posto ne mogu editat mislio sam prerađivat ne presađivat haha

#57 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 November 2016 - 18:45

Ne znam kako je to uspeo.
Novi tip variomata moze da se stavi bez problema, ali nece dobro raditi sa starim tipom remenica jer je razlika u sirini remena ceo 1 mm. Dalje, novi tip remenica od 134mm je siri i nema mesta da se postave na stari tip primara. A da bi postavio novi tip primarne osovine mora ceo reduktor sa deklicom da se zameni. Samo je problem sto stari tip osovina zupcanika sedi u biksnama i dosedi su 12mm a novi tip reduktora ide na lezajeve u bloku i precnik je 16mm.

#58 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 10 November 2016 - 18:49

Remen je stavio od novog naveo sam gore. Ma znam da je morao preradivati to sve sto si naveo, ako uspijem nac posat cu bas

#59 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 10 November 2016 - 19:24

View PostRazredni, on 10 November 2016 - 18:10, said:

Bilo koji aftermarket je bolji od seriskog variomata i svaki (malossi, polini, athena, itd) ce raditi dobro uz neki kit od 70ccm. Tvoj fastrider nosi stari tip bloka i remen je 724x17.5 pa uz njega i ide taj stari tip variomata sa rolnicama 16x13. Polini je dobar izbor, cena je pristupacna a kvalitet na visokom nivou.
Kod mene su rolne 19*15.5,video sam da pase od free-a koji takodje nosi 19*15.5

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#60 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 November 2016 - 20:04

Subler i kamericu u ruke, premeri sve komponente prenosa i slikaj. Moze da se vozi variomat novog tipa na starim 128mm remenicama ali nece raditi kako treba. Mozda su kod tebe blokovi od novog tipa?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users