Jump to content


Peugeot Vivacity



194 replies to this topic

#61 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 02 February 2014 - 23:50

Mario,sto se tice tog srafa takav je bez zareza,ali nemam problema i njega stelam sa malo vecim ravnim srafcigerom..Danas sam o5 mako carb da provjerim da nisam nesto pogresno vratio zadnji put ili da ne vuce fals negdje,ispregledam,vratim ga,maknem filter vazduha(posto sa tim fabrickim nema sance da nastelujem),stelujem,i napravim ga da ne trokira i max nekih 78kmh.Uskoro bi trebao da dodje red sponge,pa me zanima dali ce on da rijesi ovaj problem?mozda je i sam problem u tome sto sam stelovao za fabrickim filterom(guscim) i bez njega,mozda mu jednostavno treba protocniji sa ovom vecom diznom da bi sve to leglo?

I zanima me koliko valja da se dekla ofarba spejom?Dali ce otpadati boja?

#62 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 03 February 2014 - 02:08

Pa ako je dobro pripremis, a pod tim mislim matiranje stare boje ili ako nema stare boje, onda nanosenja alu primera pre farbanja, ne bi trebalo da se ljusti.

#63 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 04 February 2014 - 00:31

Vazi..Zanima me ima li neko odgovor za ovo u vezi filtera?

#64 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 February 2014 - 00:43

malossi će ti doneti više vazduha, ako kuburiš sa malom diznom onda ti najverovatnije neće trebati porpusniji filter, ali pošto se dizna menja, možda i bude na mestu...

ono što meni nije jasno, zašto trokira na početku i zašto je posle siromašan.. dakle u prvoj polovini ručice tj, pilotka i igla prelivaju, a glavna dizna sa punim vazduhom nije dovoljna..

meni ovo smrdi na falš fazduh.. proveri prirubnice, kutiju filtera., i semeringe na radilici

#65 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 04 February 2014 - 00:54

Upravo tako mario trokira na startu i na kraju je i dalje bijela svijecica.Izmedju karba i prirubnice za to sam 100% siguran da ne vuce to je fino stavljeno i zavijeno.Semering kod variomata i za njega sam 100% siguran da je u redu,jos onaj kod magneta da provjerim.E sad mi je palo na pamet,posto ja imam na vivy Euro 2 blokove,gdje je na stare modele stojala uljna pumpa,meni je sada tu pumpa za eco normu,koju sam skinuo kad sam menjao spuh.Ta pumpa radi na preko prstena koji ide na radilicu.Crijeva na pumpi stoje i dalje njih nisam zapusio.E sad neznam dali ta crijeva imaju negde veze da teraju vazduh u blokove.Mozda i to pravi problem,sjutra cu provjeriti to i semeringe,i takodje airbox.

-Takodje sam primjetio da iz te eco pumpe kada motor stoji malo duze na ler gasu da kaplje benzin.

Edited by Ivan994, 04 February 2014 - 00:56.


#66 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 February 2014 - 00:58

joj, to moraš sve zatvoriti, pa tu može da vuče direktno falš prema radilici..

imao sam taj slučaj, stavljao je vlasnik plastični poklopac, pa se pokrivio od temperature i krenuo tu da zeva.. na tom mestu uđe falša baš mnogo... pozatvaraj to sve...

#67 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 04 February 2014 - 01:02

I ako je bilo otvoreno prije nije pravilo probleme,ali s obzirom da je sada 8 broja veca dizna moguce da utice taj vazduh na sam rad.Sjutra cu provjeriti pa javljam sto sam postigo.

#68 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 February 2014 - 01:06

fabrički tu treba da ima keo neku malenu membranu, koja pumpa vazduh u katalizator, logično je što kažeš da creva nemaju veze sa unutrašnjim prostorom gde osciluje taj maleni ležaj ili poluga..

ali ipak proveri

#69 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 04 February 2014 - 01:14

Kao sto ti rekoh tu nesto ima,jer kad duze stoji u leru iz tih crijeva curi gorivo..

#70 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 February 2014 - 01:23

evo našao sam tu temu... mada je ovde već bio poklopac

http://forum.pyrothe...pcu-kompresora/

#71 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 16 March 2014 - 11:33

skinuo sam torque juce i imam sta da vidim.

Posted Image

takodje je limic osiguraca pukao na ova 2 mesta

Posted Image
,tako da je to sve za zamjenu.nasao sam polovan od peugeot-a,ovih dana bi trebao da stigne..

#72 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 16 March 2014 - 12:02

Da..torq je za zamenu svakako...

#73 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 20 March 2014 - 15:16

Zanimam me da li je ispravno ovo pomeranje paljenja kao sa vide-a?


Pocinje na 13min30sec

Edited by Ivan994, 20 March 2014 - 15:17.


#74 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 20 March 2014 - 18:05

tako jedino i mozes na ovakvom tipu paljenja. Ili da pomeras pikere direktno na magnetu,a to se vec placa i nije tako jednostavno :blink:

#75 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 20 March 2014 - 20:21

znaci mogu to odraditi na vivy,?

#76 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 20 March 2014 - 22:43

View PostIvan994, on 20 March 2014 - 20:21, said:

znaci mogu to odraditi na vivy,?
Moze ali imas mnogo toga da uradis pre nego sto stignes do te tacke tuninga...

#77 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 21 March 2014 - 00:08

A sada na serijali osjeca li se bilo kakva razlika ?

#78 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 March 2014 - 00:27

zanemari ovaj prvi deo gde se piše o prenosu, i videćeš gde se piše o paljenju, u pitanju je sf3 sve jedno, princip je bitan

http://forum.pyrothe...p__344#entry344

#79 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 21 March 2014 - 01:04

prelistao sam Mario,znaci da ubodem ugao od 14 stepeni.

Jos nisam menjao rolnice od kada sam stavio produzeni prenos.Ostale su 7gr.Nekom logikom trebao bi ici na manje,da li ce sa 6gr zbog duzine prenosa sa istih obrtaja radilice izvuci veca krajnja a ubrzanje ostati isto?

#80 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 March 2014 - 01:15

da ubodeš nekih 17 ili 19 , fabrički je na 14





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users