![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/happy.png)
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
![B)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/cool.png)
Kako sam tad imao 13-14 god. nije mi bilo izbora nego da odradim samo one najjednostavnije stvari... Odradio sam spustanje glave nekih 0.8 mm (onako otprilike, sta sam ja tad znao sta je stepen kompresije)... Vec je unutra bio kratki klip (od ivice cela do kraja 47mm). Izduvnu cijev sam skratio, ostao samo mali komad, mozda nekih 2-3 cm... Nazalost onaj unutarnji prigusivac je otac izvadio jer se cesto zacepljao, a tesko mu je prici da se cisti... Prenos je ostao 13/34. Karburator je bio BING 13, pa je razbusen na 14.2 mm. Filter skracen na samo jedan krug... I na kraju ubacena 5. brzina... Za razliku od serijale isao je odlicno. Ostavljao je sve Tomose u kraju... Samo me jedan ATX znao zezati... I tako se vozio punih 3 godine, vozen stalno pun gas... I dan danas ne vjerujem kako su to izdrzljive masine, samo mijenjas sajle i radi kao sat, u medjuvremenu je zamijenjena samo bombina... E tad je dosla 2010. i rijesio sam da kupim nesto vece... Uzeo sam Suzuki RG 125F... I u nedostatku novca, malo je falilio da prodam APN-a, ali eto bilo mi je previse zao da ga prodam jer je to ipak moj prvi motor, i na kraju je nekako ostao kod mene do dan danas...
Veoma rijetko ga vozim... Jedino nekad kad je Keeway rasklopljen, a trebam negdje ici hitno... Upalim ga ponekad da odraditi, i otac ponekad vikendom ide na ribolov...
Raspisao sam se kao nikad, a nigdje slika... Obecavam da ce biti prvom prilikom, dok ga malo ocistim da lici na nesto...
Nego javlja mi se jedan problem, a ne znam sta je uzrok... Desava mi se da je na niskim obrtajima jako jako slab... Moram ga drzati stalo u visokim obrtajima.. Ispod pola gasa se tesko vozi... Kad usporim skroz u drugoj i dam gas nema sanse da povuce, a da ga ne odvojim na kvacilu ili vratim u prvu... A prije je u drugoj sa niskih obrtaja dizao na zadnji bez ikakve muke... Pa ako neko zna sta bi moglo biti neka predlaze... (I ako neko zna sta znaci ovo slovo M u oznaci APN 4M?)