Airsal je u svom programu ponudio kupcima dve varijante Alu nikasil cilindara uglavnom za sve modele blokova, i to Sport i T6, gde ovo T6 reprezentuje 6 transfer (prelivnih) kanala, i on je do nedavno bio jedan od najjačih racing-a u njihovoj ponudi.. Na njegovo mesto je došao Racing Extreeme, koji viđamo zadnje godine u crvenoj boji, kao i Big Bore na extreeme platformi...
Mi danas radimo analizu Airsal T6 cilindra za minarelli i to u AC izvedbi zahvljajujemo se članu Weljko na primerku..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/Originals/airsal_t6_mina_ac_001.jpg)
Njega odlikuje kao što se na slikama vidi Alu nikasil cilindar, Airsal klip sa jednom karikom promera 47,6mm, i aluminijumska glava. Ono što možemo primetiti je da se pakuje za duplim izduvom, identično kao i Hebo MR za mina mašine, i da na klipu bezbrižno može da se spakuje igličasti ležaj standardne širine, jer su dosedi za bolcnu dovoljno široki da maleni ležaj ne može da se prošeta..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_002.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_004.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_005.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_006.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_007.jpg)
Međutim postoji jedan propust kod stare verzije koje nemaju završen stub izduvnog kanala, koji deli dve polovine. Njega je naknadno potrebno ručno pobrusiti u minus..
Znamo da se taj stub najviše greje, jer on nema hlađenje sa zadnje strane, već kao leptir završava u kanalu, i baš iz tog razloga je njegovo širenje pojačano i velika dilatacija. Airsal se do nedavno kategorisao u lepljivu družinu, jer skoro svaki zalepi baš na stubu.. U boljem slučaju to može da se počisti, a u gorem, kao što sam ja prošao gde je klip pokidao nikasil sa stuba, taj cilindar postaje neupotrebiv..
Drugi brand-ovi Stage6 , Malossi i Pollini su to uvideli još pre 6-7 godina, i rećićemo da je Stage6 racing na modelima sa kojima sa se ja susreo već imao pobrušen stub 2008-e godine..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/Originals/airsal_t6_mina_ac_009.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_008.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_010.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_011.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_mina_ac_012.jpg)
evo i portmape za AC verziju, koja se inače značajno razlikuje od LC-a, videćemo kasnije i zašto..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/airsal_t6/airsal_t6_ac_mina_portmap.jpg)